Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224114 kertaa)

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #750 : 17.11.14 - klo:23:28 »
^ Osaatko suositella jotain mikä toimisi paremmin?  :) Mulla on ollut käytössä toi lumene, mutta siinä ei tosiaan ehkä pito ole oikein riittävä ja varmaan parempiakin vaihtoehtoja olisi tarjolla. Jotenkin vaan aina päädyn tohon tuttuun ja turvalliseen.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #751 : 19.11.14 - klo:01:18 »
Mä käytän kulmakarvageeliä ensisijaisesti lukitsemaan kulmakarvavärin paikoilleen, ja tuo Lumene tuntui lähinnä poistavan sitä. Sävyä ei tule yhtään, eikä tunnu muutenkaan tekevän mitään. Ja mä muistelin, että tätä oli kehuttu.. Buu. Otan kans mielelläni suosituksia vastaan!

Tänään oli ensimmäinen kirkas päivänvalo, jossa arvioida Blur-nollaa, ja tulihan se nyt huomattua, että ihan ihan ihan liian punainen ja vähän tummakin. Jatketaan käyttöä harmaina päivinä. Tulisipa joku lämmin/neutraali -1 -sävy vielä..

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #752 : 30.11.14 - klo:23:12 »
Mä olen viime aikoina tykännyt meikkikynästä sävyssä 8 (pronssinruskea). Mulle ei sovi ylärajaus, mutta tykkään lyhyehköstä alarajauksesta ulkonurkassa. Tässä on luonnollisen murrettu sävy, mutta kuitenkin riittävästi pigmenttiä selkeästi näkyvään rajaukseen. Kynässä on kiiltohippusia, mutta sitä ei ainakaan ohuesta rajauksesta kyllä huomaa.

Mulla on vaalea ja keltapohjainen iho, lämpimähkön tummanvaalea hiustenväri ja harmaanvihreät silmät keltakuparisilla höysteillä. Tämän kynän sävy sopii mulle reilusti paremmin kuin Lumenen perusruskea.

EDIT. Se tosin unohtui sanoa, että laadussa olisi taas kerran parantamisen varaa. Jälki ei ole kovin sujuvaa, kiiltohippuset tekevät vissiin koostumuksesta kuivakan ja tökkivän.
« Viimeksi muokattu: 07.12.14 - klo:01:11 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #753 : 28.01.15 - klo:10:53 »
Bongasin Lumenen mainossähköpostista mielenkiintoisen uutuuden eli Nude Perfection -nimellä kulkevan kevytmeikkivoiteen. Onkohan se jo rantautunut kauppoihin ja jos on, niin onko joku jo ehtinyt sitä kokeilla? Kuulisin mielelläni omakohtaisia käyttökokemuksia. BB-voiteen ohelle olisi kiva löytää joku kevyt nestemäinen meikkituote ja tämä ainakin kuulostaa lupaavalta :)

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #754 : 28.01.15 - klo:12:00 »
Mä näin sen ainakin omalla Sokkarillani, mutta vaaleinkin sävy näytti jälleen aika tummalta, eli kauppaan jäi.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #755 : 30.01.15 - klo:09:25 »
Bongasin meikkivoiteen Anttilasta ja vaalein tarjolla oleva sävy on kieltämättä tummanpuoleinen. Täytyy odottaa kesää ja päivetystä ;)

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #756 : 03.02.15 - klo:12:57 »
Kokeilin Lumenen Nude Perfection meikkivoidetta kädelle. Se on tosiaan nestemiäistä, mutta levittyy hyvin. Sulautui hyvin mun kämmenselän väriin, mikä tarkoittaa että se on aivan liian tummaa kasvoille talvella. Vaalein sävy siis...
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #757 : 03.02.15 - klo:16:49 »
Ostin Blur meikkivoiteen vaaleimmassa sävyssä ja aluksi pidin tästä kovasti. Mutta nyt kuukauden käytön jälkeen en ole niin ihastunut. Sävy on vähän liian punainen, enkä pidä lopputuloksesta yhtä paljon kuin CC-voiteen heleyttävästä vaikutuksesta. CC meikkivoide olisi täydellinen, jos light sävy olisi hiukan vaaleampi.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #758 : 03.02.15 - klo:19:57 »
Mulla on Lumenen tuotteet ihan päivittäisessä käytössä. Irtopuuteri, CC-voide ja kulmakynä on ihan must-tuotteita (tosin kulmakynän koostumusta menivät muuttamaan ja uusi ei ole läheskään niin hyvä). Tuo Blur-meikkivoide kiinnostaisi, mutta mulla on jonossa jo varmaan 5 avaamatonta meikkivoidetta...
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #759 : 03.02.15 - klo:21:33 »
Hain näytteen tuosta Blurista ja en tykännyt... Ei toiminut omalla ihollani ollenkaan, ilman puuterointia voide jäi jotenkin niljakkaan tuntuiseksi ja puuteri teki vain pakkeliefektin. Lumene on kyllä siitä jännä merkki, että osa tuotteista on ihan hanurista (uudistunut meikkipuuteri ahem), mutta joitakin helmiäkin löytyy, esimerkiksi huulipunista olen yleisesti tykännyt ihan aina. Jotenkin sellainen markettimeikeille tyypillinen tasalaatuisuus puuttuu, ikinä ei tiedä pettyykö vai yllättyykö positiivisesti ostaessa jotain.

No nyt kuitenkin yllätyin positiivisesti uudesta silmänaluspeitevoiteesta. Koostumus toimii täydellisesti, eikä kasaannu juonteisiin. Yksistään tämä ei mulla riitä, vaan tarvitsen toisen tuotteen päälle, mutta se ei ole ongelma koska tämä kestää kerrostamisen. Mulle silmänaluset ovat ikuisuusongelma, joten toimivan tuotteen löytyminen on melkein juhlimisen arvoinen asia. ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #760 : 04.02.15 - klo:09:26 »
^Tuota vähän epäilinkin. Olen hypistellyt kaupoissa Bluria mutta jättänyt sen hyllyyn, koska mietin voiteen toimivuutta omalla iholla joka ei oikein tykkäile blurrausefektiin tarvittavista silikoneista. On todella epämiellyttävää jos meikkivoide ei "asetu" vaan jättää niljakkaan kalvon jota on aivan mahdotonta puuteroida siististi ja huomaamattomasti. Lopputulemana on viehkeä pakkelinaama, jossa on epätasaisia ja paksuja puuterilänttejä siellä täällä.

Nude Perfection saattaisi olla toimivampi mutta haluaisin kuitenkin saada kätösiini näytteen ennen ostopäätöksen tekemistä. Ei hotsittaisi heittää pariakymppiä kankkulan kaivoon jos voide onkin täyttä kuraa...   

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #761 : 04.02.15 - klo:20:56 »
^Kannattaa kuitenkin pyytää tuosta Blurista näyte, koska niin moni siitä tuntuu tykkäävän. Hyvän meikkivoiteen metsästys on kyllä niin arpapeliä, että vain omakohtaiseen kokemukseen voi luottaa.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #762 : 06.02.15 - klo:12:47 »
^Minä tykkäsin Blurista tosi paljon vaikka en tykkää silikoniprimereista ollenkaan! Värit menee vaan niin pieleen: 1 on liian vaalea ja 2 liian tumma, en viitsi ostaa kahta ja sekoittaa.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #763 : 10.02.15 - klo:21:50 »
Ihan käsittämätön taas tuo uusin Nude Perfection -meikkivoide. Vaalein sävy on niin tumma, että se näyttää irvokkaalta oranssilta likatahralta eikä mulla ole suinkaan kalpein mahdollinen ihonsävy, vaan sellainen normivaalea. Miten näille löytyy ostajia tämän kansan parista?

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #764 : 11.02.15 - klo:03:29 »
^Jep, ykkössävyä kasvoihini testanneena näytin vekkulisti siltä, että olen joku Geordie Shore -hahmo. Se siitäkin tuotteesta taas.

Harmittaa, kun Lumenen meikkivoiteet ovat viime aikoina olleet todella hyviä. Ostaisin paljon mielummin huippulaatuisia, kotimaisia meikkituotteita, kuin tilaisin sopivan sävyn takia meikkipohjani jostain toiselta puolelta maapalloa.

Joskus laitoin Lumenelle palautetta asiasta, ja sain vastaukseksi, että vaaleille sävyille ei ole markkinoita. Tekisi mieli kerätä joku kalpeanaamojen addressi, jossa allekirjoittaneet vannoisivat, että ostaiisvat vaikka Blurista neutraalipohjaista 00-sävyä, jos sellainen tehtäisiin. Nämä on aina pinkkejä tai oransseja. Mä en voi uskoa, että oikeasti vaaleille ei olisi markkinoita, eikä sitä voi varmaksi tietää Lumenekaan - silloin, kun niillä oli vielä valikoimissaan oikeasti vaalea meikkivoide, mä olin yläasteella, ja siihen maailmanaikaan nyt kukaan ei voinut myöntää olevansa kalpea. Mielummin oranssia jankkia pintaan, niin näyttää terveeltä.

Haluaisin myös nähdä ne suomalaiset, jotka ostavat niitä Lumenen tummimpia meikkipohjasävyjä. Hirveän vaikea uskoa, kun meistä valtaosa on kuitenkin tätä skandinaaviväristä, että niille suklaakastikesävyille voi muka olla maidonvaaleita isommat markkinat.