Löysin Lisa Eldridgen videot tätä kautta. Kiitos vinkistä! Tykkäsin erityisesti no make-up make-upista. Kerrankin meikkiä ei ole minun makuun liikaa. En tykkää erityisemmin katsoa meikkivideoita kun lopputulos on minusta aina liian epäluonnollinen. Jotenkin ollut muutenkin negatiivinen asenne välillä koko meikkaukseen, kun se on enemmän tuntunut joltain kulttuuriin liittyvältä jutulta kuin siltä että ihmisestä tulisi jotenkin kauniimpi. Nuo Lisan videot selkiytti omaa asennetta meikkeihin. Vahvat meikitkin on ihan kivat vaikkapa jossain kuvauksissa tai muuten vaihteen vuoksi. Boyish make-up video oli mielenkiintoinen. Oon aina tykännyt tuosta suorat kulmakarvat, vähän androgyyni-tyylistä. Oli tosi hauskaa kokeilla välillä jotain erilaista. Lopputulos puki minua yllättävän hyvin, kun mulla on luonnostaan suorat kulmakarvat. Vaikka aluksi tuntui että näytän taas siltä niinkuin yläasteella, liian vahvat kulmat ja liikaa luomiväriä, mitä olen myöhemmin vältellyt vähän liikaakin. Kun sen tekee oikein niin ei näytä pahasti Cicciolinalta

(Nuoremmat voi googlettaa). Tuolla sai vähän mystisen lookin. Varjostetut silmät näytti olevan syvemmällä ja kulmat korosti sitä.
Noissa pääsee mielenkiintoisesti sinne malli ja muotikuvausmaailman kulisseihin. Että miten ne meikittömän näköiset, mutta silti meikatut kasvot tehdään. Tuli kyllä vähän ylpeä olo itestäni, että hei noinhan just teen, ja en ole nähnyt tutoriaaeissa yleensä kenenkään muun meikkaavan niinkuin itse. Mutta paljon tulee tietysti myös uutta tietoa joistain asioista! Lisa myös selittää hyvin MIKSI jokin asia tehdään, kun itse olen mennyt vaan mututuntumalla.
Anteeksi pitkä selostus, innostuin vaan vaihteeksi meikkaamisesta.