Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209550 kertaa)

rebecca

• Vieras
Avon calling
« : 21.01.06 - klo:11:38 »
Meillä lähti niin upeasti käyntiin keskustelu siellä HS:n puolella, että eiköhän jatketa täällä?
Teidän muiden kokemukset Avonista ovat, ainakin minulle,  kullanarvoisia.  :)
« Viimeksi muokattu: 09.04.10 - klo:18:24 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
Vs: Avon-calling?
« Vastaus #1 : 21.01.06 - klo:14:08 »
Minä saankin uudet tuotteeni vasta alkuviikosta, joten kerron sitten taas kokemuksia. Kauneuskonsultillani oli ollut eilen kiire, mutta katsotaan nyt, miten paketin saan, kun minä taas olen alkuviikosta taas aika kiireinen...

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 21.01.06 - klo:15:23 »
Pitäiskö aiemmat kerrotut kokemukset koppailla tänne..? Niitä ei meinaan niin montaa ollut.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #3 : 21.01.06 - klo:17:34 »
Jee,mietin jo aiemmin samaa et täällä  jatketaan  :)
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

rebecca

• Vieras
« Vastaus #4 : 21.01.06 - klo:19:12 »
Tuota, jos joku viitsii kopsata ne entiset, eikä se ole missään kielletty, niin hyvä kai se olisi.  ::)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 21.01.06 - klo:19:39 »
Tai sitten jos jokainen kopsaisi omat kokemuksensa sieltä tänne? Minusta tuntuu ainakin hassulta levittää tänne jonkun toisen sanaa hänen tietämättään...

Tässä omat kokemukseni:

Hydrofirming-silmänympärysvoide tuntuu hyvältä! Se imeytyy helposti ja jättää ihon tasaiseksi, mutta tuntuu kosteuttavan silti hyvin. Voide on purkissa eli ei ole niin hygieeninen kuin tuubi, mutta kyllä tuolla purkillakin etunsa on. Yleensä sieltä saa sen verran kuin haluaa, kun taas tuubi saattaa välillä purskauttaa enemmänkin kuin olisi tarpeen. Ja jämien käyttäminen on tuhat kertaa helpompaa sitten kun sen aika on.

Hydrofirming-päivävoiteessa on tosi voimakas tuoksu. Sitä on aika vaikea kuvailla, mutta ihan siedettävä se mielestäni on. Koostumus on tosi jännä. Tuntuu kauhean kevyeltä ja sen takia sitä voisi lätkiä iholle loputtomiin. Iholla voide kuitenkin jotenkin sulaa, joten ei sitä oikeasti tarvitsisi laittaa paljon. Voide on kuivalle iholle, mutta tosi kuivalle ei välttämättä riitä. Toimii ihan hyvin, myös meikin alla. (Tätä en kuitenkaan ottanut pidempiaikaiseen käyttöön, kun iho muuttui rasvoittuvammaksi...)

Hydrofirming-yövoide taas sisälsi petrolatumia, joten sen sai äiti.

PurePoreFection-kasvovesi on aika tyypillinen rasvoittuvan ihon kasvovesi. Pullo on ravistettava ja kasvovesi jättää ihon mattapintaiseksi, joten taidan ottaa aamukäyttöön joskus keväällä/kesällä.

Clearskinin yöhoito finneille on aivan uudenlainen tuttavuus! Se on sellaista tosi ohutta vähän geelimäistä liuosta. Sisältää paljon alkoholia, joten haihtuu/kuivuu nopeasti iholta. Olen laittanut sitä leukaperiin iltaisin yövoiteen alle, kun olen muistanut. Ei ole ainakaan vielä kuivattanut liikaa... Jos tuoksusta unohtaa alkoholin, niin se on kiva. Mieto ja raikas, ehkä vähän sitruunainen.

Sain aika paljon näytteitä, joista olen kokeillut Planet Spa Pacific Ocean (?)-suihkugeeliä ja vartaloemulsiota. Tosi ihana tuoksu! Sellainen makea merellinen ja tuoksu pysyy tosi hyvin iholla. Suihkugeeli oli ihan normi, mutta jätti tosiaan hyvän tuoksun iholle. Emulsio oli tosi ohutta ja kevyttä tavaraa, kesäksi parempi.

Pur Blanca -tuoksusta en vielä tiedä, onko se lintu vai kala. Pullossa ei ole suihkesysteemiä, joten sitä on tosi hankala käyttää.

rebecca

• Vieras
« Vastaus #6 : 21.01.06 - klo:20:42 »
Aivan! Oikeassa olet Tuikkuli! Kun jokainen kopsaa omansa, niin ei kenellekään tule mitään sanomista.  :D

Aloitin muuten tänään Keep it clean- vitamiineja sisältävän puhdistusgeelin.
Minun sekaiholleni tuntui oikein hyvältä, tuoksu on miellyttävä.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #7 : 21.01.06 - klo:22:27 »
Oon kokeillu kahta vartalonkuorinta-ainetta ja kummatkin on ollu tosi hyviä! Kuorivat "rakeet" on tarpeeksi pieniä ja niitä on tosi paljon  :) Wink -hajuvesi muistuttaa paljon Escadan kesätuoksuja, mutta tuoksu ei kestänyt kauaa ainakaan mun iholla.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 21.01.06 - klo:22:43 »
Olen nyt parina aamuna käyttänyt tuota Botanisource+-hoitovoidetta ja tekee kyllä ihon tosi kivan tuntuiseksi. Tuoksu vaan on aika kamala, tulee joku liima mieleen. Ja itse vaadin päivävoiteeltani aurinkosuojan niin tuo ei vakikäyttöön pääse. Iho tuntuu kyllä aivan ihanalta ja tuo imeytyy tosi nopeasti ja kosteuttaa jopa mun rutikuivan ihon jättämättä rasvaiseksi.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Tigru

• Vieras
Vs: Avon calling?
« Vastaus #9 : 22.01.06 - klo:15:51 »
No niin, nyt on muutamia tuotteita taas kokeiltu, tässä omia mietteitäni:

Visual Perfection Tint Releasing Moisturiser SPF 20: Tämä on siis kosteuttava värivoide. Aluksi olin ihan varma, että sävy on mulle liian tummaa (olen tosi vaalea), mutta kun voiteen oli kunnolla hieronut naamaan, ei sitä enää juurikaan huomannut. En käytä yleensä meikkivoiteita tai sävyttäviä päivävoiteita, mutta tätä voisin periaatteessa käyttää, kun on niin huomaamatonta. Kesäksi varmasti tosi hyvä tuon suojakertoimen ansiosta ja sävykin on varmaan jo toukokuussa juuri sopiva. Käytin siis nyt kosteusvoiteen tapaan puhdistetuille kasvoille ja kosteutti ihan hyvin, varsinkin jos ottaa huomioon, etten ollu laittanu yöksi kosteusvoidetta.

Hydrofirming Bio6 Silmänympärysvoide: Ihana! Tästä tuli heti suosikki, kosteuttaa todella hyvin, mutta ei silti tunnu rasvaiselta, imeytyy nopeasti.

Oatmeal Hand Cream: Aika peruskamaa, imeytyy nopeasti ja jättää kädet pehmeiksi. Ok hinta-laatusuhde. Mun käsille hyvää tavaraa, mutta ei varmaan riittäisi tosi kuiville käsille.

Color Trend Rajauskynä: Tämä siis kuuluu siihen teinisarjaan eikä odotukset ollu kovin korkealla, normaalihinta 3,90e ja alennuksen kanssa n. euron halvempi. Rajauskynän toinen pää on valkoinen ja toinen pää violetti (taitaa olla 7 värivaihtoehtoa). Tein aamulla violetilla rajaukset ja ihan hyvältä näyttää, mutta alaluomella ei jostain syystä pysy kovin hyvin. Yläluomella taas pysyvyys ihan hyvä. Valkoisella vedin viivat kulmakarvojen alapuolelle ja häivytin hyvin vanupuikolla. Aika halpistavaraa, mutta violettifriikkinä oli pakko ostaa :)

Nailwear kynsilakka: Lakka on säilyny nyt neljättä päivää täydellisenä, mikä on mun kynsissä jo hyvä saavutus (tiskaan pari kertaa päivässä ilman hanskoja, hyi mua, ja toheloin aika kiitettävän usein kynsieni kanssa) :) Alus- ja päällyslakkana mulla on kuitenkin OPI:a, joten hyvä pysyvyys saattaa johtua osaksi siitäkin, vaikea sanoa. Jos vielä pari päivää pysyy hyvänä, niin tilaan näitä varmasti lisää! Ensi kampanjan mainoslehdessä on muuten paljon meikkejä 2kpl yht. 10,90e  ;)

Testailu jatkuu... :)

Minnie

• Vieras
« Vastaus #10 : 25.01.06 - klo:14:41 »
Mitäs ne nämä tuotteet ovat, onko tuotemerkki tuo mikä otsikossa jos haulla koittaa? Voiko näitä tilata kotimaassa lainkaan? Pari kiinnostavaa suositusta olen Avon nimellä lukenut ja joskus voisi kokeilla, tämä on kait sitä samaa.. :-\

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #11 : 25.01.06 - klo:14:46 »
Avon on siis tuotemerkin nimi, nettiosoite www.avonfi.com Sieltä ei oikein paljoa tietoa löydy, aika huonot sivut mun mielestä. Sinne voi siis lähettää palautetta, ja voi liittyä mukaan kauneuskonsultiksi, eli sun kautta voi sitten muut tilata ja niin edes päin, on erilaisia etuja ja noin, tai sitten jos haluat vaan tilata niin sitten ne vissiin vaan lähettää se luettelon ja jonkun yhteyshenkilön tiedot, joka asuu sillä alueella, ja sitten tilaat sen kautta. Mä oon ite sellanen kauneuskonsultti, oon vasta yhden tilauksen tehnyt ja ne ei oo tullut ne tuotteet vielä, mutta kovastihan niitä on kehuttu joten toivottavasti on hyviä.  :)

Minnie

• Vieras
« Vastaus #12 : 25.01.06 - klo:14:55 »
Ok, kiitti valaisemisesta. Ehkä se kuvasto kannattee sitten tilata, (seuraavan kerran kun useampia tarpeita alkaa olemaan) niin hahmottaa ne tuotteetkin paremmin. Joku innokas myyjä voi tieten minulle suoraankin antaa yhteyksiä, mutta eipä se paljon taida vaikuttaa jos saman henkilön myös pitäisi tuotteet toimittaa. Tutustun sillä välin kokemustenne kautta, sehän se paras tapa on :)

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #13 : 25.01.06 - klo:17:43 »
Heh, nyt on pakko myöntää..
Ainoa missä on tullut tuo Avon vastaan on elokuva nimeltä Saksikäsi Edward, ja luulin että se oli vaan keksitty meikki ja ihonhoitosarja  ;D
Siinähän se nainen kierteli sitä lähiötä ja huhuili naapureiden ovilla että "Avon calling!"
joo, täysin OT mutta oli pakko mainita  :D

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #14 : 25.01.06 - klo:17:50 »
Joo suosittelenpa minäkin,että pidemmän päälle se on kaikista edullisinta ryhtyä itse kauneuskonsultiksi,kuin että tilaa jonkun muun välityksellä.Jolloin jää kokonaan tämä 25% alennus saamatta.Koska moni ulkopuolisille toimittava ottaa siitä sen voiton itselleen.Eli siis avonilla on sellainen systeemi,että kaikista yli 80€.n tilauksista saa joka tuotteesta -25% alennuksen siitä hinnasta mikä on kuvastossa,eikä tule postikuluja.
Mutta jos tilaus alle 80€ niin tuota alennusta ei saa ja toimituskulut 3,5€ postiin,kotiin 7,5€
muuten toimitus (yli 80€ tilaus) postiin ilmainen, kotiin 3,5€
Lasku tulee sähköpostiin 2vkon maksuajalla.
Ja avonilla on 3kk tyytyväisyystakuu/palautusaika.Joten tuotteet ehtii myös ajan kanssa testaamaan.
Ja jos esim allergiaa ilmenee ihottumaa tai jotain niin sellaisilla tuotteilla on palautusmahdollisuus aina,vaikka aikaa olisi
mennyt ylikin 3kk.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat