Mä ostin marraskuun lopussa Remingtonin kasvoharjan, ja olen sitemmin käyttänyt sitä keskimäärin kerran päivässä. Valitsin tämän hinnan (59,90 tarjouksesta), helposti tavoitettavien lisäharjaspäiden, suihkukäytettävyyden, akun ja suositusten perusteella. En jaksaisi patterilaitetta, ja haluan käyttää tuotetta nimenomaan suihkussa.
En enää koskaan haluaisi missään nimessä olla ilman, vaikutukset tuntuvat ihan mullistavilta. Ihoni on parhaimmassa kunnossa luullakseni koskaan lapsuuden jälkeen, ja vaikka tätä harjaa ei liene yksin kiittäminen, uskon sen merkityksen olevan oleellinen. Iho puhdistuu todella puhtaaksi ja pehmeäksi, jotenkin ihon pinnan struktuurivaihtelut (kuivat ja oudot läntit ym) ovat kadonneet kokonan ja hoitotuotteet tuntuvat imeytyvän paremmin.
Mukana tuli hellävarainen- ja perusharjaspäät (sekä hierova, jota olen kokeillut kerran - se tuntui vähän oudolta), joista aloitin normaalilla. Olisi varmaan pitänyt aloittaa herkkiksellä nyt talviaikana ja säästää normi kesään, mutta noh, meni jo. Akun luvattiin kestävän kuukausi, mutta aloituslatauksen jälkeen en nyt, reilu 2kk myöhemmin, ole ladannut tätä vielä kertaakaan.