Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224460 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #885 : 11.11.17 - klo:19:56 »
Lumenen nettisivuilla oli hiukan samannäköinen ripsari, mutta ei mitään mainintaa mustikasta... Kaipaan itsekin sitä loistavaa Blueberryä!

Full-On Curl Mascara Waterproof
« Viimeksi muokattu: 11.11.17 - klo:19:58 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #886 : 11.11.17 - klo:20:42 »
^Tota juuri itsekin katselin nettisivuilta. Onko kukaan bongannut kaupoista tai esim. jostain blogista? Ihan samaltahan tuo ei näytä, mutta voisi olla testaamisen arvoinen.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #887 : 13.11.17 - klo:00:03 »
Tuplapostaus, mutta uusi asia. Jes, tällä videolla tosi hyvä arvostelu ripsarista:

https://www.youtube.com/watch?v=f19xcPrd4kU

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #888 : 25.11.17 - klo:22:56 »
Nordic Noir Deep Impact Mascara testattu. Tämä tuli alkuvuodesta Bette Boxin mukana ja pääsi nyt käyttöön.

Hylsy on hopeanvärinen ja yksinkertaisen tyylikäs, kiva pitää esilläkin. Harja on muoviharja ja mun makuun vähän turhan iso ja kömpelö, en ole kertaakaan onnistunut levittämään ilman sotkuja luomella, mutta onneksi ne lähtevät helposti pois. Nurkkiin on hiukan haastava saada väriä, mutta onnistuu. Tällä saa halutessaan hyvinkin näyttävät, pitkät ja tuuheat ripset ja kestää kerrostamista, ei suorista ripsiä (omani ovat sen verran kaartuvat, ettei niitä arkena tule taivutettua, taivutettuna en siis ole kokeillut). Massaa tulee runsaasti ja saa olla aika huolellinen paakut välttääkseen. Yleensä kastan aina harjan hylsyyn ennen toista silmää, mutta tällä sai parhaimman tulokseen toiseen silmään kun oli jo ekan sutinut.

Miinusta tulee tuhrivuudesta, päivän päätteeksi on vähän tummaa tuhrua silmien alla ja voisin kuvitella, että sateella leviää ikävästi. Mulla ei ole yleensä ongelmana ripsivärin leviäminen mihinkään suuntaan, joten vaikka tämä ei pahasti sotke, niin itselleni kuitenkin selkeä miinuspuoli. Massa jää hieman voidemaiseksi eikä rapise millään lailla, niin tuhrivuus varmaan johtuu siitä. Peseytyy helposti pois tavallisella putsarilla.

Näyttävää jälkeä toivovalle hyvä ripsari arkeen :)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #889 : 29.11.17 - klo:12:46 »
https://www.is.fi/mystyle/art-2000005467615.html

Natural Coden kohtalosta oli tänään lehtijuttua.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #890 : 05.01.18 - klo:22:46 »
Mulla on pari Lumenen meikkituotetta ollut käytössä:

Nordic Chic Sheer Finish irtopuuteri, tämä on mulle ihan käyttökelvotonta. Kakuttaa, paakuttaa, ei levity kunnolla, ei uppoa ihoon. Ihan hirveä tuote mun ihotyypille näin suoraan sanottuna.

Nordic Chic Kosteuttava & Heleyttävä Pohjustusvoide, tykkään. Heleyttää ja kosteuttaa, mutta ei jätä mitään glitteripintaa. Tämä tuntuu oikeasti kosteuttavalta, kuitenkin uppoaa ihoon nopeasti sekä on riittoisan oloinen. Tykkään! Tässä ei ole mitään tajunnanräjäyttävää, mutta tekee työnsä hyvin ja lopputulos on toivotunlainen. Ostan kyllä uudelleen.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #891 : 24.01.18 - klo:20:08 »
Ostin Sisu kosteuttavan kasvoseerumin. Tuntuu ihanalle, mutta ikävä kyllä parin päivän käytön jälkeen alkoi otsaan ja poskiin tulla näppyjä :(

Mulle tulee enää hyvin harvoin mitään finnejä ja nekin yleensä hormonipatteja niskaan, joten pakostakin syy on seerumissa.

Julmetun kallis Lumenen tuotteeksi (40€) mutta onneksi ostin tarjouksesta.

Odotan että naama paranee, sitten kokeilen uudelleen. Laitoin sitä nimittäin sekä aamulla että illalla, ehkä se oli vähän liikaa.

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #892 : 29.01.18 - klo:10:57 »
Minullekin saattoi tulla näppyjä Sisu hoitovedestä. Aion myös testata uudestaan vaikka toiselle puolelle kasvoja, että oliko se todella syyllinen.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #893 : 17.03.18 - klo:18:52 »
Lumenen nordic chic sarjan luomiväri sävyssä 8 (before sunrise) toimii ihan mielettömän hyvin koko luomella. Mä levitän vaalean värin aina koko luomelle, ja tämä on ihan täydellinen tähän tarkoitukseen. Väri on nude matta, siinä ei ole mitään kimalletta, levittyy hyvin, ei kerrostu tai varise ja lopputulos näyttää luonnolliselta.  :ts Aiemmin mulla oli käytössä dermosilin nude duo luomiväri, mutta siinä oli hieman kimalletta mukana.
Mä en ole markettivalikoimassa törmännyt yhteenkään vastaavaan tuotteeseen tämän kanssa, joten iso peukku Lumenelle.  :ts

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #894 : 06.04.18 - klo:16:15 »
Olen aivan ihastunut Lumenen Nordic Girl CC-voiteeseen  :l Sävy 1 on tismalleen ihoni sävyinen, täydellistä! Jättää todella kuulaan ja raikkaan lopputuloksen. Levittyy näppärästi sormin, häivyttää ihohuokosia ja muutenkin sulautuu nätisti kasvoille- kuin ei olisi meikkiä ollenkaan. Sopivan huoliteltu look, kevyesti peittävä jälki. Tästä tuli mun uus suosikki  :ts Hintakin oli vain päälle 8e.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #895 : 06.04.18 - klo:18:51 »
Onko tuo nordic girl cc voide eri kuin Lumenen cc voide?

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #896 : 09.04.18 - klo:10:42 »
Nordic Girl CC-voide on sama kuin vanha Natural Code CC-voide.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #897 : 27.04.18 - klo:11:26 »
Voi hittolainen, olen kauemman aikaa jo kaipaillut meikkipuuteria. Kävin Stockmannilla eilen ja siinä pyörin Lumenen hyllyn edessä ja katselin valikoimaa. Noh, myyjä/konsultti tulee paikalle ja kyselee että voiko auttaa ja selitän, että en ole pitkään, pitkään aikaan käyttänyt Lumenen meikkipuuteria, ja nyt vähän niinkuin kiinnostelisi ko. tuote. Noh, tulimme lopputulokseen, että sävy 1 Classic beige-kultahiekka on sopiva (myyjä mietti ensin jopa sävyä 2), kyselin, että eihän nämä tummu iholla päivän mittaan ja juu ei pitäisi jne. No ei siinä, ostin tuon Longwear Blur -meikkipuuterin, ja vasta kotona tajusin, että onhan mulla ollut Lumenen meikkipuuteria viimeksi varmaan joskus 2013 ja se oli aivan onneton: ei tehnyt yhtään mitään, ei peittänyt mitään ja oli kaikin puolin surkea.

Nyt mua vähän jo kaduttaa, kun täältä olen lukenut että tuote on yhtä tyhjän kanssa, ja viimeksi kun mulla oli "uudistunut" Lumenen meikkipuuteri, se oli todellakin surkea. Nyt pitää vain toivoa, että tuo Longwear Blur on edes hitusen parempi, kuin mitä joskus 2013-2014 markkinoilla olleet puuterit olivat.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #898 : 27.04.18 - klo:11:44 »
Ostin jonkun ”heleän” puuterin lumenelta joulukuussa. Se oli ihan hirveää kuraa. Siis niin huono, että heitin pois. Harmitti, koska olo -40% silti kallis ja ois kiva tukea kotimaista.

Outolintu blogi

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #899 : 27.04.18 - klo:16:59 »
^^Minä ihan tykkään Lumenen nykyisestä meikkipuuterista, mutta se kylläkin tummenee kasvoilla. En muista, että kukaan myyjä olisi ikinä myöntänyt tuotteiden tummuvan. Jätin väliin sen Lumenen lyhytaikaisen meikkipuuterin, mitä kaikki haukkuivat, mutta sitä edellinen oli ihollani vähän kiristävä, ja tämä ei ole.