Mun mielestä ne luomiväritriot on ihan syvältä: pigmenttiä ei nimeksikään ja pysyvyyskin heikko. Ihan samaa laatua esim. Anytimen kanssa. Samalla rahalla saa eBaystä esim. Cliniquen luomivärejä, joten käytän mieluummin niitä

Se perus tuuheuttava ripsari on kyllä ihan ok, mutta taas Lash Designer täysi susi. "Kierrettävä" rajauskynä on ihan hyvä, mutta aika kuivahkoa. YR:n Yrian vastaava on mielestäni parempi, puhumattakaan vähän paremmista sarjoista... Nyt tuli tilauksen mukana se ohut tussipäinen laineri, saa nähdä millaista se on. Kokonaisuudessaan nuo Avonin meikit on mun mielestä huonoja, ennemmin ostan vaikka Lorealia tai Max Factoria. Huonoin ikinä kokeilemani meikki on Color Trendin se purkissa oleva "voidemainen" luomiväri, huh huh, oli kolmessa sekunnissa luomivaossa, vaikka mitä teki. Yleensä mulla ei ole ikinä vastaavaa ongelmaa...Tilasin muuten Intense Repair hoitoaineen ja tehiksen, kummassakin incissä silikonia kolmantena..
Monen Avonin kropan- ja kasvojenhoitotuotteen purkki on muuten tosi halpismainen

Esim. se voidemainen kasvojen putsari: koko talo herää, kun sitä korkkia kiskoo auki

Monet purkit on sellaista kovaa ohutta muovia...
EDIT: Mun mielestä se Planet Spa African Shea Butter -sarja haisee aivan järkyttävälle, ja vielä tosi voimakkaasti

Avokkikaan ei varmasti tule mun lähelle, jos oon laittanu sitä käsirasvaa, ihan järkyttävä käry

Ainoa oikeasti hyvän tuoksuinen Avonin tuote on tähän mennessä ollu vihreän SSS-sarjan vartalovoide, ihanan kirpeä sitrustuoksu.