Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224116 kertaa)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #720 : 31.10.14 - klo:16:48 »
Hain näytteen tuosta uudesta Blurista, sävy 0 näytti tosi hyvältä. Mielestäni tuo on vaaleampi kuin CC Light mutta tummempi kuin NC.

Eikä! Se aikoinaan Double Staysta löytynyt 0-sävy oli ehkä jopa vaaleampi kuin tuo Natural Coden 1. Just tätä Lumenea, ettei noilla sävynumeroilla hirveästi virkaa ole, kun niiden tummuutta vaihdellaan ihan miten sattuu. ::) Mäkin odotin oikein innolla tätä Bluria, mutta jos vaalein sävy on tosiaan liian tumma ja peittävyyskin siinä ja siinä, niin jää varmaan testaamatta.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #721 : 31.10.14 - klo:16:51 »
Jonkun mainoslehden välissä tuli näyte Blur-meikkivoiteesta sävyssä 2. Tietääkö kukaan, miten noissa sävyissä menee se kelta- vs. punapohjaisuus, mitä pinkpepper tuolla edellä kysyykin? Mulle eivät oikein nestemäiset meikkivoiteet sovi, ainakaan ne joissa on kemiallinen aurinkosuoja, mutta ajattelin että tuota hajusteetonta voisi kuitenkin uteliaisuudesta testata.
1cFii, oma väri.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #722 : 31.10.14 - klo:17:54 »
^ Eikös Lumenella yleensä mene sävyt niin, että parittomat on keltapohjaisia ja parilliset punapohjaisia? Eli kakkonen olisi sitten vissiinkin toiseksi vaalein punapohjainen sävy. Toisaalta noissa ei aina tunnu olevan hirveästi logiikkaa, joten enpä tiedä. Olipas muuten hyödyllinen viesti. :D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #723 : 31.10.14 - klo:19:25 »
Minä kokeilin kaupassa näytteestä kasvoille tuota Blur-meikkivoidetta kun satuin menemään sinne ilman meikkiä ja minulle sopi joko sävy 3 ta 4.

Nopeasti sanottuna silotti ihoa kivasti ja jätti kauniin, mutta todella luonnollisen pinnan. Iho näytti ihanan sileältä, mutta ei siltä että siinä olisi meikkiä. Peittokyky ei ole mitenkään älyttömän hyvä, sanoisin ehkä keskipeittäväksi. Kevyen tuntuinen kasvoilla ja varmasti sopii myös kuivaihoisille.  

Sanoisin että meikkivoiteena sellainen mikä sopii varmasti todella monen ihmisen vaatimuksiin (lkivantuntuinen, keskipeittävä, hyvät sävyt, näyttää meikittömältä iholla).

Kaiken kaikkiaan tuon perusteella sanoisin että ensimmäinen meikkituote vuosiin Lumenelta minkä ostamista voisin jopa harkita...ja ehkäpä käyn jopa ostamassakin.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa chrystal ginger

• Haiven
  • *
« Vastaus #724 : 04.11.14 - klo:00:25 »
Mahtaako toi Blurin nollasävy olla lähellä Hydradropsin nollasävyä? CC-voiteen light sävy alkaa olla liian tumma mulle kun viimeisetkin päivetykset alkaa olla karissu, mutta toi Hydradrops tuntuis olevan suht oikean värinen. Kunpa sais yhdistettyä CC-voiteen ominaisuudet HD:n väriin niin olisin tyytyväinen, tai ainakin melkein... On kyllä luvattoman hankalaa löytää tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta! Tutustuttuani tähän foorumiin huomaan et en todellakaan ole yksin tän ongelman kanssa, en vaan pysty käsittämään miksei suomalainen firma tee markkinoille sopivia sävyjä. :'(

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #725 : 07.11.14 - klo:19:49 »
Mä kävin kokeilemassa tota nollasävyä kämmenselkään. Ei se tosiaan ihan vaaleistavaalein ole, mutta jännästi jotenkin jopa harmahtava sävyltään. Tosi kylmän sävyinen siis. Jätti kyllä tosi nätin samettisen pinnan, ja voisin tuon kyllä ostaakin ihan. Toi nollasävy ei vaan ehkä ole mulle ihan parhain...

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #726 : 08.11.14 - klo:09:23 »
Ensin levitin Blurin sormin, toisella kerralla Real Techniquesin tiheällä kasvosiveltimellä. Siveltimellä levitettynä peitti paremmin. Jos olisi tarvis meikkivoiteelle, voisin hyvinkin ostaa tuon. Mutta jotenkin en niin paljon innostunut että vielä olisi pakkohankinta.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #727 : 08.11.14 - klo:15:00 »
Miten noissa Blureissa menee noi sävyt? Onko 0 viileä/neutraali, 1 keltainen, 2 punertava..? Mä en jotenkin ollenkaan hahmota meikkipohjissa noita sävyjä. Vasta, kun meikki on koko naamalla niin tajuan, että se on joko punertava tai keltainen, ja yleensä silloin se meikki on jo kiikutettu kassan kautta kotiin  :D :-\
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #728 : 08.11.14 - klo:15:21 »
^ Testasin vain kolmea vaaleinta sävyä, ja niissä meni nimenomaan noin. 0 oli todella viileä sävy, 1 selvästi kellertävä ja kolmonen oli mielestäni punertava. Ostin itse sen ykkösen. En ole ehtinyt testaamaan vielä päivänvalossa, miltä sävy näyttää kasvoilla, kun olen meikannut vasta iltapäivällä... Luulen kyllä, että on ihan sopiva. Tykkään siitä, miten meikkivoide levittyy, ei tunnu iholla miltään, eikä korosta ollenkaan juonteita, ihohuokoisa tai kuivia kohtia (jotka tällä hetkellä eivät ole erityisen kuivia). Tällä hetkellä  osaan sanoa ainoaksi huonoksi puoleksi kehnon sävyvalikoiman. Ykkönen oli siinä ja siinä, että on mulle riittävän vaalea, vaaleampi taas olisi ollut sävyltään täysin väärä (ja liian vaaleakin). Mielestäni tummuusero nollan ja ykkösen välillä oli aika iso. Mulla on hieman liian vaaleaa meikkivoidetta, niin sekoittelen sitten noista jos blur osoittautuu luonnonvalossa hitusen liian tummaksi.

Minusta markettien valossa on joskus todella vaikea erottaa sävyjä kunnolla, mutta olen alkanut testaamaan niin että laitan kädelle vertailukohteeksi lorealin true match-meikkivoidetta, jota myydään yleensä joka paikassa  :D Kun vieressä on kellertävyydeltään sopiva sävy, siihen on helppo verrata uutta meikkivoidetta.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #729 : 08.11.14 - klo:17:01 »
Minusta tuo Blur on siitä hauska, että se blurraa kyllä huokosia ja juonteita, mutta finnit näyttää kohtuullisen jäätäviltä tämän kanssa. Eli siinä missä se vähän niin kuin blurraa, se myös korostaa isompia epätasaisuuksia, koska siinä on ihan silmin erottuvia hippuja, niin kuin kyllä kaikissa muissakin kokeilemissani hohtavissa meikkivoiteissa. Sitten kun vielä olen niin laiska peittämään finnejä erikseen...  ::)
« Viimeksi muokattu: 08.11.14 - klo:17:02 kirjoittanut SSpiegel »

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #730 : 08.11.14 - klo:21:10 »
^ Testasin vain kolmea vaaleinta sävyä, ja niissä meni nimenomaan noin. 0 oli todella viileä sävy, 1 selvästi kellertävä ja kolmonen oli mielestäni punertava. Ostin itse sen ykkösen. En ole ehtinyt testaamaan vielä päivänvalossa, miltä sävy näyttää kasvoilla, kun olen meikannut vasta iltapäivällä... Luulen kyllä, että on ihan sopiva. Tykkään siitä, miten meikkivoide levittyy, ei tunnu iholla miltään, eikä korosta ollenkaan juonteita, ihohuokoisa tai kuivia kohtia (jotka tällä hetkellä eivät ole erityisen kuivia). Tällä hetkellä  osaan sanoa ainoaksi huonoksi puoleksi kehnon sävyvalikoiman. Ykkönen oli siinä ja siinä, että on mulle riittävän vaalea, vaaleampi taas olisi ollut sävyltään täysin väärä (ja liian vaaleakin). Mielestäni tummuusero nollan ja ykkösen välillä oli aika iso. Mulla on hieman liian vaaleaa meikkivoidetta, niin sekoittelen sitten noista jos blur osoittautuu luonnonvalossa hitusen liian tummaksi.

Minusta markettien valossa on joskus todella vaikea erottaa sävyjä kunnolla, mutta olen alkanut testaamaan niin että laitan kädelle vertailukohteeksi lorealin true match-meikkivoidetta, jota myydään yleensä joka paikassa  :D Kun vieressä on kellertävyydeltään sopiva sävy, siihen on helppo verrata uutta meikkivoidetta.

Kiitos vastauksesta!
Mun pitää käydä kyllä kokeilemassa tuota ykköstä, josko tummuus olisi hyvä! Ainakin Lumene CC:n Lightin tummuus on ok, mutta se on liian viileä mulle. Onkohan toi Blurin ykkönen tummempi kuin CC:n Light?
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #731 : 08.11.14 - klo:22:19 »
Mä kävin kokeilemassa tota nollasävyä kämmenselkään. Ei se tosiaan ihan vaaleistavaalein ole, mutta jännästi jotenkin jopa harmahtava sävyltään. Tosi kylmän sävyinen siis. Jätti kyllä tosi nätin samettisen pinnan, ja voisin tuon kyllä ostaakin ihan. Toi nollasävy ei vaan ehkä ole mulle ihan parhain...

Hei kiva kuulla! Harmahtava ja tosi kylmä kuulostaa kyllä hyvältä, pakkohan tuota on mennä kokeilemaan omallekin kämmenselälle.  :) Jos nimittäin tuo pohjasävy on oikea ja prikulleen oman ihon sävyinen, niin se antaa paljon anteeksi sen tummuusastettakin.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #732 : 10.11.14 - klo:15:17 »
Pakko käydä illalla testaamassa Bluria, jos 0 ei olisi hirveästi liian tumma. Marketeissa on kyllä todella vaikeaa testata, siinä valaistuksessa naamaansa voi pyörittää vaikka vanukasta ja kokea sen blandautuvan ihan hyvin. Vakuutuin tästä kuitenkin parista blogitekstistä, ja nyt, kun BHA on laittanut ihoni tosi hyvään kuntoon, puolipeittäväkin tuote varmaan riittäisi. En ole käyttänyt varmaan pariin vuoteen perinteisiä meikkivoiteita, sen jälkeen kun löysin korealaiset bb:t, mutta nyt tuli ensimmäistä kertaa edes impulssi kokeilla.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #733 : 10.11.14 - klo:21:38 »
Mä kokeilin ykkössävyä Blurista, mutta en oikeen syttynyt. Sävy upposi ihan ok mulle, mutta oli kuitenkin liian tumma. Nenä rupesi myös punottamaan ja jouduinkin korjailemaan jo pari tuntia levityksen jälkeen meikkipuuterilla. Testaan varmaan vielä nollasävyn kuitenkin ja kokeilen eri pohjustajan kanssa.

edit. Testasin 0-sävyn ja sehän olikin just hyvä. Hain citarin alesta koko tuubin. Täytyy myöntää, että pidän ko. meikkivoiteesta. Ehkä vika oli väärässä sävyssä ensitestauksella.
« Viimeksi muokattu: 18.11.14 - klo:17:24 kirjoittanut SH »

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #734 : 13.11.14 - klo:23:06 »
Onko Blurin inciä jossain netissä saatavilla? En löytänyt haulla täältä enkä nopealla googlauksellakaan.

Edit. Suuret kiitokset Supermessille alas vaivannäöstä! :)
« Viimeksi muokattu: 14.11.14 - klo:18:43 kirjoittanut Reese »
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.