Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 223447 kertaa)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #735 : 14.11.14 - klo:15:00 »
^ Naputtelin sulle INCIn:

"Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Isododecane, Cyclohexasiloxane, Ethylhexyl Methoxycinnamate (Octinoxate), Dimethicone / Divinyldimethicone / Silsequioxane Crosspolymer, Polyglyceryl-4 Isostearate, Magnesium Sulfate, Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Polysilicone-11, Propylene Glycol, Rubus Chamaemorus (Cloudberry) Seed Extract, Titanium Dioxide (Nano), C9-15 Fluoroalcohol Phosphate, Phenoxyethanol, Trimethylsiloxysilicate, Disteardimonium Hectorite, Polypropylsilsequioxane, Aluminium Hydroxide, Propylene Carbonate, Methicone, Butylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Alumina, Hydroxyapatite, Triethoxycaprylylsilane, Zinc Oxide. May Contain: Mica, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499"

* puuh * Pahoittelut mahdollisista kirjoitusvirheistä  ;)

Kävin eilen ostamassa ykkössävyn Kicksistä, voide on vielä testaamatta, mutta sävy on kerrankin justiinsa hyvä.
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #736 : 14.11.14 - klo:15:36 »
Mulla ei oo mitään kummempaa raportoitavaa, ku että ostin ykkössävyn (Oulun citymarketissa oli kaikki Lumenen tuotteet -40%), tänään testasin ja tykkään  :ts sävy on nappiin, peittää sopivasti ja ainaki tässä rasvanaamassa näyttää hyvältä yllättävän pitkään!

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #737 : 15.11.14 - klo:06:28 »
Uusimman Olivian välissä oli testeri tuosta, ja meikkasin sillä. Toi testisävy 02 ei nyt ihan ole mua varten, mutta kyllä tosta aika  hyvin sai käsityksen siitä millainen tuote toi on kasvoilla. Ja tykkään kyllä hurjasti. Jättää kauniin samettisen pinnan iholle, mutta heijastaa valoa kuitenkin tosi nätisti samaan tapaan kuin monet selektiiviset meikkivoiteet. Vaikka toi sävy on mulle liian tumma, niin kasvoilla toi on aika kivan läpikuultavaa kuitenkin eikä nyt ihan kamalalle näytä väärässä sävyssäkään.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #738 : 15.11.14 - klo:16:12 »
Mä testasin nopsaan kädelle tuota Blurin 0-sävyä, ja mulle se ainakin oli liian tumma ja punainen. Harmi, koska riittävän vaaleita meikkivoiteita ei todellakaan ole liikaa tarjolla. Ykkönen olisi varmasti ollut sävyltään parempi, mutta koska tuo 0-sävykin oli ihan liian tumma, niin en vaivautunut sitä edes testaamaan.

Natural Coden vaaleimpaan sävyyn olen kyllä edelleen tyytyväinen. Se on riittävän vaalea ja hiukan kellertävä, eli istuu mun ihoni sävyyn tosi hyvin. Tuon saman sävyn kun saisi muihinkin Lumenen meikkivoiteisiin, niin oi onnea.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #739 : 15.11.14 - klo:19:33 »
Mä ostin nyt tuon Blurin, kun Citymarketissa oli kaikki Lumenetuotteet -40%. En ole päässyt vielä testaamaan päivänvalossa, ja pelkään vähän tämän nollasävyn olevan mulle hivenen tumma. Tämän jättämä pinta on kuitenkin todella kaunis! Näinä päivinä on silti niin pimeää, ettei sävyjen nyanssierot erotu kuitenkaan, eiköhän tätä tule käytettyä.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #740 : 16.11.14 - klo:04:05 »
Kävin testaamassa tällä viikolla Blur-meikkivoiteen 0-sävyn, ja vaikka testerituubi näyttikin liian tummalta niin onneksi se oli oikeasti paljon vaaleampi. Ja siis kyllä! Juuri minun ihonsävyyni sopivan harmaa ja punapohjainen!! Testasin sävyä kämmenselälle, ja se sulautui siihen niin hyvin että oli vaikea erottaa mihin sitä oli juuri levittänyt ja mihin ei. :D Todellakin menee ostoslistalle. :) Voihan se olla, että se on kevättalvella jo liian tumma, mutta minulla on vielä Misshan BB-voidetta varastossa jos vaaleaakin vaaleammalle sävylle tulee tarvetta.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #741 : 16.11.14 - klo:05:18 »
^ Tuo 0-sävy on kyllä varmasti sopiva punapohjaiselle vaalealle iholle, ja todellakin vaalea Lumenen meikkivoiteeksi. :P Mun ihoni on vaan niin keltainen, että se erottui sellaisena possunpunaisena. En kyllä ymmärrä, että kun ne kumminkin ovat siihen Natural Coden meikkivoiteeseen kehittäneet sellaisen kivan vaalean keltaisen sävyn, niin miksi ihmeessä sitä ei ole laitettu muihinkin meikkivoiteisiin?
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #742 : 16.11.14 - klo:11:35 »
Mulla oli eilen koko päivän 1-sävy kasvoilla. Mulle toi oli vähän liian vaalea. Muuten oli kyllä ihana meikkivoide! Tuo menee varmaan lopputalvesta paremmin, nyt täytyy testata 2 ja 3 sävyt vielä. Onkohan toi 2 -sävy punapohjainen ja 3 keltapohjainen?

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #743 : 16.11.14 - klo:19:30 »
En kyllä ymmärrä, että kun ne kumminkin ovat siihen Natural Coden meikkivoiteeseen kehittäneet sellaisen kivan vaalean keltaisen sävyn, niin miksi ihmeessä sitä ei ole laitettu muihinkin meikkivoiteisiin?

Mä luulen, että syynä lienee ihon sävyn tummuminen ikääntymisen myötä. Siinä, missä Natural Coden kuluttajista löytyy varmasti sankoin joukoin nuoria kalpeanaamoja, Lumenen perussarjan markkinat taitavat kohdistua enemmän vähän aikuisempaan väestönosaan. Näin mä olen tämän järkeillyt, kun olen ollut asiasta yhteydessä Lumeneen ja siinä, missä oman käsityksen mukaan joka toinen edes nettireittejä tuntemani ihminen valittaa Lumenen meikkipohjien olevan liian tummia, Lumene taas sanoo, että ihan valkoisille ei vain ole riittäviä markkinoita.

Ehkä nyt, kun viime aikoina Lumene on tehnyt tosi hyviä meikkivoiteita, jotka ovat saaneet paljon huomiota nuoremmassakin väestönosassa ja paljon esim. blogihuomiota, voi odottaa jo näitä vaaleitakin. Pidetään toivoa yllä. Ja spämmätään Lumenea sävytoivomuksilla.

Mua on aina ihmetyttänyt, että kenelle muka tehdään niitä sävyjä tyyliin 5, ja voiko niille todella olla yleisen vaaleassa Suomessa markkinat. Tuntuu, että alekoreissakin on aina jäljellä vain niitä tummimpia sävyjä. Ilmeisesti sitten ihmiset kuitenkin käyttävät mielummin liian tummaa meikkivoidetta, ja niinhän Lumenekin ohjeistaa tekemään, jos on epävarma sävyjen väliltä. Itse kuvittelisin, että tuommoiselle 5-sävylle olisi tilausta lähinnä jossain Brasiliassa.

Vieläkään en ole päässyt ihan kunnollisessa valossa näkemään Blurin sopivuutta itselleni, mutta tässä pimeydessä ainakin hyvältä näyttää. Ihoni on neutraalipohjainen, mutta kuten calypson kämmenselälläkin, sulautuu tämä kasvoihinkin niin smoothisti, että lähinnä tuntuu vaikealta nähdä mihin sitä on levittänyt.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #744 : 16.11.14 - klo:23:26 »
Mä ostin kans Cittarin alesta Blurin ykkössävyn. Sävy on ihan ok ja tummuus samaa luokkaa kuin CC:n lightissa, mutta peittoa olisin toivonut enemmän, koska tää jättää aknearvet kiitettävästi esiin. Ilman pohjustajaa pohja ei pysy millään mun nenänpäässä kahta tuntia kauempaa, mutta olen kokeillut tätä nyt baarissa, kuntosalilla hikoillessa ja kiipeilemässä ja onhan toi pysyvyys markettimeikille todella hyvä! Mä toivoisin Blurista jotain neutraalimpaa sävyä. Toi 0-sävy näyttää naamssa punaiselta ja ykkönen on jo huomattavan keltainen. Ehkä CC:n lightiä ja Blurin ykköstä sekoittelemalla saisin hyvän sävyn :)
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #745 : 17.11.14 - klo:13:25 »
Ostin samaisesta alesta Blurista 0-sävyn, ja olin yllättynyt, kun se sulautui ohuesti levitettynä oikein kivasti mun keltapohjaiseen vaaleaan ihoon. Sanoisin että erittäin hyvä lopputulos muutenkin, voiteessa on miellyttävä koostumus ja se levittyy kauniisti ja tekee sievää jälkeä.  :ts

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #746 : 17.11.14 - klo:18:39 »
En kyllä ymmärrä, että kun ne kumminkin ovat siihen Natural Coden meikkivoiteeseen kehittäneet sellaisen kivan vaalean keltaisen sävyn, niin miksi ihmeessä sitä ei ole laitettu muihinkin meikkivoiteisiin?

Mä luulen, että syynä lienee ihon sävyn tummuminen ikääntymisen myötä. Siinä, missä Natural Coden kuluttajista löytyy varmasti sankoin joukoin nuoria kalpeanaamoja, Lumenen perussarjan markkinat taitavat kohdistua enemmän vähän aikuisempaan väestönosaan. Näin mä olen tämän järkeillyt, kun olen ollut asiasta yhteydessä Lumeneen ja siinä, missä oman käsityksen mukaan joka toinen edes nettireittejä tuntemani ihminen valittaa Lumenen meikkipohjien olevan liian tummia, Lumene taas sanoo, että ihan valkoisille ei vain ole riittäviä markkinoita.

Tuo on kyllä mun mielestäni kummallinen väite, etteikö valeammille meikkivoiteille löytyisi markkinoita. Yleensähän juuri ne vaaleimmat sävyt ovat kaikista meikkivoiteista niitä, jotka ovat hyllystä loppuneet.

Mua on aina ihmetyttänyt, että kenelle muka tehdään niitä sävyjä tyyliin 5, ja voiko niille todella olla yleisen vaaleassa Suomessa markkinat. Tuntuu, että alekoreissakin on aina jäljellä vain niitä tummimpia sävyjä. Ilmeisesti sitten ihmiset kuitenkin käyttävät mielummin liian tummaa meikkivoidetta, ja niinhän Lumenekin ohjeistaa tekemään, jos on epävarma sävyjen väliltä.

No niinpä. Mulle on kyllä jäänyt mieleen, että nämä vanhemman ikäluokan suomalaiset "meikkitaiteilijat" ovat aina ohjeistaneet käyttämään omaa ihonsävyä tummempaa meikkivoidetta. Silloin sitä kuulemma näyttää terveemmältä. ::) Ja sitten se meikkivoide täytyy tietysti levittää myös kaulalle ja paidan kaulukseen asti, ettei näkyisi rajoja. Siis mitä ihmettä? :D Jos on sitä mieltä, että ihon tummuus kertoo terveydestä, niin eikö fiksumpi tapa olisi käyttää itseruskettavaa ja aurinkopuuteria kuin maalata itsensä liian tummalla meikkivoiteella?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #747 : 17.11.14 - klo:19:00 »
Ajattelin tätä juuri tänään saadessani YR:n mainoskirjeen - mukana tuli sävykartta tarjouksessa olevasta meikkivoiteesta, ja siinä neuvottiin epävarmuuden iskiessa valitsemaan vaaleampi sävy  :D Siis juuri toisin, kuin meillä Suomessa  ::)
Ehkä Ranskassa todella ymmärretään sävyistä ja tyylistä enemmän kuin kotoisella Lumenella...

Edit. Kenties tummat meikkivoidesävyt selittyvät juuri Suomessa suositulla itserusketusbuumilla - nahka on saatava tummaksi keskellä talveakin..
« Viimeksi muokattu: 17.11.14 - klo:19:02 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #748 : 17.11.14 - klo:19:39 »
Mua ylipäänsä huvittaa tuo, ettäkö tummaksi värjätty/käristetty iho näyttäisi jotenkin terveemmältä. Toisaalta, näytän mielummin sairaalta kuin oranssilta. ::)

Ostin Citarin tarjouksesta myös ruskean kulmakarvageelin, mutta en nyt pikatestauksella ole kauhean innoissani siitä. Tuntuu, etti siitä tule sävyä yhtään.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #749 : 17.11.14 - klo:22:14 »
^Mä en ole tykännyt siitä värittömästäkään kulmakarvageelistä. Ei se pitänyt kulmia paikoillaan, eikä oikeastaan tuntunut kulmissa juuri miltään. Parempiakin olen löytänyt ja halvemmalla.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers