Kirjoittaja Aihe: Lumenen kosmetiikkatuotteet  (Luettu 224127 kertaa)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #900 : 27.04.18 - klo:22:29 »
Mikä tuo muuten oli nimeltään? Näytti olevan montaa erilaista. Sheer Finish oli tämä mitä kokeilin ja se jäi klimppei naamaan. Ihan järkyttävää tavaraa. :|
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #901 : 28.04.18 - klo:13:05 »
Äääh, joo, voi hitsi...ei tuo Lumenen Longwear Blur -meikkipuuteri nyt mikään nappiostos ollut  :-\
Eilen laitoin kasvoille, ja parin tunnin päästä kun luonnonvalossa (ikkunan edessä) vilkaisin peiliin, niin takaisin katsoi appelsiini  ::)
Vähän mietinkin tuota sävyä, kun mulla on punapohjainen iho, ja tuo myyjän myymä sävy 01 taitaa olla keltapohjainen, joka siis iholla vielä tummeni.
Niin ja peittokyky oli myös aikamoisen onneton...näytti niinkuin kasvoilla ei mitään olisi ollutkaan, paitsi jotakin oranssia sävyä.
Hitsi, sinne meni kankkulan kaivoon melkein 20 euroa.
« Viimeksi muokattu: 28.04.18 - klo:19:41 kirjoittanut Nakitar »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #902 : 11.05.18 - klo:20:11 »
Mulla on ollut kesämeikkivoiteena käytössä Nude Perfection -meikkivoide sävyssä 1 Kultahiekka ja olen tykännyt siitä tosi paljon. Näennäisestä tummuudesta huolimatta sulautuu kasvoille erittäin hyvin ja ohuen juokseva, luonnollinen, mutta kuitenkin jonkin verran peittävä koostumus pysyy hyvin iholla. Tuota ei brändiuudistuksen jälkeen enää löydy ja mulla on enää ihan tilkka jäljellä. Onko mikään nykyisistä meikkivoiteista vastaava? Ainoa, mikä itselle tulee mieleen on Nordic Nude Natural Glow, mutta sen inci on erilainen ja muutenkin epäilyttää. Pitää varmaan mennä testaamaan kauppaan.

Tai tietääkö joku jonkun kaupan, missä voisi vielä olla jämäerää vanhasta versiosta?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #903 : 12.05.18 - klo:09:11 »
^Oletko testannut medium-sävyä seerumimeikkivoiteesta? Se on minusta aivan ihana kesätuote, juurikin luonnollisen, meikkaamattoman näköisen pinnan antava, juokseva - ja hyvin paikoillaan pysyvä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #904 : 13.05.18 - klo:23:12 »
^Olen testannut ja se ei ollut kovin hyvä. Liian tumma, menisi ehkä loppukesällä ja muuten vain vaalennustippojen kanssa ja peittokykykin oli liian kevyt omiin tarpeisiin. Muuten miellyttävä tuote kyllä. Tuohon hintaan pitää kuitenkin olla paljon sopivampi.

Kävin testaamassa muutamia Lumenen tuotteita kädenselälle ja mikään niistä ei vastannut vanhaa Nude Perfectionia. Nordic Nude Natural Glow'sta löytyi todella hyvä sävy, mutta koostumus ei natsannut. Mulla on onneksi erittäin hyvin toimiva Catricen meikkivoide, eli paniikkia ei ole. Se on vain aika raskas ja mattapintainen kesäpäiviä ajatellen, mutta menee hyvin sekoitettuna ohueen meikkivoiteeseen (kuten vanha Lumene Nude Glow, jota mulla on pari tuubia vielä).

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #905 : 14.05.18 - klo:07:08 »
^Ei auta tuohon peittävyyteen mutta muuten varalta tiedoksi kiinnostuneille että tuosta Lumenen seerumimeikkivoiteesta on myös vaaleampi sävy light jos tuo medium on liian tumma.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #906 : 20.09.18 - klo:16:00 »
Huomasin juuri että Lumenella on nyt verkkokauppa, joka ainakin nopsaa tutkittuna näyttäisi toimittavan myös Saksaan. Katselin meikkivoiteita ja tekisi mieli kokeilla nykyisen Lily Lolon tilalle jotain muuta, jotenkin säännöllisesti aina menee hermot sen jauheen kanssa säätämiseen ja vuorottelen normimeikkivoiteiden kanssa. Kesällä olen käyttänyt vain CC-voidetta, mutta talveksi on varmaan otettava jotain tujumpaa taas käyttöön. Voisiko Lumenen CC-voiteet olla tarpeeksi peittäviä, jos haluan kevyttä peittoa? Nykyinen CC-voide aina katoaa päivän mittaan kasvoilta kokonaan, illalla ei näytä olevan jäljellä mitään. Vai olisiko ihan oikea meikkivoide parempi? Onko Natural Glow Fluid Foundation:sta kokemuksia?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #907 : 24.09.18 - klo:16:46 »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #908 : 02.10.18 - klo:13:11 »
Kiitos linkistä Hunajapupu! Loistava vertailu, vaikka ehkä kuitenkin on loppujen lopuksi itse päästävä kokeilemaan ennen ostoa, lopussa ollut kommentti sävyjen tummuudesta sai epäilemään, että ovatko tarpeeksi vaaleita kalkkilaivan kapteenille.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #909 : 02.10.18 - klo:21:00 »
Toi on aika tumma toi valo bb, mutta sulattuu kyllä ihoon ihan ok. Tosin käyttänyt olen vaan kesällä. :/
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #910 : 05.10.18 - klo:14:23 »
Lumenen uutuus Instant Glow Fresh skin tint sävyvoide yllätti positiivisesti, aivan ihana tuote. Pieni tippa riittää koko kasvoille ja lopputulos on kuulas, tasainen ja samettinen. Kun voide on kunnolla imeytynyt niin ihon pinta on todella pehmeä ja meikkaamattoman tuntuinen, täysin samaa fiilistä ei ole tullut edes suosimieni korealaisten BB-voiteiden kanssa. Oma sekaihoni tuppaa olemaan järkyttävän pintakuiva syksystä kevääseen, mutta tämä uutukainen vaikuttaisi olevan kosteutusteholtaan niin hyvä, ettei nassu ole vielä toistaiseksi muuttunut Saharan erämaaksi. Kovimmilla pakkasilla vaatinee kosteuttavan seerumin kaveriksi, oletan.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #911 : 05.10.18 - klo:19:40 »
Mun tekis myös mieli tota Instant Glow Fresh skin tint voidetta. Se vaikuttaa aika täydelliseltä, mutta on aika kovan hintainen. Vaikuttaako riittoisalta?

Outolintu blogi

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #912 : 06.10.18 - klo:10:58 »
^Vaikuttaa hyvinkin riittoisalta, koska voidetta ei tosiaan tarvitse kuin pienen sipauksen. Purkin hinta on kieltämättä aika suolainen jos sen ostaa normaalihinnalla, tilasin omani Lumenen äskettäin lanseeraamasta verkkokaupasta hyvällä avajaisalennuksella. Siellä näyttäisi olevan kaikki meikit -25% lokakuun ajan (plus ilmainen toimitus) eli nyt vaan tilausta tekemään.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #913 : 06.10.18 - klo:11:23 »
Tosi kiinnostava tuo skin tint, tykkään seerumijutustakin. Millainen tuoksu tuossa on? Seerumituotteen voimakas hajuste vähän häiritsee...
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #914 : 06.10.18 - klo:12:13 »
Kiinnostaisi onko tuolla yhtään peittokykyä, vai onko tarkoitettu jo valmiiksi täydelliselle iholle, kuten se aiempi seerumikin?
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey