Ostin Ystävämyynnistä sekä kuivan ihon heleyttävän että rasvoittuvan ihon mattapintaistavan primerin (7 e tsipale). Testasin jälkimmäisen hieman skeptisissä tunnelmissa, se kun on silikonipohjainen ja helposti johtaa vain meikkipohjan entistä nopeampaan häippäisyyn lärviltä. Mun iho ei ole rasvainen, vaan se on pintakuiva/kosteusköyhä ja epätasainen (aiemmin olen pitänyt sitä tosi kuivana, mutta nykyisin en ole varma oikein mistään), mutta mikään pohja ei oikein tahdo kestää liejuuntumatta, jämähtämättä huokosiin tai yksinkertaisesti katoamatta. Olen lisännyt tiuhan AHA-kuorinnan ihonhoitorutiininn ja sen seurauksena ihossa on runsaammin rasvaakin nyt, joten päädyin siksi tähän versioon.
Yllättävän hyvin toimii, pohja on työpäivän jälkeenkin siedettävä ja ennen kaikkea säilyi pitkään nättinä alkamatta kiillellä ja menettää peittokykyään. Mikään järisyttävä tulos tämä ei ole ja silikonien vaikutuksen tuntee nyt n. 10 h:n jälkeen jo aika tukalana hengittämättömyyden tunteena, tekee mieli sännätä jynssäämään kasvot puhtaaksi. Toivottavasti toimisi jatkossakin edes kohtuullisesti ja toivon mukaan se heleyttäväkin versio olisi miellyttävä tuttavuus.