Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205337 kertaa)

Tigru

• Vieras
Vs: Avon calling?
« Vastaus #195 : 16.09.06 - klo:22:35 »
Ajattelin tehdä pitkästä aikaa tilauksen (jos nyt mun tilauksia enää otetaan vastaan, kun oon ollu monta kuukautta tilaamatta), haluan nimittäin sen mustan laukun, jonka voi ostaa vitosella, kun tilaa kolmella kympillä tuotteita ::) Samalla voisin tilata sitä Clinical sy-voidetta, purkki loppui parisen viikkoa sitten ja uusi on ihan pakko saada, huomaan jo nyt muutoksen huonompaan suuntaan, kun oon joutunu käyttämään Cliniquen Repaiwear sy-voidetta (tulee kuivuudesta johtuvia pieniä juonteita). Ja jos vaikka tilais huulipunanäytteitä kymmenisen kappaletta ja avokille partavaahtoa/ geeliä (on kuulemma ollu hyvää ja purkki on lopuillaan). Niin ja kun tilaa yli 80 eurolla, voi ostaa 15 eurolla setin, johon kuuluu poskipunahelmet ja -suti, irtopuuteri ja meikkivoide. Eli taitaa olla tulossa iso tilaus... Ja vain yhden laukun takia, joka on varmaan loppujen lopuksi aika laaduton ;D

zel´riub

• Vieras
« Vastaus #196 : 25.10.06 - klo:20:36 »
Onko Avonilaiset käyttäneet tuota vaaleille hiuksille tarkoitettua raidoitusgeeliä? Paketissa ei ollut lainkaan käyttöohjeita, joten muiden käyttökokemuksia otetaan vastaan  :)

Tigru

• Vieras
« Vastaus #197 : 27.10.06 - klo:22:07 »
^ Tuo aine ei ole tainnu olla pitkään aikaan normaalisti myynnissä, ainakaan itse en ole sitä nähnyt koko vuonna, nyt tais olla poistomyynnissä siinä tämän jakson kuvastossa.. Kokeile vaikka googlettaa, mä en kyllä osaa auttaa :-\

Oon käytelly muutamia kertoja poskipunahelmiä ja tykkään tosi paljon :-* Kiva sävy ja levittyy hyvin, väriäkin tulee just sopivasti.. Ajattelin tilata eBaystä muutaman huulipunan, lähinnä NutraLushia mietin kun sitä on niin MUA:ssakin kehuttu. Taitaa maksaa Suomessa n. 15e ja eBaystä saa muutamalla eurolla, saa nähdä millaista on..

Tigru

• Vieras
« Vastaus #198 : 31.10.06 - klo:00:20 »
Onko kellään kokemuksia tästä Avonin "mark." tuotesarjasta? Kyseessä lähinnä teineille suunnattu sarja, joitakin meikkejä on hehkutettu MUA:ssa tosi paljon.. Esim. se Good Glowing Powder Blush sävyssä After Glo ja Kiss Therapy Lip Balm (en muista nimiä kokonaan), huulikiillot, huulipunat, luomivärit... Pakko laittaa nyt heti tilaus jonneki eBay-storeen. Kyselin Suomen Avoniltakin, milloin nuita tuotteita olis tulossa Suomeen, mutta eivät tietenkään tienneet.. Aivan ubersöpöjä meikkejä kuitenkin ja hinta-laatusuhteen pitäisi olla tosi hyvä :)

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #199 : 06.11.06 - klo:12:25 »
Teinpä Avonille pitkästä aikaa tilauksen joskus viime vuoden lopulla viimeksi tilannut.Mutta hyvin näytti tunnukset pelittävän.Saas nähä mitä tulee.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #200 : 20.11.06 - klo:09:57 »
Miten tuo konsulttina oleminen käytännössä toimii, jos en halua tilata kuin itselleni? En siis haluasi että tuntemattomat alkaisvat ottaa yhteyttä yms. Onko siitä vaaraa? Onko mitään liittymis/aloitus maksuja? Sorry, on niin pitkä ketju, etten ehdi/jaksa selata läpi. Entä onko tuotteet laadultaan verrattavissa YR:n, Oriflame... vai onko parempia?

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 14.12.06 - klo:07:57 »
Mun mielestä laatu noissa on sellaista vähän parempaa markettikamaa ja meikeissä ehkä samaa tasoa kuin joku Maybelline.Hinnat tosin halvemmat.

Itse oon ihan älyttömän ihastunut Avonin Planet spa valkoinen tee putsariin,puhdistaa hyvin,muttei kuivata ja tuoksu on raikas,mutta mieto.Vastaa ehkä lähiten Dermalogican Special cleansing geeliä.Myös Anew sarjan silmänympärys seerumi on toiminut kuin unelma,kosteuttaa hyvin,muttei jätä tahmaista pintaa,eli meikin alle voi hyvin laittaa.

Senses suihkugeeleistä tykkään myös kovasti,eivät kuivata,hyvän tuoksuisia ja edullisia.Ovat tosin aika perussuihkugeelejä.

Myös happea antavan päänahanhoitovaahdon olen testannut ja se on auttanut hyvin kutinaan.Muihin hiustenhoitotuotteisiin en ole uskaltaut sortua.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 20.12.06 - klo:17:57 »
Testasin äiteeltä Naturals-sarjan greippishampoota- ja hoitoainetta. Shampoo kuivatti ja takutti ja hoitis ei hoitanut ::) Eipä kyllä yllättänyt. Aamulla olikin sitten tukka iso takkupallo, mikä on harvinaista. Tukkani on tottunut hyvään ja protestoi ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Tigru

• Vieras
« Vastaus #203 : 20.12.06 - klo:18:09 »
^ Onpa hyvä että kerroit, en mene sitte osteleen muita kuin sitä Naturals-sarjan kuivien hiusten shampoota. Se on kyllä ihan mielettömän hyvää, hakkaa kaikki kokeilemani kampaamotuotteet (redkenit, nexxukset, lanzat, joicot..) :-* Ne poskipunahelmet on muuten aivan törkeen hyviä, samoin kaikki kokeilemani Mark-sarjan meikit (ei saa suomesta). Oikeestaan kaikki lähiaikoina testaamani Avonin tuotteet on ollu hyviä, ei tule enää tehtyä mitenkään niin paljon hutiostoksia kuin aluksi.

Heh heh, mä käytän nykyään oikeastaan vain selektiivistä kosmetiikkaa plus Avonia ;D

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 19.01.07 - klo:19:58 »
On mulla hidas systytys.  ;D Luin juuri poskipunakeskustelua ja mietin, että ei mulla vaan ole kuin 3 poskipunaa, enkä enempää tarvikaan... Niin, onhan mulla nuo molemmat poskipunahelmetkin, ne vaan ei ole mahtuneet meikkipussiin, niin ovat jossain. Olen ollut vähän pulassa, kun loppui se oranssin sarjan yövoide, ja jouduin ostamaan ihan vaan Lumenea tilalle, joka on kyllä mulle selkeästi huonompaa. Voisinkin tehdä tilauksen, jos löytyisi jotain "tarpeellista"...

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 22.01.07 - klo:10:51 »
Minä taas sorruin tilaamaan Avonilta.Eli tilaukseen lähti Exotic Beaches EDT,en ole koskaan tuoksutellut,enkä kokeillut,joten täytyy toivoa,ettei ole huti,finnikynä,kaksi huulikiiltoa,valkoinen tee putsari ja naamio.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Miia82

• Vieras
« Vastaus #206 : 28.01.07 - klo:19:37 »
Hei! Olen Avon kauneuskonsultti, jos haluat tilata ilman omia tunnuksia. Niin ota minuun yhteyttä kurre_maa@hotmail.com toimin helsinki/vantaa alueella jos joutuu postittamaan otan puolet postikuluista ja puolet maksan itse. Pistän sinulle uuden esitteen ja muutamia näytteitä.

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #207 : 09.02.07 - klo:18:35 »
Tein tilauksen avonille ja ärsyttää lähettivät laskun s.postiin jo viikkoa enen kuin olin tilauksen saanutkaan!
Paketin piti olla postissa maanataina niin se olikin vasta eilen.
Kyllä laskulla on kiire! Tuotteiden toimituksella ei niinkään!
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #208 : 06.04.07 - klo:16:47 »
Kysymys: pitääkö tuotteet maksaa ennenkuin ne saa vai vasta sen jälkeen?Olen liittynyt konsultiksi ja moni on minulta tilannut mutten tahtoisi maksaa ennenkuin mulle on maksettu...
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
herkän ihon hoito
« Vastaus #209 : 14.05.07 - klo:16:33 »
Heippa, vinkkejä kaipaisin. Mulla on aikas kuiva ja herkkä iho, couperosaa poskilla. Ikää on kertynyt 3kymppiseksi, mutta iho on nuoremman oloinen.

Erityisesti kiinnostaisi nuo Avonin tuotteet, mutta enpäs oikein tiedä mitkä soveltuisivat parhaiten. Ilmeisesti solutions sininen sarja olisi hyvä, mutta miten anew:t soveltuvat (lähinnä retroactive / alternative)? Entä miten hyvin soveltuvat planet spa-tuotteet, ja mitkä niistä erityisesti?
Tiedän että avonilla on se clinical tehoserum, mutta kaipailen tietoa puhdistuksesta, kasvovedestä  ja päivä/yövoiteesta.

Onko tietoa, mitkä avonin kasvojen kuorinnasta on rakeettomia?

Toiveikkaana kiitän avusta!

Yhdistin kysymyksesi tänne avon-ketjuun. -S-
« Viimeksi muokattu: 15.05.07 - klo:12:04 kirjoittanut Serafi »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.