Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224457 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #75 : 18.10.07 - klo:21:14 »
Minulla vanha valopuuteri tummui jos laitoin päivällä kiillon poistoon, mutta uusi ykkönen ei tummu. Koostumus todella erilainen kuin vanhassa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #76 : 18.10.07 - klo:23:24 »
Mulla tuo valopuuteri oli ihan liian tummaa ja oli vielä tummempaa, kun pisti kasvoille.

Mun piti sitä tulla sanomaan, että Blueberry Curl alkaa kuivumaan. Ajattelin kokeilla sitä lämpimällä vedellä notkistamista, koska on harmi, jos toi kestää noin vähän aikaa toimintakelpoisena. Muuten, kun  on niin hyvä ripsiväri. Odotan kovasti sitä waterproof versiota, jos vaikka toimis pidempään.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
« Vastaus #77 : 19.10.07 - klo:10:13 »

Mun piti sitä tulla sanomaan, että Blueberry Curl alkaa kuivumaan. Ajattelin kokeilla sitä lämpimällä vedellä notkistamista, koska on harmi, jos toi kestää noin vähän aikaa toimintakelpoisena. Muuten, kun  on niin hyvä ripsiväri. Odotan kovasti sitä waterproof versiota, jos vaikka toimis pidempään.

Tätä minäkin olin tulossa kommentoimaan. Tähän osti olen tykännyt ripsarista tosi paljon, mutta valitettavasti tuo on kuivunut jo hylsyynsä, enkä saa sillä enää nättiä jälkeä. Vähän pettynyt olen.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #78 : 19.10.07 - klo:10:32 »
^Mä taas olen tyytyväinen siihen, että se alkaa vähän kuivumaan. En saanut sillä aikaan kuin suttua silloin kun se oli tuore. Nyt onnistuu jo paljon paremmin ja saa siistimpää jälkeä.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #79 : 19.10.07 - klo:10:56 »
Minulla on ollut oma Blueberryni nyt 2kk käytössä eikä ainakan vielä tunnu kuivahtaneelta.  ???
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 19.10.07 - klo:11:33 »
Star effect- ripsaria olen käyttänyt vajaan kuukauden, enkä oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella.. Ihan kivat ripset tällä saa, pienestä harjasta tykkään kanssa, mutta nyt pikkuhiljaa on alkanut ärsyttää silmiä. Kuivahtanut se on myös, ei selkeästi tule enää samanlaista jälkeä kuin alussa.

Poissa theodora

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 19.10.07 - klo:13:03 »
^AIka jännä juttu.. Mulla nimittäin toi Sky Fi taas teki ihan aneemiset ripset, ei tuuheuttanu, pidentäny ja suoristi ripset. Blueberry on paljon parempi mulle.

Aika yleinen kokemus juuri oin päin, harva saa Sky-fi:lla kovin näyttäviä. Tosin silläkin saa näyttävät kyllä jos vaan jaksaa harjata kerroksia päällekäin, paakkuja kun tuolla ei millään kyllä saa vaikka miten monta kerrosta vetelisi.

Miksi en lukenut tätä ennen kuin ostin tarjouksesta kaksi Sky-fi:ä? Siis kaikista kokeilemistani ripsareista surkein. Harja on mun lyhyille ripsille liian suuri, ei anna ripsille yhtään muotoa ja ryhtiä vaan ainoastaan värjää, leviää silmien alle mutta poistaminen ei silti meinaa onnistua sen paremmin vedellä kuin öljylläkään. Roskiin taidan heittää, koska ei tällä todellakaan viitsi kiusata itseään joka aamu - olisi muuten ensimmäinen kerta kun heitän tuotteen pois, olen aina sinnillä käyttänyt loppuun ne huonommatkin hankinnat.

Edittiä, lievennetään pikkuisen tuomiota. Kyllä tuolla sentään jonkinlaiset räpsyttimet saa aikaan, kun levittää useita kerroksia. Käytän loppuun, mutta en osta uudelleen.
« Viimeksi muokattu: 22.10.07 - klo:10:41 kirjoittanut theodora »

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #82 : 19.10.07 - klo:13:08 »
Minulla tuli aikanaan hätäostoksena ostettua Lumenen Sky-Fi silmätulehduksen jälkeen eikä oikein muuta Anytimen lisäksi saatavilla. Paljastui minun kohdalla ihan nappiostokseksi, taidan ostaa uudelleenkin jos en innostu jotain muuta kokeilemaan. Tämä on minun ripsille justiin passeli, kun tarpeeksi monta kerrosta sutii, se löytää ihan jokaikisen ripsen ja tekee niistä luonnollisen "näyttävät". Minulla on myös Extra Volume ja sen kanssa pelatessa meinaa itku päästä. Ripset tuntuu olevan mällissä heti ekan kerroksen jälkeen :-[. Ja ne tuskalla tehdyt taivutuksetkin näyttää oikenevan heti ;D. Sky-Fi tuntuu pysyvänkin mulla aavistuksen verran paremmin, molemmat on jokatapauksessa kohtuuhyviä pysyvyydeltään vesiliukoisiksi.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 19.10.07 - klo:14:06 »
Tuosta blueberrystä pakko tulla vielä kommentoimaan...
Vaihdoin omaani harjan rimmelin vanhasta ripsarista ja sain lumenen toimimaan, kuitenki oon huomannu, että se vähän ärsyttää silmiä. Heti alkaa kirvely kun sitä laittaa. Harmi, kun olisin halunnu tykätä siitä, mutta se vaan vastustaa :D Poistaminenkaan ei kyllä ole kovin helppoa, kaksi kertaa saa pestä. Täytyy siis edelleenkin jättää lumenet hyllyyn, vaikka tykkkään kyllä siitä lopputuloksesta minkä blueberryllä saan rimmelin harjaa käyttäen...

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #84 : 19.10.07 - klo:14:45 »
Testasin tänään kauppareissulla uutta Douple Stay -meikkivoidetta kädelle. Minusta se näytti aika tummalta, kun sitä ulkona sitten katsoin. Se puuteri näytti vaaleammalta kuin tuo meikkivoide. Inci taisi olla ihan hyvä (ei mineraaliöljyä). Ehkä tuota puuteria tulee joskus kokeiltuakin.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #85 : 19.10.07 - klo:14:57 »
Mustakin toi Blueberry on kuivahtanut kuukaudessa, mutta jotenkin tuntuu toimivan paremmin nyt. Alussa kokeumukset oli lähinnä sellaista "jeesjees" mutta nyt sain tällä ihan mahtavat räpsyttimet.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 19.10.07 - klo:19:29 »
Miten mulla on nyt vaikeuksia käyttää tota Lumenen Blueberryä ku viimeinki avasin oman mascarani? Pari sivua aiemminhan hehkutin sitä, testattuani siis muutamaan otteeseen, mutta nyt tuntuu että on todella vaikeaa levittää niin, että saa maksiripset.  ??? Toi harja tuntuu ainakin tosi kovalta... Ja jotenki siltä, et menis kauan ennen ku tuon saa levitettyä huolella. Vinkkejä?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 19.10.07 - klo:19:40 »
Voisiko joku naputella incit nuista mineraali meikkivoiteesta ja puuterista inci ketjuun? :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #88 : 19.10.07 - klo:19:54 »
Testasin tänään kauppareissulla uutta Douple Stay -meikkivoidetta kädelle. Minusta se näytti aika tummalta, kun sitä ulkona sitten katsoin. Se puuteri näytti vaaleammalta kuin tuo meikkivoide. Inci taisi olla ihan hyvä (ei mineraaliöljyä). Ehkä tuota puuteria tulee joskus kokeiltuakin.

Vaalein meikkivoide on tummemma näköinen kuin vaalein puuteri, sillä vaalein puuteri on Translucent eli läpikuultava joten ei jätä mitään sävyä iholle. :)

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 21.10.07 - klo:11:56 »
Täytyy sanoa, että toimivaa töhnää tuo silmämeikin pohjustusaine. Eilen laitetut pakkelit edelleen siellä missä kuuluukin.  ;D :-[ En olekaan sammunut/ nukahtanut pakkelit naamassa sitten teini- iän..
Only death is real.