Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224618 kertaa)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #870 : 05.03.17 - klo:14:19 »
(On taas vähän antipatiat päällä näitä Lumenen sävyjä kohtaan, kun cc-voiteen fair-sävyä juuri naamaan hieroessani näytti siltä, kuin olisi hieronut naamaan mutaa.)

Lohduttavaa tietää, etten ole ainoa, jolle fair oli mutanaamio. Heillä näyttää olevan nyt myös Ultra Light sävy, josko sen ostaisin kun seuraavan kerran tulen suomeen.

Mulla meni kyllä kahvit väärään kurkkuun, kun näin Lumenen Lux sarjan hinnat. :o Olen aina pitänyt Lumenea merkkinä, joka tarjoaa hyvällä hinnalla hyvää. Parikymppiä poskipunasta on jo aikamoinen sijoitus vain kokeillakseen jotain.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #871 : 11.03.17 - klo:15:09 »
Ostin tänään Sokokselta Nordic Seduction lipshinen sävyssä 8 Sateen tuoksu. Hakusessa oli sellainen keväisen raikas, kevyt puna. Tämä on juuri sellainen. Korkea hinta vähän hirvitti, kun on tottunut Lumenen suhteellisen edullisiin hintoihin. Mutta toisaalta laatu tuntuu hyvältä ja hinta on MACin ja UD:n luokkaa, joten missään high-end hintaluokassa ei kuitenkaan vielä olla.

Mutta siis tästä punasta. Koostumus on todella miellyttävä ja huulet tuntuvat pehmeiltä. Sävy on hylsyssä kirkas, suorastaan neon. Mutta huulille tulee sellainen kaunis raikas sävy.

Hakusessa oli myös keväisen raikas poskipuna. Lumenen edullisemmassa linjassa on todella kauniita, kirkkaan heleitä sävyjä. Mutta testereistä ei irronnut iholle lainkaan pigmenttiä. En ymmärrä mikä näiden poskipunien funktio on. Vaikken mitään pelleposki-efektiä poskipuniltani odotakaan, niin Lumene menee kyllä vähäpigmenttisyydessään ihan naurettavuuksiin. Jostain blogista luin, että myös niissä kalliimmissa punissa olisi ollut heikosti pigmenttiä. ::)

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #872 : 20.04.17 - klo:22:15 »
Onko Lumene oikeasti lopettanut Blueberry Wild Curl Waterproof Mascaran? Se on siis se, jolla on turkoosi hylsy. Kiersin muutaman kaupan eikä sitä ollut missään niistä, suurimmassa osassa ei ollut edes hyllypaikkaa. Toi on ollut mun luottoripsari siitä asti kun tuli markkinoille, eli joku 10 vuotta, ei todellakaan huvittaisi etsiä uutta. Ja ymmärtääkseni toi on tosi suosittu tuote. Onko kellään tarkempaa tietoa noiden ripsarien uudistuksista?

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #873 : 18.05.17 - klo:17:50 »
Onko juureksilla kokemusta Lumenen Instant Glow sävyseerumista?

http://www.lumene.com/fi/content/instant-glow-sävyseerumi

Vaikuttaa houkuttelevalta, mutta hinta vähän kirpaisee.. Jos kuitenkin olis niin ihana kun väitetään, ostaisin heti  ;D

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #874 : 18.05.17 - klo:18:27 »
^ Ihan ok, omaan makuun vähän liian ohutta ja jättää rasvaisen näköiseksi. Se ei mulla imeydy varmaan yhtään niin en saa sitä pelkkää glowta.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #875 : 26.05.17 - klo:14:22 »
Hankin Cittarin tarjouksen innoittamana Lumenen Nude Perfection kevytmeikkivoiteen sävyssä 1 Classic Beige ja olen aivan lääpälläni tähän  :l Aiemmin mulla oli Bluria, mutta kevään tullen se alkoi tuntua liian paksulta. Tämä Nude on omalla iholla kuin kevyt versio tosta Blurista; Jättää tosi kauniin ja kuulaan pinnan, sulahtaa ihon pinnalle kuin silkkihuntu. Ei tunnu yhtään tahmaiselta, eikä kaipaa puuterointia. Tunti meikkaamisesta nassu näyttää vieläkin paremmalta ja ah niin raikkaalta.
Aluksi epäilytti meikkivoiteen luiru koostumus, mutta turhaan epäröin. Levittyy tosi nätisti ja helposti, sekä peittää ihon pikkuvirheet.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #876 : 26.05.17 - klo:14:49 »
^Mikä sävy sulla oli Blurista käytössä aiemmin? Mulla Blur nyt käytössä, mutta kuvauksesi houkuttelisi vaihtamaan kans :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #877 : 26.05.17 - klo:15:35 »
^Mulla oli Blurista se toiseksi vaalein sävy eli 0.5. Se oli talvella/alkukeväästä just täydellinen :)

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #878 : 26.05.17 - klo:17:28 »
Kiitos. Ehdin tässä välillä jo tutkia ainesosia cosdna:sta, ja Nude Perfectionissa on sen verran rutkasti acne triggereitä, että en ehkä sittenkään uskalla kokeilla kun ihoni tukkeutuu niin älyttömän helposta :-\
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #879 : 29.05.17 - klo:23:30 »
^Ihan hyvä kun et päätynyt tähän Nude Perfectioniin jos taipumusta tukkeumiin.. Mulla nimittäin alkanut naama näppyyntymään ja pahoin pelkään tämän meikkivoiteen olevan syypäänä  :-\ Harmi. Samanlaista näppyä aiheutti aiemmin jokin Lumenen kosteuttava seerumi.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #880 : 27.08.17 - klo:14:04 »
Citymarketissa jaettiin näytteitä Instant Glow Beauty Serumista ja Instant Illuminizer Rosy Dawnista. Ensinmainittu on ohut ja kuulas meikkipohjatuote ja seuraava korostustuote. Korostustuote on hyvä, hohtoa tulee tarpeeksi ja tätä voi taputella ongelmattomasti myös puuteroinnin päälle, mikä on välillä tuntunut vähän hankalalta joidenkin nestemäisten korostustuotteiden kanssa. Sävykin on hyvä, ei jää pinkiksi naamaan, ei mitään valitettavaa.

Beauty Serum tuntui sinänsä myös ihanalta, mutta pakko purnata taas tästä syrjivästä Universal Shadesta. Mä olen poikkeuksellisen ruskettunut tänä kesänä, kun oon pyöräillyt päivittäin niin paljon ja ulkoillut muutenkin, joten olen vain hivenen liian vaalea tälle yleissävylle. Talvi-iholle testattu yleissävyinen Consealer sopi paremmin vaaleanmustalle (voiko noin sanoa..) siipalleni kuin minulle, ei tosin täysin hänellekään. En ole keksinyt ketään, jolle antaa se eteenpäin, kun en taida tuntea oikean väristä henkilöä tuolle yleissävylle. Ihan mieleni pahoitan tästä, ja varmaan moni muukin kokiessaan olevansa vääränvärinen edes sopimaan universumiin.

Itse tuote on ihana, tekee todella kuulaan ja ohuen pohjan, ei painu huokosiin ja näyttää tosi elävältä ja kauniilta. En välttämättä silti jatka kokeiluja sävyn takia.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #881 : 27.08.17 - klo:15:41 »
^Tuosta sävyseerumista tuli nyt kesällä kaksi uutta sävyä Light ja Dark tuon Universal Lightin kavereiksi. Nuo näytteethän on vain noista tietyistä mitä on jaettu siitä asti kun nämä Invisible Illumination-jutut lanseerattiin :) Nyt myös poskipunapisaroita on kahta ja valopisaroita kolmea sävyä.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #882 : 27.08.17 - klo:20:46 »
Cc voiteen Ultra Light on paljon parempi väri kuin aiemmin satunnaisesti käyttämäni Light (liian harmaa, hitusen tumma). Koostumus on ihana ja mevittyy parhaiten sormin. Beauty Blenderillä tai siveltimellä voide jää iholle kerrokseksi, sormin sivellen kuin sulaa ihoon. Mulla on ollut Illamasquan Hydra Veil kaapissa pölyttymässä jo ainakin vuoden. Jostain sain idean kokeilla sitä sekoitettuna Cc voiteeseen ja wow... yhdistelmällä saa aikaan peittävän, pysyvän, kuultavan ja höyhenenkevyen pinnan. Aikaisemmat sekoitusyritykset ovat aina epäonnistuneet, mutta vesipohjainen cc tuntuu saavan siitä tehot irti ihan eri tavalla.
Raitoja käpälään!

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #883 : 06.09.17 - klo:13:50 »
Onko Lumene oikeasti lopettanut Blueberry Wild Curl Waterproof Mascaran? Se on siis se, jolla on turkoosi hylsy. Kiersin muutaman kaupan eikä sitä ollut missään niistä, suurimmassa osassa ei ollut edes hyllypaikkaa. Toi on ollut mun luottoripsari siitä asti kun tuli markkinoille, eli joku 10 vuotta, ei todellakaan huvittaisi etsiä uutta. Ja ymmärtääkseni toi on tosi suosittu tuote. Onko kellään tarkempaa tietoa noiden ripsarien uudistuksista?
Tää ripsari taitaa olla tulossa takaisin! Olisinkohan Facebookista tai Instagrammista bongannut vihjauksen.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #884 : 06.09.17 - klo:15:38 »
Tää ripsari taitaa olla tulossa takaisin! Olisinkohan Facebookista tai Instagrammista bongannut vihjauksen.

Ihanaa, kiitos kun infosit, multa olisi mennyt ohi! Toivotaan, etteivät olisi sitä hirveän paljon muuttaneet. Jos toi tulee pian kauppoihin, saatan pystyä sinnittelemään edellisellä Blueberry Curlilla siihen asti. Vinkatkaa siis, jos joku näkee tota kaupoissa!

Tuntuu kyllä vähän hölmöltä, että toi niin monen suosikkiripsari on pidetty noin kauan pois valikoimista. Ripsari kestää kuitenkin sen verran vähän aikaa, että ne jotka eivät tätä hamstranneet ovat melkeinpä jo joutuneet etsimään korvaajan.