Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224631 kertaa)

Poissa tupuna

• Haiven
  • *
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #810 : 14.11.15 - klo:13:10 »
^ muakin kiinnostaa nuo true passionit, pysyykö väri hyvin huulilla ja käytätkö rajauskynää?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #811 : 22.11.15 - klo:23:50 »
Ostin Ystävämyynnistä sekä kuivan ihon heleyttävän että rasvoittuvan ihon mattapintaistavan primerin (7 e tsipale). Testasin jälkimmäisen hieman skeptisissä tunnelmissa, se kun on silikonipohjainen ja helposti johtaa vain meikkipohjan entistä nopeampaan häippäisyyn lärviltä. Mun iho ei ole rasvainen, vaan se on pintakuiva/kosteusköyhä ja epätasainen (aiemmin olen pitänyt sitä tosi kuivana, mutta nykyisin en ole varma oikein mistään), mutta mikään pohja ei oikein tahdo kestää liejuuntumatta, jämähtämättä huokosiin tai yksinkertaisesti katoamatta. Olen lisännyt tiuhan AHA-kuorinnan ihonhoitorutiininn ja sen seurauksena ihossa on runsaammin rasvaakin nyt, joten päädyin siksi tähän versioon.

Yllättävän hyvin toimii, pohja on työpäivän jälkeenkin siedettävä ja ennen kaikkea säilyi pitkään nättinä alkamatta kiillellä ja menettää peittokykyään. Mikään järisyttävä tulos tämä ei ole ja silikonien vaikutuksen tuntee nyt n. 10 h:n jälkeen jo aika tukalana hengittämättömyyden tunteena, tekee mieli sännätä jynssäämään kasvot puhtaaksi. Toivottavasti toimisi jatkossakin edes kohtuullisesti ja toivon mukaan se heleyttäväkin versio olisi miellyttävä tuttavuus.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #812 : 07.03.16 - klo:10:09 »
Voi rähmä. Ehtisin ihastua Lumenen CC-voiteeseen, mutta nyt kun sitä on tullut käytettyä jo jonkin aikaa, on iho alkanut mennä tukkoon  :-\ Oon aika varma että se johtuu just tuosta CC:stä eikä muusta. Nyyh, sillä sai niin nätin lopputuloksen! Mikäköhän ainesosa siinä mahtaa olla epäsopiva?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #813 : 26.03.16 - klo:18:50 »
Testasin Blur-meikkipuuterin ja eihän tämä peitä yhtään mitään  :( Ihan kuin tavallista kivipuuteria naamalleen sutisi. Iholle jäävä pinta on sileä, häivyttää ihohuokosia ja on muutenkin mukava, sävy 0 on ihan jees omalle vaalealle ja suht neutraalille, mutta ei kalpealle iholle. Olemattoman peittokyvyn vuoksi ei kyllä oikein kelpaa tällä hetkellä, jos mulla joskus maailmassa on paljon paremmassa kunnossa oleva iho, niin sitten ehkä.

Sen sijaan CC-voide vaaleimmassa säyssä on tosi hyvä, en tajua miksen ole tätä aiemmin hankkinut. Peittää riittävästi, pysyy tosi hyvin, eli mun mittapuulla häipyy, liejuuntuu, kökkööntyy ja korostaa kuivia alueita vain siedettävän vähän. Toivon vain todella paljon, että tämä ei tuki, leukaan ilmestyi juuri pari epäämääräistä tukkeumaa. En kyllä osaa sanoa, mikä ainesosa se sitten olisi.

Poissa Mini-Me

• Haiven
  • *
« Vastaus #814 : 26.03.16 - klo:20:22 »
Mullakaan tuo blur meikkipuuteri ei peitä, siis yksinään en voi käyttää. Sain blur meikkivoidetta sävy 2 näytepakkauksen ja kokeilin sitä alla ja jumpe se oli kiva. Tällä viikolla puhuin vielä lumenen edustajan kanssa joka sanoi että näitä ei pitäisi käyttää samaa aikaa kun tulee liian paksu, korjailuun voi kuulemma meikkipuuteria käyttää voiteen päällä. En sitten tiedä onko mun iho vai maku kumma mutta mulle tuo yhdistelmä sopi ihan arki käyttöön, käyn hakemassa tuon meikkivoiteen kaupasta kun ehdin, sävykin oli hyvä. Me oltiin menossa koko päivä enkä kertaakaan korjaanut ja hyvin kesti. Se on mulle tosi tärkee ominaisuus. Mä vihaan voiteita jotka puolessa välissä päivää hikointuu ja lähtee suttaamaan.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #815 : 26.03.16 - klo:20:25 »
Joo ei tuo munkaan mielestä kyllä mikään meikkipuuteri ole, ei siis peitä. Meikkivoiteen päälle minäkin sitä olen käyttänyt eikä ole ollenkaan liikaa. :D Ihan tavallinen puuteri.
3a F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #816 : 26.03.16 - klo:21:12 »
Mulla Lumenen CC rupesi tukkimaan. Harmi koska muuten se on ihan loistavaa.

Onko joku kokeillut jo Lumenen Lip Oileja? Tuleeko niistä yhtään sävyä huulille vai vaan sellainen "öljykiilto".
« Viimeksi muokattu: 28.03.16 - klo:20:20 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Midnight

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #817 : 09.04.16 - klo:12:26 »
Kukaan kokeillut Lumenen Naturan Code Skin Perfector 2-1 meikkpuuteria vaaleimmassa sävyssä? Oli järkevin valinta kaikista kamalan tummista verrokeista. Millä tuo on paras levittää kasvoille ku tuo vippa joka rasiassa tulee mukana, on kovin höttöinen ja vaikuttaa huonolta tarkoitukseensa?
Midnight Blue

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #818 : 09.04.16 - klo:12:52 »
^^Mulla on huuliöljyistä se pinkimpi Hohde-sävy ja ei siitä kyllä tule kuin ihan aavistus väriä huulille. Lähinnä samaan tapaan kuin hyvin hennosti sävyttävästä huulvoiteesta, melkeinpä pelkkä kiilto vain.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #819 : 09.04.16 - klo:19:13 »
Kukaan kokeillut Lumenen Naturan Code Skin Perfector 2-1 meikkpuuteria vaaleimmassa sävyssä? Oli järkevin valinta kaikista kamalan tummista verrokeista. Millä tuo on paras levittää kasvoille ku tuo vippa joka rasiassa tulee mukana, on kovin höttöinen ja vaikuttaa huonolta tarkoitukseensa?

Mulla on tuo puuteri laukussa jos pitää päivän mittaan lisätä puuteria ja ehostaa kasvoja, ja mä olen levittänyt ihan tuolla rasiassa tulleella puuterivipalla. Mä en itse tykkää sellaisesta kankeasta ja paksusta vipasta, vaan enemmänkin tuollaisesta kevyestä jolla saa taputeltua puuteria varovasti kasvoille. Hyvin tuo mun mielestä levittyy tuolla vipalla, sillä saa just varovasti taputeltua ettei tule yhteen kohtaan kauheaa kerrosta vaan lopputulos pysyy luonnollisena. :)

En tiedä sitten että miten levittyy vipalla suoraan meikkipohjan päälle, koska kotona meikatessa käytän puuterisivellintä ja tuo Lumenen puuteri on laukussa lähinnä varapuuterina, eli mulla on tuota käyttäessä alla jo puuteria.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #820 : 27.04.16 - klo:21:32 »
En nyt tajua. Kävin Emotionissa kysymässä meikkipuuteria itselleni ja myyjä suositteli ostamaan Lumenen Longwear Blurin sävyssä 1/Kultahiekka, se kuulema sulautui ihoni väriin hyvin. Olen nyt kokeillut levittää sitä sudilla ja tyynyllä enkä saa minkäänlaista tulosta aikaiseksi! Ei se tunnu suuremmin rajoja jättävän (vaikka kasvoni ovat hyvin eri väriä kaulan ja decolteen kanssa), mutta ei se kyllä tee mitään muutakaan. En huomaa minkäänlaista blurraavaa tai tasoittavaa vaikutusta, tuote ikään kuin katoaa matkalla rasiasta iholleni. Ehkä en vaan osaa, jotenkin minulla oli mielikuva että meikkipuuteri olisi meikkivoiteen ja puuterin hybridi.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #821 : 27.04.16 - klo:21:43 »
^Lumenen puuterit alkoivat uudistua selkeästi huonompaan suuntaan viitisen vuotta sitten. Teini-ikäisenä käytin monta rasiaa niitä sinikantisia meikkipuutereita ja vielä siinä 2010-luvun alussa Lumenen meikkipuutereissa oli hyvä ja peittävä koostumus. Sitten ne muuttuivat joksikin täysin peittokyvyttömiksi mattapuutereiksi tms. ja viimeinen niitti Lumenen arkkuun oli se, kun meikkipuuterit muuttuivat sellaisiksi törkeän hohtaviksi ja huokosia korostaviksi, samalla sävytkin tummenivat enkä enää löytänyt omaan pärstääni sopivaa sävyä. Nyt noiden hohtokammotuksien tilalle on vissiin taas tullut joku uusi versio, mutta eipä kyllä kiinnosta enää yhtään. Pitäköön tunkkinsa, kun menivät korjaamaan jotain mihin ei olisi kannattanut kajota. ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #822 : 27.04.16 - klo:22:14 »
Mulla on tuo samainen Blur (sävyssä 00), joka tuli LivBoxissa ja se ei peitä yhtään mitään. Sitä voi läästiä ihan niin paljon kuin lystää naamalle,  tulos on yhtä tyhjän kanssa. Tai toimii se kai tavallisena viimeistelypuuterina. Mun mielestä on huijausta kutsua tällaista tuotetta meikkipuuteriksi.

Ne vanhat sinikantiset meikkipuuterit oli ihan hyviä, omistin niitä joskus 2005-2008.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #823 : 27.04.16 - klo:22:49 »
Joo se Blur ei kyllä ole meikkipuuteria nähnytkään. Ihan tavallinen viimeistelypuuteri. Jos meikkivoide on sellainen vähän "rasvainen" joka on ehdottomasti kiinnitettävä puuterilla niin silloin se tarttuu ihoon (tai siis siihen meikkivoiteen tahmeaan pintaan :D ) tasoittaen vähän sävyä, mutta muuten se näyttää iholla ihan sellaiselta sävyttömältä kevyeltä puuterilta. Mukavan hienojakoinen ja kevyt se on juurikin meikin viimeistelyyn, mutta ei todellakaan meikkipuuteri eikä meikin kiinnitykseenkään paras mahdollinen kun on melkein liian kevyt siihenkin.
3a F ii

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #824 : 28.04.16 - klo:08:58 »
Okei, hyvä tietää että "vika" ei olekaan minussa. Tosin nyt iskee epätoivo et miten löytää hyvän meikkipuuterin jos myyjän osaamiseen ei voi luottaa :/
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett