Kirjoittaja Aihe: Meikkausohjeita/-videoita  (Luettu 63739 kertaa)

Poissa almiros

• Tukkaguru
Vs: Meikkausohjeita/-videoita
« Vastaus #120 : 09.07.15 - klo:20:24 »
Mä olen tuskastellut mun silmien muodon ja roikkuvien luomien kanssa. Keltanokan linkkaamat videot tuossa ylempänä ovat kyllä mainioita! Eyeliner ei ikinä multa onnistu, mutta ehkä vihdoinkin noiden videoiden avulla!
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #121 : 02.09.15 - klo:11:29 »
Satuinpa ohimennen bongaamaan tällaisen sivun: http://www.listinspired.com/15-eyeliner-tutorials-you-need-to-try/
Veikeitä ja hienoja eyeliner-vinkkejä (itse en osaa edes perinteisestä laittaa, mutta onhan noita kiva ihailla :D )
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 04.09.15 - klo:15:00 »
En tiedä onko kukaan muu vielä hehkutellu tääl mutta jos olet kiinnostunut et miten saa taiottua upean hohteen ja sellasen JLo-luukin niin youtubesta löytyy Desi Perkinssin videoilla ohjeita. Siellä on just tullu strobing-ohjeet eli highlightia highlightin päälle. Mä ite pidän just tommosesta meikkityylistä. Nyt vaa metsästelee netin syövereistä et mistä sais ne tuotteet ku ne mitä se käyttää siinä videolla, on tietty jenkeistä helposti saatavilla mutta euroopassa kiven alla...

Mun ostoslista tällä hetkellä:
Jouer tiare creme (kaikkialla loppu, on niin himoittu)
Natasha Denona glow
becca cosmetics champagne pop
the balm mary lou manizer (tääkin niin hehkutettu et kaikkialla loppuunmyyty)

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #123 : 18.09.15 - klo:20:52 »
En tiedä onko joku ehkä jo maininnut tämän, mutta ainakaan viimeiseltä parilta sivulta en äkkiseltään löytänyt.

Olen vihdoin löytänyt youtubesta vloggaajan joka on meikkaaja-maskeeraaja ja jolla on tismalleen samat ongelmat kuin mulla: raskaahkot luomet, harvat kulmakarvat, jälkiä aknesta, öljyinen iho. Ja hänen kanavaltaan olen sitten löytänyt vinkkejä kaikkiin näihin ongelmiini. :)

Tää yksi vloggaaja on saanut mut pistämään koko meikkirutiinini uusiksi, hyvin tuloksin. Aivan mahtavia meikkipohjavinkkejä arpiselle, punoittavalle ja öljyyntyvälle iholle! Myöskin hienoja silmämeikkitutoriaaleja, ja vaikken itse arjessa meikkaakaan noin raskaasti, olen napannut vinkin sieltä, toisen täältä ja yhdistellyt ne omanlaiseksi meikkikokonaisuudeksi. Lisäksi tyypillä on vielä hauskat jutut ja ihanan ironinen ja "sassy" asenne. ;D

Njoo, sen pidemmittä hehkutuksitta: Stephanie Lange.
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa elyse

• Haiven
  • *
« Vastaus #124 : 08.01.17 - klo:13:25 »
Hei!

Mua kiinnostaisi teidän lempi kauneus/hiusblogit ja -tubettajat?

Oma suosikkini on holistichabits -youtubekanava, joka keskittyy luonnonmukaiseen kauneudenhoitoon. Tyypin pirtsakkuus on välillä vähän sietokyvyn rajamailla... mutta ne hiukset!!! <3 
https://youtu.be/_sc-8HadeSE

(En löytänyt aiheesta omaa ketjua, mutta saa siirtää viestin, jos olen väärässä!)
1bMiii

hiukset nyt: lantiopituus, oma tummanruskea väri + vaaleat latvat

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 08.01.17 - klo:14:32 »
En toistaiseksi seuraa yhtäkään vlogia, mutta blogeja löytyy listalta useampia.

Kotimaisista oma suosikkini on ehkäpä Better Nail Day, joka nimestään huolimatta sisältää paljon muutakin kuin upeita kynsiä ja ulkomaisista Fifty Shades of Snail, aasialaiseen kauneudenhoitoon keskittyvä superhyödyllinen ja asiantunteva blogi, jonka kirjoitustyyli on miellyttävä.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #126 : 08.01.17 - klo:16:34 »
Vlogit ovat mulle vähän vieras kanava siksi, että monella vloggarilla on niin rasittava ääni ja/tai puhetapa etten jaksa kuunnella :D Mutta noista meikki- ja kauneusaiheisista seurailen Tatia, joka esiintyy hyvin mielyttävällä tavalla. Ehkä keskittyy aavistuksen enemmän selektiiviseen kosmetiikkaan, mutta on kuitenkin melko rehellinen arvosteluissa ja kehtaa sanoa suoraan, jos joku tuote on huono.  Mukavaa ja kevyttä katsottavaa ilman korvia raastavaa mölötystä.

https://www.youtube.com/user/GlamLifeGuru

Ainiin, poikkeuksena siihen etten yleensä tykkää katsoa kohellusvideoita, niin Henry Harjusola on ihan huippu ;D :ts Oikeasti. Henry on vaan jotenkin niin ihanan överi eikä pahemmin pyytele anteeksi olemustaan, että pakko vaan tykätä. Go Henry!

https://www.youtube.com/channel/UC9VMazp5o-VVzy7FsFGUzIQ
« Viimeksi muokattu: 08.01.17 - klo:20:37 kirjoittanut lynx »

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 08.01.17 - klo:20:13 »
^ Henry on kyllä ihana! ;D
3a F ii

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 09.01.17 - klo:14:59 »
Ah, olin ihan varma että jossain tällainen ketju oli ja mulla menikin aika kauan löytää se. ;D Ei näköjään ole ollut kovin aktiivinen, mutta ehkä näitä voisi yhdistää? Vanha ketju täällä.

Seuraan melko paljon YouTubea, mutta olen huomannut saman että se 'vloggari-ääni' alkaa ärsyttää. Oma suosikkini tällä hetkellä on IA MU, jolla on tosi kauniita meikkejä, mukavan oloinen persoona ja käytössä vegaaniset tuotteet.

Marzian videoista tulee myös hyvälle mielelle!

Henry on kyllä yksinään hauskan oloinen tyyppi, mutta jonkin verran somesta seuranneena tätä Henry-Aino-Naakka-Valtteri-remmiä täytyy todeta että kertakaikkiaan ärsyttävä sakki. Ratkaisuksi olenkin päätynyt lopettamaan seuraamisen ;D, mutta kyllä hetki meni taivastellessa Ainon turpahuulia ja kyseisen porukan botox-videoita ja alapäähuumoria.
So it goes.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 24.08.17 - klo:11:12 »
Seuraan aika paljon YouTubea ja useampaakin beauty-vloggaria (Laura Lee, Bunny aka the grav3yardgirl, Nikkia Joy esimerkiksi), mutta suosikkikanava taitaa olla Dr. Sandra Lee eli Dr. Pimple Popper :D

https://www.youtube.com/channel/UCgrsF4TYwmrV0QsXb8AoeHQ

Hän on aivan ihana!

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 13.03.18 - klo:09:26 »
Mulla on ihan vaan muutama YouTube kanava, joita seuraan tarkemmin:

Alexandrea Garza: www.youtube.com/channel/UCXPOAAerLDAqb5pbuVbTbsA
Crystal Conte: www.youtube.com/channel/UChplUdodMCdfZfmTQbRhNWw
CoffeeBreakwithDani: www.youtube.com/user/CoffeeBreakwithDani
Nicole Guerriero: www.youtube.com/channel/UCz0Qnv6KczUe3NH1wnpmqhA

Lisäksi seuraan myös jonkin verran tässä ketjussa mainittua Tatia.

Tässä muutama vloggaaja lisää:

Elanna Pecherle: www.youtube.com/channel/UC9La-R9a4Ct8FAtZZf-O0WA
Emma Hill: www.youtube.com/channel/UCYUE4U_lp7YPIB0iXxnTjbw
Dominique Sachse: www.youtube.com/channel/UCXrsVPFsk-66NTaoGMXoPFQ
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.