Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitolaitteet  (Luettu 36021 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitolaitteet
« Vastaus #60 : 13.02.16 - klo:14:07 »
Äh, iho ei kyllä kestään yhtään laitteella puhdistamista. Kaivoin pitkän tauon jälkeen ElishaCoyn vekottimen käyttöön ja sen jälkeen iho näytti suomuiselta hilseläntiltä, ihan järkyttävän kiristelevä kuiva korppu. Sain palautettua tilanteen muutamalla superkosteuttavalla tuotteella, hieromalla kasan kollageenihyytelöä hartaudella iholle ja Dermosiln Extralla, mutta jää kyllä mokoma masiina odottamaan kesää. Se on jännä, että harjaspää on aivan unelmanpehmeä, tuntuu kuin pajunkissalla sivelisi, mutta lopputulos on käsittämättömän kuiva.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #61 : 28.03.16 - klo:14:02 »
Ulkomaalaiset kauneusbloggarit ja -vloggarit ovat ihan hurahtaneita Vanity Planet Storen spin for perfect skin -cleansing brushiin. Hinta taitaa olla jossain sadan dollarin päällä, mutta alennuskoodilla sen saa $30. En viitsinyt ruveta tilailemaan jenkeistä mitään kaikkien tullijuttujen takia. Huomasin saman vekottimen ebayssä n. £15 hintaan + tietenkin postit. Loppusummaksi harjalle tuli hintaa n. 35€. Tämä on sama harja kuin Vanity Planet Storen, mutta nimi vain eri.

Tykkään ihan mielettömästi tästä! Jättää ihon ihanan pehmoiseksi ja harjailun jälkeen kosteusvoide aivan humahtaa ihoon! Mielestäni ihoni on selvästi paremmassa kunnossa harjan käytön jälkeen. Plussaa, että harja toimii paristoilla! Eikä käy kukkaron päälle, toisinkuin esim. Clarisonic. Suosittelen! :)
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 14.07.16 - klo:12:17 »
Hankin vihdoin Foreo Lunan, kun siitä oli tullut edullinen, pumpulilapun kokoiseksi mainostettu miniversio Luna Play matka- tai kokeilukäyttöön. Ovh 39 e, mutta n. kolmellakympilläkin löytää nettikaupoista, varsinkin nyt punnan kurssin heikennyttyä.

Tämä on tosi söpö ja miellyttävä ja helppo käyttää, kun ei ole mitään monia eri asetuksia tms., joihin en aina jaksa laitteissa kuitenkaan perehtyä. Jo ihan ensimmäisten käyttökertojen jälkeen herkkä, pintakuiva akneen taipuvainen ihoni tuntui tosi pehmeältä. Yleensä ihoni punoittaa pesun jälkeen ihan vaan kosketuksen seurauksena pitkään, mutta tällä puhdistus ei lisännyt punoitusta mitenkään ja aamulla iho oli ehkä jopa vielä normaalia tasavärisemmän näköinen. (Clarisonicia tai vastaavia kasvoharjoja en ole kokeillut, kun olen vahvasti epäillyt, että ne harjakset lähinnä ärsyttäisivät ihoani.)

Tämän Luna Playn pitäisi kestää 100 käyttökertaa eikä se ole uudelleenladattava, joten ympäristönäkökulma toki vähän ahdistaa, mutta minuun tämä silti iski. Luna on kiinnostanut, mutta en ole uskaltanut riskeerata ja sijoittaa enempää rahaa pelkästään kokeiluun, jos se ei sovikaan itselle. Laitetta kun ei oikein voi myydä eteenpäinkään, kun hygieniasyistä sitä ei suositella edes jaettavan kenenkään perheenjäsenen kanssa. Playn pieni koko Luna 2 -malleihin verrattuna on itselleni vaan plussaa, eli ehkä jos kokeiluni jatkuvat suosiollisina, niin tämän jälkeen voisin harkita hankkivani sen tätä samaa minikokoa olevan Go-mallin, jota voi sitten ladatakin.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 24.07.16 - klo:12:43 »
^
Mä oon kanssa miettinyt tuota, koska Foreo on ollut mietinnässä jo kauan. Pieni koko on mullekin vaan plussaa  ;D

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 16.12.16 - klo:11:11 »
Anoppi kysyi joululahjatoiveita ja vähän ajattelin jos pyytäisin Foreo Lunan. Olen käyttänyt muutamia kertoja joulukalenterista tullutta Play-mallia ja se on tuntunut oikein hyvältä. Mulla on myös harjaspäinen ElishaCoyn puhdistusharja, mutta se ärsyttää ja kuivattaa ihoa liikaa. Malleista pienikokoinen Go vaikuttaisi kätevimmältä ja siitä se herkän ihon violetti versio.

Törmäsin Foreon sivuilla sitten vaan tähän: https://www.foreo.com/luna-luxe
Hintaa vaivaiset kuusi tonnia, what  0_0

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 16.12.16 - klo:23:56 »
^Platinum for men -versio vielä 8100 eur :P Aikamoista. Täytyy olla aika paljon rahankäyttöongelmia noiden asiakaskunnalla, koska tuossa ei nähdäkseni performanssissa ole kuitenkaan mitään eroa normi-Lunaan (ja aika paljon saisi tuolla hinnalla eroa ollakin).

Mut suosittelen kyllä Lunaa. Mulla on nyt jo toinen Play menossa, vaikka Go-versioon tuossa edellisessä viestissäni suunnittelinkin siirtyväni. Tykkään tästä pienestä koosta, enkä edes haluaisi sitä isompaa normikokoa. Lataamattomuus on jotenkin superkätevää (ympäristönäkökulma ahdistaa kyllä edelleen :-[), plus voi vaihtaa väriä välillä kun ostaa uuden. Mun tavoitteena on käyttää aamuisin ja iltaisin se 60 s, ja joskus saattaa jäädä väliin, mutta n. 10 krt/vko on varmasti vähintään käyttötahtini. Tällä käyttömäärällä ensimmäinen Play kesti 3,5 kk eli epäilen, että se luvattu 100 käyttökertaa on vaan minimikesto.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 20.12.16 - klo:17:56 »
^Mäkin oon toivonut, että se 100krt olisi minimi, kuten mun Remingtonin kasvoharjassa. Luvataankohan sen latauksen kestävän kuukausi tms, mä olen ladannut omani kerran vai kahdesti, ja se on ollut mulla vuoden, viime aikoina tosin ei enää päivittäisessä käytössä.

Miten tuo Play muuten hävitetään sen hyydyttyä?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 21.01.17 - klo:00:57 »
Joululahjaa ei tullut, mutta ostin Eleveniltä Luna Go:n ihan omin rahoin. Hintaa jäi alen jälkeen noin 80 e. Mulla on ollut kuukauden se vastaava Play-versio käytössä ja ihastuin siihen ikihyviksi, jättää todella kivan tunnun iholle, ei lainkaan sellaista raastetun natisevaa ja kiristävää hinkattua fiilistä, vaan enemmänkin pehmeän ja napakan, mutta islti tosi puhtaan. Käyttömukavuus ja käytännöllisyys tällä vanulapun kokoisella ja helposti puhtaaksi huuhtaistulla laitteella on huipussaan, on helppo napata käyttöön, kuivattaa ja säilyttää.

Valitsin itselleni vaaleanpunaisen normaalin ihon version, koska se on Play-mallin kanssa identtinen ja hyväksi todettu. Taustapuolen anti-ageing-pintaa kokeilen uteliaisuudella, vaikka olenkin vähän skeptinen moisten lupausten suhteen.

En ole kellottanut, mutta veikkaisin oman rutiinini olevan suositeltua minuuttia hiukan pidempi, ehkä noin 80 sekkaa. Pyörittelen sopivalta tuntuvan ajan poskiin ja leukaan keskittyen sen jälkeen, kun olen meikin jo pessyt käsin pois.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 21.01.17 - klo:20:20 »
Elevenissä on joulualessa naisten ja miesten Foreo-pakkauksia, mukana hammasharja, Foreo Play ja matkakokoista putsaria. Joku alennuskoodikin siellä on aletuotteisiin parhaillaan. Hammasharja on erikoinen silikoniviritys, mutta hieman houkuttelee, ainakin matkakäyttöön. Käyttöaika on tuossakin tosi pitkä yhdellä latauksella, sopisi ainakin matkaharjaksi hyvin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #69 : 21.01.17 - klo:20:42 »
Mulla on ollut nyt melkein kaksi vuotta käytössä Foreon Luna Mini, ja täytyy kyllä sanoa, että akun kesto on ollut aikamoinen pettymys. Ensimmäinen lataus (en juuri nyt muista, toimitettiinko laite ladattuna, vai latasinko sen itse) kesti melkein päivittäisessä käytössä kuukausia, mutta sen jälkeen se on ollut täysi susi. Jos laitetta haluaa käyttää säännöllisesti, se on ladattava vähintään kerran viikossa, akku tuntuu tyhjenevän ihan päivissä. En tiedä, onko tuo sitten joku maanantaikappale vai mikä on ongelmana, mutta käyttö on jäänyt tuon takia aika vähiin, koska en viitsi olla sitä koko ajan lataamassa.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 21.01.17 - klo:21:05 »
Itselläni on ollut Foreo luna play käytössä noin kuukauden ja tykkään siitä todella! Olin aluksi vähän epäileväinen enkä edes suunnitellut tuon ostoa, mutta sitten tuli sellainen pakkaus vastaan jossa oli pelkän laitteen hinnalla mukana myös pikkukoot aamu- ja iltaputsarista (+ joku alekoodi eleven-nettikauppaan), joten päätin että mikä ettei tuota sopisi kokeilla...

Iho jää laitteen jäljiltä todella pehmeäksi mutta myös puhtaaksi, ja molemmat putsaritkin ovat tuntuneet niin hyviltä että harkitsen oikeasti MOLEMMAN ostamista täysikokoisena. Pientä omantunnon tuskaa koen minäkin siitä, että parin kuukauden sisällä laite päättyy roskiin (tai siis kierrätykseen) ja sitten vaan hommaan uuden tilalle. Mutta en oikeasti edes kaipaa tuota isompaa kokoa laitteesta vaan Play on minulle ihan täydellinen.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 21.01.17 - klo:22:25 »
^Go on sama laite ladattavana versiona, jos haluat investoida kerralla isomman summan ja ostaa pitkäaikaiseen käyttöön tarkoitetun.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 22.01.17 - klo:14:50 »
Sain Foreo Luna Playn joulukalenterista. Nyt reilun kuukauden sattunnaiskäytöllä tuntuu, että sen pahin ärhäkkyys on heikentynyt ja voin jopa viedä sen poskionteloiden päälle, mutta nenällä ärsyttää edelleen kyyneleet silmiin. Ei ole mun juttu.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 22.01.17 - klo:15:13 »
Ostin herkän ihon Foreo Luna 2:n marraskuussa Stockmannilta, kun sen tarjoushintaan sai. Siihen verrattuna tuo joulukalenterista tullut Luna Play on kyllä kömpelö täristin. Ainakaan minulla tuo Luna Play ei pysy päällä, jollei sitä nappia paina koko ajan ja se nappi on mielestäni todella epäkäytännöllisesti sijoitettu.

Luna 2:ssa minua epäilytti vähän sen iso koko ja kuinka kömpelö se on esim. nenän alueella. Mutta hyvin tuo toimii, vaikka vähän pienempi koko ei varmaan haittaisi. Muuten olen tähän enemmän kuin tyytyväinen. Säädettävä teho on ihan kiva lisä etenkin hieronta-ominaisuutta käytettäessä. Kasvojen pesussa käytän tätä aina täydellä teholla.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 22.01.17 - klo:21:08 »
^ Mulla se pysyy päällä kun kahdesti painaa nappia.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782