Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205330 kertaa)

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
Vs: Avon calling?
« Vastaus #180 : 17.06.06 - klo:22:16 »
Huomenna pitäisi katsoa niitä palautuksia. Ikävä kyllä, joudun lähettämään aika monta juttua takaisinpäin.. Toivottavasti ei ole kovin hankalaa. Se summa mikä niistä palautuksista tulee, vähennetään siis laskusta jos niin haluaa?

Se "vihreä" puuteri ei ole uutuus, on ollut jo kauan. (tai sitten se onkin niin uusi, etten mie tiedä mistä on kyse) Mutta ainakin se josta mie puhun on kosteusvoiteen päälle levitettävä, näyttää vihertävälle, mutta on siis väritön. Itse laitan sitä just ennen meikkausta ja kyllä kai se pitää ihon hieman vähemmän rasvaisena,( mutta tässä se vasta onkin ihan järkyttävän naurettavan huono vippa, se on niin pienikin, ettei siitä saa edes kiinni).

Ai se ei olekaan uusi. Mie olenkin vasta pari kuvastoa nähnyt. Mutta tuo pitää varmaan tilata seuraavalla kerralla. Toivottavasti ei ole mitään tukkivaa ainetta, sehän olisi sitten sama kuin olisi yölläkin meikkiä.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #181 : 19.06.06 - klo:12:06 »
^^se ei vissiin ole yökäyttöön tarkoitettu, vaan siis sehän on ihan meikiksi tarkoitettu? Vai luulenko mä ihan väärin...
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

rebecca

• Vieras
« Vastaus #182 : 19.06.06 - klo:20:30 »
Onko kukaan kokeillut sitä uutta "kuivaa" kynsilakkaa (eli niitä tarroja)?
Mietin, kannattaisiko kokeilla hääpäivänä niitä?  :)

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 19.06.06 - klo:20:36 »
Ei se vihreä/valkoinen puuteri ole meikki, vaan "hoitotuote". Ei ollut itse puuterissa inciä, niin ei voinut tarkistaa ainesosia ja muukin teksti oli ainakin minun putelissa kyrilisillä...Mutta voithan Hanna laittaa sähköpostia Avonille ja pyytää inciä ennen tilaamista.

http://www.caringconsumer.com/pdfs/companiesDontTest.pdf
Siellä ko. PETAn lista josta puhuin. Erittelyitä ei ole, ainoastaan testaamattomat ja ne jotka varmasti testaavat.

Poissa Marion

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #184 : 19.06.06 - klo:21:17 »
Onko kukaan kokeillut sitä uutta "kuivaa" kynsilakkaa (eli niitä tarroja)?

Oon kokeillu yhdelle kynnelle ja vaatii kyllä mielestäni vähän harjoittelua, että saa nätisti. Oli vähän vaikeaa löytää sopiva koko peukalon kynteen, mutta ehkä noita voi jotenkin leikata.. Mutta ihan kiva lopputulos ja tilasinkin yhdet tarrat punaisessa värissä. En ikinä saa siististi tummanpunaisia kynsiä tavallisella lakalla, mutta ehkäpä näillä onnistuu. Aika kalliita nuo kyllä ovat yhdeksi lakkauskerraksi!

Tuota kynsilakkapakettia ei muuten kannata availla ennen laittamishetkeä, kun kuulemma tarrat kuivuvat nopeasti.

Poissa Psaikku

• Haiven
  • *
« Vastaus #185 : 20.06.06 - klo:00:01 »
Onko kellään kokemuksia Kuolleenmeren mutanaamiosta tai Soijaa ja Sitruunaruohoa sisältävästä naamiosta?
PurePore-fection sarjan naamio on kyllä parhaimpia kokeilemiani. Siis tämä vihreä savinaamio. Iho jää ihan uskomattoman sileäksi naamion pois pesemisen jälkeen. Tekisi mieli laittaa sitä joka päivä  :D

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #186 : 20.06.06 - klo:03:25 »
Ei se vihreä/valkoinen puuteri ole meikki, vaan "hoitotuote". Ei ollut itse puuterissa inciä, niin ei voinut tarkistaa ainesosia ja muukin teksti oli ainakin minun putelissa kyrilisillä...Mutta voithan Hanna laittaa sähköpostia Avonille ja pyytää inciä ennen tilaamista.

Ok, kiitos, hyvä tietää. Pitääkin laittaa sitten Avonille kysymys.

Onko kellään kokemuksia Kuolleenmeren mutanaamiosta tai Soijaa ja Sitruunaruohoa sisältävästä naamiosta?

On minulla tuosta kuolleenmeren mutanaamiosta. Se on ihan hyvä perus-savinaamio. Sitä kuolleenmeren mutaa ei sisällä kyllä nimeksikään.

jenniilona

• Vieras
« Vastaus #187 : 26.06.06 - klo:18:09 »
Itse kokeilin tota kuivaa kynsilakkaa muutama viikko sitten, ja täytyy sanoa, että hieman vaati ensin harjoittelua. Mutta lakka pysyi virheettömänä lähes kaksi viikkoa, mikä oli yllätys, koska muuten mulla ei ole ollut mitään positiivisia kokemuksia Avonin kynsilakoista. Eivät kestä sitten millään ns. normaalikäytössä.

rebecca

• Vieras
« Vastaus #188 : 27.06.06 - klo:10:26 »
Hääni ovat perjantaina ja tilasin sitä kuivaa kynsilakkaa. Konsulttini lupasi toimittaa torstaina.
Nyt vaan pitää osata laittaa ne lakkalaput paikoilleen...  ;D

Tigru

• Vieras
« Vastaus #189 : 09.07.06 - klo:14:04 »
Ostin eBaystä sen Clinical kuorinnan (tuubissa), kellään kokemuksia siitä? Tässä kampanjassahan olis ollu se tarjouskin, mutta tuumasin silti, että eBaystä tulee silti paljon halvemmaksi, maksoin 7,2e postareineen...

jenniilona

• Vieras
« Vastaus #190 : 11.07.06 - klo:15:16 »
Oon nyt pari päivää testaillut tuota Avonin Anew Retroactive+ 2-in-1-puhdistusgeeliä ja aikas mukavalta se tuntuu näin kesällä, vaikka yleensä käytän puhdistusmaitoa pintakuivan ihoni puhdistukseen. Tulee sellainen viileä tunne, mutta ei kuitenkaan kiristävä kuten yleensä veden kanssa lotratessa.
Toinen ehdoton kesätuotteeni on ollut Avonin Planet Span Arizona Hot Sands hoitava suihkuemulsio. Sen jälkeen ei ole tarvinnut laittaa kosteusvoidetta ollenkaan, ei edes käkkyräkuiviin sääriini.

rebecca

• Vieras
« Vastaus #191 : 13.07.06 - klo:21:05 »
Tykkäsin todella siitä kuivasta kynsilakasta. Siisti ja kestävä lopputulos!

Turhan arvokasta tietysti jatkuvaan käyttöön, mutta juhlatilaisuuksiin tilaan varmasti toistekin.  :)

Tigru

• Vieras
« Vastaus #192 : 18.07.06 - klo:00:23 »
Eipä ollut kovin kummoista tuo Clinical Micro-Exfoliant :-\ On se sen 7e arvoista, mikä siitä maksoin, mutta jos olisin maksanut täyden hinnan, niin olisi ollut iiiiiso pettymys. Mielestäni Lorealin mikrohionta on parempaa, jotenkin tehokkaamman tuntoista.

Ostin jokin aika sitten siitä tarjouksesta Clean Cream putsarin ja kuivan ihon kasvoveden (maksoi jotain 7e yhteensä?) ja tuo putsari on kyllä ihan huippua! On parempaa kuin Gentle Cream Cleanser, jota oon kommentuinu joskus aikaisemmin. Tämä Clean Cream tuntuu iholla paremmalta ja jättää ihon ihanan pehmeäksi, ei tarvitsisi laittaa pesun jälkeen ollenkaan mitään voidetta. Menee ihan top 5 putsareihin, joita oon kokeillu. Esim. Erisanin putsariinkin verrattuna jättää ihon paremman tuntoiseksi. Enpä tiedä onko mun ikisuosikki Cliniquen Comforting Cream Cleanserkaan tätä parempaa :D Lisäksi silmämeikki lähtee ihan ok, eikä kirvele silmiä yhtään (toisin kuin Gentle Cream Cleanser), eikä tämä tuubi naksu ja pauku avatessa. Joko hehkutin tarpeeksi ;D

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 19.07.06 - klo:01:48 »
No nythän se mielipide-ero selkisi noista putsareista! En ollut aiemmin ees tajunnut, että puhuttiin eri puteleista.  ::) Mutta siis juu, suosikkihan se on täälläkin.

Vielä pitää kommentoida sitä Naturals hiusnaamiota. Kaverille sen toimitin ennen juhannusta ja sen tukka oli nyt ihan oikeasti erinnäköinen!  :o Ennen tukka oli sellainen käsittelyistä räjähtänyt pörrö, nyt se oli puolet "matalampi", siis sileämpi. Kaveri ei suostu ostamaan kampaamotuotteita ja oli ihan onnessaan kun löytyi niin halvalla hyvä tuote. Nyt ei saa nauraa, mutta tuli sellainen hyvä mieli kun sai autettua kaveria.

Mulla on nyt ensimmäinen jakso kun en tilaa mitään, ah tätä autuutta.  :D Ei tarvitse huolehtia tuotteita kenellekään, kun tavallisesti aina pyöriskelee nurkissa epämääräisiä Avonin puteleita. Taidan lopetella tilaamisen muille, siis vieraille (paitsi tuolle pörrökaverille...), ja tilailla jatkossa vaan kimpassa äidin ja siskon kanssa.

rebecca

• Vieras
« Vastaus #194 : 31.07.06 - klo:17:00 »

Vielä pitää kommentoida sitä Naturals hiusnaamiota. Kaverille sen toimitin ennen juhannusta ja sen tukka oli nyt ihan oikeasti erinnäköinen!  :o Ennen tukka oli sellainen käsittelyistä räjähtänyt pörrö, nyt se oli puolet "matalampi", siis sileämpi.

Onko kyseessä eri tuote, kuin tuo Advance techniques- hiusnaamio?
Onko tuosta AT-naamiosta kokemuksia?