Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224626 kertaa)

Poissa tiita

• HAIRahtanut
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #630 : 28.02.12 - klo:19:58 »
Onko täällä testattu muuten tuota uudistunutta valokynää? Ei kädelle testattuna vaikuttanut ihan niin kököltä kuin se entinen "valokynä". Onko kyseessä siis valokynä vai enemmänkin peiteväri?
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #631 : 08.03.12 - klo:07:27 »
http://www.iltalehti.fi/meikki/2012030715298482_mn.shtml Lumenen Blueberry Volumessa on syövälle altistavaa ainesosaa. "Löydös on niin pieni, ettei käyttäjän tarvitse siitä huolestua. " Joo-o, jää silti ostamatta. ::)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #632 : 08.03.12 - klo:11:15 »
http://www.iltalehti.fi/meikki/2012030715298482_mn.shtml Lumenen Blueberry Volumessa on syövälle altistavaa ainesosaa. "Löydös on niin pieni, ettei käyttäjän tarvitse siitä huolestua. " Joo-o, jää silti ostamatta. ::)

Tästä oli muuten hyvä kirjoitus Kemikaalikimarassa ;)

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #633 : 08.03.12 - klo:21:14 »

Juupa juu, tuli juuri käytettyä yksi putkilo tuota loppuun. Olkoon vaikka kuinka mitätön ja vaaraton määrä niin ei kyllä houkuttele tuollaiset löydökset tuotetta uudelleen ostamaan.

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #634 : 09.03.12 - klo:14:56 »
Mie taas just tänä aamuna tyytyväisenä korkkasin Bluebrry Volumen, yhden lemppareistani. Ennemmin miulle syöpä tulee satunnaisesta tupakoinnista kuin ripsiväristä  ;)
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #635 : 09.03.12 - klo:15:51 »

Juupa juu, tuli juuri käytettyä yksi putkilo tuota loppuun. Olkoon vaikka kuinka mitätön ja vaaraton määrä niin ei kyllä houkuttele tuollaiset löydökset tuotetta uudelleen ostamaan.

Periaatteessa melkein kaikki kosmetiikka on jossakin määrin vaarallista. Kaikkien aineiden yhteisvaikutuksista ei voi tietää ja tutkimuksia on varmaan tehty vasta vähän.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 09.03.12 - klo:16:38 »
^ Ja tästä päästäänkin siihen, että jokainen altistuu kaikenlaisille haitallisille kemikaaleille päivittäin, ellei sitten muuta erakkona jonnekin aarniometsän keskelle käpyjä syömään.

Esim. kaikessa ruskistetussa ruoassa on syöpää aiheuttavia yhdisteitä ja bisfenoli-a:ta liukenee ravintoon muoviastioista ja säilykepurkkien pinnoitteista. Kännykkään puhuminenkin jos nyt ei syöpää aiheuta, niin muutoksia aivojen toiminnassa joka tapauksessa. Ja tästä saisikin melkein loputtoman listan...

Eli mun mielestäni on aika turha vouhkata jostain ripsarista. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #637 : 11.04.12 - klo:23:47 »
Mitä ootte mieltä tuosta Lumenen Lumene Blueberry Crystal Solo luomiväristä? Noiden luomivärien kaunis muotoilu on aina saanut kuolan valumaan, mutta en ole koskaan raaskinut ostaa. Nyt äitini oli sitten mennyt ostamaan tuon sävyssä 21 Napapiirin lumo (omiin silmiin violettiin taittava ruskeahko sävy) ja se sopi äidin vihreille silmille aivan mielettömän hyvin! Sain kokeilla itsekin sitä, mutta en ole varma tuosta sävystä. Minun ruskeisiin silmiin tuo ei sopinut lähellekään yhtä hyvin kuin äidille, joten mietin sitä toista viileämmän ruskeaa sävyä itselleni. Tänään hypistelin kaupassa eri värejä, mutta en osannut päättää, joten jäi ostamatta...

Entä onko kokemuksia Lumenen Radiant Touch Cream luomiväristä? Siitä voidemaisesta tuubihässäkästä siis. Ne ainakin kädelle kokeilujen perusteella vaikuttaa kestäviltä ja kivan läpikuultavilta, mutta niistäkään en ole osannut valita sopivinta sävyä (tekee mieli ostaa ne kaikki!). Enkä tiedä osaisinko tuollaista loppujen lopuksi käyttää, saako sitä lie miten hyvin siveltimellä levitettyä... Sormin luulisi onnistuvan parhaiten, mutta minulla on kömpelöt sormet, joten lopputulos saattaisi olla pelkkää suttua.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #638 : 12.04.12 - klo:21:13 »
Mitä ootte mieltä tuosta Lumenen Lumene Blueberry Crystal Solo luomiväristä?

Tämä on siis se hohdeluomiväri?  :) Mulla on tuosta sävy 23 jääkristalli. Tästä sävystä ei varsinkaan kevyesti laitettuna jää juuri väriä, jää vain sellainen pehmeä nätti kiilto. Vähän glitterimäinen, mutta mun mielestä sellainen hienostunut. Onpas vaikea selittää.  :D Itse kyllä tykkään tästä luomiväristä, käytän ihan arkimeikissäkin piristämässä eikä ole mun mielestä liian kimalteinen.

Se sininen nappi kiinnostaa, ajattelin seuraavaksi kokeilla sitä. Odotukset on aika korkealla kun tykkään tästä jääkristallista kovasti. Toivottavasti tuo sininen on vain tarpeeksi pigmenttistä.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #639 : 13.04.12 - klo:08:40 »
Mulla oli niitä kaksi, muistaakseni jääkristalli ja sellainen lilan värinen, mutta lähtivät jo kiertoon. Ihan sieviä ne olivat, muttei mitään erikoisia ja loppujen lopuksi käytän luomivärejä aika harvoin.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 15.05.12 - klo:09:31 »
Kävin hakemassa näytteen tuosta hohtovoiteesta ja olen aika myyty. Sekoittuu meikkivoiteeseen vaivattomasti, jättää kauniin hehkuvan ihon ilman varsinaista kiiltoa eikä tunnu kuivattavan tai rasvoittavan. Olen himoinnut MAC Strobe liquidia sen ihanan koostumuksen takia vaikka pinkki kiilto ei olekaan mulle ihan nappi valinta mutta tämä on sävyltään paljon parempi.

Harkitsen vielä kesäksi sitä beigempää väriä, sekään ei vaikuttanut liian tummalta vaan aika neutraalilta. Taidan hakea siitä näytteen tänään ja vertailla.
Raitoja käpälään!

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #641 : 15.05.12 - klo:10:20 »
Kävin hakemassa näytteen tuosta hohtovoiteesta ja olen aika myyty.

Onko siis kyse siitä valovoiteesta vai jostain muusta?

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #642 : 15.05.12 - klo:14:59 »
Tarkistin Lumenen nettisivuilta ja  tuote josta puhun on nimeltään Beauty Base.

Lis.
Tästä on tullut jokapäiväinen tuote, auttaa meikkivoidetta levittymään paremmin, häivyttää pieniä ihon virheitä  ja tekee muutenkin sellaisen "sisältäpäin valaistun" vaikutelman. Ihana <3
« Viimeksi muokattu: 21.05.12 - klo:19:52 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 16.05.12 - klo:14:27 »
Entä onko kokemuksia Lumenen Radiant Touch Cream luomiväristä? Siitä voidemaisesta tuubihässäkästä siis.

Mä käytin kaksi, sen ihan nuden ja sitten sen seepian värisen, ihan loppuun ja tykkäsin tosi paljon! Töpötin siveltimellä pohjustajan päälle ja aivan ihania vesivärimäisiä sävyjä. Pysyi todella hyvin ja miellyttävän tuntuisia. Ostaisin uudet mutta en raaski kun on noita muitakin. Todella hyviä kyllä.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #644 : 16.05.12 - klo:14:57 »
^ Mulla nuo voidemaiset luomivärit eivät pysyneet hyvin. Vaikka kuinka käytän pohjustusta niin voidemaiset luomivärit ei näillä luomilla pysy. Sävyt ovat kyllä nättejä ja helppo käyttöisiä. Nämäkin taitavat vaan poistua valikoimasta, kun ovat alekorissa useammassa paikassa.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini