Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitolaitteet  (Luettu 36030 kertaa)

Poissa bast

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitolaitteet
« Vastaus #45 : 16.04.15 - klo:18:18 »
Hyppäsin koekaneilussa askeleen pidemmälle ja tilasin mehiläisen myrkky huulirasvaa.  ;D Mitähän tästäkin seuraa...
(Nämä huulijutut olisi varmaan voineet olla ihan omassa topicissaan)
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 17.04.15 - klo:10:14 »
Joo, olisivat varmaan voineet, siirtäisin jos voisin! Ei tätä voi oikein ihonhoidoksi sanoa  :D.

Olen kyllä selvästi saanut vaikutusta pysymään pidempään toistamalla käsittelyjä sen kolme-neljä kertaa päivässä - ja illalla tehty imutus näkyy vielä aamullakin selvästi. Eilen pidin tosin taukoa, sillä jo liki hävinnyt mustelma ylähuulesta tuli yllättäen keltaisuusvaiheeseen  ;D. Onneksi tuo on kumminkin melko hentoinen jälki, peittyy varsin kevyellä meikillä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #47 : 17.04.15 - klo:12:44 »
Ei kannata sitten liikaa innostua tuosta imuttelusta, nimim. kokemusta on. ;D Mä olen onnistunut joskus saamaan kipeät mustelmahuulet, kun pidin korkkia liian pitkään.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #48 : 31.08.15 - klo:00:20 »
Mä haluaisin ostaa itselleni jonkun kasvojenpuhdistus"harjan" mutta en nyt osaa päättää että minkä. Clarisonicia tuskin ostan koska se on kallis ja siihen pitää ostaa jatkuvasti niitä vaihtopäitä ja Foreo Luna mini kiinnostaisi muutenkin enemmän. Sekin on tosin kallis mutta se olisi ehkä ihan hyvä kertasijoitus. Toisaalta mua haluttaisi kokeilla ihan tuollaista kunnon harjamalliakin jos se puhdistaisi tehokkaammin. Huomasin Lidlin lehdestä että sinne tulee huomenna myyntiin Sanitas kasvojenpuhdistusharja hintaan 19,99 ja siinä on kolme harjapäätä mukana mutta onko tuollaistakaan järkeä ostaa (vaikka halpa onkin) kun ei siihen saa ostettua niitä vaihtopäitä ikinä. Äh, miks oon niin huono päättämään. Ehkä vaan tilaan tuon Foreon, kerran se vain kirpaisee.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 31.08.15 - klo:08:49 »
^^ Ainakin Virven (Ostolakossa) blogissa on aika paljon arvosteluita noista eri kuorintapyörintähärpäkkeistä, jos lisätietoa kaipaa.
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 31.08.15 - klo:18:07 »
Jos on herkkä iho niin Clarisonic ei ehkä ole paras vaihtoehto. Oma iho ei tunnu sietävän mekaanista kuorintaa hyvin, joten en kovin usein Clarisonicia pysty käyttämään vaikka olisi mikä tahansa harja siinä. Siinä mielessä Foreo voisi olla mullekin oikeastaan parempi. Toisaalta Clarisonicilla saa ihon kuorittua, meikki ainakin tuntuu levittyvän tasaisemmin kun on sitä käyttänyt. Clarisonicissa pitää myös vaihtaa harjoja, Foreossa ei. Harmi ettei kenelläkään tutulla ole Foreota niin ei voi sitä oikein kokeillakaan...

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #51 : 31.08.15 - klo:21:05 »
Mäkin mietin tuota puhdistavuutta. Mun iho on suht paksu ja rasvoittuva mutta silti aika herkkis eikä kestä kovin tujuja puhdistusaineita eikä hankausta vaan punoittaa herkästi. Toisaalta iho on sen verran epäpuhdas ja näppyilevä että tykkään puhdistaa kumminkin ihoni hyvin ja käytän mekaanisia kuorintoja useamman kerran viikossa. Mietin että onko tuo Foreo sitten liiankin hellävarainen ja puhdistaako ihon tarpeeksi hyvin. Harmi kun noita ei myydä täällä missään, pitää aina tilata "summanmutikassa" jostain verkkokaupasta.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 01.09.15 - klo:06:21 »
Ostolakossa -blogissa oli arvostelua tuosta Foreo Luna ministä tässä ihan vasta :) Ja kokemus tuosta vempeleestä vaikutti olleen tosi positiivinen :D
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 06.09.15 - klo:12:55 »
Noniin tilasin kuitenkin Foreo Luna minin Nordicfeeliltä. Taisi olla viimeinen koska enää siellä ei näy yhtään miniä tarjolla! Oon käyttänyt nyt nelisen kertaa ja tähän mennessä oon tykännyt! Oon käyttänyt sen kanssa ihan perus puhdistusgeeliä ja iho tuntuu puhdistuksen jälkeen siltä kuin olisi käyttänyt jotain kuorintaa, mutta ei punoita tai kuumota yhtään eikä tunnu ärtyneeltä niinkuin yleensä mekaanisten kuorintojen jälkeen. Puhdistusteho on siis ainakin juuri sopiva :)  Iho on myös tosi sileän ja kimmoisan tuntuinen.  Tuota on myös niin helppo käyttää että jää varmasti helposti osaksi rutiinia.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 15.09.15 - klo:09:59 »
Itselläni on aiemmassa viestissä mainitsemani ElishaCoyn 3D Spin Cleanser, jota olen käyttänyt harvakseltaan. Olen siihen ollut tyytyväinen, mutta iho ei kaipaa kovin usein mekaanista hinkkaamsita ja on sille aika herkkä. Testasin sitten kerran kaupassa Clarisonicia kädelle ja huhheijaa, näillä on eroa ihan älyttömästi  :o Siis ei ihme, jos se on joillekin liikaa. ElishaCoyn laitteessa on hienonhienot harjakset, se on niin pehmeä, että tuntuu lähes nukkamaiselta silitykseltä iholla, Clarisonicissa taas paljon paksummat ja karkeammat, joiden voin kuvitella tekevän vähänkin herkemmälle iholle hallaa.

Jos siis joku miettiii tuollaisen harjaspäisen hankkimista, niin suosittelen ehdottomasti ElishaCoyta, vaikka se onkin hieman hankalammin saatavissa.

Onkohan ihon kosteusmittareista yhtään mitään iloa? Luin niistä eräästä Fb-ryhmästä ja selasin eBayn valikoimaa, hinnat alkavat muutamasta eurosta. Äkkiseltään tuntuu aika epätarkalta huuhaalta, mutta idea on kyllä kiva.

Tässä yksi esimerkki: http://www.ebay.com/itm/Skin-Digital-Sensor-Analyzer-Moisture-Water-Oil-Facial-Monitor-Tester-Beauty-Spa-/281671913762?hash=item4194f45122

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 15.09.15 - klo:13:20 »
Mikähän on tuon Foreo Lunan ajatus, siis minkälaiseen värähtelyyn perustuu tuon vaikutus.. ultraääneen? Tai semmoinen tuolee mieleen tuosta mainostekstin "T-Sonic™ Technology":stä.
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 05.10.15 - klo:02:04 »
En nopeasti löytänyt aiheesta topicia. Onko arvon juureksilla kokemuksia ja näkemyksiä kasvoharjoista? Blogeissa paljon esilläollut Clarisonic on saanut hyviä arvosteluita ja ihmiset ovat tunteneet sen todella vaikuttavan ihonsa kuntoon. Markkinoilla on kuitenkin jo aika monia huomattavasti huokeampia vaihtoehtoja, jollaisen hankkiminen tuntuisi vähemmän pahalta investoinnilta, jos sitten just mulla ei toimisikaan tai jos en tulisikaan käyttäneeksi.

Toivottavasti teiltä löytyisi kokemuksia ja suosituksia!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 05.10.15 - klo:08:50 »
Täältä löytyy ketju :) Itsellä on hyviä kokemuksia edullisesmmasta ja iholle hellemmästä ElishaCoyn laitteesta.

http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=3356.0

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #58 : 13.11.15 - klo:18:05 »
Varmaankin juureksistakin löytyy Clarisoniciin (tai muihin vastaaviin) sortuneita?  :)

Päädyin hankkimaan Hulluilta Päiviltä Clarisonic Mia 1-laitteen ja ainakin toistaiseksi olen tykännyt ja ihokin on tykännyt. (Tosin olipas joo taas hyvät alet, kun tuota laitetta saa samaan hintaan Stockmannin verkkokaupasta...) Oma iho on vähän sellainen yllätysherkkä joten ostin hieman riskillä, mutta ihme kyllä tuo ei ole tuntunut liian kovalta käsittelyltä iholle. Uutuudenviehätystäni olen käyttänyt tuota aamu- ja iltapesujen yhteydessä, vaikka alun perin oli tarkoitus käyttää ainoastaan iltaisin. Iho näyttää todella hyvältä ja kirkkaalta, mutta kovin paljon tuo ei ole epäpuhtauksiin vaikuttanut. Luulen tosin että noihin omiin hormoni- ja stressinäppyihin ei mikään kosmetiikka nyt muutenkaan mikään pure.

Laitteen mukana tuli ilmeisesti tuo Sensitive-pää mikä ei tosiaankaan miltään kauhean äkäiseltä vaikuta, mutta luultavasti kokeilen seuraavana tuota Cashmere-harjaa, sillä sen pitäisi olla vielä pehmeämpi. Varsinkin tällä käytöllä varmaan ihan järkevää pitää kaikista hellävaraisinta harjaa, vaikka laitteen pitäisikin olla kaikkien markkinointipuheiden mukaan niin hellävarainen. (Epäilen kyllä ainakin jonkin verran sitä väitettä ettei tuo laite muka kuorisi ihoa...)

Harkitsin noiden muiden merkkien harjojen kanssa (lähinnä edulisemman hinnan vuoksi), mutta tulin lopulta siihen lopputulokseen ettei tuon laitteen hankinnan jälkeen noissa harjojen hinnoissa nyt ihan kauheaan konkurssiin joudu.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 10.02.16 - klo:02:01 »
Mä ostin marraskuun lopussa Remingtonin kasvoharjan, ja olen sitemmin käyttänyt sitä keskimäärin kerran päivässä. Valitsin tämän hinnan (59,90 tarjouksesta), helposti tavoitettavien lisäharjaspäiden, suihkukäytettävyyden, akun ja suositusten perusteella. En jaksaisi patterilaitetta, ja haluan käyttää tuotetta nimenomaan suihkussa.

En enää koskaan haluaisi missään nimessä olla ilman, vaikutukset tuntuvat ihan mullistavilta. Ihoni on parhaimmassa kunnossa luullakseni koskaan lapsuuden jälkeen, ja vaikka tätä harjaa ei liene yksin kiittäminen, uskon sen merkityksen olevan oleellinen. Iho puhdistuu todella puhtaaksi ja pehmeäksi, jotenkin ihon pinnan struktuurivaihtelut (kuivat ja oudot läntit ym) ovat kadonneet kokonan ja hoitotuotteet tuntuvat imeytyvän paremmin.

Mukana tuli hellävarainen- ja perusharjaspäät (sekä hierova, jota olen kokeillut kerran - se tuntui vähän oudolta), joista aloitin normaalilla. Olisi varmaan pitänyt aloittaa herkkiksellä nyt talviaikana ja säästää normi kesään, mutta noh, meni jo. Akun luvattiin kestävän kuukausi, mutta aloituslatauksen jälkeen en nyt, reilu 2kk myöhemmin, ole ladannut tätä vielä kertaakaan.