Sorruin tekemään tilauksen pari viikkoa sitten ja pitää hieman kehua muutamaa tuotetta...
Tilasin kasvojen itseruskettavan (joka on silikoniton ja mineraaliöljytön) ja oli kyllä hyvä ostos! Levittyi ja imeytyi hyvin, kosteutti kivasti. Yhden käytön jälkeen kasvoilla oli luonnollinen kevyt rusketus, ja esim. Dermolisin itseruskettavaan verrattuna tämä ei tehnyt kasvoja yhtään "likaisen" näköiseksi. Eikä maksanut paljoa. Toisen peräkkäisen käytön jälkeen rusketus oli jo liian tumma, joten en käytä kuin max. kaksi kertaa viikossa. Tilasin myös kasvojen kosteusvoiteen SPF 30, mutta sitä en ole vielä ehtinyt kokeilla.
Naturals-sarjan kuivien hiusten naamio oli kans positiivinen yllätys, kosteutti jopa mun luonnonkiharaa tukkaa ihan kivasti. Halpa tuote, parisen euroa, joten voi lotratakin ihan hyvällä omallatunnolla. Seuraavaksi ajattelin ostaa lisää Avonin hiustuotteita...
Solutions-sarjan oranssi yövoide oli ihanaa, tilasin vain näytepussin ja tätä voisin ostaa lisää. On täyteläisempää kuin luulin ja inci näyttää myös hyvältä. Saman sarjan päivävoidekin oli hyvä (SPF 15), mutta sisältää "hileitä". En vielä ole päättänyt, tykkäänkö vai en, aluksi ajattelin, että kauheeta ainetta, mutta kun laitoin irtopuuteria päälle, näytti siltä, kun kasvoilla olis ollu kevyesti PL:n YGG:ä

Pitää vielä kokeilla pari kertaa ja katsoa peilikuvaa auringonpaisteessa.
Tilasin myös sitä kuivaa kynsilakkaa (niin kuin oon Kynsifriikit-ketjussas meininnu) ja oli muuten hyvää, mutta hinta ihan liian kova. Pysyi kynsissä n. 5 päivää hyvänä ja sitten alkoi pikkuhiljaa murentua millin paloina. Käyttö oli kyllä mielettömän helppoa ja kerrankin mulla oli sileä lakkaus. Nuita voisi ehkä ostaa varalle yhden paketin, jos joskus tulee tarve pikalakkaukselle, eikä ehdi kuivatella kynsiä.
Pari aurinkovoidettakin ostin, mutta niitä pitää testailla sitten joskus.... Seuraavaan tilaukseen ajattelin laittaa myös Color Trendin "kuultomeikkivoidetta" ja ehkä myös normaalia meikkivoidetta, nyt kun saa 6e/ 2kpl ja siitä vielä alennus pois (eli on puoli-ilmaista)