Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224132 kertaa)

Poissa siana

• HAIRahtanut
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #795 : 13.09.15 - klo:09:26 »
^Mäkin tykkäsin tuon koostumuksesta älyttömästi. En vaan rusketu yhtään, niin vaalein sävy ei missään vaiheessa vuotta ole tarpeeksi vaalea. Olen käyttänyt sitä sitten notkistaakseni joitakin jankkimaisempia vaaleita meikkivoiteita.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #796 : 29.09.15 - klo:07:38 »
Mä koitan muodostaa mielipidettä Lumenen Nude Pefection Glow -meikkivoiteesta. Siitä löytyi toi kaivattu 0-sävy ja tosiaan antaa aika kivan hillityn hohdon kasvoille. Toi on vaan tosi tosi ohutta, ja lopputulos on todella läpikuultava. Eli sellaisina päivinä, kun haluaa paremman peiton kasvoilleen, toi on ehkä turhan ohkaista.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #797 : 29.09.15 - klo:13:06 »
Osaatko lynx tai joku muu verrata noita kahta meikkivoidetta keskenään?

Mä olen nyt hyvällä menestyksellä käyttänyt Nude Perfectionia ja BB-voidetta (lähinnä Lioelen Dollish Cera-V CC Cream) sekoitettuna 1:1. BB-voiteet ovat joko paksun koostumuksen tai jonkin muun syyn takia tosi hankalia ihollani ja jokainen liejuuntunut tai muuten asettunut aika rumasti kasvoille. Selvästi nestemäisempään Lumeneen sekoitettuna tulos kasvoilla on paljon kauniimpi ja pysyvämpi ja peittokyky riittää silti. Alkaa vaan olla ihan viimeiset käyttöpäivät käsillä tummuusasteen takia, saa jo vähän liikaa häivytellä leukapieliä ja tulos ei ole niin sulautuva. Josko tuo Glow olisi riittävän samanlaista toimiakseen ja valeudeltaan käyttökelpoista talvellakin? Peittokykyä tulee luultavasti BB-voiteen ja tarvittaessa peitevärin puolesta tarpeeksi.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #798 : 29.09.15 - klo:16:50 »
Mullakin on vasta alkututustuminen menossa Nude perfection glow'n kanssa. Sävy 1 on sopiva: näyttää tuubista puristettuna ja heti levityksen jälkeen jotenkin liian vaalealta mulle, mutta sävy "lämpenee" sopivammaksi eli ihan hitusen verran tummenee (hapettuu?) hetki levityksen jälkeen.
Minun t-alue jää meikkivoiteen jäljiltä ehdottomasti liian kiiltäväksi, mutta se ei tullut yllätyksenä. Tosi läpikuultava lopputuloskaan ei haittaa yhtään nyt, mutta epäilen että talveksi pitää tosiaan keksiä joku tollainen mix peittävämmän tuotteen kanssa tai sitten käyttää kokonaan jotain muuta meikkipohjaa. 

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #799 : 29.09.15 - klo:18:21 »
Mun mielestä toi glow-versio on selvästi läpikuultavempi, ja tosiaan siinä on jotakin valoa heijastavia osasia. Ei mitään hileitä kuitenkaan. Aika samanlainen tuote kuin Lancomen Teint Miracle, ja lopputulos on sellainen "dewy". Vähän mun mielestä kanssa tummuu päivän mittaan. Mä en oikein perustanut tuosta normi Nude Perfectionista, koska siitä taisi puuttua 0-sävy ja se 1 oli jotenkin turhan tumma ja harmahtava mulle.

Toi glow-versio ei varmaankaan oikein sovi rasvoittuvalle iholle. Mulla on suht kuiva iho, ja etenkin nyt ihan jäätävän väsyneenä ihoni on vähän sellainen elottoman oloinen. Tykkään noista valoa heijastavista meikeistä, koska ne jotenkin elävöittävät.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #800 : 30.09.15 - klo:18:03 »
Kävin kaupassa testaamassa kädelle Glow-versiota ja jäin miettimään sen hankintaa. 0-sävy on hyvä, sopivan vaalea, mutta ei liian kalpea. Koostumus oli oikein miellyttävää, raikkaan ja kosteuttavan voiteen tapaista ja voiteen hohto oli sekin kaunista, juurikin sellainen "dewy". Testasin vertailun vuoksi viereen Blurin 0-sävyä, joka oli vähän vaaleampi ja punertavampi ja tietysti paljon peittävämpi ja mattainen. Peittokykyä tällä Glow'lla on varsin vaatimattomasti, mutta toimisi varmaan oikein hyvin juurikin aasialaisen BB-voiteen kanssa, ne kun ovat usein tönkönpuoleisia ja peittäviä.

Tuo hohto vain on kauneudestaan huolimatta se suurin kysymysmerkki. Mulla on kuiva iho, jossa on eri sortin epäpuhtauksia ja länttejä, joihin tuollainen kuultavampi voide voi jämähtää, samaten liejuuntuessaan ja kökköytyessään hehkua tuova koostumus voi sitten olla ihan todella karsean näköinen  ::) Ei viitsisi maksaa noin paljoa mahdollisesta hutituotteesta (17,90 oli Sokoksella).

grace

• Vieras
« Vastaus #801 : 04.10.15 - klo:17:32 »
Mulla oli hetken aikaa kokeilussa Glow-meikkivoiteen sävy 1. Arvoin tuon keltapohjaiselle iholleni paremmaksi, kuin 0-sävy, joka on ilmeisesti punapohjaisempi. Glow tarttui mukaan lähinnä siksi, että tuntui markettivaihtoehdoista kosteuttavimmalta. Jälki oli kevyt, pikkuvirheet peittyivät ihan ok:sti. Sävy oli minusta hyvä tällaiselle kellertävän vaaleanaamaiselle, ihan kalpealle saattaa olla tumma. Hohto oli varsin maltillinen, ei tullut diskopalloefektiä, iho näytti raikkaalta. Jouduin laittamaan meikkivoiteen kiertoon tuoksun takia, se oli kiva, kirpakan marjaisa, mutta ärsytti mun silmiä. Hajusteettomana olisi varmasti jäänyt käyttöön.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #802 : 27.10.15 - klo:20:48 »
Luin Gliz&Glam-blogista, että Lumenelta on tulossa marraskuussa myyntiin uudet True Passion Lip Color -huulipunat. Näiden juju on, että ne on pakattu huulikynämäiseen pakkaukseen, vaikka ovatkin punia. Vaikutti esittelyn perusteella kivalta tuotteelta, olen viime vuosina yllättynyt positiivisesti Lumenen huulipunien laadusta joten olisi kiva testata näitäkin jossain vaiheessa. Plussaa hajuttomuudesta!  :ts

Lisää tietoa ja kaikki sävyt esiteltynä: http://glitz8glam.purkkimafia.fi/2015/10/ilottelua-huulipunilla/
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #803 : 27.10.15 - klo:23:10 »
Mähän en saisi ostaa enää yhtäkään huulituotetta, mutta pakko kai nuo on käydä katsomassa, köh. ::) Mäkin tykkäsin tuosta ykkössävystä, vaikuttaisi sellaiselta nudesävyltä joka voisi jopa toimiakin mun naamassa. Hajusteettomus on myös hyvä juttu, en ymmärrä miksi huulipuniin pitää lisätä joku öklö tuoksu (mm. L'oreal Color Richet haisevat ihan hirveälle). Kiva haistella jotain mummolemua aina kun lisää punaa...
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #804 : 29.10.15 - klo:21:04 »
Onpa kivan oloinen tuote! Pitää tsekata, kun tulee kauppoihin. Mua kiinnostaisi jompikumpi punainen tai sitten tuo pinkkifuksia.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #805 : 29.10.15 - klo:22:03 »
Lumenen Instagramissa mainittiin tänään, että True Passion -huulipunat olisivat nyt kaupoissa, eli varmaan piakkoin löytyy kauppojen hyllyltä joka puolelta.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #806 : 30.10.15 - klo:18:26 »
Onko kukaan ehtinyt kokeilla Lumenen uutta meikkipuuteria? 0-sävy näyttäisi olevan, mutta ilmeisesti punapohjainen?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #807 : 30.10.15 - klo:19:20 »
True Passion -punat oli saapunut ainakin Tapiolan Stockalle, kokeilin pikaisesti sävyjä 3 ja 4 ja molemmat oli kivoja. Samalla kuulin että kaikki Lumenen tuotteet ovat marraskuun ajan kanta-asiakastarjouksessa -20%. Meni tosin ohi että koskiko tämä vain meikkejä vai ihan kaikkia tuotteita. Mutta ainakin meikkejä.Vinkkinä kaikille, joita kiinnostaa Lumenen tuotteet. :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #808 : 05.11.15 - klo:20:03 »
Mua kiinnostaa Lumenen Nude Perfection meikkivoide. Liejuuntuukohan helposti rasvoittuvalla t-alueella tai näyttääköhän liian hohtavalta/kiiltävältä? Toimiikohan paremmin normaalilla tai kuivemmalla ihotyypillä?

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #809 : 14.11.15 - klo:12:27 »
Ostin Lumenen Longwear Blur -meikkipuuterin sävyssä 0 sekä True Passion -huulipunan sävyssä 2 (se tummanpunainen "kausisävy"). Huulipunan hylsy muistuttaa erehdyttävästi huulikiiltoa ja tuotetta on noin gramman verran vähemmän kuin tavallisessa Lumenen huulipunassa vaikka pakkaus on paljon isompi. Itse huulipuna on oikein kiva - kyllä mulle kelpaisi ne muutkin viisi sävyä tästä ;D Tuo meikkipuuteri sen sijaan... Sävy 0 ei todellakaan ole tarpeeksi vaalea ja se on myös iholla ihmeellisen ruskea. Peittokyky on huono ja tämä ei myöskään levity paremmin siveltimellä toisin kuin se aikaisempi Lumenen meikkipuuteri. Hutiostos :(
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.