^Joo, just tuosta!

Mulla on punoittava, herkkä, pintakuiva iho, t-alueella on mustapäitä ja jonkin verran rasvoittumista. Talvisin iho voi kuivua pahasti. Oon nyt käytellyt kuukauden verran tuota Hyaluronitiivistettä ja tykkään kovasti. Mun on jotenkin vaikea kuvailla, että mikä siinä on niin hyvää, mutta jotenkin se vaan toimii. Imeytyy älyttömän hyvin ja iho tuntuu tosi pehmeältä. Olen käyttänyt tätä välillä yksinäänkin öisin ilman mitään kosteusvoidetta ja silti iho on tuntunut hyvältä eikä ole yhtään kuivan tuntuinen, vaikka tämä on tosi kevyt tuote ja tätähän ei ole tarkoitettu yksinään käytettäväksi. Tuo Viviannan kuvaus, että iho on aamulla pehmeä ja jotenkin puhdas, on hyvä - mulla on ollut ihan sama fiilis että iho vaikuttaa jotenkin puhtaalta ja tasaiselta. Ei tuki ihoa eikä ärsytä herkkää ihoa. Tuntuu myös kuin iho ei näyttäisi aamuisin niin rasvaiselta yön jäljiltä kun käyttää tätä, eli ihan kuin jotenkin tasapainottaisi ihoa ettei se rasvoitu niin paljoa.
Edit. Unohtui mainita että bonuksena purkki on mun makuun kaunis ja ihanan värinen ja tykkään pipettisysteemistä. Tuoksukaan ei ole paha tai liian vahva, inhoan kovin vahvan tuoksuisia ihonhoitotuotteita ja tuosta en edes näin spontaanisti muista että tuoksuuko se millekään, eli kovin vahva tai iholle jäävä tuoksu ei ainakaan ole.