Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitolaitteet  (Luettu 36029 kertaa)

sokeritiikeri

• Vieras
Ihonhoitolaitteet
« : 21.10.07 - klo:12:52 »
Onko kellään kokemusta tällaisesta laitteesta?

http://www.pixmania.com/fi/fi/541377/art/panasonic/kasvosauna-eh2424.html

Kovat ovat lupaukset, mutta mahtaako tavallinen kasvosauna ajaa sitten ihan saman asian? Onko tuo samankaltainen kuin kosmetologien käyttämät höyryttimet? Uskon kyllä vakaasti tuon vesihöyryn ihoa hellivään ja jopa ryppyjä ehkäisevään vaikutukseen, mutta kovin kallis on tuo 'nano-ionihöyrytin'...  ::) No, ainakin kattilahöyrytykseen olen ihan leipääntynyt. Vettä saa lämmitellä moneen kertaan uudestaan, että saisi huokoset kunnolla auki asti ja voisi yrittää saada megalomaaniset mustapäänsä yms.  paineltua pois naamaa kauhistamasta. Mietin tässä vaan, että satsaisiko sitä ennemmin sitten vaikka tällaiseen

http://www.pixmania.com/fi/fi/381195/art/philips/kasvosauna-visasauna-hp-5.html

sen sijaan, että toivoisi tuota superhärpätintä (superturhaketta???) joululahjaksi kilttinä tyttönä. ;)
« Viimeksi muokattu: 24.02.15 - klo:13:29 kirjoittanut ellen »

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
Vs: Ihonhoitolaitteet
« Vastaus #1 : 21.10.07 - klo:13:31 »
Mulla on tuo Philipsin kasvosauna ja se on kyllä mielestäni täysin turha kapistus. Sieltä ei tule höyryä tarpeeksi, sen sijaan välillä sieltä lentelee naamalle kuumia vesipisaroita, jotka tuntuvat erittäin ikäviltä. Panasonicin laitteesta en osaa sanoa mitään.

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #2 : 18.12.08 - klo:17:15 »
Itsekkin aika mielenkiinnolla katselin kyseistä tuotetta... Pitää varmaan vielä jostain lueskella tietoja ennenkuin haksahdan ;D

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #3 : 18.12.08 - klo:20:31 »
Minulla on joku höyrysauna, jonka merkkiä en nyt muista (tarkistan) ja joka on pari vuotta vanha. Se toimii kyllä ihan hyvin ja oli korvaamaton apu höyryhengityksessä, kun minulla oli viimeksi sitkeä poskiontelotulehdus. Laitteen käyttö on kyllä todella miellyttävää ja rentouttavaa. Aika harvoin jaksan silti naamaa höyryttää, useammin käytän höyryhengitykseen.

Edit. Merkki on Beurer
« Viimeksi muokattu: 19.12.08 - klo:15:29 kirjoittanut Kuririn »

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #4 : 19.12.08 - klo:14:27 »
Itse olisin juuri tosta ionihöyryttimestä kiinnostunut... En tavallisesta höyryttimestä. Ei kellään kokemuksia?

Löysin tälläisen video pätkän youtubesta.. Harmi kun ei oo englanniksi >:(
http://www.youtube.com/watch?v=7mVD4sIP6wY
« Viimeksi muokattu: 01.02.09 - klo:15:29 kirjoittanut NastyBlackie »

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 30.11.11 - klo:22:26 »
Mietin, että kun meiltä ei oikein löydy omaa aihetta ihonhoidossa käytettäville erilaisille laitteille (esim. Rion laitteet Ultrasonic scraper ym, sekä kasvoharjat ja sen sellaiset), niin täällä voisi keskustella niistä. Jotenkin turhauttavaa kaivella kokemuksia eri ketjuista, ainakin mustapääketjussa on keskustelua tästä scraperista. Tietty kuitenkin, kuten aina, vinkata saapi, mikäli vastaava ketju onkin jo jossain.

Mulle tuli tänään Sigman Cleansing and polishing tool ja näin ekan käyttökerran perusteella itse laite tuntui aika halpikselta, mutta ihosta tuli kuitenkin tosi puhtaan oloinen. Varmaan aika äkkiä tulee sellainen tunne, että iho ei lähde kokonaan puhtaaksi ilman tätä. Pehmeinkin harjaspää oli aika raapiva etenkin poskilla, mutta otsaa, nenää ja leukaa sillä pystyi vetelemään aika huoletta. Innolla odotan, saako sillä mitään vaikutusta aikaan, aion käyttää sitä nyt iltaisin meikin poiston jälkeen ihan siinä mielessä, että saisi ihosta tasaisemman oloisen. Onko kellään muulla tätä tai jotain vastaavaa kasvoharjaa esim. Clarisonicia? Onko se vaikuttanut ihoon?

Ultrasonic scraperista taas on tullut ihan erottamaton osa mun viikottaista rutiinia. Mustapäärauta on jäänyt ihan unholaan, kun tuolla saa mustat ilkimykset paljon paremmin pois. Koko naamaa en oikein pysty sillä käsittelemään, mutta nenään ja leukaan se on ihan ykkönen.

Elikkäs, minkälaisia kauneuden- ja ihonhoitolaitteita juuresten kaappien uumenista löytyy ja ovatko jääneet vakikäyttöön vai unohtuneet pian oston jälkeen? Mitä laitteita suosittelette, mitkä on juuresten suosikit?

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #6 : 02.12.11 - klo:08:29 »
Mulla on myös tuo Rion Ultrasonic Scarper ja on kyllä ollut osana ihonhoitoa ihan säännöllisesti. Noin 1-2 kertaa viikossa suihkun jälkeen kaavin sillä nenästä valkopäitä pois. Eihän sillä ihan kaikkia irti saa, mutta huomattavasti vähemmän niitä mulla nykyään on. En tiedä toimisiko ihan pikkuisille mustapäille jotka on ihan kiinni ihossa, mutta isommille "irtonaisille" ihan mahtava. Muualle kasvoille minäkään en sitä käytä, koska en koe sen tekevän muille kasvon osille yhtään mitään. Ja akku on kyllä kestävä, en ole joutunut kertaakaan lataamaan sitä ensilatauksen jälkeen ja tämä on ollu mulla toukokuusta lähtien.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 02.12.11 - klo:09:29 »
Onko jollain sellainen ihonpuhdistus/kuorintakone? Onko sellaisesta jotain apua vai onko se ihan turhake? Nimimerkillä noin 300 kertaa meinannut sortua Avonin "hiomakoneeseen"... ;D

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #8 : 02.12.11 - klo:15:45 »
Onkos jollain Derma Wandia?  ;D Mä menin ostamaan sellaisen TV-shopista joskus 700 markalla 16-veenä ja kyllähän sillä hyvännäköinen ja hehkeä iho tuli, mutta sittemmin lopetin sen käytön kun aloin pelätä mitä se tekisi mahdollisesti kasvojen luomille tai yleensäkin, että aiheuttaisiko ihosyöpää tms. Onko jollain muuten tietoa tästä pointista tuon laitteen osalta? Lisäksi sen sanotaan tuottavan rikastettua happea eli otsonia, ja se mainitaan mainoksessa hyvänä asiana, mutta eikös otsoni ole todella paha ihon hapettaja ja myrkyllistä eli nopeuttaa vaan ihon vanhenemista..  ???

Poissa Lale

• Haiven
  • *
« Vastaus #9 : 10.12.11 - klo:18:06 »
Tilasin just ton Rion ultrasonic scraperin. Toivottavasti se toimii mullakin :)

Skibistro

• Vieras
« Vastaus #10 : 27.12.11 - klo:17:26 »
Minä aikoinaan tilasin Rion sen pyörivällä harjapäällä varustetun puhdistuslaitteen, mutta enääpä ei löydykään vaihtopäitä mistään! Auttoi kyllä ihon kuntoon huomattavasti, tukkeumia ei ollut läheskään yhtä paljon kuin ennen, ja iho oli kirkas ja tasaisen värinen. Nyt kuitenkin koko koje taitaa olla poistumassa markkinoilta, eikä vaihtopäitä tunnu saavan yhtään mistään. Ketuttaa, en tiedä kehtaako ostaa toisenlaistakaan laitetta, jos käy taas samalla tavalla.  >:(

Saimi

• Vieras
« Vastaus #11 : 07.02.12 - klo:11:20 »
Mua kiinnostaisi hirveästi tuo Clarisonic Mia http://www.clarisonic.com/shop/sonic_skin_cleansing_systems/sonic_skin_cleansing_system_mia/index.php

Mistäköhän sen uskaltaisi tilata? Jenkkilästä jos tilaa, niin varmaan tarttee joku adapterikin sitten... Äh, vaikeaa.

edit: No heko heko... malttamattomana tilasin jo  ;D ;D Ihan vakavissaan pitäisi ehkä harkita jotain ostolakkoa... Tilasin ebaysta, hintaa tuli postikuluineen rapea satanen. Kerrotaan kokemuksia, kun/jos laite joskus saapuu. Adapteri löytyikin ihan kotoota.
« Viimeksi muokattu: 07.02.12 - klo:12:06 kirjoittanut Saimi »

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 24.03.12 - klo:22:36 »
Nonnih Sigman cleansing ja polishing tool on nyt ollut muutaman kuukauden enemmän tai vähemmän käytössä. Lähinnä käytän sitä, jos olen laittanut iholle mineraalien sijaan meikkivoidetta tai on muuten jotenkin normaalia paksumpi meikki. Aluksi käytin sitä päivittäin, mutta en huomannut mitään erikoisempaa eroa tavalliseen, ja se tuntuukin aika karhealta, joten olen siirtynyt käyttämään sitä harvemmin. Kyllähän sillä jää tosi sileän ja kivan tuntuinen iho, varmaan taas kesällä käytän sitä enemmän kun naama on rasvaisempi kuin talvella. Kovin kuivalle tai herkälle iholle en käyttäisi, kun on kuitenkin sen verran raapivan tuntuinen.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 25.03.12 - klo:14:39 »
^Rion leukalinjan/kaulan kiinteyttäjä käytössä. Vaatii todella päivittäistä käyttöä jotta eron huomaa. Jos jaksaa ponnistella joka päivä asian kimpussa aktiivisesti, voin noin neljäkymppisestä alkaen olla ihan OK tuote.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Mrs. Priest

• Hiushörhö
  • Kitty
« Vastaus #14 : 12.04.12 - klo:21:20 »
Kiinnostaisi hankkia Rion Crystal Renew mikrohiontalaite, mutta olen kuullut että tulee kalliiksi sen täyttöpakkauksen takia. Löytyykö täältä tyytyväisiä käyttäjiä? Kuinka monta kertaa voi käydä kasvot läpi, että pitää ostaa uusi tayttöpakkaus "hiekkaa"? Pöllyääkö "hiekka", kun kasvot käy läpi tuolla koneella?  Pystyykö laitteen puhdistamaan/desinfioimaan hyvin, jos käyttäjiä on monta?
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry