Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 217166 kertaa)

rebecca

• Vieras
Vs: Avon calling?
« Vastaus #105 : 13.03.06 - klo:22:05 »
Hyvältä tuntuu, että sait asiallisen vastauksen. Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, se ajattelematon aluemyyntipäällikkö teki todella paljon hallaa koko firmalle.
Mihin tulokseen, RockQueen, tulit? Jatkatko Avonin parissa?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 13.03.06 - klo:22:42 »
Hyvältä tuntuu, että sait asiallisen vastauksen. Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, se ajattelematon aluemyyntipäällikkö teki todella paljon hallaa koko firmalle.
Mihin tulokseen, RockQueen, tulit? Jatkatko Avonin parissa?
Pitää katsoa. Itsellä ei ainakaan nyt ole suurempaa tarvetta tilata, mutta jos asiakkaani haluavat tilailla niin mikäs siinä. Ehkäpä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 13.03.06 - klo:23:08 »
Minne te kaikki ladyt ja muut Avonin käyttäjät olette hävinneet?
Minä kaipaisin ihan rehellisiä mielipiteitä Avonin hiustenhoitotuotteista? Onko niissä mitään hyvää, vai kannattaako jättää tilaamatta? Myönnän olevani vielä aika kokematon näissä hiusasioissa, mutta kova tarve olisi saada omakin kuontaloni kuntoon!  :)
Ei tässä minnekään olla hävitty! On vaan vähän huono bisneskausi menossa, myyntiä ei meinaa tulla millään kun asiakaskuntaa ei vaan saa kasvamaan ja itsellä kaapit pursuilee Avonin purkkeja!

Multa löytyy Avonin tukkatuotteita! Minäkin oon kyllä vielä aika tietämätön monessa tukka-asiassa, joten en voi paljon muuta tarjota kuin omia havaintoja! Mutta kyllähän ne ehdottomasti hintansa väärtejä ovat, ja kyllä ne nyt ehdottomasti Sunsilkit yms. pieksää! Mulla tosin ei tuo tukka kovinkaan super-vaativa ole, käsittelemätön, pituutta 65cm, latvoissa pientä kuivumista. Tykkäsin Avonin tuotteista ihan hulluna, ennen kuin O&H:hin kajosin...
Mutta listataanpas nyt tähän testattuja tuotteita:
-Advanced techniques shampoot (kuivien, värjättyjen ja 3in1 ;D) vaahtoavat ihanasti, ovat melko riittoisia, moni "asiakas" on jäänyt näihin ihan koukkuun. Silikoni on incissä kymmenentenä, kosteuttavista ominaisuuksista en ymmärrä mitään, mutta on kyllä mukavan tuntuista shampoota. Kuivien hiusten shampoo vaan on edelleen yksi mun suosikki tukkatuotteista, se vaahto vaan on niiiin ihanaa!
-AT-sarjasta Salon Therapy 3-minuutin naamio, ei nyt mikään loistava, silikoni löytyy viidentenä, mutta käytän loppuun.
-AT Salon Therapy kuivien hiusten hoitosuihke oli minusta hyvää tavaraa, incistä ei ole hajuakaan, sillä loppui jo ennen valaistumista, taidanpa tilata lisää!
-AT värjättyjen hiusten hoitovoide on kaverin mielestä niin hyvä, että aikoo nyt tilata sitä lisääkin. Inciä en ole lukenut nyt kun olen valaistunut, joten muuta en osaa kertoa kuin kaverin mielipiteen.
-AT värjättyjen hiusten perushoitoaine, itse en ole testannut, mutta tosi moni tykkää ja tilaa aina vaan lisää, silikonit taisivat olla 11.
-AT siloittava hoitoaine on ihan silikonimömmöä >:( Silikonit heti kolmantena incissä.
-At siloittava jätettävä voidemainen, ei hyvä, tekee tukan karheaksi ja aavistuksen lähmäiseksi, silikonia neljäntenä.
-Naturals shampoot on silikonittomia, riittoisia, ihanan tuoksuisia, mulle ovat ihan perushyviä. Ajattelin käyttää kesällä noita lisää kun tukkakin on sitten helpompi. Välillä käytän nytkin rasvoittuvien hiusten shampoota, pesee hyvin, muttei narskuvaksi.
-Naturals hoitoaineet on koostumukseltaan paksuja, ihanan tuoksuisia, silikonit taisi olla näissäkin 10-11. Itse käytin putelin kuivien hiusten hoitoainetta ja lisää ostan kesäksi, riitti kyllä ihan hyvin minun tukalle syksyllä/alkutalvesta.
-Naturals hoitosuihke oli aikamoisen surkea.
-Naturals Soijamaito&australianpähkinä naamio, ihana tuoksu, silikoni seitsemäntenä. On kyllä mukava tuote noin halvaksi! Tykkään, ostan lisää ja kehun muutenkin kaikille!

Yhteenvetona voisin sanoa, että kyllä ne minusta kokeilemisen arvoisia ovat, mielelläni niitä kavereillekin myyn. Mieluummin myyn Avonin shampoita kuin kuvittelen kaverin Fructis-pullo kädessä  ::)!  Hintakin on vallan mainio, joten kokeilemisesta ei vararikkoon mene ja todennäköisesti tulevat poiskin käytettyä, vaikka eivät joka päälle sopisikaan täydellisesti.

rebecca

• Vieras
« Vastaus #108 : 14.03.06 - klo:11:19 »
Kiitos kovasti, marenki!
Vaikka muuten minullakin kaapit pursuavat sekä avaamattomia että avattuja Avonin purkkeja ja purnukoita, niin hiustenhoitotuotteet on vielä tutkimaton alue.

Jännä muuten, miten luulisi että näin keväällä uusia tilauksia tulvisi ovista ja ikkunoista, mutta ei! Saa nähdä, tilaako minultakaan tässä kuussa kukaan mitään.

Itselläni ainakin on tuon kevätauringon ilmestyttyä tullut kauhea tarve saada ulkonäköäni nätimmäksi ja löytäisin avonin esitteestäkin vaikka mitä kivaa. Mutta tosiaan, missähän ne kaikki asiakkaat ovat?

Ja sitten se, että olen kyllä tajunnut, ettei ole mitään järkeä kerryttää avaamattomia tuotteita hirveää varastoa kaappeihin...

Ja vielä: Tietäisikö kukaan, onko mahdollista tilata esitenippua, jos ei tilaa mitään muuta? Vai lisättäisiinkö siihenkin se pientilausmaksu?
Tulee kyllä varmaan taas tilattua itselleni jotain, mutta pitäisihän mielestäni olla mahdollisuus tilata esitteitä asiakkaita varten, vaikka muuten ei tuotteita tilaisikaan.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 14.03.06 - klo:16:15 »
Rebecca, pyydä aluemyyntipäällikköä tai tiiminvetäjääsi nakkaamaan sinulle muutaman esitteen! Tekevät sen kokemukseni mukaan mielellään, heillä nimittäin pursuilee kodit täynnä purkkeja ja esitteitä. Ainahan voit myydä niitä avaamattomia purkkeja vaikka sillä 25% alennuksella.

Minäkin juuri läträilin kuvastoa ja mietin mitähän taas tilaisi. Ainakin sen uuden vaahto meikkivoiteen ja kasvojen puhdistusaineita. Mulla tuli tänään 6 tilausta ja ehkä tulee seitsemäskin, on se kumma. Viime jaksossa oikein yritin myydä, ei onnistunut, kuvastojakin jäi 7 ylimääräistä. Nyt mulla ei ole kuin 5 kuvastoa ja käsistä vietäisiin, mutta en voi jaella kun pitää säästellä loppukuun kutsuja varten. Ei tässä ole mitään logiikkaa... Tänään taas ne samat tyypit tilaili lisää värjättyjen hiusten shampoita ja hoitiksia, eli eiköhän sinunki Rebecca kannata kokeilla!
« Viimeksi muokattu: 14.03.06 - klo:16:21 kirjoittanut marenki »

rebecca

• Vieras
« Vastaus #110 : 14.03.06 - klo:17:47 »
Kiitos vielä vastauksista, Marenki!  :)
Taidanpa sitten tilata sitä värjättyjen hiusten shampoota. Nythän siitä saa vielä kamman kaupanpäälle. (Wau, mikä etu! *nauraa*)

Edellisen tiiminvetäjän kanssa tulin todella upeasti toimeen, mutta tämän nykyisen kanssa on ollut vähän nihkeämpää. Mutta täytyy kysellä niitä esitteitä, jos joskus kävisi niin, ettei tulisi tilattua.

Onhan siellä taas kaikkea kivaa, joten kaipa se tilaus tulee tehtyä...  ;D

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 14.03.06 - klo:18:35 »
Mulle ainakin tuli nyt uusimmasta kuvastosta postia,että ovat kuulemma loppuneet eli eipä tullut yhtään kuvastoa käteen ja sama homma oli edellisen kuvaston kanssa,että olivat loppu.
Mutta Avonin kuvasto netissä on nyt sieltä sivuilta ladattavissa.Joten jos ei ole tilannut ja saanut kuvastoja niin sieltä voi myös kurkata uusimman kuvaston.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 14.03.06 - klo:18:45 »
Olipa mukava lukea noita Marengin hiustuotekokemuksia! Heti alkoi houkuttaa testailu... Onneksi ehdin pistää tilauksen jo menemään! ;) Oon ajatellut, että kaikki ne hiustuotteet olis mahdottoman silikonisia ja sen takia on ollut vähän epäileväinen asenne niitä kohtaan. Erityisesti ne Naturals-jutut kiinnostaa kyllä!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 15.03.06 - klo:19:06 »
Hyvittelylahja tuli. Lähettivät Naturals-sarjan persikkakuorintavoiteen (sitä pyysinkin) ja sitten limentuoksuiset vartalovoiteen ja tollasen suihkeen. Siinä lukee että voidaan ruiskia vaatteisiin, iholle ja muutenvaan huonetuoksuksi. Ruiskin tota petivaatteisiin, saas nähdä kuinka tuoksu niissä pysyy :) Iholle kun sitä laittoi tuoksui vahvan alkoholiselle mutta se meni sitten ohi. En taida tota kyllä kropalle laittaa, pelkään että kuivattaa sen alkon takia. Sitten lähettivät pinkin huulikiillon ja kukkakaulakorun jotka menee äiteelle, ei sovi mulle. Olisivat voineet kuvastojakin laittaa mukaan jos haluavat kerran että tilailen vielä ;) Noh netistähän noita näkee kanssa eikä mulla suurta tarvetta nyt olekaan tilailla.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 21.03.06 - klo:23:31 »
Palataanpas nyt vähän viisaanpana noihin Avonin hiustuotteisiin ;)
Olin kytännyt aiemmin noista ainoastaan silikoneja, nyt sitten hokasin, että ovatkin aikalailla hajustettuja, incissä 5-6, ainakin noissa jotka sattui hyllystä löytymään.

Aiemmin mainitsemani värjättyjen hiusten hoitovoide, (siis jätettävä) tutkailin eilen sen ja kiharien hiusten siloitusseerumin incejä, ovat kuin kaksi marjaa, silikonia silikonin perään (kolme ensimmäistä ainesosaa oli silikoneja), mutta eri pulloissa. Mietiskelin kyllä, että menisihän tuo latvasuojasta. Ehkäpä tilaan itselleni sitä kiharien hiusten seerumia, se kun oli pumppupullossa.

Eilisessä paketissa tuli itselleni värjättyjen hiusten perushoitsikka, tänään testasin ja ihan ok aineelta vaikutti. Ei mitään ihmeempää sanottavaa toistaiseksi, tykkäsin enemmän Naturals-hoitsikan tuoksusta.

Eilinen pakettini oli täynnä kaikkea kivaa, tulin ihan hyvälle mielelle kun tuotteet oli mieleisiä. Erityisesti ihastuin Solutions kuivan ihon puhdistusvoiteeseen, on kyllä mainio tuote, puhdistaa tosi hyvin silmämeikinkin, eikä silti kuivata.

iitu

• Vieras
« Vastaus #115 : 24.03.06 - klo:12:10 »
Minuakin alkoivat nuo Avonin tuotteet kiinnostamaan mutta tältä paikkakunnalta ei ilmeisesti löydy yhtään Avon myyjää koska kun laitoin Avonille sähköpostia minulle vastattiin että muuta mahdollisuutta tilata ei ole kuin ryhtyä itse kauneuskonsultiksi. Vaikuttaa jotenkin hankalalle, haluaisin vaan tilata muutaman tuotteen mutta en tiedä onko vaivan arvoista. Jos tuollaiseksi konsultiksi ryhtyy niin voiko tosiaan tilata vaan silloin tällöin itselleen vai ahdisteleeko joku edustaja tekemään tilauksia (niinkuin Oriflamella...)? Osaisiko joku suositella jotain Avon kosteusvoidetta pintakuivalle sekaiholle? Ovatko nuo voiteet muuten miten silikonisia/mineraaliöljypitoisia?

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 24.03.06 - klo:20:54 »
Iitu, ei se mitenkään tolkuttoman hankalaa ole, netti pitää olla. Se siinä tahtoo olla, että ei kannata tilata vaan muutamaa tuotetta, vaan kannattaa vähän myydä kavereillekin, niin saa sitten sen kauneuskonsultin 25% alennuksen ja ilmaiset postikulut. Ja jos ei halua myymällä myydä, niin kertoo kaverille suoraan, että kun tilataan kimpassa yli 80e, niin saadaan 25% alennusta. Moisture 24h-voide olisi varmaan aika hyvä pintakuivalle sekaiholle, se sopii melkein kaikille ja taitaapa olla siinä nykyisessä uuden konsultin etujutussa ilmaisena... Mulla ei ole mitään hajua mineraaliöljyistä tai silikoneista.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #117 : 24.03.06 - klo:22:41 »
Olikos se nyt niin, että jos jättää esim. tässä kuussa tilaamatta, niin ei saa ensi kampanjan lehteä? Ja jos jättää kolme kampanjaa väliin, niin tipahtaa kokonaan pois ??? Hitsi, kun en nyt muista nuita enkä ole laittanu mihinkää ylöskään :P En sais tässä kuussa tilausta kasaan ja harmittaa kyllä, jos ensi kampanjan lehteä ei sitten saakaan...

iitu: Jos sulla on vähänkään enemmän tilaamista, niin voin ottaa sut ens tilaukseen ja antaa sulle sen 25% alen, jos saatais yhdessä menemään se 80e rikki... (Jos maksat omat postarit). Tilaus lähtee sunnuntaina, jos lähtee... Laita privaa, jos kiinnostaa :) Muutkin voi toki laittaa...

EDIT: Ai niin, nykyäänhän kuvaston voi ladata netistä, niin eihän tuo sitte niin iso ongelma olekaan. Onhan se paperiversio tietty mukavampi selata, mutta parempi tuokin kuin ei mitään :)
« Viimeksi muokattu: 24.03.06 - klo:23:07 kirjoittanut Tigru »

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 25.03.06 - klo:00:11 »
Nyt täytyy sanoa, että mie en ole kuullutkaan tuosta, että tipahtaisi pois jos ei tilaa kolmeen kampanjaan. Aina on vaan ollut puhe, että mihinkään ei sitoudu. Mulla on tullut tilaus joka kampanjasta, joistain useampiakin.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #119 : 25.03.06 - klo:10:45 »
Nyt täytyy sanoa, että mie en ole kuullutkaan tuosta, että tipahtaisi pois jos ei tilaa kolmeen kampanjaan. Aina on vaan ollut puhe, että mihinkään ei sitoudu. Mulla on tullut tilaus joka kampanjasta, joistain useampiakin.

Mä kävin treffaamassa yhtä konsulttia silloin kun liityin (oli pakollista) ja hän sanoi, että tipahtaa pois systeemistä, jos on tilaamatta tietyn ajan (oliskohan ollut just 3 kampanjan ajan). Hommaan voi kyllä taas ilmoittautua jotenkin mukaan, mutta niitä liittymislahjoja ei enää saa toista kertaa.

Vähän *aska homma siinä mielessä, että kesällä mulla ei varmasti tule kasaan yli 80e tilauksia ja sitte on vaan pakko tilata tuon summan alle ja maksaa postarit...