Voi hittolainen, olen kauemman aikaa jo kaipaillut meikkipuuteria. Kävin Stockmannilla eilen ja siinä pyörin Lumenen hyllyn edessä ja katselin valikoimaa. Noh, myyjä/konsultti tulee paikalle ja kyselee että voiko auttaa ja selitän, että en ole pitkään, pitkään aikaan käyttänyt Lumenen meikkipuuteria, ja nyt vähän niinkuin kiinnostelisi ko. tuote. Noh, tulimme lopputulokseen, että sävy 1 Classic beige-kultahiekka on sopiva (myyjä mietti ensin jopa sävyä 2), kyselin, että eihän nämä tummu iholla päivän mittaan ja juu ei pitäisi jne. No ei siinä, ostin tuon Longwear Blur -meikkipuuterin, ja vasta kotona tajusin, että onhan mulla ollut Lumenen meikkipuuteria viimeksi varmaan joskus 2013 ja se oli aivan onneton: ei tehnyt yhtään mitään, ei peittänyt mitään ja oli kaikin puolin surkea.
Nyt mua vähän jo kaduttaa, kun täältä olen lukenut että tuote on yhtä tyhjän kanssa, ja viimeksi kun mulla oli "uudistunut" Lumenen meikkipuuteri, se oli todellakin surkea. Nyt pitää vain toivoa, että tuo Longwear Blur on edes hitusen parempi, kuin mitä joskus 2013-2014 markkinoilla olleet puuterit olivat.