Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitolaitteet  (Luettu 19436 kertaa)

Poissa maatis

• HAIRahtanut
Vs: Ihonhoitolaitteet
« Vastaus #15 : 24.08.13 - klo:16:07 »
Minulla on alkanut ilmeisesti ikämuutoksena (muutakaan en keksi) olla ihan pysyvät silmäpussit. Vielä tosin melko pienet, mutta selvästi näkyvät ja niitä ei tunnu saavan millään ilveellä pois.
No, googlasin. Tällaiset härpäkkeet löytyi:
http://www.facelift-gym.co.uk/?gclid=COaarc6SlrkCFRN7cAod0BwAGg

Onkohan tämä ihan silkkaa huuhaata?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 03.11.13 - klo:11:49 »
^Tuskin mitään. Olisiko toinen uudempi malli?

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 03.11.13 - klo:19:36 »
Siis mitä eroa näillä on:

http://www.sokos.fi/fi/sokos/rio-fass2-ultrasonic-facial-ultraaanikuorintalaite?cm_vc=cate1

http://www.riobeauty.fi/kauneudenhoito/kasvohoito/ultrasonic-scraper-ultraaeaenikuorinta

Sanoisin että ylempi uudempaa mallia. Mulla toi sininen/turkoosi ollut jo vuosia käyttämättömänä kaapissa, aikaa vähintään viisi vuotta siitä ku tilasin sen, ja tota toisenväristä oo ennen nähnytkään, joten taatusti vaan uudempi malli.

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #19 : 15.08.14 - klo:22:40 »
Kiinnostaisi tietää miten Clarisonic on vaikuttanut pidemmän päälle akneen.

Kokeilin kerran kaverini Clarisonicia, ja kauhistuin miten paljon likaa ja meikkiä iholta sen avulla lähti vielä sittenkin kun olin pessyt kasvot ensin tavalliseen tapaani. Yök.
Kyseinen kaveri kertoi Mian auttaneen hänellä hilseileviin läikkiin ja laajentuneisiin ihohuokosiin.

Tilasin itse laitteen vähän aikaa sitten, mutta se ei ole vielä saapunut. Kärsin tukkeutuvista ja laajentuneista ihohuokosista, keskivaikeasta aknesta ja ihon supernopeasta rasvoittumisesta. Olen lukenut paljon tarinoita joissa ihohuokoset ovat muuttuneet huomaamattomammiksi, ihon tukkeutuminen on loppunut ja väri tasoittunut.
Olisi mukavaa kuulla jonkun rasvaisen/akneihon kanssa kamppailevan Clarisonic- kokemuksia. :)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 16.08.14 - klo:09:01 »
^
Clarisonic kiinnostaa myös, mutta en oel varma kestäisikö ihoa ainakaan päivittäistä käyttöä. Ja se hinta  :o No, ehkä sitä jossain vaiheessa voisi harkita, sillä mulla on myös kaikenmaailman mustapäätä joita ei millään saa estettyä. Kaupoissa olen Clarisonicia kokeillut kädelle ja tuntuu hassulta kun se liikkuu niin nopeasti että liikettä ei edes tunne iholla  :)

Laitahan päivitystä kun olet ehtinyt laitetta jonkin aikaan käytellä  :)

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 05.11.14 - klo:21:35 »
Mä ostin tuon Clarisonicin tänään ihan heräteostoksena. En edes tiennyt, että noita myydään Suomessa.

Yhden käyttökerran perusteella tämä on ihan loistava peli. Ihan kuin sähköhammasharja kasvoille!  ;D Ihan vastaavasti Clarisonicissa on myös opastava ajastin ja käytön jälkeen ihmeellisen puhtaan tuntuinen lopputulos. Molempiin suositellaan myös vaihtamaan vaihtoharja kolmen kuukauden jälkeen, tosin sähköhammasharjan vaihtopäät ovat rutkasti halvempia.

Mulla on tukkeumiin ja mustapäihin taipuvainen iho, jolle Konjac-sieni on ollut aivan turha tuote. Parasta apua on tätä ennen tuonut Dermalogican Daily Microfoliant.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 06.11.14 - klo:18:15 »
Mua kiinnostaisi tuo Clarisonic tai vastaava kovasti ja se voisi olla itselle sopiva joululahja. Katselin nettikaupoista muun merkkisiäkin jotka oli halvempia kuin Clarisonic, mutta saakohan niihin erimerkkisiin kovin hyvin vaihtopäitä? Saattaisi mennä vähemmän rahaa hukkaan kun ostaisi vain kerralla Clarisonicin, kuin että ostaa halvemman ja se on kohta käyttökelvoton kun mistään ei saa enää harjoja siihen. Sitten pitäisi päättää että mikä malli ja mistä sen saisi halvimmalla  ::)

Poissa nerith

• Haiven
  • *
« Vastaus #23 : 13.01.15 - klo:14:09 »
Ostin eilen Clarisonic Mia 2:sen Stockmannilta. Lahjana sai kaupanpäälle herkän ihon harjan!
Katsotaan jonkin ajan kuluttua mihin suuntaan ihon kunto on muuttunut. Tällä hetkellä iholla on lievää aknea, (mahdollisesti hormonaalinen), mustapäitä ja laajentuneita ihohuokosia. Päivämeikkini ei ole raskas, sillä käytän mineraalimeikkipohjaa, joten en ehkä aivan joka päivä Clarisonicia tule käyttämään.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 12.02.15 - klo:18:26 »
Tällaistakaan ei taida olla?

Itse en kerta kaikkiaan pystynyt taipumaan Clarisonicin hintaan, varmaan on premium-laite, mutta kuitenkin verrattain yksinkertaisesta tuotteesta on kysymys.

Harkitsin pitkään eri vaihtoehtoja ja päädyin ostamaan Elle by Beurer Pureo Sonic Brushin. Tätä löytyy helposti n. 50 euron hintaan, ehkä halvemmallakin. Etuna esim. noihin korealaisiin harjoihin, jotka olivat minulla pitkään listalla ykkösenä, on ehdottomasti se, että tämä on ladattava laite - ja vedenkestävä. Laitteessa on vähän muista poikkeava muotoilu, se on kuin pieni ufo, jonka toiselle kannelle harja kiinnitetään pienellä kiertoliikkeellä. Pakkauksessa tulee pehmeämpi ja kovempi harja - sekä silikoniharja. Harja on pienempi kuin Clarisonicissa, mutta ei mitenkään tuskastuttavan kokoinen. Ja toimii minusta nenän alueella kokonsa puolesta hyvin. Laitteen toinen erikoisuus on se, että harjasosa ei kierry lainkaan - eli harjausliikkeenä on vain pystysuuntainen värähtely. En osaa vielä sanoa, onko tämä hyvä vai huono asia, mutta se oli minulla osatekijä valinnassa. Ihoni ei ole mitenkään muuten herkkä, mutta se ei ole koskaan oikein tykännyt mekaanisesta kuorinnasta. Ajattelin, että tällainen harja voisi sopia minun käyttööni. Huono puoli voi tietysti olla se, että harja ei sitten oikein tee mitään. No, aika näyttää!

Ensivaikutelma laitteesta on ihan jämäkkä ja laadukkaanoloinen, kotelo ei ole mikään rimpula ja kytkin on hyvä. Värähtelynopeuksia on kaksi, ensimmäinen painallus saa laitteen hiljaisemmalle teholle, toinen painallus isommalle, eli mitään ylimääräisiä vipuja ei laitteeseen ole tehty. Latauslaite on itse asiassa tosi näppärä, se on pieni kuppi, johon harja laitetaan harjaosa alaspäin. Siihen kertyy mahdolliset vesipisarat ja harja pääsee silti kuivumaan kupin tuuletusraoista.

Palaan vielä myöhemmin tuohon toimivuuteen, mutta käyttelen laitetta ensiksi jonkin aikaa. Clarisoniciin en osaa verrata käyttötuntumalta, ainoastaan ulkoisilta ominaisuuksilta. Tämä on näppärämpi kooltaan kuin Clarisonic - ja laadukkaasti tehdyn oloinen kuten Clarisonic. Erona muotoilun lisäksi harjan koko (Beurer pienempi), mukana tulevat harjat (Beurer, 3 erilaista, Clarisonicissa taitaa tulla kaksi perusharjaa mukana) - ja sitten tietysti tuo harjausliike. Käsittääkseni Clarisonic ei myöskään pyöri, mutta harja - tai ainakin osa harjasta tekee pientä edestakaista, kehänsuuntaista liikettä. Sitä en muista, värähtelikö laite pystysuunnassa, kuten Beurer.

Edullisia laitteita oli myös Silk'n Sonic (2 mallia) ja Rio - joka näytti täsmälleen samalta muotoilultaan kuin Silk'n Sonicin halvempi versio.
« Viimeksi muokattu: 12.02.15 - klo:18:43 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 12.02.15 - klo:21:25 »
Minulla on ollut Clarisonic Mia jo muutaman vuoden ajan ja olen tykännyt kovasti. Kasvojen iho oli ennen Clarisonicia jotenkin elottoman näköinen, mutta nykyään paljon paremman ja tasaisemman värinen. Laitteessa on muistaakseni minuutin ajastin, mutta en käytä sitä koskaan niin kauaa. Vetelen vain joka kohdan kasvoista nopeasti pyörivällä liikkeellä ja näin iho ei koskaan ärry tai punoita. Minuutin aika olisi liikaa, vaikka en olekaan herkkäihoinen. Käytän vielä kaikkein hellävaraisinta harjaosaa. Voin kyllä suositella tätä laitetta. :)
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 15.02.15 - klo:17:59 »
Mulla on myös Clarisonic ja muihin ketjuihin on jotain tullut siitä laitettua. Mitään ihmeitä on laitteelta turha odottaa, mutta säännöllisellä käytöllä on ollut ainakin näitä vaikutuksia:
Iho on kirkkaamman oloinen
Ihon pinta on tasaisempi, toisin sanoen meikki levittyy helpommin
Kosteusvoiteet imeytyvät paremmin eikä ihon pinnalla ole kuivaa kerrosta

Mulle Clarisonic on ennen kaikkea kuorintalaite, jota pitää käyttää varoen. Kuiva- ja herkkäihoisten kannattaa heti ostaa delicate-harja, putsata hellävaroen eikä ihan joka päivä. Itse käytän Clarisonicia vähän fiiliksen mukaan eli ehkä joka toinen päivä, riippuu myös säästä eli onko pakkasia jne. Poskilla käytän ehkä kerran viikossa jos sitäkään ettei rupea punoittamaan ja ärtymään. Vielä haluaisin Cshmere harjapään, mutta Suomesta ei niitä ainakaan vielä saa  :(

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 15.02.15 - klo:18:44 »
Mulla on ElishaCoy 3D Spin cleanser, korealainen merkki. Maksoin tästä laitteesta, kahdesta puhdistusharjasta (koko kasvoille ja mustapäille omansa) ja putsarista yhteensä n. 50 dollaria.

Kirjoittelin kokemuksia jo aiemmin toiseen ketjuun:
ElishaCoyn laite on aika erikoinen (tai mistä minä tiedän, en ole muita kokeillut  :)). Se on höyhenenkevyt ja pehmeä iholla, harjan liike tuntuu lähinnä keveältä silitykseltä, mutta silti kiskoo kaikki moskat mukaansa ja lopputulos on aika kuivattava. Riippuu varmasti käytetystä puhdistusaineesta, tähänastiset ovat olleet melkoisen peseviä. Mukana tullutta en ole vielä avannut. Hidasta pyörittelyä on ja painaa ei voi yhtään tai laite hyytyy.

Ihohuokoset tuntuvat puhdistuvan kyllä ja muutenkin olen ihan tyytyväinen tulokseen, mutta juuri nyt en kuitenkaan käytä kuin ehkä kerran viikossa, koska iho on pakkasten jäljiltä niin rutikuiva. Kevään tullen varmasti sopii paremmin. Tämän enempää en puhdistuslaitteista halua maksaa, toivottavasti tuotteen käyttöikä on pitkä heppoisesta rakenteesta huolimatta.

Juuri nyt ihoni on tosiaan erittäin kuiva ja laite on sille vähän liikaa, mutta tehoja kyllä tuntuu löytyvän.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 15.02.15 - klo:21:04 »
Mäkin laitan tänne viestini korea-ketjusta koskien ElishaCoyn harjaa, niin saadaan kokemuksia samaan ketjuun.  :)

Elishacoyn 3D spin cleaner on ollut nyt käytössä iltaisin. Niinkuin täällä on aikaisemmin todettu, on tuo hökötys hieman heppoisen muovilelun oloinen. Odotin ehkä jotain hienompaa... No onhan se sentään kevyt ja helppo kuljettaa mukana. Jos olisin ostanut tuon normaalihinnalla, niin olisi varmaan vähän harmittanut.
Olen käyttänyt spin cleaneria kyllä tunnollisesti, ja ajaa se asiansa - eli poistaa meikin tarkemmin ihohuokosista ja kuorii kevyesti. Harjasosa saisi mun mielestä vaan olla isompi, sillä nyt tuota pientä päätä saa pyörittää ympäri kasvoja kyllästymiseen asti. Eli rentouttavaa ja miellyttävää se mun mielestä ei ole.  ;D Se natinaääni välillä käy myös hermoille...

Kokemusta muista sähköisistä kasvoharjoista mulla ei ole, joten en osaa verrata tehoa ja käyttömiellyttävyyttä esimerkiksi Clarisoniciin. En vaan raaskisi koskaan sijoittaa 160 euroa kasvoharjaan, joten tuskin tulen esim. Clarisonicia kokeilemaankaan. Kyllä tuo Elishacoy saa kelvata.

Laitteen mukana tullut Vita capsule vaahtoava putsari oli todella pettymys. Iho ärsyyntyi, vaikka incissä on kosteuttavia ja rauhoittavia ainesosia. Vaahto oli kyllä miellyttävä, mutta poispestessä iho tuntui oudon nahkealta ja vahapintaiselta. Vähän niinkuin iholla olisi ollut parafiinipitoinen halpiskäsivoide.  0_0
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 17.02.15 - klo:11:23 »
Hommasin itselleni joululahjaksi Foreo Luna Minin. Arvoin ensin tuon ja Clarisonicin välillä, mutta päädyin lopulta Foreoon, koska se oli halvempi, eikä siinä ei ole vaihdettavia harjaosia.

Kyseessä on siis pieni silikoninen löntti, joka ladataan tietokoneen usb-piuhan avulla. Puhdistusteho perustuu ultraääneen, mutta pyörivän harjan sijasta tuossa on sellaisia pieniä silikoninystyröitä. Olen käytellyt laitetta nyt suunnilleen kuukauden ajan kerran päivässä ja iho on mielestäni huomattavasti paremmassa kunnossa. Tosin samanaikaisesti päivittäisessä käytössä on ollut myös Cosrx:n AHA- tai BHA-nesteet, joten ihon paraneminen luultavasti johtuu enempi niistä.

Uskoisin Foreon soveltuvan Clarisonicia paremmin herkkäihoisille, koska siinä ei ole mitään pyörivää/ hankaavaa osaa, joten on helppo itse säädellä, mihin tyyliin ja kuinka voimakkaasti sitä liikuttelee kasvoilla.
« Viimeksi muokattu: 17.02.15 - klo:11:25 kirjoittanut Polina »
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey