Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224461 kertaa)

Poissa Milly

• HAIRahtanut
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #675 : 11.03.14 - klo:17:58 »
CC-puuteri pöllyää tuhottomasti. Ei ole myöskään täysin matta puuteri. Ei varmaankaan kestä rasvoittuvalla iholla kauaa, omalla kuivalla/pintakuivallakaan ei hirveän hyvä kesto. Korostaa herkästi ihon pikkuvirheitä jos ei ohuesti levitä.

Kuitenkin pidän tästä, kaunis luonnollinen viimeistely meikille.

CC-voiteesta taas en pidä yhtään  ;D
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #676 : 12.03.14 - klo:14:24 »
CC-puuteri on ihan ok. Käytän voiteen päällä. Jättää nätin pinnan mutta ei pidä kiiltoa pitkään pois. Myöskin kuluu mielestäni tosi nopeasti, olen ehkä pari kk käyttänyt ja nyt jo pohja kulunut puhki.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #677 : 12.03.14 - klo:14:48 »
Mä käytän sitä cc-puuteria bb-voiteen päällä, ja olen kyllä tykännyt kovasti. Ei näytä tai tunnu iholla puuteriselta, siloittaa ja tasoittaa hyvin, ja lopputulos on nätimpi kuin bb-voiteella yksinään. Ei tosiaan pidä rasvaisilla kohdilla kuitenkaan kiiltoa kovin hyvin.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #678 : 13.03.14 - klo:08:21 »
Olen kyllä todella pettynyt Lumenen asiakaspalveluun  :( tein heille reklamaation viikko sitten Natural Coden puuterista joka oli tyhjä. Ostin puuterin anttilasta ja kotona seuraavana aamuna puuterin avatessani huomasin, että puuterissa valmistusvirhe ja tosiaan täysin tyhjä rasia. Otin kuvan ostokuitista ja puuterista sekä lähetin vielä pohjassa olleen koodin Lumenelle sähköpostilla.. Vaan eipä ole mitään vastausta sieltä kuulunut. Jotenkin kuvittelin, että Lumenella pelaisi asiakaspalvelu hyvin.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #679 : 14.03.14 - klo:20:04 »
^ Eikö ne vaihda sitä Anttilassa uuteen?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #680 : 14.03.14 - klo:23:24 »
^^Laitoitko reklamaation siihen nettisivuilla olevan asiakaspalveluosoitteeseen? Oletko varalta tsekannut ettei vastaus ole mennyt sähköpostissasi roskapostien joukkoon?

Kurjaa jos sulle on sattunut noin hidas asiakaspalvelukokemus. Itse reklamoin muistaakseni marraskuussa Lumenelle ostettaessa hajalla olleesta luomivärikotelosta ja sain vastauksen päivässä tai parissa sähköpostiin, pyysivät lähettämään viallisen tuotteen heidän asiakaspalautusosoitteeseensa ja sain jonkin ajan päästä tilalle uuden ehjän tuotteen sekä pari ylimääräistä tuotetta hyvitykseksi.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #681 : 14.03.14 - klo:23:30 »
Olen kyllä todella pettynyt Lumenen asiakaspalveluun  :( tein heille reklamaation viikko sitten Natural Coden puuterista joka oli tyhjä. Ostin puuterin anttilasta ja kotona seuraavana aamuna puuterin avatessani huomasin, että puuterissa valmistusvirhe ja tosiaan täysin tyhjä rasia. Otin kuvan ostokuitista ja puuterista sekä lähetin vielä pohjassa olleen koodin Lumenelle sähköpostilla.. Vaan eipä ole mitään vastausta sieltä kuulunut. Jotenkin kuvittelin, että Lumenella pelaisi asiakaspalvelu hyvin.

Itse palautin lumenelle vasta paskan ripsarin ja vastauksessa taisi mennä useampi viikko, eli kyllä sieltä varmaan saat vielä vastauksen, siinä vaan kestää.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #682 : 17.03.14 - klo:21:23 »
Ostinpa sitten elämäni ekan BB-voiteen. Kaupassa tuli Lumenen heleyttävä BB-voide vastaan ja päätin kokeilla kun kerran lupaili suojakerrointakin. Palan sen verran helposti että tulee tarpeeseen.

00 Fair oli mulle passeli sävy, sulautuu hyvin omaan kalvakkaan ihoon, eikä voide tunnu tahmealta ja ikävältä missään vaiheessa. Sen sijaan tää on kauhean vaikeaa levittää! On pakko pistää kunnolla kosteusvoidetta alle ja alkaa levittää ennenkuin se imeytyy, ettei BB jämähdä siihen mihin sen ensimmäiseksi osuu.. Levitän ihan näppeineni, koska olen laiska. Lopputulos tuntuu olevan mulla helposti todella matta ja paksun näköinen pakkeli. 0_0 En ehkä luonnehtisi tuoreeltaan levitettynä heleäksi tai luonnolliseksi... Joten yleensä korjaan tilanteen suihkauttamalla päälle pikaisesti vihreää teetä tai muuta kasvovetenä käyttämääni ainesta ja tilanne korjaantuu. Tujaus raikkaanväristä poskipunaa ja lopputulema on vallan kiva. Mun ihoni on kuiva, voi olla että rasvaisemmalla iholla voide toimii ihan toisella lailla. Joku sanoi käyttävänsä voiteen päällä puuteria, mutta itselleni en voisi laittaa.

Mun mielestä tää vastaa kyllä aika lailla normaalia meikkivoidetta tuon levittymisen ja pakkeloitumisen takia. Mutta myöhemmin tuntuu kyllä luonnollisemmalta kasvoilla, iho ei tunnu rasvoittuvan juurikaan, eikä nyt ole näkynyt mitään kuivia läiskiäkään. Suojakertoimen toimimisesta ei kyllä ole harmainta haisuakaan, toivottavasti se toimii kaikessa hiljaisuudessa..
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa minna

• Hiushörhö
« Vastaus #683 : 19.03.14 - klo:21:58 »
Olen kyllä todella pettynyt Lumenen asiakaspalveluun  :( tein heille reklamaation viikko sitten Natural Coden puuterista joka oli tyhjä. Ostin puuterin anttilasta ja kotona seuraavana aamuna puuterin avatessani huomasin, että puuterissa valmistusvirhe ja tosiaan täysin tyhjä rasia. Otin kuvan ostokuitista ja puuterista sekä lähetin vielä pohjassa olleen koodin Lumenelle sähköpostilla.. Vaan eipä ole mitään vastausta sieltä kuulunut. Jotenkin kuvittelin, että Lumenella pelaisi asiakaspalvelu hyvin.

Minä laitoin heille nettisivujen kautta viestiä/reklamaation ja vastauksessa viipyi kyllä hetki... Pyysivät lähettämään sen heille tutkittavaksi. Vielä ei ole mitään kuulunut takas...

Päivitystä; tein reklamaation ja lähetin heille tutkittavaksi Raspberry silmänrajaustussin. Tänään tuli postissa hyvityksenä kaksi rajaustussia, Raspberry ripsiväri sekä kynsilakka!  :D Olen kyllä tyytyväinen, todella hyvää palvelua  <3
« Viimeksi muokattu: 26.03.14 - klo:22:30 kirjoittanut minna »

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #684 : 29.03.14 - klo:08:33 »
Krääh, Lumenen meikkipuuteri uudistuu taas. Koostumus on parempi kuin siinä edellisessä, jotenkin voidemaisempi, mutta ei kyllä sopinut mun iholle yhtään. Siihen uuteen on ilmeisesti lisätty micaa tuomaan hohdetta, mutta ainakin mun iholla se korosti ihohuokosia todella paljon! Ja mulla oli siis huokosia häivyttävä primer alla. Pitää varmaan ostaa sitä vanhaa versiota jemmaan.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #685 : 07.04.14 - klo:17:02 »
Huomasin kaupassa Lumenen uuden aurinkopuuterin ja vaikutti tosi nätiltä. Kokeilin hyvin pikaisesti ja oli melko vaalea ja kullanhohtoinen, joten voisi sopia kalpeanaamallekin kun ei ole liian tumma.

Virallinen nimi on Arctic Sun Hohdeaurinkopuuteri ja tuotteen pitäisi antaa kasvoille valoa, hohdetta ja läpikuultavaa hehkua. Löysin vain yhden kuvan ja se on järkyttävän iso joten siksi linkkinä: http://www.lumene.com/sites/default/files/styles/product-page-retina/public/arctic-sun-highlighter.png?itok=_J33VibV

Kuulisin mielelläni kokemuksia jos joku sattuu testailemaan tuota tarkemmin tai ostamaan sen! :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #686 : 25.04.14 - klo:16:59 »
Onko kukaan vielä ehtinyt testailemaan Lumenen uutta Rasberry Miracle blush sorbet voidemaista poskipunaa? Onpa taas nimi keksitty ;D.
Cittarissa niitä näkyi olevan, mutta en ehtinyt vielä testailemaan.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #687 : 14.06.14 - klo:09:59 »
Sain lehtitilauksesta lahjaksi pari Lumenen tuotetta ja molemmat olivat positiivisia yllätyksiä.
CC-meikkivoide (sävy light) levittyi hyvin ja lopputuloksesta tuli tosi luonnollinen. Mä olen kammonnut meikkivoiteita, kun tuntuu että niillä tulee liian pakkeloitu naama, mutta tämä olikin ohutta. Tästä tykkään, vaikka epäilenkin että voidemainen meikkipohja jää multa käyttämättä ja päätyy jollekin kaverille. ::)
Kokeilin myös ensimmäistä kertaa Lumenen valokynää, sävy 1 original light. Peitän tällä tummat silmänaluset ja finniarvet. Sävy on sen verran tumma että talvella varmaan vähän liian tumma, kesällä just passeli. Tykkään tästäkin, vaikka tuskin tulee ostettua uudelleen. Taviskosmetiikasta kuitenkin erittäin harkitsemisen arvoinen vaihtoehto. :)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #688 : 14.06.14 - klo:18:52 »
^ Mä sain kans kylkiäisenä tuon valokynän, enkä voi muuta kuin ihmetellä noita Lumenen sävyvalintoja. Siis tuohan on ihan järjettömän tumma, ja tietääkseni suuri osa suomalaisnaisista on aika vaaleita ihonsävyltään...
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #689 : 15.06.14 - klo:09:27 »
Mä mietin ihan samaa, kun ei tuolla vaaleammalla sävyllä mun kesänaamalle mitään valoa saa, mutta peiteaineena ihan passelia. ;D Kuitenkin suomalainen valmistaja ja muista kasvotuotteista löytyy paljon vaaleampiakin sävyjä...