Minne te kaikki ladyt ja muut Avonin käyttäjät olette hävinneet?
Minä kaipaisin ihan rehellisiä mielipiteitä Avonin hiustenhoitotuotteista? Onko niissä mitään hyvää, vai kannattaako jättää tilaamatta? Myönnän olevani vielä aika kokematon näissä hiusasioissa, mutta kova tarve olisi saada omakin kuontaloni kuntoon! 
Ei tässä minnekään olla hävitty! On vaan vähän huono bisneskausi menossa, myyntiä ei meinaa tulla millään kun asiakaskuntaa ei vaan saa kasvamaan ja itsellä kaapit pursuilee Avonin purkkeja!
Multa löytyy Avonin tukkatuotteita! Minäkin oon kyllä vielä aika tietämätön monessa tukka-asiassa, joten en voi paljon muuta tarjota kuin omia havaintoja! Mutta kyllähän ne ehdottomasti hintansa väärtejä ovat, ja kyllä ne nyt ehdottomasti Sunsilkit yms. pieksää! Mulla tosin ei tuo tukka kovinkaan super-vaativa ole, käsittelemätön, pituutta 65cm, latvoissa pientä kuivumista. Tykkäsin Avonin tuotteista ihan hulluna, ennen kuin O&H:hin kajosin...
Mutta listataanpas nyt tähän testattuja tuotteita:
-Advanced techniques shampoot (kuivien, värjättyjen ja 3in1

) vaahtoavat ihanasti, ovat melko riittoisia, moni "asiakas" on jäänyt näihin ihan koukkuun. Silikoni on incissä kymmenentenä, kosteuttavista ominaisuuksista en ymmärrä mitään, mutta on kyllä mukavan tuntuista shampoota. Kuivien hiusten shampoo vaan on edelleen yksi mun suosikki tukkatuotteista, se vaahto vaan on niiiin ihanaa!
-AT-sarjasta Salon Therapy 3-minuutin naamio, ei nyt mikään loistava, silikoni löytyy viidentenä, mutta käytän loppuun.
-AT Salon Therapy kuivien hiusten hoitosuihke oli minusta hyvää tavaraa, incistä ei ole hajuakaan, sillä loppui jo ennen valaistumista, taidanpa tilata lisää!
-AT värjättyjen hiusten hoitovoide on kaverin mielestä niin hyvä, että aikoo nyt tilata sitä lisääkin. Inciä en ole lukenut nyt kun olen valaistunut, joten muuta en osaa kertoa kuin kaverin mielipiteen.
-AT värjättyjen hiusten perushoitoaine, itse en ole testannut, mutta tosi moni tykkää ja tilaa aina vaan lisää, silikonit taisivat olla 11.
-AT siloittava hoitoaine on ihan silikonimömmöä

Silikonit heti kolmantena incissä.
-At siloittava jätettävä voidemainen, ei hyvä, tekee tukan karheaksi ja aavistuksen lähmäiseksi, silikonia neljäntenä.
-Naturals shampoot on silikonittomia, riittoisia, ihanan tuoksuisia, mulle ovat ihan perushyviä. Ajattelin käyttää kesällä noita lisää kun tukkakin on sitten helpompi. Välillä käytän nytkin rasvoittuvien hiusten shampoota, pesee hyvin, muttei narskuvaksi.
-Naturals hoitoaineet on koostumukseltaan paksuja, ihanan tuoksuisia, silikonit taisi olla näissäkin 10-11. Itse käytin putelin kuivien hiusten hoitoainetta ja lisää ostan kesäksi, riitti kyllä ihan hyvin minun tukalle syksyllä/alkutalvesta.
-Naturals hoitosuihke oli aikamoisen surkea.
-Naturals Soijamaito&australianpähkinä naamio, ihana tuoksu, silikoni seitsemäntenä. On kyllä mukava tuote noin halvaksi! Tykkään, ostan lisää ja kehun muutenkin kaikille!
Yhteenvetona voisin sanoa, että kyllä ne minusta kokeilemisen arvoisia ovat, mielelläni niitä kavereillekin myyn. Mieluummin myyn Avonin shampoita kuin kuvittelen kaverin Fructis-pullo kädessä

! Hintakin on vallan mainio, joten kokeilemisesta ei vararikkoon mene ja todennäköisesti tulevat poiskin käytettyä, vaikka eivät joka päälle sopisikaan täydellisesti.