Palautus tehdään kotisivujen "tee tilaus"-osion kautta. Vasemmalta valikosta löytyy "palautukset"-linkki, jota napsauttamalla saat esiin palautuslomakkeen.
Valitse valikosta laskun numero.Kirjoita "Tuote"-kenttään palautettavan tuotteen tuotenumero ja "Määrä"-kenttään palautettavien tuotteiden määrä. Valitse vielä "Viesti/Syy". Tallenna palautus klikkaamalla "Palauta tuotteet"- painiketta.
Antamasi tiedot eivät näy ruudussa, mutta ne on tallennettu. Näet tallentamiesi palautusten määrän palautuslomakkeen alalaidassa sinisin kirjaimin "Yhteensä"- sanan jälkeen.
Kun olet lopettanut palautusten tallentamisen, klikkaa "Tilauksen sisältö"- painiketta, jolloin siirryt tilauksen ensimmäiseen vaiheeseen. Voit nyt tilata vaihtotuotteita tai tehdä tavallisen tilauksen. Ellet tilaa mitään, laita toisessa tilausvaiheessa "Asiakkaiden määrä" tuotteita palauttaneiden tilausten määrä ja ohita esite-tilaus "cancel"-painikkeesta.
Kun olet napsauttanut "Lähetä tilaus"-painiketta, näkyviin ilmestyy tilausvahvistua. Nyt sinun pitää tulostaa palautuslähete- ohjelma ei anna sinun poistua ennenkuin olet tehnyt sen. Palautuslähetteen saa esiin napsauttamalla "palautuslähete"-linkkiä. Tulostaminen onnistuu klikkaamalla näkyviin ilmestyneessä ikkunassa "Tulosta tilaus" -painiketta.
Tulostettuasi palautuslähetteen leikkaa se sopivan kokoiseksi ja ota mukaan postiin, jossa se liimataan palautettavien tuotteiden pakkaukseen. Palautuslähetteessä on kaikki postin tarvitsemat tiedot.
Sinulla pitää itselläsi olla se, johon pakkaat tuotteet, esim. se sama Avonin laatikko, jossa tuotteet tulivatkin.
Minä palautin huulipunan tavallisessa kirjekuoressa.
Lopuksi lähetä tieto palautetuista tuotteista Avonille ( finland@avon.com). Jos palautit tuotteen, koska se oli viallinen tai vahingoittunut, kerro haluatko vaihtotuotteen.
Muussa tapauksessa tuote hyvitetään sinulle ja tieto hyvitetystä summasta lähetetään sinulle sähköpostitse.
Toivottavasti ohjeet olivat selkeät.
