Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205494 kertaa)

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
Vs: Avon calling?
« Vastaus #150 : 26.05.06 - klo:14:59 »
Kauheasti kiinnostaa nuo tuotteet. En tunne ketään, kuka myisi noita, ajattelin että pitäisikö alkaa "kauneuskonsultiksi" jotta voisi tilailla tuolta. Muutama asia jäi epäselväksi.. Pitääkö sitten joka kuukauden/kampanjan aikana tehdä tilaus? Voiko tuolta tilailla silloin tällöin alle sillä 80 eurolla? Tai voiko jonkun foorumilaisen kautta tehdä tilauksen?  :)

Tigru

• Vieras
« Vastaus #151 : 26.05.06 - klo:16:20 »
Kauheasti kiinnostaa nuo tuotteet. En tunne ketään, kuka myisi noita, ajattelin että pitäisikö alkaa "kauneuskonsultiksi" jotta voisi tilailla tuolta. Muutama asia jäi epäselväksi.. Pitääkö sitten joka kuukauden/kampanjan aikana tehdä tilaus? Voiko tuolta tilailla silloin tällöin alle sillä 80 eurolla? Tai voiko jonkun foorumilaisen kautta tehdä tilauksen?  :)

Tilausta ei tarvitse tehdä joka kampanjan aikana, mutta mulle sanottiin silloin kun liityin, että jos ei tilaa kolmen peräkkäisen kampanjan aikana, niin tipahtaa pois joukosta. Tosin muut täällä eivät olleet tuosta kuulleet (mulle tuon kertoi se aluemyyjä mikä lie). Voi tilata myös alle 80 eurolla, mutta sitte ei saa sitä konsulttialennusta ja joutuu itse maksamaan postikulut (3,50e). Kannattaa varmaan alkaa itse konsultiksi, koska mitään sitoutumisvelvoitettahan siinä ei ole :) Mä oon tekemässä tilausta sunnuntaina ja paketti tulee sitten ensi viikon perjantaina ja mun kans voi myös tulla samaan tilaukseen, jos maksaa eteenpäinlähetyksen postarit. Annan alennuksen myös muille eli en ota itse mitään välistä, mutta en myöskään ala palauttelemaan tuotteita (tulisi liikaa vaivaa, kun ilmaiseksi kuitenkin välitän) :)

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #152 : 02.06.06 - klo:15:36 »
Aloin nyt sitten itse kauneuskonsultiksi, tuli tilailtua vaikka mitä kaikkea. Pitää tulla sitten kirjoittelemaan kokemuksia kun paketti on saapunut. Sehän tulee ilmeisesti aika nopeasti? Mulla vaan lukee tulla sivuilla että olisi perillä 12.6. Mutta Tigruhan kirjoitti tuossa aiemmin, että menisi vaan 4-5 päivää? Vai lähetetäänkö uusien asiakkaiden paketit myöhemmin?

Tigru

• Vieras
« Vastaus #153 : 02.06.06 - klo:17:17 »
Siellä "tilaus- ja toimituspäiväsi" -kohdassa mulla lukee, että tilaus maanantaisin klo 11 mennessä ja toimitetaan perjantaisin.  Kesäaikanakaan tähän ei taida olla mitään poikkeusta. Ja kaikille konsulteille paketit lähtee saman kaavan mukaan (tosin eri paikkakunnilla on eri tilauspäivät), mutta ei siis mitään eroa, oletko uusi vai vanha konsultti. Voisit laittaa kyselyä sinne, että miksi ihmeessä kestää nuin kauan, ei tuo ole ihan normaalia ???

tigger

• Vieras
« Vastaus #154 : 04.06.06 - klo:12:47 »
Sain Avonin tilauksen perjantaina, tilasin Polka Dot-huulipunan sävyssä Neutral (tykkään todella paljon, tuoksu on ihanan karkkimainen) ja Kiss'n'Sparkle -huulipunan sävyssä Sparkling Rose. Huulikiilloissa oli myös yksi uutuus, joka piti tietenkin heti tilata, kyseessä Perfect pout -huulikiilto. Sävy on täysin läpikuultava ensin mutta muuttuu huulilla muutamassa hetkessä hieman vaaleanpunaiseksi, todella luonnolliseksi sävyksi. Testasinkin heti ja toimii.  :) Naturalsin Milk&Honey-sarjasta tilasin sitten vielä 2-in-1 -puhdistusaineen kasvoille. Lisäksi uuden kesätuoksun etsinnän vuoksi tilasin kasan erilaisia tuoksunäytteitä ja samalla muutaman huulipunanäytteenkin.  ;)

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #155 : 08.06.06 - klo:17:16 »
Sainkin sitten jo nyt sen tilauksen, ei siinä kestänytkään kauaa. Katselin vaan noita tuotteita, ja ihmettyttää suuresti yksi asia. Tuotteessa kun on aina joku yksi päivämäärä, niin näissä kaikissa se on mennyt jo. Yhdessä jopa 23.12.2004. Eikai nää nyt ole vaan vanhoja? Onko teidän muiden tuotteissa millaisia päivämääriä?

Ja tuli vaan mieleen, että eikö tullut joku laki että tuotteessa pitää olla se merkintä kauan avattuna voi käyttää? Esim. purkin kuva missä on 12 M. Kun näissä joissain, just noissa 2004 tuotteissa ei ole sitä  >:(

EDIT. Sitten yksi kysymys visual perfection voiteesta. Mulla on siinä seassa pieniä mustia hiukkasia, ne menee kuitenkin rikki iholle levitettäessä. Kuuluuko tuo asiaan? Saakeli sentään, vähän harmittaa kun muutama tuote pitää laittaa palautukseenkin. Sitten jos sitä ei edes vähennetä laskusta, vaan pitää tilata vielä lisää joskus...
« Viimeksi muokattu: 08.06.06 - klo:17:24 kirjoittanut Hanna »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 08.06.06 - klo:18:55 »
Sainkin sitten jo nyt sen tilauksen, ei siinä kestänytkään kauaa. Katselin vaan noita tuotteita, ja ihmettyttää suuresti yksi asia. Tuotteessa kun on aina joku yksi päivämäärä, niin näissä kaikissa se on mennyt jo. Yhdessä jopa 23.12.2004. Eikai nää nyt ole vaan vanhoja? Onko teidän muiden tuotteissa millaisia päivämääriä?
Pakkohan kai noiden on olla parasta-ennen-päivämääriä. Kävin kattomassa paria purtiloa ja mulla ne kanssa on jotain 2005 menneet vanhaksi, jo ennen ostopäivämäärää ilmeisesti. En ole vaan älynnyt katsoa. Ihme menoa. Alkaa tosiaan usko mennä koko firmaan, ihme meininkiä ::)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

tigger

• Vieras
« Vastaus #157 : 08.06.06 - klo:19:08 »
Tiedoksi teille jotka ihmettelette noita päivämääriä tuotteissa. Meillä oli ryhmänvetäjä  laittanut kaikille kauneuskonsulteille (omille sivuille) tiedoksi, että kyseinen päivämäärä tuotteessa tarkoittaa tuotteen valmistuspäivää ei siis viimeistä käyttöpäivää.  :)

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #158 : 08.06.06 - klo:19:13 »
Minäkin olin tulossa sanomaan että monesti noissa purnukoissa ilmoitetaan valmistupäivämäärä mutta tigger ehtikin ensin  :)
Sekin jo kertoo että kyseessä on valmistuspäivämäärä kun se on ilmoitettu päivän tarkkudella (23.12.2004) kun parasta ennen päivämäärät ovat yleensä kuukauden tarkkudella (12/04). Olisi kyllä hyvä jos olemassa olisi joku yhtenäinen tyyli ilmoittaa nuo sillä aika sekaisin noissa itsekin menee..
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #159 : 08.06.06 - klo:19:46 »
Mikäs juttu tämä on? Ovatko mineraaliöljyttömiä tuotteita?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 08.06.06 - klo:20:57 »
Tuskin.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #161 : 08.06.06 - klo:22:50 »
Aika jännä systeemi noilla, että valmistuspäivä merkitään. Kun yleensä sitä ei ole missään vaan parasta ennen-päiväys..

Ennen kuin tein tilauksen, katselin vähän tuotteiden incejä netissä ja yllätyin, kun ne olikin hieman erilaisia. Tai sitten eri maissa ei ole samat sisällöt.

Tuosta mineraaliöljyttömyydestä. Jossain tuotteissa näkyi olevan ja joissain ei. Joku myös sanoi naturals-sarjan hiustuotteiden olevan silikonittomia. Mulla ainakin hoitoaineessa oli silikonia aika alkupäässä ja vähän alkoholiakin. Kokemuksia sitten kun ehdin testailla.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 08.06.06 - klo:23:19 »

Kyllä mie tulkitsin (ja korostettakoon vielä kerran, että minun inci-lukutaito on kumisaappaan tasolla :P) sekä päivävoiteeni, että yövoiteeni mineraaliöljyttömiksi.  Ja siinä Visual perfection voiteessa se väri on niissä pallukoissa ihan siis tarkoituksella.

Minä sanoin aiemmin, että Naturals shampoissa ei ole silikonia ja hoitoaineessa on.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #163 : 09.06.06 - klo:00:03 »
Tuskin.

Yllättävän monet Avonin kasvojenhoitotuotteet ovat mineraaliöljyttömiä. Tuotteiden sisältöjä voi käydä vilkaisemassa avon.com-sivustolla, tosin siellä ei ole läheskään kaikkia tuotteita ja inci-listat ovat aakkosjärjestyksessä (ei siis siinä järjestyksessä kuin purkin kyljessä). Arvosteluja Avonin tuotteista voi lukea www.makeupalley.com, ovat aika suosittuja tuotteita Jenkkilässä. Omasta mielestäni Avonin kasvojenhoitotuotteet ovat hinta-laatu-suhteeltaan erinomaisia, tosin niitä ihan halpiksia en ole kokeillukaan (Naturals-sarjaa, maksaa muutaman euron per purkki/tuubi)... Avonin meikit ja vartalonhoitotuotteet taas ovat sitä sun tätä, löytyy paljon susia ja muutamia helmiä.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 09.06.06 - klo:00:26 »
Ja minun mielestä ne meikit on ihan hyviä ja vartalonhoitotuotteetkin samaten. Analysoipas Tigru vähän, että mikä niissä sinun mielestä mättää, tahtoo tietää! :D Niin ne mielipiteet vaihtelee. Mulla aina huvittaa kun kaveri on aivan innoissaan Avonin tukka aineista, se nyt ei ole mitään ihmeellistä, sillä monet muutkin on, siis sellaiset jotka on lähinnä markettituotteita käyttäneet. Mutta tämä kaveri on aiemmin käyttänyt Tigiä ja Paul Mitchelliä tukkaansa, ollut aina pettynyt kalliisiin aineisiinsa ja nyt on ihan onnessaan muutaman euron Avoneista. Ovat hänen mielestään niin paljon parempia hinta-laatu suhteeltaan  kuin kampaamotuotteet. Kivahan se on, että tykkää, mutta kyllä mie aion Tigini pitää. ;)

Minä en ole muuten ikinä löytänyt Avonin sivuilta incejä, missä ne siis on?