Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224480 kertaa)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #660 : 09.11.12 - klo:15:41 »
^ Jos väritöntä haluat, niin Rimmeliltä löytyy :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #661 : 09.11.12 - klo:22:51 »
^^Muakin hämäsi se uusi puuteri! Taisi jopa olla nimeltään valopuuteri tms. aluksi luulin, että kyseessä on korostustuote. Mä en enää kauheasti välitä Lumenesta, vaikka se onkin ollut varmaan kymmenen vuotta suosikkimerkkini. Ensin poistui Double Stayn vaalein sävy ja sitten hinnat nousivat, vaikka tuotteiden laatu pysyi samana tai parani vain hieman. Tänäänkin katselin jotain shampanjanväristä luomiväriä, joka oli sen verran "oi ihan nätti", että olisin voinut ostaakin sen jollei hinta olisi ollut lähes 16 €... Huulipunavalikoima saa silti mun peukun vielä, laatu on yleensä hyvä ja värejäkin on tosi paljon ja ovat selkeästi suomalaiseen väritykseen suunnattuja. Harvemmin kyllä noitakaan tulee täydellä hinnalla ostettua, mutta aika usein on Anttiloissa ja Cittareissa Lumene-tarjouksia. :)
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #662 : 09.11.12 - klo:23:12 »
Himoilin sitä uutta Lumenen aaltomaista Blueberry Crystal-luomiväriä lilan sävyisenä siitä asti kun ne tuli, ja kun napit olivat puoleen hintaan Emotionissa pari viikkoa sitten sain vihdoin omani. Ei vaan pystynyt maksamaan sitä normihintaa... Ajattelin ensin että mulla varmaan löytyy kaksoisolento sille Inglotin paletistani, mutta ilokseni täytyy todeta että näin ei ole! Lumenen luomivärillä saa paljon tummemman ja smokymman lopputuloksen. Olen käyttänyt luomiväriäni tosi ahkerasti käytöstä asti ja olen kaikin puolin tyytyväinen :) Häivyttyvyys tossa ei kyllä ole mitään huippua, mutta olen tuhdista pigmentistä huolimatta saanut sen häivyteltyä sitten ihan kauniisti, vaatii vaan erilaiset otteet kuin Inglotit joita yleensä käytän. Harmi että muut sävyt ei mua kiinnosta.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #663 : 11.11.12 - klo:14:46 »
Mä oon ostanut sitä Lumenen sinistä puuteria ja NC:n vastaavaa lähinnä, koska ne on lähes ainoita puristepuutereita, joissa ei ole talkkia ja tykkään laukussa pitää mukana sellaista ennemmin kuin irtopuuteria. Pitääkin käydä katsomassa onko ne ehkä laittanut taas talkkiakin siihen, koska sitten noita ei voi enää harkitakaan jos haluaa naamansa pitää näpyttömänä. Idioottimaista tummentaa puuterisävyjä! Olisi kiva tietää millä perusteella Lumene on muuttanut sävyjä. Onneksi sentään voi ostaa mineraalipuutereita netistä  ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #664 : 24.01.13 - klo:16:33 »
Lumenen NC- meikkikynien seasta löytyi tällainen läpinäkyväkorkkinen eye dramatizer- kynä. Onko tuo joku uusi vai tuliko se vanhan dramatizerin tilalle?

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #665 : 19.04.13 - klo:12:58 »
Bongasin tänään Anttilasta Raspberry Miracle Lip Sorbet huulikiiltokyniä! Ulkoisesti muistuttavat aika paljon Cliniquen Cubby Stickejä, eli ovat sellaisessa paksussa kynämäisessä pakkauksessa, joka toimii kierremekanismilla. Vaikuttivat sen verran mielenkiintoisilta, että olihan sieltä yksi sävy mukaan napattava :) Sävyvalikoima oli aika kiva, oli sekä nudea että vaaleanpunaista, ja myös pari marjaisempaa sävyä näytti olevan. Jotakin hilettä tai vastaavaa niissä vaikutti vain olevan, mikä oli syynä siihen että ostin vain yhden  :P Joten testaan ensin että millaiselta tuo valitsemani sävy (14 Aamun raikkaus) vaikuttaa, ja jos tykkään, niin saatan hakea noita lisää  ;D
« Viimeksi muokattu: 19.04.13 - klo:15:02 kirjoittanut Mindie »
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #666 : 11.05.13 - klo:10:54 »
Lumenen CC-voiteen keskustelut on levinneet aika moneen ketjuun, mutta mä kirjoitan nyt tänne. Kokeilin tänään levittää CC:n meikkivoidesiveltimellä. Yleensä levitän meikkivoiteen sormin. CC tuntui kuitenkin usein levittyvän turhan paksuna sormilla, siinä on niin paljon pigmenttiä. Siveltimellä tulos oli just sellainen luonnollinen mutta sopivan peittävä mitä halusinkin. Jesh!
www.siameselipstick.com

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #667 : 11.05.13 - klo:10:59 »
^OT. Just kirjoitinkin tuosta CC:stä BB-ketjuun. Eikös joku maininnutkin, että vois ihan oman ketjunsa CC-voiteille perustaa, taitavat olla markkinoille tulossa enenevissä määrin?

Ja aika jännä muuten, että mulla tulee siveltimelllä levitettynä kaikista peittävin lopputulos, kun jotenkin meikkivoidetta joutuu ottamaan niin paljon, että ylipäätään saa sen levittymään. Tekniikassa oneglmaa mulla  ???
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #668 : 11.05.13 - klo:15:08 »
^ Siis määrällisesti sitä meikkivoidetta tuntui menevän kyllä enemmän. Onneksi toi Lumene on edullista. Aiempien meikkvoiteitteni kanssa siveltimellä levittäminen ei ole toiminut, mutta tämän Lumenen CC:n kanssa jostain ihmeen syystä toimii ja nimenomaan sinne vähemmän peittävään suuntaan! Mystisiä ovat nämä :)
www.siameselipstick.com

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #669 : 20.08.13 - klo:12:21 »
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #670 : 20.08.13 - klo:14:53 »
^ Mä testasin tuota näytepussukasta ihan kotioloissa, kun se sävy oli aivan liian tumma. Voide levittyi kyllä nätisti ja peittikin mun tarpeisiini juuri sopivasti, mutta näin rasvanassuna naama alkoi kiillellä hetkessä huolellisesta puuteroinnista huolimatta. Kuiva-/normaali-ihoiselle tuo voide voisi ollakin ihan passeli, etenkin jos iho on sen verran tumma, että löytyy sopiva sävy.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #671 : 18.02.14 - klo:17:27 »
Törmäsin yhdessä blogissa Lumenen uusiin luomivärinelikkoihin. Luulin eka näitä joksikin halpispaleteiksi, mutta joo, on halvan näköiset. Sininen väri antaa myös vanhahtavan vaikutelman.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #672 : 18.02.14 - klo:18:00 »
^Näin noita nelikoita Stoccalla viime viikolla ja eivät ulkonäöllisesti vetoa kyllä minuunkaan, jotenkin tylsiä. Onkohan laatu millaista?

Mulla on edelleen tosi huono kuva Lumenen luomivärien laadusta koska niin monet Lumenen luomivärit on olleet ihan onnettomia. Sorruin ostamaan viime syksynä kaksi Blueberry Duet -luomiväriduoa (http://www.lumene.com/fi/silmat/blueberry-silmameikit/duet-pitkakestoinen-luomivari) ja kaappiinhan ne on jääneet ensikokeilun jälkeen koska ne eivät vain toimi mulla. Kädelle kokeiltuna pigmenttiä tuntui olevan ihan hyvin ja tummissa sävyissä sitä onkin paremmin kuin vaaleissa, mutta jotenkin mun luomilla nuo luomivärit eivät vain toimi. Tuntuvat todella karkeilta ja jauhoisilta ja levittyvät huonosti, pigmenttiä on iholle levitettäessä niukasti ja eivät kestä luomilla hyvin. Luomivärinpohjustajana Lumenen oma pohjustaja joten siitäkään ei pitäisi olla kiinni. Joko mun luomet/iho eivät vain sovi yhteen Lumenen luomivärien kanssa tai sitten ne on yksinkertaisesti huonoja.  :P
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #673 : 18.02.14 - klo:20:31 »
^Näin noita nelikoita Stoccalla viime viikolla ja eivät ulkonäöllisesti vetoa kyllä minuunkaan, jotenkin tylsiä. Onkohan laatu millaista?

Tuossa mun ylemmässä viestissä oli linkki blogiin, jossa on myös arvosteltu kolme palettia. Ei ilmeisesti erityisen pigmenttisiä, vaan vähän vaihtelevaa laatua.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #674 : 11.03.14 - klo:17:28 »
Onko kukaan kokeillut sitä CC-puuteria?