Kirjoittaja Aihe: Monave  (Luettu 3876 kertaa)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Monave
« : 22.06.06 - klo:17:19 »
Tilasin ko mineraalimeikkipuljusta minihuulipunan, kabukin ja Amy-pohjustusnäytteen. Minihuulipuna on ihana, aika pitkälle vegeaineista tehty, kabukisivellin on vähän karkea (kuvittelin sen olevan pehmeämpi) ja pohjustusmeikki on aika peittävää, tosin enemmän kellertävä kuin punertava, itselläni on aika punakka iho. Ei ole aivan Lilylolon koostumuksen veroinen, mutta kokeilun arvoinen.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Vs: Monave
« Vastaus #1 : 23.06.06 - klo:13:06 »
Sävy Mavelous, pysyy suht hyvin, ei mikään kovin kosteuttava kylläkään.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 06.07.06 - klo:18:18 »
Mavelous on nätti sävy, ei taita keltaiseen. Se kabuki harmittaa, aika karkea... Miksiköhän ei Visasi kelpaa ??? Minä sain aika vaivattomasti tilauksen tehtyä muistaakseni PayPalilla, visa-laskulla summa sitten näkyy.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 06.07.06 - klo:18:33 »
Harmillista. Vaan laitatko testituloksia palstalle kun saat J.Lynnet! :)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 06.07.06 - klo:19:20 »
Jep, koukussa ollaan. ;D Tällä palstalla moisen rahanmenon voi tunnustaa muillekin oiretta poteville mutta eipä kaikille viitsi kertoa, kuinka aikuinen akka sämplää jatkuvasti jotakin jostakin maailman (meikki)kolkasta. Onneksi elämme samplemaailmassa.... ;D Kun kaikkea pitäisi saada kokeilla, jossakin kuitenkin lymyää SE tuote jota ilman en voi elää :P

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 02.08.06 - klo:11:40 »
No hyvä että onnistui! Laitatko Lettu sitten testituloksia hiustenhoitoaineesta kun olet kokeillut. Minä taas "löysin" minihuulipunani laukusta, tykkäisin siitä enempi jos se ei olisi niin kuivattava. Sävy Mavelous.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 02.08.06 - klo:11:51 »
Olen tainnut hävittää jo meilit mutta oliskohan mennyt noin viikko? Muistaakseni ei hirveän kauan, ja tilaus lähti melko pian matkaan. Juu se huulipuna on matta, varmaan ne kiiltopunat on kivempia, mutta niissä ei ollut minikokoja niin saituus iski (hyvä että joskus) ;D

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 02.08.06 - klo:12:27 »
No hittolainen. Sokkee kun olen :D Jospa kokeilisin niitä seuraavalla kerralla, kunhan olet antanut raportin millaisia ne on, kun olet paketin saanut!

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 17.08.06 - klo:17:08 »
Kiitoksia, Lettu, kovasti testituloksista :) Arvaapa vaan tekisikö mieleni tilata Monavelta jotain juttuja, ainakin tuota kynsilakkaa! Ja myöskin sitä kasvovoidetta katselin... Tämä palsta vie vielä budjetin turmioon (ainakin pienipalkkaisen naisimmeisen) :-\

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #9 : 22.09.06 - klo:16:04 »
Jep, koukussa ollaan. ;D Tällä palstalla moisen rahanmenon voi tunnustaa muillekin oiretta poteville mutta eipä kaikille viitsi kertoa, kuinka aikuinen akka sämplää jatkuvasti jotakin jostakin maailman (meikki)kolkasta. Onneksi elämme samplemaailmassa.... ;D Kun kaikkea pitäisi saada kokeilla, jossakin kuitenkin lymyää SE tuote jota ilman en voi elää :P

Babylissa kyllä tiivistää aika hyvin mun tunnelmat  :D . Tänään saapuivat Monaven samplet ja heti näyttää perjantaipäivä kirkkaammalta! Hiipii tässä vaan epäilys mieleen, että kohta postisetä kyllästyy soittelemaan ovikelloa.   

Elikkäs 14.9 tilasin, tän viikon maanantaina (18.9) tuli ilmoitus että lähteneet on ja nyt (22.9) ne on jo perillä! Tilasin sellaisen 10 dollarin sample-setin, jossa on meikkipuuterisävyt Kerrie, Paula, Caroline Concealer Foundation ja Hyeyeon (toi viimeinen nimi on kyllä aika luova viritys  ;D), poskipunanäytteet 200 ja 206 sekä luomarit 104 ja 105 (violetteja) sekä 107 ja 108 (sinisiä). Ne puuterit siis rasioissa, muut minigripeissä. Luomivärisävyt on tosi kivoja, en tilaillut Pure Luxelta tän sävyisiä ollenkaan niin tulevat varmasti käyttöön. Poskipunista sävy 206 meni taas ihan pieleen, ihan on meikkipuuterin sävyistä, mutta 200 näyttää lupaavalta.

Sitten vielä neljä minihuulipunaa (3,50 dollaria/kpl): Burnt Red, Hibiscus, Bordeaux ja Antique Brick. Tilasin erityisesti tummia sävyjä ja näistä Bordeaux on selvästi tummin ja vähän viileäsävyisempi kuin muut, loput kolme aika lähellä toisiaan. Siellä nettisivuilla taidettiin sanoa että 50 kertaan riittävät, mikä minulle on ainakin tosi sopiva määrä! Harvoin sitä yhtä huulipunaa tulee loppuun asti käytettyä (ainakaan näillä mun varastoilla  ::) ) joten näistä tuli heti sellainen taloudellinen fiilis  ;D !

Kaikki siis pakattuna isoon kirjekuoreen, jonka sisällä pienempi pehmustettu kirjekuori (jonka puruja on nyt pitkin eteisen lattiaa) ja siellä sisällä vielä kaksi minigrip-pussia. Mitään en ole vielä testaillut, mutta heti oli pakko kirjoittaa lavea selitys tänne. Toivottavasti ovat kivoja!
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 22.09.06 - klo:17:03 »
Minihuulipunat on kivoja! Aika jähmeätä ainetta jotkin, mutta ovatpahan "luomuja". Minulla on myös tuo kynsilakka, ja olen sen huomannut lähtevän pois ihan itsestään kulumalla, lakkailen sitten uudestaan vaan.
Viimeksi tosin luulin tilanneeni Mini Glaze -kiillon(?) mutta se olikin huulipunahylsyssä...

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 23.09.06 - klo:14:40 »
Nyt on ekat tuotteet testailtu! Meikkivoidepuutereista kokeilin tornin ylimmäistä, eli Kerrie:tä ja hiukkasen liian vaaleaa oli. Huiskin sitten vähän Bare Escentuals Warmth:ia päälle ja hyvä tuli. Poskipunista testasin sitä ei-niin-ihanaa 206:tta ja yllätyksekseni lopputulos oli ihan ok, sellainen lämpimän sävyinen aprikoosi. Tätä en varmaan hanki lisää, mutta uskoisin että joku,joka ei halua punaista poskiin, varmaan pitää sävystä.

Luomareista sitten kokeilin sävyt 104 ja 105 ja tykkäsin! Viime aikoina käytössä on ollut lähinnä PL ja nyt oli kiva käyttää ihan mattoja sävyjä. Levittyivät hyvin hieman kostealla MUS:n siveltimellä, yhtään eivät ole kerääntyneet luomivakoon ja rajauksetkin ovat vielä ihan siistit. Naaman restaurointi alkoi siis aamulla klo 7.30. Vähän tylsäähän se oli väriä sieltä minigrip-pussista kaivella mutta onnistui, kun oli tarkkana.

Huulipunan kuivuus ei minua yleensä vaivaa, tapanani on muutenkin käyttää irtopuuteria huulipunakerroksien väliin, joten näiden koostumukseen olen todella tyytyväinen. Kokeilin sävyä Antique Brick (toiseksi vaalein niistä neljästä hankkimastani), joka ainakin huulilla oli vaalemapaa kuin olin kuvitellut. Huulipuna kesti jopa päiväkahvit Sokoksen kahviossa, yhtään en ole lisännyt ja hyvältä näyttää. En muuten tilannut sitä vegaaneille tarkoitettua vaihtoehtoa, vaikuttaakohan se koostumukseen jotenkin?

Sokoksella koin muuten elämäni yllätyksen, kun joku täti tuli kommentoimaan ihoni hyvää kuntoa ja kysyi vielä, että onko minulla meikkivoidetta ollenkaan  :o ! Kukaan ei ole ikinä koskaan milloinkaan ihoani kehunut, saati sitten posliininuken näköiseksi! Saattapi olla, että meikkivoidetilaus Monaveen lähtee aika pian.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #12 : 25.09.06 - klo:14:29 »
tuolla näyttäisi olevan nestemäisiäkin mineraalimeikkivoiteita, onko joku kokeillut? ja miten nuo sävyt menevät, eihän noista nimistä ota erkkikään selvää  ??? Mikä noista olisi vaalea neutraali sävy, esim. lily lolon blondieta vastaava?

On vaan näytteissä aika suolaiset hinnat, ei virheostoksia viitsisi tehdä. Kuinkahan moneen kertaan nuo mahtavat edes riittää..

Muutenkin kiinnostavat nuo nestemäiset mineraalimeikit, kertokaa jos tiedätte mistä sellaisia löytyy! onko esim. illuminaresta kokemuksia?
1b F ii

Poissa Marion

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #13 : 25.09.06 - klo:16:28 »
Mulla on näyte siitä Liquid matte foundationista, enkä kyllä oikein tykkää. Jotenkin hassu koostumus; hyytelömäistä ja klimppistä, vaikea levittää. Nyt kun avasin tuon purkin pitkästä aikaa, niin siinä on joku tumma kalvo päällä, kääk. No, on tietysti mahdollista, että mulle on vaan sattunu joku maanantaikappale.

Monaven jauhemineraalimeikkivoiteet on ihan okei, tilasin semmoisen sample setin, missä tulee neljä eri sävyä. Samoin ne mini-huulipunat on kivoja, vähän kuivia, mutta ainakin kestää huulilla.

Vaalea neutraali sävy olisi muuten varmaan tuo Claire.