Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209177 kertaa)

Tigru

• Vieras
Vs: Avon calling?
« Vastaus #165 : 09.06.06 - klo:02:58 »
Lähinnä meinaan, että marketista saa samalla rahalla samanlaisia tuotteita. Yksikään Avonin vartalonhoitotuote ei ole saanut mussa aikaan mitään "hurraa"-elämystä. Esim. Planet Span tuotteet on aika hintavia, mutta eivät hintansa arvoisia (siis ainakaan ne, mitä oon kokeillu). Ekaks tulee mieleen joku vartalogeeli ja kropan kuorinta-aine mitä mulla oli, kummatkin samanlaisissa kovissa muovipulloissa ja olivat hintaansa nähden huonoja (geeli haisi pahalle eikä kosteuttanut yhtään, oli yhtä tyhjän kanssa, kuorinta-ainetta ei meinannut saada pullosta ulos, kun oli niin paksua, pullo kului hetkessä eikä aine ollut sen parempaa kuin esim. SSS-sarjan kuorinta). Sitten taas esim. Planet Spa joku vartalovoi (oliskohan ollu se oliiviöljyjuttu) haisee ruoholle ja on todella silikonista, oikein tuntee, miten tekee kalvon ihoon. Muutenkin todella halpismainen purkki (ja epähygieeninen). SSS-sarjasta mulla on kans joku vartalovoi-tyyppinen ja tavallinen kropparasva, aika kehnoja nekin, incit ei vakuuta kyllä yhtään. Vihreän SSS:n vartalovoiteesta tykkään aika paljonkin, mutta eipä tuokaan ole kummoisempi kuin esim. Dermosilin Bodyvoide (tosi paljon samantyyppisiä minusta).. Käsivoiteet on ollu kans aika kehnoja, kokemusta on yhdestä ihan halpiksesta, SSS:stä ja Planet Span purkissa olevasta (myynti lopetettu).

Siis kyllähän nuo kaikki menee, mutta parempiakin saa suunnilleen samalla rahalla. Mutta makuasioita ;) Ymmärrän kyllä jos ja kun monet nuista tykkää, itse oon vaan aika vaativa ja tietty eri ihmisille sopii eri tuotteet...

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 09.06.06 - klo:16:34 »
Minusta se Planet span sheavoi kuorinta on aivan ihana (jos nyt sitä tarkoitit) just kun on niin paksua, voisi kyllä tosiaan olla toisenlaisessa putelissa. Tuoksu on aivan ihana kans.  :-* Ja minusta se SSS sarjan vaaleanpunainessa putelissa oleva kuorinta haisee pahalle. Joten tosiaankin makuasioita. :D
Nyt kun olen tarkemmin analysoinut, niin olin kyllä vähän pettynyt yhteen luomiväriin, saa laittaa aika reilusti ja ainoastaan yksi sen kolmesta väristä on kiva (ja se onkin sitten niin kiva, etten viitsinyt palauttaa). Se perus tuuheuttava ripsiväri on kyllä mulle justiinsa hyvä, hintaansa myöten.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #167 : 09.06.06 - klo:18:46 »
Mun mielestä ne luomiväritriot on ihan syvältä: pigmenttiä ei nimeksikään ja pysyvyyskin heikko. Ihan samaa laatua esim. Anytimen kanssa. Samalla rahalla saa eBaystä esim. Cliniquen luomivärejä, joten käytän mieluummin niitä :) Se perus tuuheuttava ripsari on kyllä ihan ok, mutta taas Lash Designer täysi susi. "Kierrettävä" rajauskynä on ihan hyvä, mutta aika kuivahkoa. YR:n Yrian vastaava on mielestäni parempi, puhumattakaan vähän paremmista sarjoista... Nyt tuli tilauksen mukana se ohut tussipäinen laineri, saa nähdä millaista se on. Kokonaisuudessaan nuo Avonin meikit on mun mielestä huonoja, ennemmin ostan vaikka Lorealia tai Max Factoria. Huonoin ikinä kokeilemani meikki on Color Trendin se purkissa oleva "voidemainen" luomiväri, huh huh, oli kolmessa sekunnissa luomivaossa, vaikka mitä teki. Yleensä mulla ei ole ikinä vastaavaa ongelmaa...Tilasin muuten Intense Repair hoitoaineen ja tehiksen, kummassakin incissä silikonia kolmantena..

Monen Avonin kropan- ja kasvojenhoitotuotteen purkki on muuten tosi halpismainen ::) Esim. se voidemainen kasvojen putsari: koko talo herää, kun sitä korkkia kiskoo auki ;D Monet purkit on sellaista kovaa ohutta muovia...

EDIT: Mun mielestä se Planet Spa African Shea Butter -sarja haisee aivan järkyttävälle, ja vielä tosi voimakkaasti :-X Avokkikaan ei varmasti tule mun lähelle, jos oon laittanu sitä käsirasvaa, ihan järkyttävä käry ;D Ainoa oikeasti hyvän tuoksuinen Avonin tuote on tähän mennessä ollu vihreän SSS-sarjan vartalovoide, ihanan kirpeä sitrustuoksu.
« Viimeksi muokattu: 09.06.06 - klo:18:50 kirjoittanut Tigru »

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 11.06.06 - klo:19:42 »
Hmm, ovat sitten ilmeisesti muuttaneet joitain tuotteita hiuspuolelta pullojen vaihdon myötä. Siinä entisessä "kosteuttavassa" hiustuote sarjassa ei edes ollut mitään pikahoitsikkaa, naamiosta oli kahdenlaista jota toista syksyllä tilasin ja vieläkin löytyy, (juoksee kylppäriin) näyttääkö incin alku tältä: aqua, cetearyl alcohol, cyclopentasiloxane, cetyl alcohol, dimethicone...? Tämä ei ainakaan ole muusta kuin pyllystä kotoisin. ;)
Käytähän sitä palautusoikeutta jos siltä tuntuu, itellä jäi tuo naamio pyöriskelemään, kun en silloin syksyllä vielä inceistä tajunnut. Se Naturalsin hiusnaamio taitaa olla hiuspuolen helmi, ainakin mulle.

Minä jaksan ihan hyvin noita Avonin meikkejäkin, minä kun yritän parhaani mukaan olla ostamatta Lorealia.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #169 : 11.06.06 - klo:20:50 »
Lainaus käyttäjältä: marenki link=tjavascript:void(0);opic=34.msg77600#msg77600 date=1150044167

Minä jaksan ihan hyvin noita Avonin meikkejäkin, minä kun yritän parhaani mukaan olla ostamatta Lorealia.

Onneksi marketeista saa vielä muutakin kuin Lorealia ;D Ja kyllä esim. MF, Nivea jne. mun mielestä hakkaa nuo Avonin meikit. Sleek Lines laineria kokeilin just muutaman kerran, mutta oli ihan turha ostos, Rimmelinkin vastaava päihittää tuon ::) Väri on haalea ja haalistuu nopeasti entisestään... Tuli mieleen, että Avonin (kiinteä)puuterikin makaa laatikossa lähes käyttämättömänä, on nimittäin aika kuivakkaa ja vippa on surkea. Uuden vipan voisi tietty ostaa, mutta rasia on niin matala, että tuskin sinne muuta mahtuu kuin sellainen parin millin kova lättänä ;D Ja koostumus on tosiaan niin paljon huonompaa kuin esim. Isadoran puuterissa.

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #170 : 11.06.06 - klo:23:31 »
Tuli mieleen, että Avonin (kiinteä)puuterikin makaa laatikossa lähes käyttämättömänä, on nimittäin aika kuivakkaa ja vippa on surkea. Uuden vipan voisi tietty ostaa, mutta rasia on niin matala, että tuskin sinne muuta mahtuu kuin sellainen parin millin kova lättänä ;D Ja koostumus on tosiaan niin paljon huonompaa kuin esim. Isadoran puuterissa.

Niinpä en minäkään ollut tyytyväinen tuohon avonin puuteriin ja joskus aiemmin vuosia sitten avonin puuteria viimeksi käyttäneenä se oli maailman parasta puuteria  :-* Muistan sen vieläkin aivan ihanaa.
Ja tämän uuden sitten kun tilasin niin varauksella ja eihän se tietenkään enää ole lähelläkään mitä joskus.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 12.06.06 - klo:00:13 »
Uusimmassa kuvastossa näytti olevan seka-ja rasvaisen ihon (vihreässä sarjassa) uusi puuteri. Nimi oli joku hoitava tms. Se näytti ihan valkoiselta, mietinkin, onko se joku mitä laitetaan yöksi. Kun oli kuitenkin siinä ihonhoitotuotteiden sivulla eikä meikeissä. Aika kiinnostavan tuntuinen.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 12.06.06 - klo:11:29 »
Niitä incejä voi tutkailla jenkki-Avonin sivuilta nettikaupasta: http://shop.avon.com/avonshop/default.asp. Sieltä vasemmalta valitaan tuote ja klikkaillaan niin kauan, että saa yhden tuotteen esittelyyn. Esittelysivulla tuotteen kuvan alla oikealla on linkki Ingredients, josta avautuu uusi ikkuna, josta taas näkee incit. Mutta kannattaa huomata, että jenkeillä on paljon sellaisia tuotteita, joita Suomen Avonista ei saa.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #173 : 12.06.06 - klo:11:54 »
Marenki: Ootko testaillu sitä Naturals-sarjan hiuksiin jätettävää hoitoainetta, joka on purkissa (samanlaisessa kuin se naamiokin)? Kokelin just Naturals kuivien hiusten shampoota ja oli kyllä oikeasti hyvää :D Ei pessyt liian kovasti ja muutenkin miellyttävä tuote. Nuo Naturals hiustenhoitotuotteet vaikuttais olevan kelpoa kamaa, onkohan se jätettäväkin ??? Tosin se purkki on kyllä aika epähygieeninen :-\

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #174 : 12.06.06 - klo:20:52 »
Mie olen kyllä testannut sitä jätettävää. Siis se apricot & tangerine. Purkki voisi tietysti olla siinä parempi. Tuoksu on tosi ihana, aine on sellaista hyytelömäistä, ja ihan hyvää. Tuo ei ole edes ihan pelkkää silikonia, cyclopentasiloxane on incissä seitsemäntenä. Toinen niistä käytettävistä tuotteista, joita hiuksille mun paketissa oli. Muut olikin sitten ihan kauheita..
Muita hiusjuttuja mitä olen ehtinyt paketista kokeilemaan:
AT kuivien hiusten shampoo: Pystyy hyvin käyttämään, ei tunnu tekevän pahaa. Vaahtoaa ihanan pehmeästi, muttei kauheasti kosteuta minun hiuksia. Saman sarjan hoitoaine sai muovisen tunnun hiuksiin, kun melkein pelkkää silikonia onkin. Naturals-sarjan tea tree & mint hoitoaine: Aika reilusti silikonia, enkä tykkää siitä muovisesta tunnosta mikä jää hiuksiin... Naturals kuivien hiusten shampoota en ole vielä kerinnyt testata. AT kuivien hiuslatvojen seerumi oli tavallinen silikoniseerumi.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #175 : 13.06.06 - klo:11:33 »
Mie olen kyllä testannut sitä jätettävää. Siis se apricot & tangerine. Purkki voisi tietysti olla siinä parempi. Tuoksu on tosi ihana, aine on sellaista hyytelömäistä, ja ihan hyvää. Tuo ei ole edes ihan pelkkää silikonia, cyclopentasiloxane on incissä seitsemäntenä.

Ok, kiitti Hanna, vaikuttaa ihan kokeilemisen arvoiselta tuotteelta :) Nuo AT:n aineet oli kyllä aika kuraa, mutta Naturals hiustenhoitotuotteita kokeilen kyllä enemmänkin, kuivien hiusten shampoo ja naamio hakkaa mielestäni monet kampaamotuotteet (entisenä kampaamotuotefriikkinä tiedän mistä puhun ;D).

Huomasin muuten (taas) että mulla oli paketissa pari tuotetta, jossa ei ollut englanninkielistä ainesosaluetteloa >:( Kyseessä Sweet Finish kuorinta. Tuotteet on valmistettu Puolassa ja inci lukee vain kyrillisillä kirjaimilla (vai mitä ne nyt on). Kyllä ottaa päähän, tuollaisia tuotteita ei saisi käsittääkseni myydä Suomessa. Laitoin jo Avonille palautetta, mutta ärsyttää kyllä se ylimääräinen vaiva alkaa palauttelemaan >:( >:(

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 14.06.06 - klo:00:27 »
Se "vihreä" puuteri ei ole uutuus, on ollut jo kauan. (tai sitten se onkin niin uusi, etten mie tiedä mistä on kyse) Mutta ainakin se josta mie puhun on kosteusvoiteen päälle levitettävä, näyttää vihertävälle, mutta on siis väritön. Itse laitan sitä just ennen meikkausta ja kyllä kai se pitää ihon hieman vähemmän rasvaisena,( mutta tässä se vasta onkin ihan järkyttävän naurettavan huono vippa, se on niin pienikin, ettei siitä saa edes kiinni).

Kummasta kuivien hiusten shampoosta te puhutte? Tangeriini vai Unikko, mulla on tietty molemmat. ;) Minusta ne on aika saman tuntuisia pestessä, enemmän tykkään tangeriinista ihan vaan tuoksun vuoksi. Meillä kyllä on tuota Naturalsin jätettävääkin, itse en mitenkään hirveästi tykännyt (jätettävissä mie tykkään ainoastaan PM:tä), mutta mies oli aivan innoissaan, on kuulemma ihan huippua. :D Naturalsin hoitosuihke on ihan kökkö, enkä edes perustele.

Mietiskelin, että uskaltaisikohan sen suihkevahan tilata, ainakin olisi halpaa. Tietty, jos tilaisin nyt sen ja se olisikin kökköä, niin pitää joka tapauksessa laittaa palautuksia lähiaikoina.

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #177 : 14.06.06 - klo:12:04 »
Kuuluuko tuon personal match matte meikkivoiteen haista "liimalle"? Mua ainakin yököttää toi haju..  :-X
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 15.06.06 - klo:21:20 »
Ah, viime yönä tutkiskelin taas silmät ristissä eläinkokeettomien kosmetiikkamerkkien listoja ja kyllä vain, Petan listalta löytyi Avon. :D Olen vähän miettinyt, että puhuukohan ne totta väittäessään jossain nettisivun syrjäisemmällä kolkalla, etteivät testaa. No nyt uskon, tuli ihan hyvä mieli.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 17.06.06 - klo:00:49 »
Ah, viime yönä tutkiskelin taas silmät ristissä eläinkokeettomien kosmetiikkamerkkien listoja ja kyllä vain, Petan listalta löytyi Avon. :D Olen vähän miettinyt, että puhuukohan ne totta väittäessään jossain nettisivun syrjäisemmällä kolkalla, etteivät testaa. No nyt uskon, tuli ihan hyvä mieli.
Tossa Petan listalla on vaikka mitä firmoja jotka ei esim. Animalian listalle kelpais todellakaan. Muistaakseni siel on myös Chanel ja vastaavia jotka ei tosiaankaan ole eläinkoevapaita. Valmiita tuotteita eivät varmaan testaa mutta raaka-aineet kylläkin (ihanku Lumene ja Herbina, siks eivät ole Animalian listalla kun se on tiukka noista raaka-aineistakin). Kun siel Peta-sivulla on eritelty vähän tarkemmin noita niin noi Avonit ja Chanelit on just laitettu kategoriaan "lupaa välttää turhia eläinkokeita ja olla muutenkin tosi luonnonmukainen" eli suomeks sanottuna on lirkutelleet itsensä listalle ilman sinänsä mitään ansioita. Korjatkaa toki jos olen väärässä mutta tämän kuvan mä sain sieltä sivuilta.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com