Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 223446 kertaa)

Poissa Heleena

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #615 : 19.02.12 - klo:22:41 »
Onko joku kokeillut niitä huulitusseja? Houkuttais kovin, mulla ei ole yhtään sellaista ennestään ja haluisin kokeilla

Mä ostin yhden testiin. Olen samaa mieltä Lilan kanssa siitä, että tuo ei kuivattanut huulia lähes ollenkaan, vaikka olisin odottanut sen tekevän niin. Itse asiassa mun mielestä se voideosuus ei edes olisi ollut ihan välttämätön. Voidepuikko oli hieman liian tönkkö/kova mun makuun - tuntui, että sitä sai ihan kunnolla painaa, että sai sitä voidetta huulille. Sen sijaan mä taas en ollut tosta kestosta kovin vakuuttunut - pari kolme tuntia väri pysyi kyllä tosi intensiivisenä, mutta esim. syömisen jälkeen joutui kyllä lisäämään väriä. Sen ajan minkä väri oli intensiivinen pysyi se kyllä tavallista huulipunaa huomattavasti paremmin. Mä olen sellainen laiskapaska, etten jaksa koskaan rajata huulia (ja sudin vaan huulipunapuikosta huulille menemään), joten siinä mielessä toi tussi oli helppokäyttöisyydessään tosi hyvä mulle. Testasin värivalikoimaa kädelle, ja kyllä ne sävyt ainakin kädellä erottui toisistaan ihan hyvin. En sitten tiedä, miten kävisi huulilla. Sen verran kuitenkin vakuutuin, että harkitsen toisen sävyn ostoa (etenkin kun mulla on 5 euron alekuponki Kicksiin).
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #616 : 20.02.12 - klo:20:06 »
Ostin tänään extempore huulitussin! Testailin sävyjä kädelle, eikä niitä ainakaan hankaamalla saanut irti. Valitsin mielestäni vaaleimman sävyn (12 muistaakseni), kaunis viileähkö roosa. Kotona kokeilin huulille ja sävy olikin paljon tummempi! Kaunis väri edelleen, mutta näin huulirasvaihmiselle arkikäyttöön  aika silmiinpistävä. Söin laskiaispullan ja join kahvia, eikä värille tapahtunut juurikaan mitään (päällä oli hoidepuikkoa). Yleensä saan nuoleskeltua huolellisestikin laitetun huulipunan pois viidessä minuutissa, joten siihen nähden pysyyvyys on huippuluokkaa. Täytynee ostaa jossain vaiheessa toinenkin sävy, varsinkin hyvän tarjouksen osuessa kohdalle ;)

EDIT. Eikä kuivattanut huulia! Levitin aika repaleisille huulille ja pelkkä väri näytti aika hurjalta, mutta hoide levitti värin nätisti ja kadotti kaikki irtonaiset palat!
« Viimeksi muokattu: 20.02.12 - klo:20:08 kirjoittanut Hermione »
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #617 : 20.02.12 - klo:21:32 »
Testasin värivalikoimaa kädelle, ja kyllä ne sävyt ainakin kädellä erottui toisistaan ihan hyvin. En sitten tiedä, miten kävisi huulilla.

Jep, kädellä erottuvat vielä vähän. Oma kokemus stain-tyyppisistä punista on se, että koska omien huulten väri näkyy läpikuultavasta vesivärimäisestä väristä niin paljon läpi niin itse sävyissä pitää olla reilusti eroa, että tulos huulilla näyttää oikeasti erilaiselta. Lumenen tusseissa olisi voinut olla reippaammin fuksiaa, oranssia, puhtaan punaista, tummaa viininpunaista (kuultavina näissäkin omien huulten sävy määrittelee lopullisen tuloksen) - mutta kaikki sävyt olivat murrettuja pinkkipersikoita tai persikkapinkkejä... ...kyllähän noistakin ehkä voi valikoida viileämmän ja lämpimämmän, mutta tuskin dramaattisesti erinäköistä.
« Viimeksi muokattu: 20.02.12 - klo:21:34 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #618 : 21.02.12 - klo:11:19 »
^ Totta! Kaksi sävyä sieltä erottui joukosta "voimakkuudellaan", puhdas punainen ja voimakas siniseen taittava pinkki. Muut olivat sitä samaa väliväriä erilaisin vivahtein. Itseäni sävyt miellyttivät, koska nimenomaan huomaamattomia arkisävyjä etsiskelen ;)

Huomasin illalla kasvojenpesun aikaan, että väriä oli vieläkin jäljellä, n. 5 tuntia levityksen jälkeen. Olen onnistunut valitsemaan sävyn, joka on tosi lähellä huulten omaa sävyä. Huulteni rajat (ja väri muutenkin) ovat tosi kuluneet ja ilman mitään huulilla näytän tosi värittömältä, vaikka muu meikki olisi kuinka voimakas. Illalla peilistä näytti siltä, että huulten väri olisi yhtäkkiä parantunut, mutta mitään meikkiä ei varsinaisesti olisi. Mulla on huulet :D
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #619 : 23.02.12 - klo:12:20 »
Olisiko kellään tiedossa silmämeikinpohjustajan inci-listaa? Yritin googlettaa, mutta en löytänyt, eikä Lumenekaan näytä niitä paljastavan sivuillaan :(.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 23.02.12 - klo:12:53 »
Ostin Lumenen uudistuneen primerin rasvoittuvalle iholle ja ilmeisesti tässä tuotteessa on muuttunut muukin kuin pakkaus..? Ainakin tuntuu koostumukseltaan paljon paremmalta kuin vanha primeri.. Jotenkin pehmeämpää ja levittyy todella hyvin. Myöskään ei mielestäni kuivata yhtä paljon kuin vanha versio.. Voi olla toki että muistan väärin.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #621 : 24.02.12 - klo:13:50 »
Joko Lumenen Touch of Radiance Crystal -hohdepuuterit ovat tulleet kauppoihin? Nelliinalla ja Saara S.:llä oli tuotteesta sen verran houkuttelevat arviot, että laitoin ostoslistalle...
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 24.02.12 - klo:14:00 »
^Sokokselta ainakin bongasin jo varmaan pari viikkoa sitten, mutta muualla ei vielä silloin ollut.

Joinme0

• Vieras
« Vastaus #623 : 24.02.12 - klo:14:08 »
Olisiko kellään tiedossa silmämeikinpohjustajan inci-listaa? Yritin googlettaa, mutta en löytänyt, eikä Lumenekaan näytä niitä paljastavan sivuillaan :(.

Cyclopentasiloxane, nylon-12, cyclohexasiloxane, c20-40 acid, jojoba esters, boron nitride, aluminium/magnesium hydroxide stearate, polyethylene, phenoxyethanol, vaccinum vitis-idaea seed oil, caprylyl glycol, dimethicone/vinyldimethicone, crosspolymer, ethylhexylglycerin, peg-8, sorbic acid, tocopherol, ascorbyl palmitate, ascorbic acid, citric acid

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #624 : 24.02.12 - klo:15:32 »
^^ Joo, kiitos - tänään tuli Sokoksen kauneuspäivien kuvasto ja siitähän tuo jo löytyikin  :ts

[edit] MÖH, se vaaleampi puuteri myyty Sokoksella loppuun... Ensi viikolla pitäisi tulla lisää  :-\
« Viimeksi muokattu: 24.02.12 - klo:23:40 kirjoittanut Supermess »
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 28.02.12 - klo:09:33 »
Emotionissa oli myös noita ihania aurinkohohtotuotteita ja Beauty base valovoidekin vaikutti yllättävän hyvältä kädelle testattuna ja olisi nyt tarjouksessa 9,90 € :P. Valovoide on jopa voittanut 2011 Vuoden parhaat kauneustuotteet sarjassa.
« Viimeksi muokattu: 28.02.12 - klo:09:37 kirjoittanut Vivianna »
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #626 : 28.02.12 - klo:13:10 »
^ Mun oli tuota valovoidetta (tai sen vaihtoehtona heleyttävää pohjustusvoidetta) tarkoitus myös hypistellä, mutta unehtui... Olisikohan siitä MACin Strobe Liquidin korvaajaksi? Viime viikolla kaappasin Sokokselta mukaani l'Orealin Lumi Magique -primerin, joka toimii myös kivasti korostustuotteena, mutta tuo Lumenen voide jäi silti vielä ostoslistalle.

Ostin tosiaan eilen sen vaaleamman hohdepuuterin mistä vähän aiemmin ketjussa vauhkosin, ja ihana on kyllä! Yllättävän tummalta vaikuttaa kasvoilla, joten hohdetuotteen sijaan se toimii paremmin poskipunana. Höh.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #627 : 28.02.12 - klo:13:30 »
^ Tuo Lumenen valovoide (valkoinen tuubi) antaa mielestäni paljon hillitymmän hohteen kuin MACin strobe liquid. MACin strobe liquid jättää omalla ihollani selvän pinkin hohteen, jonka päälle on pakko laittaa meikkivoidetta tai -puuteria, mutta tuo Lumenen voide toimii myös sellaisenaan.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 28.02.12 - klo:14:11 »
Ja tuo valovoide on saanut ihan hyviä arvosteluja, kun googlasin ja jossain blogissa meikkaajan kasvot näyttivät tosi raikkailta ja sopivassa määrin oli myös hohtoa. Hinta-laatusuhde on myös hyvä. Ostin juuri Sensain Smoothing water make-up base primerin, joten en ole varma tarvinko nyt Lumenea, mutta houkutus on erittäin, erittäin suuri :3. Täytyy ensin testata, miltä tuo Sensai vaikuttaa kasvoilla.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 28.02.12 - klo:17:02 »
Ostin tuon valovoiteen kun irtosi vitosella alen ja plussasetelin kanssa. Tosi tyytyväinen oon ollu, hyvä pohjustustuote! Meikki kestää tämän kanssa hyvin ja vaikka ei tee mitään ihmeitä, niin ehkä hieman tasoittaa ihon sävyä. Ei ole myöskään inhottavan silikoninen ja sopii talvikeleihin. Otsalla ei pidä kiiltoa, mutta ei myöskään tehnyt mitenkään ylirasvaisen näköiseksi päivän mittaan. Ei ehkä kaikkein rasvaisimmalle iholle, mutta normaali-, kuiva- ja kuivuuten taipuvainen iho tästä kyllä tykkää  :)