Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224625 kertaa)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #780 : 13.02.15 - klo:16:09 »
Mä luin joskus Talouselämä-lehdestä Lumenen tj:n haastiksen, ja siinä kovasti korostettiin yhtiön pyrkimyksiä laajentaa ulkomaan markkinoille. Ehkä toi tummempien värien suosiminen sitten sopii paremmin niille markkinoille. Mutta imagoon kyllä sopisi tosi hyvin joku huippuvaalea sarja. Mainoskasvoinakin on ollut jääkuningattaria kuten Kiira Korpi ja Niina Kurkinen.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #781 : 13.02.15 - klo:16:09 »
Mä oon sitä mieltä että kannattaa ehdottomasti edes yrittää, siinä kun ei menetä mitään. Joku adressi voisi olla aika hyvä.

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #782 : 13.02.15 - klo:16:55 »
Lumenella on kuitenkin kampanja nimeltä Parasta talvessa:
Lainaus
Mikä sinusta on parasta talvessa? Jaa kuva Instagramissa hashtageilla #lumene ja #parastatalvessa. Voit voittaa Ultra Sensitive -talvituotepaketin!
eli oletettavasti ainakin noita hashtageja seuraavat. Voidaanhan me kaikki kirjautua instagramiin ja pistää oma kampanja pystyyn tägeillä #lumene #vaaleampiasävyjä ;).
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #783 : 13.02.15 - klo:16:58 »
Lumenella on kuitenkin kampanja nimeltä Parasta talvessa:
Lainaus
Mikä sinusta on parasta talvessa? Jaa kuva Instagramissa hashtageilla #lumene ja #parastatalvessa. Voit voittaa Ultra Sensitive -talvituotepaketin!
eli oletettavasti ainakin noita hashtageja seuraavat. Voidaanhan me kaikki kirjautua instagramiin ja pistää oma kampanja pystyyn tägeillä #lumene #vaaleampiasävyjä ;).

En ole käyttänyt pitkiin aikoihin Lumenen meikkivoiteita, eikä minulle ole ollut ongelmia vaaleiden sävyjen puuttumisen suhteen kun tarvitsen usein asteen tummemman sävyn, mutta hyvin voisin osallistua tällaiseen kampanjaan! Kyllä minunkin mielestä Lumene saisi tarjota suomalaisena yrityksenä paremman variaation vaaleammistakinn sävyistä!  :D

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #784 : 14.02.15 - klo:17:28 »
Mukana ollaan jos halutaan testata olisiko tällä vaikutusta.

Ostin Sokokselta ystävänpäivän "kaksi yhden hinnalla" -tarjousten houkuttelemana pari Wild Rose -huulipunaa ja pari Natural Coden All-in-one BB-valokynää. Valokynä on tosi hyvä tuote, varmasti tulee molemmat tuubit käytettyä loppuun! Huulipunat ovat sävyjen puolesta todella upeita, mut maistuvat äklöltä.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #785 : 16.02.15 - klo:15:57 »
Jonkinlainen "bright up" sävy voisi olla myös kiva, siis sellainen, joka sopisi sekoitettavaksi vaikka kaikkien Lumenen meikkivoiteiden kanssa. Japanilaisissa meikkivoiteissa olen havainnut tuollaiset sävyt hyviksi.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #786 : 21.02.15 - klo:20:20 »
Lumenen huulipunissa se maku/haju on karmea ja ne myös ärsyttävät minun huuliani (tuntuu kuin huulia särkisi ja pian ne ovatkin aivan rohtuneet ja halkeilevat). Sen sijaan CC-voide vaaleimmassa sävyssä on koostumukseltaan minulle hyvä, olen tykännyt siitä kesällä kun kasvoilla on inasen verran enemmän väriä eikä se ole selvästi liian tumma niin kuin talvella.
Raitoja käpälään!

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #787 : 22.02.15 - klo:18:51 »
Siinä uudessa mattameikkivoiteessa vaalein sävy on muuten vaaleampi kuin Blurissa tai CC-voiteessa.

Vasemmalla kämäinen raita CC-voiteen Lightia, keskellä Blurin 0 ja oikealla Matt Controlin 0:
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #788 : 22.02.15 - klo:19:21 »
Hyvä vinkki Kathy,  täytyy käydä vilkaisemassa. Näyttää enemmän punaiselta kuin keltaiselta eli se kyllä voi olla ongelma vaikka muuten olisikin tarpeeksi vaalea.
Raitoja käpälään!

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #789 : 03.03.15 - klo:09:49 »
Nude perfectionia olen nyt pari kertaa testaillut naamalle, ja kyllä tästä vähän oranssihtava naama ainakin mulle tulee runsaallakin häivyttämisellä. Harmi, koska itse meikkivoide tuntuu todella hyvältä - levittyy todellakin upean luonnollisen näköiseksi ja peittokin riittäisi minulle aivan hyvin. Ehkä saisin tästä Blurin nollasävyyn sotkemalla sopivampaa. Voisin kuvitella, että kesällä tällainen todella ohut meikkipohja olisi oikein kätsy, tosin siinä mielessä iso miinus siitä, ettei tuotteessa ole aurinkosuojaa.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #790 : 04.06.15 - klo:17:39 »
Lumenella on kiva kesäkampanja näköjään käynnissä, kaksi mitä tahansa Lumene-tuotetta ostettuaan saa valita ilmaiseksi kaupan päälle yhden tuotteen (rajallinen valikoima): http://www.lumene.com/fi/kesakampanja-2015-fi
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #791 : 09.06.15 - klo:00:34 »
Sittarissa oli joku aika sitten melkein kaikki Lumenen tuotteet -40% ja ostin sen innoittamana jo viime kesänä himoitsemani hohdeaurinkopuuterin. Mun tapauksessa näköjään vois kuitenkin sanan aurinko jättää pois, koska ainoa ilo omalle iholle tuossa on se hohde, joka on ihan nätti ja luonnollisen oloinen hehku kasvoille. Pidän omaa väritystä suht vaaleana, mutta ilmeisesti olen kuitenkin "liian" tumma käyttääkseni tuota aurinkopuuterina. Mutta ei siinä mitään, kuten sanottu hohdetuotteena menee tosi hyvin :ts
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #792 : 09.06.15 - klo:16:55 »
Mua on myös jo viime kesänä kiinnostanut tuo hohdeaurinkopuuteri, mutta kaipaisin siltä lähinnä sitä hohdetta enkä niinkään sävyä. Olen tosi vaalea, joten en ole uskaltautunut ostamaan sitä, mutta ehkä pitää käydä testailemassa sitä vähän ja katsoa että kuinka paljon siitä "siirtyy" iholle sävyä. Tuo Lumenen kampanja nimittäin houkuttelisi ostamaan pari tuotetta  ;D
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #793 : 09.06.15 - klo:17:56 »
Mäkin kävin -40% kampanjasta hankkimassa taas uuden CC-puuterin. Tää on niin mun puuteri, ei kuivata, tasoittaa ihon sävyä ei tee liian mattaa ihoa, mutta murenee armottomasti joten ei voi missään nimessä pitää laukussa ja asustelee siis pääosin kylppärin meikkkilaatikossa. Otin jämäpuuterin reissuun mukaan ja se oli tietenkin säpäleinä kun avasin käsimatkatavaralaukun hotellissa. Tämä on ainoa puuteri, jota olen ostanut useita kappaleita, koska menee säpäleiksi aina jossain vaiheessa  :P Onneksi kuitenkin harvemmin juuri ostamisen jälkeen.

Toinen ärsyttävä ominaisuus on puuterin pinkki koristus, joka hieroontuu irti. Yhden laukun sisus meinasi mennä täysin pilalle, mutta onneksi oli suurimmaksi osaksi hieroontunut muovista meikkipussia vasten. Teksti kannattaa poistaa kynsilakanpoistoaineella niin välttyy tahriintumisilta meikkilaatikossa/pussissa.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #794 : 12.09.15 - klo:08:54 »
Nude Perfection -meikkivoide paljastui jättiylläriksi. Sain sen alkuvuodesta LivBoxista ja hylkäsin testaamisen jälkeen aivan liian oranssina floppina. Meikkejä järjestellessä se osui loppukesällä uudelleen käteen ja päätin hetken mielijohteesta kuitenkin kokeilla uudelleen ja olin tosiaan aivan äimistynyt, kun tulos olikin  kaunis ja ennen kaikkea pysyi koko päivän lähes virheettömänä. En olisi uskonut, mulla on ollut isoja ongelmia saada siistiä pohjaa yhtään millään tuotteella. Vaalein sävy tästä on tosiaan 1 Kultahiekka ja se on aika tumma, mutta menee nyt kesän päivetyksen kanssa jonkin aikaa, mutta ei kyllä kauaa. Mulla sopii päivetyksen kanssa tällainen lämpimämpi sävy, talvella on aivan väärä. Sääli ettei tästä ole nollaa olemassa. Ajattelin kokeilla jossain välissä jonkin korealaisen BB-voiteen kanssa miksattuna. Peittokyky on kohtalainen, pahimmat paikat kaipaavat lisää, mutta tälläkin pärjää. Päälle olen laittanut normaalin puuterin (Dermosil).

En olisi tätä tullut koskaan ostaneeksi itse, kun on kuitnekin sen verran tumma ja suunnattu normaalille/rasvoittuvalle iholle, omani on kuiva. Kerrankin siis LivBox teki juuri sen minkä lupasi :)