Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitolaitteet  (Luettu 36031 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitolaitteet
« Vastaus #90 : 15.10.17 - klo:11:58 »
Minun Foreo Luna Play on jokin superversio 0_0 Otin sen käyttöön maaliskuussa ja vaikka en sitä päivittäin käytä, niin on tässä taatusti jo reippaasti yli sata käyttökertaa ehtinyt ylitttymään! Ostin heinäkuussa jo uuden (oli niin hyvässä tarjouksessa etten sittenkään vielä sijoittanut ladattavaan Go'hun...) kun luulin, että kohta entinen sippaisi, mutta ehei, edellenkin surisee!
« Viimeksi muokattu: 15.10.17 - klo:13:11 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 15.10.17 - klo:12:55 »
^ Mulla on myös helmikuussa ostettu Play yhä käytössä :).

Hankin nyt jatkoa ajatellen Play Plussan, koska siihen saa vaihdettua pariston. Oma Luna Mini -versioni oli aivan susi, joka lakkasi toimimasta kokonaan kätevästi heti takuun umpeuduttua. Ensimmäisellä latauksella toimi puoli vuotta, tämän jälkeen piti ladata kerran viikossa, sitten kerran päivässä ja nykyään käynnistyy vain, jos on piuhassa kiinni. Ilman piuhaa vain surahtaa kerran ja sammuu heti. Ovat kuitenkin sen verran arvokkaita vempeleitä, etten enää uskalla sijoittaa mihinkään ladattavaan versioon, jos käy yhtä huono tuuri kuin tuon minin kanssa.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 15.10.17 - klo:13:01 »
Mä ostin kans usean Luna Playn jälkeen kokeiluun nyt Luna Play Plusin. Se on tosin korkkaamatta, koska edellinen Play pelittää vielä hyvin.

Mulle se Play on ollut tosi näppäränkokoinen, enkä niitä isompia malleja ole siksi edes haikaillut. Koska lataaminen ja johdot jne tuntuu jotenkin vaivalloiselta lisältä kodin laturivalikoimaan, Plus tuntui sopivalta välimuodolta. Toivottavasti se ei käytössä osoittaudu liian isoksi, vaikka onkin selvästi suurempi kuin Play.

Varmaan käy jo ilmi, että tykkään kyllä kovasti näistä ylipäänsä; reilun vuoden verran oon näitä käyttänyt jo.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 16.12.17 - klo:00:27 »
Tilasin lokakuussa Wishiltä Foreon Luna Mini 2 -kopion ja pitkän odottelun jälkeen se tuli tänään perille. Mulla ei ole alkuperäistä itsellä, mutta Go-versio on ja olen Miniä kaupassa hiplaillut. Mitä nyt olen ehtinyt omaperäisesti Forever Lina mini2 -nimettyä laitetta tarkastelemaan, niin puuttuvan logon lisäksi tässä ei ole yhtään mitään eroa alkuperäiseen. Paitsi hinta: maksoin tästä 13 euroa eli jotakuinkin kymmeneosan alkuperäisen hinnasta. Näin posketon hintaero jyrää mun eettisen ostokäyttäytymiseni yli mennen tullen. Sen tietty näkee vasta käytössä, että toimiiko laite hyytymättä tai hajoamatta.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 14.01.18 - klo:11:54 »
Sorruin eilen ostamaan Forean Espadan, joka käyttää sinistä LED-valoa ja värähtelyä aknen hoitoon. Testasin eilen ensimmäistä kertaa ja koska epäpuhtauksia löytyy melko paljon, niin kasvojen käsittelyyn meni puolisen tuntia ja siinä vaiheessa loppui laitteestakin akku. En tiedä onko akku viallinen, kun mielestäni aika lyhyt käyttöaika. Tämä laite on kylläkin tarkoitettu yksittäisten finnien hoitoon ja tämän alkuinnostuksen jälkeen varmasti en jaksa puolta tuntia kahta kertaa päivässä ihoa käsitellä, joten ehkä jatkossa laitetta ei tarvitse ladata joka käyttökerran jälkeen  :D. Nyt kävin läpi myös sellaisia alueita kasvoista, joissa ei ole finnejä, mutta johon niitä yleensätulee helposti. Olen aikaisemmin käynyt kaksi kertaa kosmetologilla hoidossa, jossa on tehty vastaavanlainen led-valohoito ja se tehosi ihooni todella hyvin ja uusia finnejä ei tullut pitkään aikaan.

Eilen illalla testasin myös ostamani Foreon Luna Play Plussan ja laitoin kasvonaamion, joten en voi suoraan tämän Espadan piikkiin laittaa sitä, että iho näytti aamulla todella hyvältä epäpuhtaudet olivat vähemmän esillä. Tuosta Luna Play Plussasta innostuin myös kovasti ja olen herännyt todellä myöhään tähän innostukseen mukaan  ::). Jos tätä tulee käytettyä ja tykkään tästä vielä muutaman kuukauden päästä, niin saatan ostaa ladattavan version, kun Go:n koko kiinnostaisi kovasti. Onneksi tämä toimii vaihdettavalla paristolla, niin tarvittaessa pärjään tälläkin laitteella.

Kehtaanko edes myöntää, mutta ennakkotilasin myös Foreon Ufon, joka siis ilmestyy huhtikuussa. Kyseessä on kasvonaamiolaite, joka käyttää värähtelyä ja led-valoja naamion kanssa. Foreolta tulee siis omat kasvonaamiot myyntiin laitteen kanssa käytettäväksi, mutta laitetta voi käyttää myös muiden tuotteiden kanssa. Foreo mainostaa, että nyt voi unohtaa sheet maskit ja tällä laitteella saa saman hyödyn 90 sekunnissa. Itse innostuin eniten noista led-valoista naamion yhteydessä ja -50% alennus sai tarttumaan tarjoukseen. Nyt on sitten tuhlattu viimeisetkin joulahjarahat  ::).

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 14.01.18 - klo:14:36 »
Kehtaanko edes myöntää, mutta ennakkotilasin myös Foreon Ufon, joka siis ilmestyy huhtikuussa. Kyseessä on kasvonaamiolaite, joka käyttää värähtelyä ja led-valoja naamion kanssa. Foreolta tulee siis omat kasvonaamiot myyntiin laitteen kanssa käytettäväksi, mutta laitetta voi käyttää myös muiden tuotteiden kanssa. Foreo mainostaa, että nyt voi unohtaa sheet maskit ja tällä laitteella saa saman hyödyn 90 sekunnissa. Itse innostuin eniten noista led-valoista naamion yhteydessä ja -50% alennus sai tarttumaan tarjoukseen. Nyt on sitten tuhlattu viimeisetkin joulahjarahat  ::).

Ääh, nyt minäkin haluan tämän.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #96 : 15.01.18 - klo:12:20 »
^^
Tahdon kans. Saattaisi olla just hyvä minulle kun mietin laitevalintaa. Muoks. ihmettelin mistä olet tilannut mutta tuohan on kickstartterissa :)

Mikä olisi paras vaihtoehto ihonhoitolaitteeksi kun on rasvoittuva pintakuiva ikääntyvä iho jossa lähinnä mustapäitä, isot huokoset ja joskus pikku finni siellä täällä?
« Viimeksi muokattu: 15.01.18 - klo:12:25 kirjoittanut Heidijohanna »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #97 : 05.02.18 - klo:21:20 »
Millaisella nopeudella ja voimakkuudella Foreon puhdistuslaitteet toimivat? Tilasin Wishistä silikonisen ihonpuhdistuslaitteen (ei ole kopio, vaan ihan eri mallinen laite), eikä minulla ole vertailukohtaa mihinkään muuhun samankaltaiseen laitteeseen ja mielestäni laite värisee melko tehottomasti. Pitäisikö laitteen surista ja väristä niin kuin sähköhammasharja, siis ihan selvästi nopeasti ja voimakkaasti, vai hitaasti ja kevyesti?

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 07.02.18 - klo:17:19 »
Mulla on foreo luna 2 ja kyllä tuo musta ihan suht voimakkaasti värisee. Ei ihan niin tehokkaasti kuin sähköhammasharja, nopeasti kuitenkin..
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #99 : 07.02.18 - klo:19:00 »
^Minulla sama ja värinää saa säädettyä mutta tosiaan värisee nopeasti. Ei ehkä niinkään voimakkaasti mutta eipä tuolla nyt erityisesti ole tarkoitus painaa sitä ihoa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #100 : 08.02.18 - klo:11:37 »
Kaikkea sitä.. ei tarvitse mennä enää Aasiaan saakka eksoottisia kalastamaan, niitä ihonhoidon viimeisiä viurahduksia on näemmä täälläkin saatavissa :) Jollain sivustolla tuli vastaan mainos probiootti-suihkeesta, jolla tarkoitus on ylläpitää kasvojen mikrobikantaa. siis hienoa... En katsonut tarkemmin ko. suihkeen myyntikanavia, mutta aika hifistelyltä vaikutti  :D

edit. siis kyseessä tällainen: Naturcare Misty
« Viimeksi muokattu: 08.02.18 - klo:11:38 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 15.08.20 - klo:20:43 »
Toisessa ketjussa sivuttiin foreo lunaa ja se on aina vähän houkuttanut, mutta kallis hinta on pidätellyt. Vieläkö teillä on foreo lunat käytössä vai onko ne jäänyt kaappiin alkuinnostuksen jälkeen?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.