Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitolaitteet  (Luettu 36020 kertaa)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitolaitteet
« Vastaus #75 : 22.01.17 - klo:22:29 »
Mun joulukalenterista saama luna play pysyy hyvin päällä, eikä tarvitse painaa kuin kerran. Miten nuo voi olla niin erilaisia 0_0
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 22.01.17 - klo:23:45 »
Erikoista. Luulisin, että osaan kuitenkin painaa sitä nappia riittävällä voimalla, koska olen saanut Luna 2:n toimimaan moitteitta.Täytyy vähän tutkia tuota playta tarkemmin kun sen jostakin löydän (saattoi jäädä jouluna äidilleni).

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 23.01.17 - klo:09:01 »
Mulla oli ensin samaa ongelmaa, siis luulin että nappia pitää painaa koko ajan, että laite pysyy päällä. Kerran sitten vahingossa painoin sitä nappia todella voimakkaasti, ja se naksahti niin että pysyi koko ajan päällä. Se vaan oli todella jäykkä mulla. Nykyään kun sen tietää, niin laitteen saa pysymään koko ajan päällä.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #78 : 23.01.17 - klo:10:50 »
Mullakin oli alkuun sama ongelma, pitää vain painaa todella voimakkaasti ja pitkään sitä nappia.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 23.01.17 - klo:10:56 »
^Go on sama laite ladattavana versiona, jos haluat investoida kerralla isomman summan ja ostaa pitkäaikaiseen käyttöön tarkoitetun.

Hei, iso kiitos tiedosta! En ole jotenkin tajunnut tuota vaan luulin, että Go olisi isompi... Ehdottomasti olen valmis maksamaan vähän enemmän tuosta ladattavasta laitteesta sitten kun Playsta virta loppuu.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 30.01.17 - klo:01:01 »
Tuntuuko teistä, että Foreo tehoaa mustapäihin? Mulla on nenässä aika tiukassa olevia mustapäitä, joihin on aika hankala päästä käsiksi. Tuntuu, että Foreo voisi tehota niihin, mutta onko kellään omia kokemuksia asiasta? :)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 02.03.17 - klo:16:18 »
Palaan tuohon Foreo Luna Playhin. Minullahan on Foreo Luna 2, joten ajattelin tuon Playn olevan näppärä matkoilla, kun vihdoin sain laitteen toimimaan kuten pitikin. Ehdin käyttää luna play:a ensimmäisten kokeilujen jälkeen viisi kertaa. Kun viime viikonloppuna otin viikonloppumatkalla luna playn esille, niin sehän olikin jo kuollut. Kaiken kaikkiaan, testailut mukaan luettuna, tuossa Luna Playssa riitti puhtia alle kymmeneen käyttökertaan. Mikään suuri tappio tuo ei minulle ole, kun Luna 2:n jo omistan ja käytän sitä säännöllisesti + Luna Play tuli joulukalenterissa. Mutta olisin varmasti raivoissani, jos olisin maksanut tuosta n. 40 €. Lukemieni arvostelujen perusteella Luna playn kesto on ihan sattuman kauppaa. Jollain kestää sen 100 käyttökertaa, kun toisilla laite kuolee jo muutaman käyttökerran jälkeen.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 02.03.17 - klo:17:43 »
Ostin sekaihon foreo luna 2:sen, kun elevenillä oli kaikesta -20%. Ihan puhdasta kai sillä tulee ja tykkään imeyttää kosteusvoiteen toisella puolella. Vähän ihmetytti, kun paketissa ei ollut pistoketta mukana, jolla pömpelin saa pistorasiaan ladattavaksi, pitää aina kännykän latausjohdosta lainata ladattaessa.

Innoissani heitin käyttöohjeenkin roskiin, voisko joku saman laitteen omistava valottaa mulle, että saako sen imeytys-/kiinteytystoiminnon käyttöön heti ilman, että puhdistustoiminnon käy ensin läpi?
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 02.03.17 - klo:18:15 »
^ Laite käynnistyy joka toinen kerta puhdistusnopeudella ja joka toinen kerta imeytysnopeudella. Kun painat nappia kolme kertaa peräkkäin, niin saat imeytysnopeuden nopeasti käyttöön.

Tuo on tarkoitettu ladattavaksi läppärin USB-portista, siksi siinä ei tule mukana seinäpistoketta.

Minulla nuo imeytysnopeus ja puhdistusnopeus on mennyt jotenkin sekaisin. Eli se lila valo palaa aina imeytysvaiheen jälkeen, kun sen pitäisi palaa puhdistusvaiheen jälkeen. No, eipä tuolla ole mitään käytännön merkitystä.

OT. Luin ensin, että kirjoitit imetysnopeudesta.   ;)

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #84 : 14.03.17 - klo:10:05 »
Mää olen vähän tällainen hitaasti lämpeävä, mutta nyt voin vihdoin sanoa että kylä joku Foreo pitää hommata kun joulukalenterista saadusta Playsta loppuu akku. Pohdin tuon Luna 2 ja Gon välillä, koska toi anti-age-pinta kiinnostaa (t. Ensimmäiset rypyt havaittavissa). Mietin vain, onko tuossa Go:ssa liian pieni se pinta? Entä tuntuuko värähtelyt jotenkin erilaisilta? Joku aiemmin mainitsi että Play tuntuu kömpelöltä täristimeltä Lunaan verrattuna, onko muilla samansuuntaisia kokemuksia? 70€ hintaeron takia pitää tarkkaan miettiä, kumman ostaa.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 14.03.17 - klo:10:29 »
^Minä taisin sanoa Luna Playta kömpelöksi täristimeksi. Mutta se oli silloin, kun luulin, että sitä nappia täytyy painaa koko ajan. ;)

En usko, että GO:ssa tuo anti age pinta on liian pieni. Merkittävin ero noissa kahdessa mielestäni on koon lisäksi siinä, että Luna 2:ssa tehoa voi säätää ja anti age-hoito on valmiiksi säädetty pienemmälle teholle. Kun taas GO tärisee aina samalla teholla. Kannattaa jutella myyjän kanssa, jos Stockalta menet ostamaan. Minä ainakin pääsin myös testaamaan noiden kahden toimivuutta. 

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 14.03.17 - klo:12:47 »
^Kyllä Go:n anti-age värähtelee pienemmällä teholla, sellainen lempeä kevyt surina. Se toimii siten, että kun laitteen sammuttaa puhdistuksen jälkeen napista, sen alaosaan jää valo ja sen jälkeen uudelleen käynnistettäessä värisee sillä pienemmällä teholla.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 14.03.17 - klo:13:08 »
^Kiitos, että korjasit minun virheellisen muistikuvan. Saatoin muistaa väärin mitä laitteita minun käsivarrelle kokeiltiin.

tupuna

• Vieras
« Vastaus #88 : 14.10.17 - klo:21:07 »
Mulla on ollut Luna mini (1 kai? Tuossa on 2 nopeutta eikä muuta) käytössä vaihtelevasti iltaisin ehkä kaksi vuotta, välillä menee pitkiäkin jaksoja, etten jaksa käyttää. Olen ladannut sen tähän mennessä kerran. Itselleni isoin etu on ehdottomasti tukkeumien väheneminen. Varsinkin suun ympärillä oleviin ihohuokosiin kertyy talia, ihan kuin olisi paljon pieniä finnejä, jotka eivät ole tulehtuneet. Ne siis häviävät käytön myötä, ja tulevat pikkuhiljaa takaisin, jos pidän taukoa. Olen ajatellut lunan värähtelyn avaavan ihohuokosia niin, että tali pääsee pois. Tai kai se voisi myös pistää jämähtäneen talin muuten liikkeelle, en tiedä :D tää on ihan mutuilua. Ja ihonhoitotuotteet tosiaan tuntuvat imeytyvän paremmin käytön jälkeen.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 15.10.17 - klo:09:16 »
Minulla on keskikokoinen Luna, siinä ei ole tuota kevyttä värähtelyä. Oma ihoni on varsin herkkä mekaaniselle ärsytykselle, mutta Lunaa voin huoletta käyttää muutamia kertoja viikossa. Silikoni ja tuo mikrovärähttely ovat hyvin lempeitä iholle - mutta omien havaintojen mukaan riittävät lempeään kuolleen solukon poistamiseen ja tukkeumien poistoon. Ei mikään välttämättömyys ihonhoidossa, mutta itselleni ihan toimiva lisä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.