Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224456 kertaa)

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #690 : 16.07.14 - klo:15:49 »
Krääh, Lumenen meikkipuuteri uudistuu taas. Koostumus on parempi kuin siinä edellisessä, jotenkin voidemaisempi, mutta ei kyllä sopinut mun iholle yhtään. Siihen uuteen on ilmeisesti lisätty micaa tuomaan hohdetta, mutta ainakin mun iholla se korosti ihohuokosia todella paljon! Ja mulla oli siis huokosia häivyttävä primer alla. Pitää varmaan ostaa sitä vanhaa versiota jemmaan.

Höh, miulla loppui juuri tuo entinen meikkipuuteri ja mietin uudistetun version ostamista, mutta tuo ei kuulosta yhtään hyvältä. On kai sitten vaihdettava merkkiä, kun tuskin tuota vanhempaa versiotakaan saa enää mistään.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa tupuna

• Haiven
  • *
« Vastaus #691 : 19.07.14 - klo:15:10 »
Krääh, Lumenen meikkipuuteri uudistuu taas. Koostumus on parempi kuin siinä edellisessä, jotenkin voidemaisempi, mutta ei kyllä sopinut mun iholle yhtään. Siihen uuteen on ilmeisesti lisätty micaa tuomaan hohdetta, mutta ainakin mun iholla se korosti ihohuokosia todella paljon! Ja mulla oli siis huokosia häivyttävä primer alla. Pitää varmaan ostaa sitä vanhaa versiota jemmaan.

Höh, miulla loppui juuri tuo entinen meikkipuuteri ja mietin uudistetun version ostamista, mutta tuo ei kuulosta yhtään hyvältä. On kai sitten vaihdettava merkkiä, kun tuskin tuota vanhempaa versiotakaan saa enää mistään.

Mulla on vähän käytetty Lumenen (ilmeisesti vanha versio) matta meikkipuuteri sävyssä inkiväärikerma, jonka voisin lähettää postareiden hinnalla. Jos jotakuta kiinnostaa, niin laittekee yksityisviestiä. Oma iho on sen verran pintakuiva, ettei tule käytettyä.

Aikasemmin on ollut jonkinverran keskustelua Lumenen cc voiteesta, jonka voisin myös lähettää postareiden hinnalla. Kyseessä siis täysikokoinen, vähän käytetty tuubi sävyssä light. Eli kiinnostuneet, yv:tä vaan siitäkin tännepäin. Tykkään cc voiteen jättämästä lopputuloksesta, mutta se valitettavasti aiheuttaa minulle näppyjä.

Olisi ihana saada nämä molemmat tuotteet pois kaapista pyörimästä, mutta vain vähän käytettynä en osaa heittää poiskaan.

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #692 : 20.07.14 - klo:09:31 »
^Minulla on ollut käytössä sävy 3 Aurinkokaakao, joten tuo inkiväärikerma on valitettavasti liian vaalea.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #693 : 23.09.14 - klo:18:06 »
Onko kukaan ehtinyt testata Lumenen Raspberry Miracle Shine huulipunia. Ihastelin sävyjä kaupassa ja vaikuttivat nimensä mukaisesti ihanan kuultavilta kiiltäviltä ilman erityistä shimmeriä. Ihastuin erityisesti sävyyn 108 Sarastus. Olisi kiva kuulla, jos jollain on jo käyttökokemuksia! :)

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #694 : 04.10.14 - klo:14:12 »
Mitä enemmän käytän Lumenen Blackest Black -ripsiväriä, sitä vähemmän pidän siitä. Johtuneeko tosi pehmeistä harjaksista vai mistä, mutta ripsiväriä tulee toisinaan ihan liikaa, jolloin saa olla heti ottamassa käsin ylimääräiset klöntit ripsistä pois ennenkuin se ehtii kuivahtaa. Vaikea siis saada siistiä ja erottelevaa jälkeä ja lopputulos on herkästi huono.

Tykkään myös siitä, jos pelkällä ripsarilla saa vähän taivutettua ripsiä, mutta tällä se ei onnistu eikä tämä ripsari oikeastaan edes pidä taivutuksia. Ainoa hyvä puoli tässä on vesiliukoisuus ja se, ettei tämä varise päivän mittaan poskille.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #695 : 05.10.14 - klo:14:03 »
Onko kukaan ehtinyt testata Lumenen Raspberry Miracle Shine huulipunia. Ihastelin sävyjä kaupassa ja vaikuttivat nimensä mukaisesti ihanan kuultavilta kiiltäviltä ilman erityistä shimmeriä. Ihastuin erityisesti sävyyn 108 Sarastus. Olisi kiva kuulla, jos jollain on jo käyttökokemuksia! :)

Mulla on tämä sävyssä 104 (kirkas pinkki). Sävy on sen verran läpikuultava, että jopa mä uskallan käyttä noin kirkasta sävyä, ja erityisesti tykkään koostumuksesta. Tuntuu huulilla kosteuttavalta ja mukavan paksulta (ei häviä heti huulilta), tuntuma on miellyttävämpi kuin monessa huulirasvassa! Aluksi olin vähän pettynyt, kun tuntui että kiilto hävisi nopeasti ja huulille jäi pelkkä sävy, ihan kuin tuote olisi imeytynyt sävyä lukuunottamatta huuliin. Tähän auttoi kuitenkin kun aloin rasvata huulia ahkerammin, eivätkä ne ole enää niin kuivat, ja nyt olen tykännyt punasta tosi paljon!

Inci on ärsyttävästi painettu vaalenharmaalla, mikroskooppisen pienellä fontilla niin että en saanut siitä kuvaa kun yritin ottaa, enkä jaksa tihrustaa sitä kirjoittaakseni koko litanian, mutta siinä oli ihan kivasti vahoja ja kasviöljyjä. Harmi kun Lumenen sivulla ei näköjään ole incejä.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #696 : 05.10.14 - klo:15:27 »
^ Mäkin päädyin ostamaan ton juuri tuossa havittelemassani sävyssä ja olen kyllä tykännyt! Tosiaan kiiltoa voisi ehkä olla vielä enemmän, mutta tosi miellyttävän tuntuinen puna ja pysyvyyskin on oikein hyvä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #697 : 07.10.14 - klo:19:43 »
Onko Lumenen huultenrajauskynät hyviä? En ole koskaan moista käyttänyt joten ei mitään hajua ylipäätään enkä viitsisi mitään hirmu kallista ostaa.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #698 : 14.10.14 - klo:04:45 »
Onko täällä testattu muuten tuota uudistunutta valokynää? Ei kädelle testattuna vaikuttanut ihan niin kököltä kuin se entinen "valokynä". Onko kyseessä siis valokynä vai enemmänkin peiteväri?

Minulla on tuo, jos me nyt puhutaan siitä valkohylsyisestä tuotteesta. Sanoisin sitä enemmän peiteväriksi, mutta koska siinä on hohtavuutta (eli sitä valon taittoa) kuitenkin jonkin verran niin en lähtisi mitään epäpuhtauksia välttämättä sillä peittämään. Itse käytän sitä silmienalusiin hyvällä menestyksellä, peittää tummuutta mutta selkeästi taittaa myös sitä valoa juuri riittävästi. Tykkään myös toisinaan sipaista sitä tuon valokynäominaisuuden takia kohtiin jotka eivät peittoa tarvitse, eli amorinkaareen, poskipäille, jne. Jos haluaa valokynältään myös peitto-ominaisuuksia eikä jaksa käyttää montaa eri tuotetta samaan tarkoitukseen, niin voin kyllä suositella! Minulla on tosin todella vaalea iho, että jollain tummempi-ihoisella tuo varmaan on enemmän valokynämäinen kuin peiteväri.  :)

edit: Oho, vastasinpas vanhaan viestiin! No mutta jos tästä olisi jollekin toiselle vaikka jotain hyötyä. :D
« Viimeksi muokattu: 14.10.14 - klo:04:48 kirjoittanut calypso »
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #699 : 14.10.14 - klo:10:19 »
Vieläkö sitä Crystal Radiance Primeria myydään? Muistan lukeneeni siitä joskus kauan aikaa sitten, mutta en jostain syystä ostanut. Nyt kiinnostaisi taas kokeilla, mutta onkohan liian myöhäistä jo? Tässäkin ketjussa sitä taidettiin kehua, joten olisi mielenkiintoista kokeilla.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 14.10.14 - klo:14:44 »
Onko Lumenen huultenrajauskynät hyviä? En ole koskaan moista käyttänyt joten ei mitään hajua ylipäätään enkä viitsisi mitään hirmu kallista ostaa.

Musta ne on "ihan hyviä", riippuu varmaan siitäkin minkä tyylisistä huultenrajauskynistä tykkää. Ne ei ole niin kovia että niitä saisi hangata huulille muttei ne ole myöskään sellaisia tosi voidemaisia niinkuin jotkut huultenrajauskynät. Hinta-laatusuhde ihan kohdallaan. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #701 : 14.10.14 - klo:19:37 »
Ostin Lumenen huultenrajauskynän ja kai se ihan hyvä on (en ole ennen käyttänyt mitään).

Valokynää kokeilin silmänalusille ja hämmästys oli suuri, koska peitti ne yllättävän hyvin. Koostumus on ihanan kevyt ja ohut. Tää on just passeli tuote kun haluaa peittää tummat silmänaluset, mutta ei halua laittaa mitään meikki- tai bb-voidetta muualle kasvoihin. Tai siis toimii varmaan myös meikin päällä mutta toimii yksinäänkin eikä jätä mitään rajoja. Toivon mukaan pysyvyyskin olisi hyvä ilman mitään pohjustajaa tms.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #702 : 14.10.14 - klo:19:47 »
Onkohan kukaan juures sattunut vielä bongaamaan Lumenen uusinta meikkivoidetta kaupoista? Kysehän on siis Blur pitkäkestoisesta meikkivoiteesta  :) Ja kaikkien meidän kalpeanaamojen iloksi tuosta pitäisi olla tarjolla myös 0-sävy!
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #703 : 14.10.14 - klo:20:24 »
^Lueskelin Lumenen sivuilta tuosta ja vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pakko käydä kinumassa testeri tuosta!
« Viimeksi muokattu: 14.10.14 - klo:20:30 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #704 : 14.10.14 - klo:21:44 »
Olisin halunnut ostaa pelkästään alaripsiä ajatellen Cliniquen Bottom Lash Mascaran ruskeana, mutta koko ripsaria tietenkään saa enää Suomesta, joten ostin kokeeksi Lumenen Sensitive Touch Mascaran. Ajaa muuten asiansa tosi hyvin ja olen käyttänyt sitä joka päivä. Harja on tarpeeksi pieni ja erotteleva, alaripset saavat näyttävyyttä ilman klimppaantumisongelmaa. Tämä ei myöskään suhraannu päivän aikana yhtään.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)