Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224478 kertaa)

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #600 : 05.02.12 - klo:23:56 »
Ooh, onpa ihania! Tahtoo tuon korostushohteen! Ja niin kauniita.  :-* Mies sanoi kun katselin noita että näyttää ihan joltain kermaleivokselta.   ;D
« Viimeksi muokattu: 05.02.12 - klo:23:58 kirjoittanut Jekku »

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #601 : 06.02.12 - klo:00:48 »
Onkohan mun silmissä tai näytössä jotain vikaa, kun tuo korostustuote näyttää suht tummalta?
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #602 : 06.02.12 - klo:16:53 »
Ei se ainakaan kovin tumma ole tämän kokeilun perusteella...

http://olivialehti.fi/Blogit/Nelliinanvaatehuone/tabid/345/Post/11671/Default.aspx

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #603 : 06.02.12 - klo:18:42 »
Nuo Lumenen touch of radiance-hohteet on kyllä tosi kiinnostavan näköiset. Minulle tulee noista mieleen Estee Lauderin Pure Color Illuminating Powder Gelée hohtopuuterit (eka taisi tulla viime syksynä ja tuossa linkissä kevätkokoelman LE-hohde). Toivottavasti nuo ei ole LE-tuotteita, niin noita voisi testata joskus myöhemmin keväällä.

Lumenelta on mielestäni viime aikoina tullut useampiakin hyviä ja mielenkiintoisia uusia tuotteita. Viime kesän LE-aurinopuuteri on mielestäni aivan huippu tällaiselle vaalealle iholle. Olen myös tykännyt Lumenen huulilakasta (minulla on vain yksi sävy) tosi paljon.

Viime viikolla pääsin kokeilemaan Lumenen uutta (?) Beauty Base valovoidetta ja yllätyin kuinka hyvin se toimii.  :ts Voide häivyttää ihon pieniä virheitä ja  antaa kevyttä hohdetta ilman diskopallo- tai rasvanassu-efektiä.

Olen aiemmin vähän vähätellyt Lumenen tuotteita ja pitänyt niitä sellaisina tylsinä ja vaatimattomina, mutta ehkä minun olisi aika tarkistaa mielipidettäni.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #604 : 06.02.12 - klo:19:17 »
^
Onko tuo kovin silikoninen tuote? Tai ainakin verrattuna Lumenen aikaisempaan pohjustajaan, joka oli aika muovia... Mun pärstä ainakin kaipaa piristystä  ;D

Lumenen tuotteet kyllä ovat aikaisemmin olleet todella tylsiä, mutta nyt on näköjään petrattu tuotekehittelyssä  :D Lumenen nykyinen kivipuuterikin on ollut ihan hyvä eikä ole tukkinut toisin kuin aiemmin hankkimani valkoisessa rasiassa oleva valopuuteri  :P

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #605 : 06.02.12 - klo:23:51 »
^ Ei ole mielestäni mitenkään hirvittävän silikoninen, vaikka siinä paria silikonia onkin (enempää en pienellä painetusta INCI-listasta nopealla lukemisella löytänyt). Syklopentasiloksaani on INCIssa viidentenä ja dimetikoni kymmenentenä. Jos noita kovasti välttelee, niin tämä ei varmasti ole hyvä valinta.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #606 : 09.02.12 - klo:22:17 »
Täytyy kehua Lumenen uudistunutta meikkipuuteria, tosi silkkinen ja ihana iholla. Sokoksen myyjäkin sanoi että tämä uusi alkaa koostumukseltaan olla samaa tasoa selektiivisten kanssa. Nyt huomaa entistä paremmin kuinka jauhoinen tuo vanha meikkipuuteri on. Sävyjen kanssa oli vaan eka ihmettelemistä, kun käytin vanhan mallin meikkipuuterista sävyä 1, mutta tässä uudessa 1 sävy on selvästi vaaleampi joten nyt mulla käytössä 2 sävy joka on just hyvä.

Touch of Radiance poskipuna on myös tosi jees, pigmenttiä on mutta ei tällä vahingossa pelleposkia kuitenkaan saa. Ja kiva kun sävyt on mattaisia, en tykkää arkimeikissä jos poskipunassa on kimalletta koska vaikka se näyttäisi sisällä hyvältä niin kirkkaassa auringonpaisteessa siitä tulee ruma glitter-efekti.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #607 : 09.02.12 - klo:22:37 »
Onko joku kokeillut niitä huulitusseja? Houkuttais kovin, mulla ei ole yhtään sellaista ennestään ja haluisin kokeilla.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #608 : 12.02.12 - klo:16:37 »
Piti ostaa uusi luomivärinpohjustaja ja huomasinkin että se on uudistunut. Pakkaus näyttää samanlaiselta,ilmeisesti sisällölle on tehty jotain. Onko tästä kokemuksia,mitään mullistavaa entiseen verrattuna? Olen ollut vähän laiska primerien kokeilun suhteen ja olen käyttänyt lähinnä Lumenea,kelpo tavaraa ollut mutta ei tietysti haittaisi jos olisi vielä parempaa ;D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #609 : 12.02.12 - klo:16:49 »
Onko joku kokeillut niitä huulitusseja? Houkuttais kovin, mulla ei ole yhtään sellaista ennestään ja haluisin kokeilla.

Jep, ostin yhden. Ihan ok tuote jos tykkää lip staineista. Väri on vesipohjainen eikä ollenkaan niin kuivattava kuin monet alkoholia reippaasti sisältävät stainit. Kestää huulilla varsin hyvin. Huulivoide on pehmeän kiiltävä, tuoksu miedon marjainen. Moitteena se, että värit ovat kovin samanlaisia keskenään - ja osa tosi haaleita. En usko, että ostan muita värejä tuon yhden lisäksi em. syystä. Mutta kiva tuote arkimeikkiin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #610 : 12.02.12 - klo:22:18 »
Tarkoitatteko tuolla huulitussilla niitä Lingonberry huulilakkoja? Vai onko kyseessä joku eri tuote? Eilen viimeksi katselin Lumenen kosmetiikkaa eikä sellaisia tusseja tullut vastaan, vaikuttaisi kyllä mielenkiintoiselta tuotteelta. Lumenen sivuilta löytyy vain tuo huulilakka.

Poissa Tiusku

• HAIRahtanut
« Vastaus #611 : 12.02.12 - klo:23:21 »
Taitaa olla kyseessä tämä: http://beleza-blogg.se/?p=10953

En itsekään ole törmännyt tuohon kaupassa - en tosin ole aktiivisesti etsinytkään. Mutta ei viitsi Lumenekaan nettisivuilleen tämmöistä uutuutta laittaa... ::)
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #612 : 13.02.12 - klo:17:09 »
Noita tusseja on ollut ainakin viime syksynä Sokoksella. Muualla en muista nähneeni, mutten ole kyllä etsinytkään. ;)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #613 : 13.02.12 - klo:22:11 »
Noita tusseja on ollut ainakin viime syksynä Sokoksella. Muualla en muista nähneeni, mutten ole kyllä etsinytkään. ;)
Viime syksynä? Nämähän on ihan uusia? Mä törmäsin niihin Sokoksella ihan tyyliin tässä kuukausi sitten. Ne huulimaalit taas tuli syksyllä.

Aika huonosti Lumene joo päivittelee noita uusia sivuilleen..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #614 : 14.02.12 - klo:01:06 »
^En nyt muista ihan tarkkaan milloin noihin Sokoksella törmäsin, mutta kyllä se ennen joulua oli, koska en joulun jälkeen ole sokoksella käynyt.