Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 223805 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #645 : 16.05.12 - klo:16:23 »
Onko joku ehtinyt jo kokeilla Lumenen sävyttäviä päivävoiteita? Niitä taisi olla kahta sävyä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #646 : 27.05.12 - klo:20:07 »
Meneekö nuo Lumenen meikkipuutereiden sävyt tummuusjärjestyksessä? Talvella olen kalpea ja mulle sopiva on se 30 aurinkokaakao. Miten paljon tummempi tuo 40 on? Tykkään siis käyttää meikkipuuteria, mutta se toimii mun naamassa vain kesäaikaan. Tuo 30 on jo nyt vähän liian vaalea, vaikka en ole kauheasti auringossa ollutkaan.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #647 : 30.05.12 - klo:22:50 »
Lumenen kanssa oikea ratkaisu ei ole ottaa vain seuraavaa numeroa. En ole tutkinut uuden meikkipuuterin tummempia sävyjä kun olen vaalea itse ja ostin tästä uudistetusta meikkipuuterista kakkossävyn, mutta nuo menee muistaakseni niin että 1 on aika neutraalisti kellertävä, 2 on punapohjaiselle ja 3 keltapohjaiselle iholle, 4 taittaa taas punaiseen... Siitä eteen päin mulla ei ole mitään haisua millaisia ne värit on kun en ole katsonut. Mutta Lumenelogiikalla veikkaisin että 5 sävy on seuraava tuosta sun kolmosesta. Mutta kannattaa mennä johonkin missä voi pyytää apua valintaan jos et luota omaan silmään koska en ole kuitenkaan asiantuntija Lumenen tuotteiden suhteen.  ;)
« Viimeksi muokattu: 30.05.12 - klo:22:55 kirjoittanut Jekku »

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #648 : 30.05.12 - klo:23:58 »
Onko joku ehtinyt jo kokeilla Lumenen sävyttäviä päivävoiteita? Niitä taisi olla kahta sävyä.

Mä ostin sävyn nro 2. Yllättäen se oli mulla ihan siedettävä, vaikka olen aika vaalea, MACin sävyissä NC15-20. Aluksi näytti hurjan tummalta mutta kun se on aika läpikuultava ja keltasävyinen niin hyvin uppos ihoon. Olin ehkä hiukan "päivettyneen" näköinen. Ei taida peittää juuri mitään tuo sävyttävä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 28.06.12 - klo:22:00 »
^^ Mä kävin tänään Anttilassa ja siellä valossa päättelin meikkipuuterin sävyt näin: 20 punapohjainen, 30 keltapohjainen, 40 keltapohjainen, 50 punapohjainen. Päädyin ottamaan 40, katsotaan miten pieleen meni. ::) Laitan kyllä tuohon alle joka tapauksessa Avonin sävyttävää päivävoidetta..

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #650 : 05.07.12 - klo:02:08 »
Kellään kokemusta siitä uudesta primeristä/kosteusvoiteesta jossa on 30 suojakerroin? Olisi kiva kuulla, koska toi olis tosi hyödyllinen!
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #651 : 03.08.12 - klo:18:19 »
Tuo sk 30 "primer" (jota voi käyttää ihan yksinäänkin aurinkovoiteena ja näin olen tehnyt) on kevyt ja raikas iholla, imeytyy nopeasti eikä tuki vaikka korkeasta suojakertoimesta huolimatta.  :)

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #652 : 22.08.12 - klo:16:22 »
Lumenen Sun Radiance Ihon Sävyn Heleyttäjä on osoittautunut ehkä parhaaksi meikkituotteeksi, minkä olen viimeaikoina hankkinut. Ostin tuon sävyssä 10 Honey Glow ja olen sekoittanut sitä noin 1/3 Lancomen Teint Miracle-meikkivoiteen sekaan ja lätkinyt naamaan ihan sormilla. Aivan ihana ja hehkuva lopputulos, joka tasoittaa ihon väriä uskomattoman hyvin ottaen huomioon sen, miten luonnolliselta ja kevyeltä naama näyttää. Meikkipohja pysyy siistinä aamusta iltaan ja iho on ollut viimeaikoina muutenkin paljon paremmassa kunnossa. Jopa moni kaveri on kehunut pärstää ja kysynyt että mitä mä oon sille mennyt tekemään.  ;D

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #653 : 23.08.12 - klo:14:41 »
^Täytyy laittaa tuo korvan taakse  :) Kaipaisin nimittäin heleämpää ja hehkuvampaa lopputulosta. Saan aikaiseksi ainoastaan mattaisen pinnan meikkivoiteellani ja BB-voiteella.

Kirjoitinkin jo tuonne BB-boide ketjuun, että Lumenelle oli tullut myöskin BB-voide. Se vaikutti oikein houkuttavalta ja käteen testattuna lopputulos oli mukavan hehkuva. Sävyjä oli kaksi vaaleampi ja hieman tummempi. Omalle supervaalealle iholle vaaleampi sävy näytti sopivalta.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #654 : 24.08.12 - klo:09:59 »
Ei voi olla totta! Lumene on nyt sitten mennyt pilaamaan Natural Code-sarjan tavallisen puuterinkin  >:( Uuden puuterin vaalein sävy ei ole yhtä vaalea kuin vanha Vanilla ja koostumukseltaan tuo on paksumpaa, kerääntyy ikävästi iholle ''pakkeliksi'' kun meikkiä korjailee päivän mittaa.. Itse olen niin vaalea, että tuosta uudesta puuterista jää rajat naaman ja kaulan välille.. Täytynee alkaa ostamaan lumenen sarjassa olevaa perus sinistä puuteria.. Siinä vaalein sävy on ihan valkoinen.. Vielä.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #655 : 25.08.12 - klo:23:18 »
Mä olen nyt käyttänyt lumenen BB-voidetta noin kuukauden verran ja tykkään kyllä kovasti! Tuotteesta tulee todella kauniin kuulas ja samalla tarpeeksi peittävä pinta. Olen puuteroinut t-alueen kevyesti MAC:in MSF puuterilla ja lopputulos kestää hyvänä koko päivän. Olen ennen käyttänyt mineraalipohjaa, mutta BB-voide nopeuttaa meikkaamista ihan huomattavasti ja mun kasvoilla lopputulos on aika samantapainen. Mulla on melko vaalea iho ja ykkössävy on ollut juuri sopiva.

Voin siis lämmöllä suositella tätä tuotetta  :)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #656 : 27.08.12 - klo:19:53 »
Olisin kovasti halunnut tykätä Lumenen BB-voiteesta, mutta ei se ilmeisesti sovi mulle ollenkaan.  :-\ Ensinnäkin silmät vuotaa pahasti, vaikka en laittanut mielestäni voidetta silmään. Lisäksi sävyt ovat vähän hassut, 1 on ihan harmaa ja 2 liian tumma/ruskea, näyttää itseruskettavalta vaikka olen vielä vähän päivettynyt. Eniten olen kuitenkin pettynyt siihen, miten järkyttävän kiiltäväksi tämä jättää sinänsä melko kuivan ihoni, ilman puuteria ei ole mitään järkeä käyttää. Haluan pärjätä yhdellä tuotteella, ja tällä perusteella se on edelleenkin meikkipuuteri. Kosteusvoidetta en voisi BB-voiteen alta jättää kokonaan pois, tällä kertaa käytin Now Foodsin Hyaluronihapposeerumia.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #657 : 28.08.12 - klo:16:20 »
Ei voi olla totta! Lumene on nyt sitten mennyt pilaamaan Natural Code-sarjan tavallisen puuterinkin  >:( Uuden puuterin vaalein sävy ei ole yhtä vaalea kuin vanha Vanilla ja koostumukseltaan tuo on paksumpaa, kerääntyy ikävästi iholle ''pakkeliksi'' kun meikkiä korjailee päivän mittaa.. Itse olen niin vaalea, että tuosta uudesta puuterista jää rajat naaman ja kaulan välille.. Täytynee alkaa ostamaan lumenen sarjassa olevaa perus sinistä puuteria.. Siinä vaalein sävy on ihan valkoinen.. Vielä.

Näköjään olivat menneet muuttamaan myös NC meikkivoiteen sävyjä. Nappasin vanhasta tottumuksesta hyllystä vaaleimman sävyn ja vasta kotona huomasin, että tuohan on huomattavasti tummempi ja keltaisempi kuin vanha 10 sävy. Siis miksi ihmeessä näitä sävyjä pitää mennä tummentamaan ja pitää kuitenkin sävyjen nimet ja numerot samoina? :# Muutenkaan mä en ihan ymmärrä, ettei Lumenelta suomalaisena firmana löydy nykyisin juuri ollenkaan vaalealle iholle sopivia tuotteita.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa mlleoignon

• Haiven
  • *
« Vastaus #658 : 02.11.12 - klo:19:40 »
Onkos ihmisillä jo kokemuksia uudesta Triple Stay -meikkivoiteesta? Olin suunnitellut ostavani tuon Double Stayn, mutta kaupoista löytyikin enää näitä uusia (ja Double Stayta tummemmissa väreissä alennuksessa!). En sitten ostanut, ajattelin että mieluummin kuulen hieman muiden mielipiteitä ensin.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 09.11.12 - klo:15:36 »
Ei ole totta! Nyt ne ovat pilanneen sinisen klassikkosarjankin vaaleimman sävyn  :-\ Puuteriin on lisätty jotakin valoa taittavaa helmiäistä (ihan helkkarin kiva ihmiselle jolla iho kiiltelee jo muutenkin luonnostaan..) ja sävy ei ole ''väritön'' vaan selkeästi tummempi kuin vanha (oli vanha purkki vertailukohteena.)

Mistä sitä nyt sitten lähtee metsästämään täysin valkoista puuteria kun sellaista ei enää natural code tai lumenen klassikkolinjasta löydy :( harmittaa ihan kerpeleesti!!