No niimpä. Multa kysytään aina että miten kehtaan arkena käyttää niin räikeitä värejä kun muilla on vain ripsaria. Musta on ihana meikkailla eri väreillä.
En mä nyt tiedä, onko se niin huono asia. Ehkä useimmilla suomalaisilla on vaan hyvä maku... Kaiken maailman sateenkaarimeikit on todella kammottavia varsinkin arkikäytössä. Sellaiset eivät mitenkään mairittele kenenkään silmiä tai saa ketään näyttämään kauniimmalta. Ymmärrän kyllä vähän värikkäämmät bilemeikit ja jonkun yhden kirkkaan värin käytön tehostamaan silmämeikkiä, mutta kaiken maailman kelta-liila-sini-puna-samassa-silmämeikissä -meikkejä en vaan ymmärrä. Ilmeisesti se vaan on kiva brassailla omilla meikkaustaidoillaan, kuinka saa miljoona väriä sulautettua toisiinsa jne., mutta ei sellainen tee ketään yhtään kauniimmaksi.
No jaa, ei se kyllä ketään rumemmaksikaan tee jos oikeasti saa ne värit sulautettua toisiinsa jne. Ja ellei satu olemaan joku minimalisti mahdollisimman pelkistetyn tyylin noudattaminen ei välttämättä tarkoita hyvää makua. On kummaa että sateenkaariblingbling-meikit koettaisiin brassailuna omista meikkitaidoistaan, mä melkein väitän että täysin huomaamattoman meikin tekeminen on tuplaten vaikeampaa.
Mutta, kukin tyylillään. Mä tykkään nudeista ja vahvoista meikeistä ja itselläni aika useasti näkee voimakkaamman meikin, se on ollut juttuni varmaan siitä lähtien kun aloin meikata ja varmaan on vastaisuudessakin. Vaihtelu toki virkistää
Ja kyllä rehellisesti sanottuna me suomalaiset ollaan aika tasaisen harmaata/beigeä porukkaa ja ne värit piristää kummasti. Ei niiden kanssa tarvitse liioitella mut pitkän syksyn ja talven harmauden, ankeuden ja pimeyden seassa on kiva nähdä jotain piristävää.
Vähän meni off topic.