Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 213987 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #15 : 25.01.06 - klo:18:22 »
Niin onhan se pitemmän päälle edullisinta, mutta kaikki eivät välttämättä jaksa/halua kaupitella muille tai panostaa itse 80€ kerralla kosmetiikkaostoksiin..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Tigru

• Vieras
« Vastaus #16 : 25.01.06 - klo:19:14 »
Nyt on Anew Retroactive 2-in-1 cleanser testattu. Aluksi täytyy mainita, etten yleensä koskaan talvisin käytä geelimäistä putsaria, vaan lähinnä Cliniquen Comforting Cream Cleanseria kasvoille ja Humektania silmämeikin poistoon. Tuo putsari on mielestäni aika miedon tuoksuista ja sisältää sellaisia "helmiä", joiden pitäisi pesun aikana "kadota" (tiedän, oon tosi hyvä selittämään näitä juttuja  ;D ). Mun makuun tuo oli näin talvisaikaan liian pesevää normaalille iholle. Ihoa kiristeli pesun jälkeen, mutta mielenkiintoista oli, että kasvoille jäi kummallinen viileä efekti. Laitoin yövoiteen heti perään ja sen jälkeen naama tuntui jo ihan normaalilta. Pesin samalla aineella myös kokeeksi silmämeikin ja positiivista oli, ettei kirvellyt silmiä yhtään (mulla ei kyllä ole kovin herkät silmät). Silmänympärysiholle tuo oli kuitenkin ainakin näin talvella ihan liian kuivattavaa. Tiivistettynä: en suosittele normaalille/ kuivalle/ herkälle iholle talveksi, mutta kesällä vois olla ihan kiva :) Halvalla tuo lähti, kun oli tarjouksessa, joten hinta-laatusuhde ainakin kohdallaan ja nyt vain lämpimämpiä kelejä odottelemaan...

Niin ja jos joku haluaa, mun kauttakin vois periaatteessa tilailla, jos haluaa kokeilla nuita. Tilailen kerran kuussa itelleni ja kavereille (seuraavan tilauksen teen kai 7.2.) Esitettä mulla ei kyllä ole nyt lähettää  :-\ Asun Turussa, mutta "pahimmassa" tapauksessa voisin laittaa postitse (en tietenkään itse maksaisi postareita). Voittoa en pyri saamaan, eli annan alennuksen muillekin, jos tilaus ylittää sen 80e. Privaa voi laittaa, jos jotakuta kiinnostaa :)

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 26.01.06 - klo:01:41 »
Niin onhan se pitemmän päälle edullisinta, mutta kaikki eivät välttämättä jaksa/halua kaupitella muille tai panostaa itse 80€ kerralla kosmetiikkaostoksiin..

Niin no sen saa jokainen itse päättää  :)
Mun mielestä ei ainakaan kannata pidemmän päälle jonkun muun kautta tilata.
Kun about parissakin lähetyksessä säästää jo melkeen 40€,kun tilaa itse,siis jos nyt koko 80€.lla ottaa itselleen.
Ja jos vielä jokunen muukin kiinnostuu tilaamaan niin äkkiä se pieni summa onkin suuri  ;)
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 26.01.06 - klo:14:51 »
Oon tehnyt nyt kaksi tilausta ja aina kauneuskonsultin kautta. Ekan kerran tilasin n. 30 eurolla ja nyt 25 eurolla. En voi kuvitellakaan, että tekisin 80 euron tilauksen kerralla, joten tilaan sitten mieluummin kauneuskonsultilta, joka tuo tuotteet kotiovelle asti ilman lisäkustannuksia ja antaa jotain näytteitäkin mukaan. :)

En ole palauttanut vielä koskaan mitään, mutta nyt kyllä harkitsen. Konsulttikin oikein muistutti palautusoikeudesta ja käski ottamaan rohkeasti yhteyttä. Silti minusta tuntuu tosi heikolta ruveta rutisemaan noista tuotteista... Helpommalta tuntuisi pitää huonotkin tuotteet ja maksaa niistä... En tiedä, olen kai hullu... ;D

Extreme Gloss Glazewear -huulikiillot oli ihan kummallisia ja ne haluaisin palauttaa, jos vain kehtaisin. Sävyt on tosi tummat ja ihmeelliset. 1/06-kuvastossa sävyt eivät olleet yhtään todenmukaisia, mutta nyt 2/06-kuvastossa on onnistuneemmat kuvat. Mulla on sävyt Pink ja Blossom Shine. Pink on sellainen lämmin punainen, kun taas Blossom Shine on turhan aniliininpunainen. Koostumus on myös outo, kuin joku nestemäinen huuliväri. Väriä tulee paljon, mutta kiiltoa ei juurikaan. Noita mulla ei kyllä varmaan tule käytettyä, joten täytynee yrittää ottaa selvää siitä palautusoikeudesta.

Muita uusia tuotteita en ole vielä ehtinyt testailla.

rebecca

• Vieras
« Vastaus #19 : 26.01.06 - klo:18:45 »
Tuikkuli, se on sinun oikeutesi käyttää sitä palautusoikeutta! Ei se ole mitenkään noloa.

Minulla tuli tehtyä yli 80 euron tilaus (taas kerran) ja vain itselleni. Olen joskus tilannut sillä kuvastohinnallakin (eli alle 80 euron tilauksen), ajattelin ettei se postikulu niin hirveä ollut.
Mutta sen jälkeen kun otin ne tunnukset, kosmetiikan kulutukseni on moninkertaistunut. Minä pidän sitä oikein hyvänä asiana.  :D

Tigru

• Vieras
« Vastaus #20 : 26.01.06 - klo:19:02 »
Nyt tuli vastaan ensimmäinen mulle sopimaton Avon-tuote. Nimittäin Anew Retroactive päivävoide. Voide oli ihan liian nestemäistä/ ohutta mun makuun ja kasvot jäi liian "öljyisen" tuntoisiksi. Ehkä myös kasvot kiilsi normaalia enemmän. Saatoin kyllä laittaa voidetta vähän liikaa, mutta jokatapauksessa huomasin heti, että tää ei ollu mun tuote. Onneksi kyseessä oli tällä kertaa vain näyte (olin jo aikeissa tilata tuon sarjan päivä- ja yövoiteen, kun ovat ensi kuun lehdessä tarjouksessa, onneksi huomasin näytteen hyllyssä, niin jää tilaamatta). Vielä olis vaikka kuinka monta tuotetta hyllyssä testaamatta, mutta en tiedä viitsinkö korkata niitä, kun pitäisi eka kuluttaa entisiä pois...

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 26.01.06 - klo:19:13 »
Yhteyttä vaan myyjään jos joku tuote ei miellytä!
Itsellenikin ollut pettymyksiä nuo eräät avonin huulipunat ja ripsarit.
Itse en koskaan tilaa kuvastosta jos tilaus ei ylitä 80€.Ja jos tilaus juuri sen 80€ niin periaatteessahan se on vaan 60€,koska niin paljon melkeen tulee alennnusta,kun vedetään -25% jokaisen hinnasta.
Mutta jos joku muu haluaa jotain tilata voimassa olevasta kuvastosta niin voin sen tilauksen tehdä,vaikka olisi allekin 80€,mutta sitten saa myös postikulut maksaa.
Ja tokihan hyvä on,että on näitä k.konsulteita ostavia.Siinähän se idea osittain onkin ja kun viittii niitä myydä niin kaikki voiton saa siitä itselleen.Mut mielestäni se on reilua et myös se tilaus voidaan ottaa niin et jokainen saa siitä itselleen sen 25% alen.
Ainut mistä tulee otettua normaalihinnalla niin on oriflamen myyjän kautta,mutta vain juurikin sen takia,ettei oriflamella kovinkaan oo mitään ostettavaa/huono valikoima niin en viitti itelleni tunnuksia sieltä ottaa.Kun siellä niin harvoin mitn ostettavaa.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Tigru

• Vieras
« Vastaus #22 : 27.01.06 - klo:12:29 »
No niin mun jaarittelut jatkuu... ;D

Tilasin Personal Match -meikkivoiteesta näytteet. Valitettavasti vaaleimmat sävyt on mun vitivalkoiselle iholle näin talvisaikaan hiukan liian tummia (ylläri ::) ), kesällä varmasti sopis hyvin. Tykkäsin kuitenki meikkivoiteen koostumuksesta, levittyi hyvin, ei rullaudu ja kosteuttikin kivasti. Todennäköisesti ei tuu kuitenkaan tilattua, koska en sais kesän aikana kulutettua yhtä putelia kuin ehkä puoleen väliin, jos sitäkään.

Tilasin myös Skin So Soft sarjan uudet kiinteyttävät tuotteet kropalle (demopakettitarjous  ;D ). Kokeilin jo suihkussa käytettävää Body Treatmentia ja tykkäsin kyllä. Teki ihosta jotenkin sellaisen oudon, että käsi ei enää suihkussa liukunut ihon pinnalla, mutta toisaalta ihoon ei jäänytkään mitään. Oon kuitenkin hulluna näiden tuotteiden tuoksuun! Varsinkin vartalovoiteessa on aivan ihana raikas ja vähän kirpeä tuoksu, muistuttaa Dermosilin Bodyvoidetta (joka tuoksuu greipille), koostumuskin on samanlainen kevyt ja samantien imeytyvä. En tiedä soveltuuko kuin hyvin kuivalle iholle, mutta omalle kropalle nämä on ihanan kevyitä ja piristäviä. Kolme tuotetta maksoi alessa yht. 7,5e joten ei paha. Suihkutettavaa versiota en ole vielä ehtiny kokeilla, se sisältää paljon alkoholia, joten saa nähdä jääkö käyttämättä...

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 27.01.06 - klo:12:45 »
Minä testasin eilen pari Avon-tuotetta. Ruskeiden hiusten hoitonaamio oli turhan silikoninen, mutta ei silti lätsäyttänyt ja rasvoittanut niin pahasti kuin luulin. Tänään päänahassa tuntuu kuitenkin olevan tavallista enemmän kaikkia irtoavia osia... ::) Tuoksu oli minun makuun vähän turhan voimakas. Kyllä tämän varmasti käyttää pois, mutta mikään ihmeellinen tuote tämä ei ole. Tuntuu aika lailla markettikamalta.

Planet Span Arizona-kasvonaamio oli enemmänkin kuin kuorinta-aine. Sitä piti hieroa märälle iholle minuutin ajan ja sitten huuhdella pois. Koostumus oli tosi paku ja voidemainen ja mukana oli pienenpieniä hiekanjyviä kuorimassa. Lämpöefekti tuntui heti iholle levitettäessä, mutta koko minuuttia se ei tuntunut kestävän. Itse huuhdoin pois heti sen minuutin hieromisen jälkeen, mutta varmaan voisi kokeilla niinkin, että hieroo ensin minuutin ja antaa sitten vielä vaikuttaa muutaman minuutin. Poskia en uskaltanut kauheasti hieroa, kun ne hiekat tuntui sen verran karheilta, mutta leualle ja nenälle ne teki kyllä tosi hyvää. Iho tuntui tosi pehmeältä ja tasaiselta. Tuoksu on tosi hyvä!

Pitäiskö Avonin sivuilta muuten löytyä jostakin tietoa siitä palautusoikeudesta? Kuvatossa lukee, että katso netistä lisää, mutta ei sieltä nyt sattunut minun silmiin mitään. Minnekään kauneuskonsulttipuolelle en siis pääse kirjautumaan. Palautusoikeus on voimassa myös siis silloin, kun tuote on avattu ja sitä on kokeiltu?

rebecca

• Vieras
« Vastaus #24 : 27.01.06 - klo:15:35 »
Palautusoikeus on voimassa myös siis silloin, kun tuote on avattu ja sitä on kokeiltu?

Näin on. Sinulle riittää, että palautat tuotteen kauneuskonsultillesi. Hänen tehtävänsä on lähettää se Avonille ja ilmoittaa palautuksesta asiakaspalveluun.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 27.01.06 - klo:15:36 »
No mites jos on se kauneuskonsultti ite? ;D Mulla olis pari tuotetta jotka pitäis palauttaa mutta en löydä sieltä nettisivuilta sitä palautuslomaketta mikä piti täyttää..

rebecca

• Vieras
« Vastaus #26 : 27.01.06 - klo:16:01 »
Palautus  tehdään kotisivujen "tee tilaus"-osion kautta. Vasemmalta valikosta löytyy "palautukset"-linkki, jota napsauttamalla saat esiin palautuslomakkeen.

Valitse valikosta laskun numero.Kirjoita "Tuote"-kenttään palautettavan tuotteen tuotenumero ja "Määrä"-kenttään palautettavien tuotteiden määrä. Valitse vielä "Viesti/Syy". Tallenna palautus klikkaamalla "Palauta tuotteet"- painiketta.
Antamasi tiedot eivät näy ruudussa, mutta ne on tallennettu. Näet tallentamiesi palautusten määrän palautuslomakkeen alalaidassa sinisin kirjaimin "Yhteensä"- sanan jälkeen.

Kun olet lopettanut palautusten tallentamisen, klikkaa "Tilauksen sisältö"- painiketta, jolloin siirryt tilauksen ensimmäiseen vaiheeseen. Voit nyt tilata vaihtotuotteita tai tehdä tavallisen tilauksen. Ellet tilaa mitään, laita toisessa tilausvaiheessa "Asiakkaiden määrä" tuotteita palauttaneiden tilausten määrä ja ohita esite-tilaus "cancel"-painikkeesta.

Kun olet napsauttanut "Lähetä tilaus"-painiketta, näkyviin ilmestyy tilausvahvistua. Nyt sinun pitää tulostaa palautuslähete- ohjelma ei anna sinun poistua ennenkuin olet tehnyt sen. Palautuslähetteen saa esiin napsauttamalla "palautuslähete"-linkkiä. Tulostaminen onnistuu klikkaamalla näkyviin ilmestyneessä ikkunassa "Tulosta tilaus" -painiketta.

Tulostettuasi palautuslähetteen leikkaa se sopivan kokoiseksi ja ota mukaan postiin, jossa se liimataan palautettavien tuotteiden pakkaukseen. Palautuslähetteessä on kaikki postin tarvitsemat tiedot.
Sinulla pitää itselläsi olla se, johon pakkaat tuotteet, esim. se sama Avonin laatikko, jossa tuotteet tulivatkin.
Minä palautin huulipunan tavallisessa kirjekuoressa.

Lopuksi lähetä tieto palautetuista tuotteista Avonille ( finland@avon.com). Jos palautit tuotteen, koska se oli viallinen tai vahingoittunut, kerro haluatko vaihtotuotteen.
Muussa tapauksessa tuote hyvitetään sinulle ja tieto hyvitetystä summasta lähetetään sinulle sähköpostitse.

Toivottavasti ohjeet olivat selkeät.  :)

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 27.01.06 - klo:17:55 »

Tilasin Personal Match -meikkivoiteesta näytteet. Valitettavasti vaaleimmat sävyt on mun vitivalkoiselle iholle näin talvisaikaan hiukan liian tummia (ylläri ::) ), kesällä varmasti sopis hyvin. Tykkäsin kuitenki meikkivoiteen koostumuksesta, levittyi hyvin, ei rullaudu ja kosteuttikin kivasti. Todennäköisesti ei tuu kuitenkaan tilattua, koska en sais kesän aikana kulutettua yhtä putelia kuin ehkä puoleen väliin, jos sitäkään.

Mullakin oli tuota meikkivoidetta..alku vaikutti lupaavalta,levittyy hyvin,ei kuivata,sopivat sävyt,tuntu hyvältä,jonkin aikaa käytettyä sitten iho alkoi kutiamaan ja aiheutti ihottumaa tuo..sitten vilkaistuani inciä ...niin mitä "myrkkyjä" siinä onkaan ei ihme että tuntu niin hyvältä aluksi..mutta sitten..
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 27.01.06 - klo:18:05 »
Kiitoksia tosi paljon, oli todella selkeät ohjeet.  :) Sain täytettyä kaikki ja tulostettua palautuslähetteen, pitää vielä se sähköposti laittaa menemään ja maanantaina viedä Postiin paketti. Kiitos vielä kerran!

EDIT

Hain Avonin paketin Postista tänään, sieltä tuli

Naturals-sarjaa

Aloe&Avokado-kasvovoide
Persikka&Mantelimaito-puhdistusgeeli
Persikka&Mantelimaito-kasvokuorinta
Vanilja&Soijamaito-käsivoide
Virginiantuomi&Muskotti-käsivoide

Kasvovesi mustapäitä vastaan

En mitään ole vielä kokeillu, mutta toi puhdistusgeelin tuoksu on aika...No ei se paha ole, kaipaa totuttelua. Käsivoiteet on kivan tuoksuisia, sopivan kokoisiakin kun ajattelin pitää toista laukussa mukana. Kasvovedessä on incissä ensimmäisena alcohol denat, mutta sehän on mustapäitä vastaan joten kai sen pitää ollakkin aika kuivattavaa... Saa nyt nähdä

Copypastesin ton tuolta viimeiset hankinnat-ketjusta. Ton kasvoveden palautan kyllä, ostan niillä rahoilla mieluummin jotain muuta. Pitää kokeilla noita niin laitan sitten tänne tietoa.  :)
« Viimeksi muokattu: 27.01.06 - klo:18:28 kirjoittanut Lucine »

Tigru

• Vieras
« Vastaus #29 : 27.01.06 - klo:18:35 »

Mullakin oli tuota meikkivoidetta..alku vaikutti lupaavalta,levittyy hyvin,ei kuivata,sopivat sävyt,tuntu hyvältä,jonkin aikaa käytettyä sitten iho alkoi kutiamaan ja aiheutti ihottumaa tuo..sitten vilkaistuani inciä ...niin mitä "myrkkyjä" siinä onkaan ei ihme että tuntu niin hyvältä aluksi..mutta sitten..

Kääk, mä en ole kovin inci-lukutaitoinen, niin voisko joku suomentaa, mitkä aineet tässä on haitallisia (silikonit tiedän ja niitä en kammoa): 

DIPROPYLENE GLYCOL
CYCLOPENTASILOXANE
WATER/EAU
CYCLOMETHICONE
DIMETHICONE
TALC
PEG-10 DIMETHICONE
SODIUM CHLORIDE
DIMETHICONE COPOLYOL
KAOLIN
VINYL DIMETHICONE/METHICONE SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER
POLYMETHYL METHACRYLATE
METHICONE
GLYCERIN
ISOSTEARYL PALMITATE
ALUMINA
LAURYL PCA
SILICA
ZINC PCA
IMIDAZOLIDINYL UREA
PHYTOL
PPG-5-CETETH-20
PHENYL TRIMETHICONE
TOCOPHERYL ACETATE
DIMETHICONE CROSSPOLYMER
SILICA DIMETHYL SILYLATE
LECITHIN
C12-15 ALKYL BENZOATE
ATELOCOLLAGEN
SODIUM HYALURONATE
SODIUM CHONDROITIN SULFATE
RETINYL PALMITATE
ASCORBYL PALMITATE
BETA-CAROTENE
TOCOPHEROL
METHYLPARABEN
PROPYLPARABEN

Aineet ei siis ole oikeassa järjestyksessä, kopsattu suoraan Avon.com -sivuilta. Olis kiva tietää, niin osaa sitte vastaisuudessa varoa  :-\