Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 224536 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #120 : 25.03.06 - klo:15:00 »
Nyt täytyy sanoa, että mie en ole kuullutkaan tuosta, että tipahtaisi pois jos ei tilaa kolmeen kampanjaan. Aina on vaan ollut puhe, että mihinkään ei sitoudu. Mulla on tullut tilaus joka kampanjasta, joistain useampiakin.
Mä kävin treffaamassa yhtä konsulttia silloin kun liityin (oli pakollista) ja hän sanoi, että tipahtaa pois systeemistä, jos on tilaamatta tietyn ajan (oliskohan ollut just 3 kampanjan ajan). Hommaan voi kyllä taas ilmoittautua jotenkin mukaan, mutta niitä liittymislahjoja ei enää saa toista kertaa.

Vähän *aska homma siinä mielessä, että kesällä mulla ei varmasti tule kasaan yli 80e tilauksia ja sitte on vaan pakko tilata tuon summan alle ja maksaa postarit...
No en mä ainakaan ole koskaan mitään liittymislahjoja saanut. Ihme pakotusmeininkiä tossa, "pakko tilata vaikka rajan alle, ettei vain tipahda pois, hui". En jaksa ymmärtää. Ihankun pitäis olla jotenkin kiitollinen niille että saa ylipäätään ostaa niiden tuotteita.

En muuten yleensä käytä kauheasti ihomeikkiä, mutta eilen sitten oli meikkivoidetta ihan poskillakin ja tolleen. Eivätpä meinanneet sitten tolla avokadoputsarilla lähteä pois, sain kolmeen kertaan hinkata. Ei kovin tehokas putsaamaan kyllä. Onks teijänki tossa avokadopurkissa sellanen jännä se korkki, kun musta tuntuu että toi mun on niin heppoinen ett se avautuu saleen jossain toalettipussissa matkalla?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

iitu

• Vieras
« Vastaus #121 : 25.03.06 - klo:17:57 »

iitu: Jos sulla on vähänkään enemmän tilaamista, niin voin ottaa sut ens tilaukseen ja antaa sulle sen 25% alen, jos saatais yhdessä menemään se 80e rikki... (Jos maksat omat postarit). Tilaus lähtee sunnuntaina, jos lähtee... Laita privaa, jos kiinnostaa :) Muutkin voi toki laittaa...

Kiitos vaan mutta taitaisi tulla postimaksuja aika paljon... Eli minun on kuitenkin helpompi ruveta konsultiksi ja tilata tuotteet itse. Ilmeisesti kun firmasta pääsee vähän liiankin helposti eroon. (jos ei tilaa kolmesta kuvastosta vai miten se menikään...)

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 27.03.06 - klo:07:12 »
En mäkään kyllä mitään liittymislahjoja saanut  ???

Just joo, liittymislahjoja

Kun nyt liityt Avonlaisten joukkoon saat hienon lahjan ensimmäisen tilauksesi mukana! Saat ilmaiseksi AVONin logolaukun, 24 tunnin kosteusvoiteen sekä Visual Perfection sävyttävän kosteusvoiteen (SPF 20). Nämä tuotteet ovat AVONin suosituimpia tuotteita, joita esittelemällä kohotat varmasti myyntilukujasi ja saat lisää asiakkaita. Lahjan saat kun teet ensimmäisen yli 80 € tilauksen jo liittymiskampanjassa.

Paskan marjat toi mikään liittymislahja oo, kun on pakko tilata 80e heti

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 27.03.06 - klo:18:51 »
En mäkään kyllä mitään liittymislahjoja saanut  ???

Just joo, liittymislahjoja

Kun nyt liityt Avonlaisten joukkoon saat hienon lahjan ensimmäisen tilauksesi mukana! Saat ilmaiseksi AVONin logolaukun, 24 tunnin kosteusvoiteen sekä Visual Perfection sävyttävän kosteusvoiteen (SPF 20). Nämä tuotteet ovat AVONin suosituimpia tuotteita, joita esittelemällä kohotat varmasti myyntilukujasi ja saat lisää asiakkaita. Lahjan saat kun teet ensimmäisen yli 80 € tilauksen jo liittymiskampanjassa.

Paskan marjat toi mikään liittymislahja oo, kun on pakko tilata 80e heti
No joo. Mutta en mäkään saanut vaikka tilasin ekalla kerralla 170€:lla ::) Aika arsesta, tulee mieleen ihan ne mainokset jossa vanhat asiakkaat häädetään saunasta pihalle uusien tieltä ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 28.03.06 - klo:01:38 »
Hmm. Kyllä aiemminkin liittyneiden olisi pitänyt saada liitymislahjoina kauneuskonsultin laukku, oranssin sarjan yövoide ja oranssin sarjan päivävoide. Tuo sen sijaan on arsesta, että nyt uudet saavat myös seuraavissa tilauksissa ilmaisia tuotteita jos myyvät tavotteiden mukaan.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 28.03.06 - klo:06:27 »
Mun kaveri joka teki ensimmäisen tilauksensa jaksoa ennen mua, oli saanut noi oranssin sarjan voiteet  ::) Eli selkeesti mua sorsitaan  ;D

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #126 : 30.03.06 - klo:22:13 »
Kun nyt liityt Avonlaisten joukkoon saat hienon lahjan ensimmäisen tilauksesi mukana! Saat ilmaiseksi AVONin logolaukun, 24 tunnin kosteusvoiteen sekä Visual Perfection sävyttävän kosteusvoiteen (SPF 20). Nämä tuotteet ovat AVONin suosituimpia tuotteita, joita esittelemällä kohotat varmasti myyntilukujasi ja saat lisää asiakkaita.

Mä sain juuri nuo kyseiset lahjat eli logo laukun ja nuo voiteet.
Kun viime elo/syyskuussa liityin.

Mut tuollaisesta en oo kuullukaan,et jos ei 3 jaksoon tilaa niin on out  ;D
Mulla kyllä taitaa jo olla 3 kampanjaa etten oo tilannu ja en mä mihkään oo tippunu eli salasanat ja kaikki toimii edelleen ja voi tilata.

Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

rebecca

• Vieras
« Vastaus #127 : 04.04.06 - klo:11:16 »
En minäkään saanut mitään liittymislahjoja!  :(

Ja nyt... kerron, jotain jota en olisi uskonut koskaan tapahtuvan...
Pyysin itse poistamaan tunnukset, kun olen kerta kaikkiaan liian kiireinen tällä hetkellä siihen hommaan. Lisäksi autottomana minulle oli ihan liian hankalaa toimittaa tilauksia.
Nyt siirryn asiakkaaksi toiselle konsultille ja lahjoitan omat asiakkaani hänelle.

Mutta - Avonista en siis luovu.

rebecca

• Vieras
« Vastaus #128 : 07.04.06 - klo:16:05 »
Juu. Nyt sain konsultiltani esitteen ja tuntuu aika kivalta olla asiakas.  :D
Ei tarvitse miettiä mitään alaostorajoja ja muita. Mutta kuitenkin pääsen pläräämään ihania kuvastoja.  ;D

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 08.04.06 - klo:02:04 »
Rebecca, kyllä mullakin on käynyt mielessä lopettaminen. Ei siinä oikeasti ole mitään rahallista hyötyä suhteessa siihen vaivaan, kun saa ravata ympäri kaupunkia toimittamassa pieniä tilauksia. :-\ Eikä se enää ole edes hauskaa. Nytkin tekisi mieli tilata ne uudet  Naturalsin limen tuoksuiset suihkugeeli+vartalovoide, vaan eipä ole asiakkaita näkynyt ja ei viitsi pelkästään itsellekään tilata.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #130 : 08.04.06 - klo:11:22 »
Mullakin alkaa olla Avon-innostus ohi. Monta sataa oon kuluttanu tuotteisiin tämän vuoden aikana, eikä vastaan ole tullut vielä yhtäkään tuotetta, jonka tilaisin uudelleen. Ihan ok-kamaa, mutta mä haluan aina vaan parasta, eli tämä ei riitä ;D Suosikkituotteiden korvaajia ei ole löytynyt, joten annan tilailujen nyt lopullisesti jäädä. Ja toiseksi, eBaystä saa Avonin tuotteita postikuluineen halvemmalla, mitä itse saisin ostettua konsulttialennuksen kanssa, joten ei ole mitään järkeä edes tilailla ::)

Ps. Eikö Avonilla tosiaan ole (ainakaan Suomen markkinoilla) minkään sortin kasvojen puhdistusemulsiota? :o

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 08.04.06 - klo:13:32 »
Solutions-sarjan sinisen putkilon puhdistusvoide on lähinnä emulsiota, kylläkin paksumpaa. On ihan hyvä putsari, puhdistaa hyvin eikä kuivata.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #132 : 08.04.06 - klo:14:49 »
Solutions-sarjan sinisen putkilon puhdistusvoide on lähinnä emulsiota, kylläkin paksumpaa. On ihan hyvä putsari, puhdistaa hyvin eikä kuivata.

Juu mulla on tuota, ihan ok tuote, mutta Cliniquen Comforting Cream Cleanser on parempaa eikä kirvele silmiä toisin kuin tämä Avonin putsari. Nyt olisi ollut hakusessa joku Avonin emulsio, jota ei tarvitse huuhtoa vedellä, mutta eipä sellaista taida olla olemassakaan (mikä on aika kummallista)...

rebecca

• Vieras
« Vastaus #133 : 08.04.06 - klo:16:06 »
Juu, kyllä tämä oli minullekin harvinaisen hyvä ratkaisu luopua siitä hommasta. Se ei tosiaankaan ollut enää kivaa, kun piti väkisin saada tilaus kasaan ja siksi rahaa meni liian paljon.
Autottomana oli hankala toimitella tilauksia. Ja siihen, että postittelin ihmisille kuvastoja ja näytteitä, meni myös rahaa, eikä se tuottanut sen enempää asiakkaita.
Nyt on kivaa, kun voin todellakin tilata vaikkapa vain yhden tuotteen, eikä tarvitse huolehtia postikuluista. Eikä maksaa siitä, että pääsen tutkimaan kuvastoa.
Ihan hyvä homma se on niin kauan, kun siitä nauttii ja sitä pitää harrastuksena (harrastuksethan tunnetusti maksavat  ;) ), mutta kun siitä tulee rasite, niin on varmasti syytä miettiä, kannattaako sitä enää jatkaa.
Minulla ainakin on oikein helpottunut olo.  :)

Tigru

• Vieras
« Vastaus #134 : 10.04.06 - klo:12:47 »
Katselin tuossa viimeistä kuvastoa ja ajattelin tilata aurinkopuuterihelmet (15,90e). No, kävin kuitenkin ensin vilkaisemassa eBayn hintatasoa ja ostin sitten sieltä nuo aurinkopuuterihelmet hintaan 11e sis. pk:t ja sain vielä kaupan päälle ison puuterisudin ja kivan meikkilaukun sekä tuon Arabian Glow sarjan monikäyttöisen meikkipuikon (jonka tarjoushinta viime esitteessä 6,90e). Että silleen, eipä tässä ole mitään järkeä olla enää konsultti ::) Tietty se kuvaston plärääminen on ihan kivaa, mutta nythän se kuvasto on netissäkin... Seuraavaksi ostan eBaystä Clinical mikrokuorinnan.