Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitolaitteet  (Luettu 36022 kertaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitolaitteet
« Vastaus #30 : 18.02.15 - klo:19:56 »
^
Sama tuli mieleen - Clarisonicia ei kannata käytellä jos iho on ärtynyt.

grace

• Vieras
« Vastaus #31 : 19.02.15 - klo:19:03 »
Mä ostin Clarisonicin Mia2:n itselleni joululahjaksi. Olen käytellyt tuota aika satunnaisesti ehkä n. kolme kertaa viikossa. Mitään huimia ihmeitä en ole ihossa havainnut, iho tuntuu kyllä käsittelyn jälkeen pehmeämmältä ja "vastaanottavammalta" kuin ilman harjaa. Mulla on aika herkkä iho ja olen käyttänyt ihan sitä paketin mukana tulevaa harjaa, vaikka astetta hellempikin olisi olemassa, mun iho ei ole reagoinut mitenkään negatiivisesti. Toki jokainen iho on yksilönsä, enkä toisaalta tiedä, alkaisiko iho ärsyyntyä esim. päivittäisestä käytöstä. Olen kyllä tykännyt laitteesta, on jotenkin rentouttavaa iltaisin sutia kasvot läpi tuolla värisevällä harjalla.  ;D Uskon kyllä, että edullisemmat kilpailijat ajavat asiansa ihan yhtä hyvin.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 22.02.15 - klo:18:40 »
Mies on näköjään luullut mun ElishaCoyta hieromasauvaksi   ::) ;D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 24.02.15 - klo:08:13 »
^ :D - aamun naurut!

Olen innostunut testailemaan tuota harjan mukana tullutta silikonipäätä - ja sehän onkin oikeasti todella mukava käyttää! Plussaa myös silikonin hygieenisyydestä. Olin tuon Foreon jossain yhteydessä bongannutkin, mutta jostain syystä en sitä oikein ollut rekisteröinyt vaihtoehtona - mutta näyttää kyllä ihan pätevältä apuvälineeltä. Polina, mistä ostit tuon Foreo Minin - ja paljonko maksoit?
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 24.02.15 - klo:11:56 »
^ Tilasin Feeluniquelta, siellä oli vähän ennen joulua tarjous, jolloin hinta oli 115 e. Lookfantasticissa sitä myytiin hintaan 125 e. Nyt tosin näyttää molemmissa (kuten myös HQhairissa) hinnat nousseen 135 euroon ::). Foreon omilla sivuilla se on halvin, mutta sieltä taitaa tulla postimaksut päälle, toisin kuin noissa putiikeissa.

Olihan se aikamoinen törsäys varsinkin omalle budjetilleni, mutta olin lukenut niin paljon hehkutusta tuosta vempeleestä, että uskaltauduin sen hankkimaan siinä toivossa, että saisi jotain apua tähän naamatauluun.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 01.03.15 - klo:16:55 »
Mua kiinnostaa kovasti Clarisonic, mutta en raaski ostaa sitä. Olen käyttänyt nyt reilun viikon ajan epilaattorin mukana tullutta kasvoharjaa, joka on vähän samantyylinen kuin Clarisonic ja tämä on saanut ihoni ihan loistavaan kuntoon. Reilu pari viikkoa sitten ihoni meni aivan kaameaan kuntoon ja oli täynnä tukkeumia ja ihon pinta hilseili. En keksinyt avuksi enää mitään muuta kuin testata Braunin kasvoharjaa. Iho on rauhoittunut ja suurin osa finneistä poissa sekä iho tasaisen tuntuinen ja värinen. Mun naama ei ole näyttänyt näin hyvälle ilman meikkiä ainakaan 10 vuoteen! Kiinnostaisi nyt tietää, että miten paljon parempi Clarisonic on verrattuna tähän Braunin kasvoharjaan ja jos eroa on, niin voisin sellaisen raaskia hankkia.

Löysin blogi-kirjoituksen tästä käyttämästäni harjasta http://www.lily.fi/blogit/saara-sarvas/braun-silk-epil-ja-kasvojen-syvapuhdistus-harjaamalla-arvonta.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 08.03.15 - klo:10:40 »
Stokkalle oli tullut Cashmere-harjoja, joten sellainen piti tietenkin kotiuttaa  ;D Cashmere-harja on ehdottomasti herkkä- ja kuivaihoisen valinta päivittäiseen puhdistukseen, sillä ei tunnu raapivalta kuten muut Clarisonic-harjat. Käytän nyt Cashmerea puhdistukseen ja Delicate-harjaa kuorintaan. Jos iho kestää rankempaa hoitoa niin Cashmerea ei kannata hankkia, mutta omalla iho in aika herkkä, esim. poskien ihoa saa helposti ylihoidettua myös pehmoisella Cashmerella. Odotin, että uusien harjojen hinnat olisivat olleet suuremmat mutta nyt eivät juuri eroa nettikauppojen hinnoista. Usa:sta ehkä saisi dollarin kurssin ansioista piirun halvemmalla, jos olisi siellä reissaamassa.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #37 : 20.03.15 - klo:20:56 »
Mulla on Aria ja toiminut todella hyvin. Iho eiolemissään vaiheessa ärtynyt tai reagoinut mitenkään ikävästi. Käytän yleensä joka ilta. Useimmiten 2min ku tuntuu ettei siinä 1min ehdi hangata kaikkia ongelmakohtia niin hyvin. Mulla on ollut sensitive harja- ja deep pore -harja. En mitään hirveätä eroa noiden välilläole huomannut. Tekisi mielikyllä vieli koittaa acne- ja brightening harjoja, mutta en ole löytänyt mitään Suomeen toimittavaa nettikauppaa. Jos jollakulla on tietoa niin saa vinkata.

Kaikenkaikkiaan voin sanoa. että olen kyllä jäänyt ihan koukkuun tuohon laitteeseen, enkävarmaan osaisi enää olla ilman. Varmaan jos on herkkä iho, kannattaa vähän varovaisemmin aloitella kuin minä  ::) Tuntuu, että huokoset on jotenkin pienemmän näköiset ja iho jotenkin kirkkaampi. Mitenköhän joskus elin ilman tätä  :P
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 03.04.15 - klo:10:15 »
Hommasin itselleni joululahjaksi Foreo Luna Minin. Arvoin ensin tuon ja Clarisonicin välillä, mutta päädyin lopulta Foreoon, koska se oli halvempi, eikä siinä ei ole vaihdettavia harjaosia.

Nyt kun olen käytellyt tuota omaa harjaani sen aikaa, että kokemusta on kertynyt, niin jos nyt saisin valita uudelleen, ottaisin ehdottomasti omaan käyttöön tämän Foreon, ainakin jos joku kohtuutarjous tulisi vastaan.

Omassa harjassani on jäänyt tuo silikonipää pysyvään käyttöön. Se on minun iholleni kaikkein hellävaraisin - ja tykkään myös sen hygieenisyydestä ja helposta puhdistettavuudesta. Beurerin laite on toiminut hyvin - se kestää yhdellä latauksella todella pitkään (en ole ladannut vielä kertaakaan uudelleen, käytän 2-4 kertaa viikossa)  ja plussana on tosiaan tuo mahdollisuus käyttää myös harjapäitä. Mutta Foreon muotoilu näyttää minusta paremmalta kasvojen muotoa ajatellen (esim. nenänpielen kuoppiin on Beurerilla aika hankala päästä) - ja muutenkin näppärältä, enkä tosiaan tuota harjaspäätä kaipaa silikoninäppylöihin tutustuttuani.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 10.04.15 - klo:17:42 »
Ehkä tämänkin kysymyksen voisi laittaa tähän ketjuun - joko juurekset ovat törmänneet huulipumppuihin?  ;D

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 10.04.15 - klo:17:54 »
^ Meinasin aloittaa uuden topicin tästä aiheesta pari viikkoa sitten, mutta se jäi. Törmäsin erilaisiin netissä kun etsin ratkaisua iän myötä oheneviin huuliin. Yksinkertaisin vaihtoehto on ihan kuppi, johon imetään itse vähän alipainetta ja sillä sitten saa huulet turpeammaksi. En viitsinyt ostaa kun kotoa löytyi saman näköinen pikku-kippo ja kyllä sillä saa aika muhkeat huulet, mutta vaikutus ei minulla kestä muutamaa minuuttia kauempaa. Nettiarvosteluissa joillakin pysyy tuntikausia ja aina pidempään mitä kauemmin on käyttänyt. Jotkut myös väittävät että säännöllisesti tehtynä tällainen käsittely lisäisi kollageenituotantoa ja saisi huulet jopa kasvamaan vähän isommiksi. Mitenkähän lienee?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 10.04.15 - klo:19:41 »
Luulen, että parhaan ja halvimman saa juuri noin - ja esim. muovikorkkia voi vielä muotoilla, kun sen lämmittää hiustenkuivaimella tai kiehuvassa vedessä (reunojen pyöristäminen, ettei jää jälkiä)  :D. Aika voimakas alipaine näyttää joissain pumpuissa olevan (esim. Candylipz) - ja aika pitkään ihmiset pitävät tuota huulilla  :o.

En osaa kyllä sanoa, onko pitkän aikavälin toimivuudesta mitään takeita.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 13.04.15 - klo:09:07 »
Olen kyllä hullu, mutta pitäähän sitä tätäkin kokeilla  ::) - en välttämättä suosittele. Tein soikeasta korkista muotoilemalla sellaisen, että saan vaikutusta kohdistettua ylähuuleen - muotoilin reunoja pehmeästi kaartuvaksi, niin että korkki ei jätä teräviä jälkiä iholla. Lisäksi minulla on pieni pyöreä korkki, jota voin siirrellä ja kohdistaa. Minusta osa noista imetyistä pusuttimista oli aivan kammottavia, mutta oli siellä onnistuneitakin parannuksia.

Candylipziltä vohkin sen ajatuksen, että etenkin ylähuuli muotoutuu kauniimmaksi, kun vaikutus kohdistuu huulten alueen lisäksi myös vähän huulten yläpuolelle. Huulirajaan saa näin sellaista nostetta ja terävyyttä, joka tuppaa iän myötä häviämään. Otin sieltä myös vinkkejä käyttöön ja yritän nyt tehdä tätä aamulla, kerran tai pari päivällä ja vielä illalla. Nostan vaikutusaikaa vähitellen.

Kun testailin soikealla korkilla ilman muotoilua sain jo ylähuulen päälle vähän fritsua aikaan  ::). Parani onneksi nopeasti. Iltakäytön jälkeen laitan huulille kollageenimuodostusta mahdollisesti stimuloivaa peptidiseerumia (kiitos, Korea) ja huulivoidetta. Kyllä tuo vaikutus tällä tavalla alkaa pysymään pidempään - vaikka en tosiaan mitään extreme-imuja ole harrastanut, vaikutusaikaa pidän nyt about 30 sekuntia.

Kyllä kudokset reagoivat paineeseen (ja alipaineeseen) - vartalon muokkaaminen korsetilla on tavallaan vähän samanlainen juttu. Luulen kyllä, että alipaine aiheuttaa lisäksi pientä mikrovauriota päällisiin kudoskerroksiin - ja periaatteessa korjausprosesseissa kollageenilla on osuutta asiaan. Tuohonhan perustuu osin mm. ainakin osa ihon laserhoidoista - ja myös mikroneulauksen yksi osavaikutus on sama.

Haluan itse vähän tasapainottaa huulia, ylähuuleni on ohuempi. Alahuulessa yritän kohdistaa vaikutusta reunoihin - minulla on paha Bitchy Resting Face ja suupielet osoittavat voimakkaasti alaspäin. Jos tuota vaikutelmaa saisi vähänkin korjattua, niin kiva.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 13.04.15 - klo:17:53 »
Mun kuppi on valmiiksi soikea ja pyöreäreunainen. Se tuli aikoinaan silmienhuuhteluputelin mukana. Mäkin sain ekalla kerralla mustelman ylähuuleen. Se näytti aivan viiksiltä ja oli siinä pari päivää. Siitä varoiteltiin monessakin paikassa, mutta kuvittelin, että varovasti tekemällä mustelmaa ei voi tulla.

Kyllä kudokset reagoivat paineeseen (ja alipaineeseen) - vartalon muokkaaminen korsetilla on tavallaan vähän samanlainen juttu. Luulen kyllä, että alipaine aiheuttaa lisäksi pientä mikrovauriota päällisiin kudoskerroksiin - ja periaatteessa korjausprosesseissa kollageenilla on osuutta asiaan. Tuohonhan perustuu osin mm. ainakin osa ihon laserhoidoista - ja myös mikroneulauksen yksi osavaikutus on sama.

Johtuukohan noista mikrovaurioista, että huulet kuivuvat paljon herkemmin nyt? Olenkin käyttänyt huulirasvaa paljon tavallista ahkerammin.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 13.04.15 - klo:19:57 »
Hah, mitäs me koekaniinit  ;D!

Ihan OT - olisin eräänkin kerran ollut tuon silmähuuhteen tarpeessa, enpä ole tuollaistakaan tiennyt olevaksi.