Enpä oo avonilta nyt vähän aikaa tilannut ja meni maku viimesen viestin myötä.
Mulle tuli juuri tuo alla olevassa viestissä mainittu 10 kuvasto enkä siitä tilannut.
Sitten mailitse on tullut tämä tiedote joka automaattisesti tulee kauneuskonsulteille.
Tämän viestin jälkeen jokseenkin sieppas!
Varsinkin punaset kohdat.
Hei!
Kesän aikana Avon päätti toteuttaa toiveet ja lähetti vanhoille rekisteröityneille esitteen postitse. Se onkin saanut kaikki vanhat innokkaasti mukaan ja näin nettipostilla minä muistan sinua vielä kesän päättyessä. Mikäli et halua ottaa osaa Rintasyöpäkampanjaan, poista tämä viesti, jatkossa en minäkään halua häiritä sähköpostiasi Avonin merkeissä, mutta tämän kampanjan halusin vielä informoida.
Jos et pääse Avon-sivuillesi, se johtuu siitä, että ne ovat suljettu turvallisuussyistä huomatessamme, että sinä itse et käytä niitä. Otathan yhteyttä, niin ilmoitan väliaikaisen salasanan sinulle.
Tässä tieto myös Sinulle:
Tämän alkavan kampanjan 11 julistan alueellamme 3, "tiimikampanjaksi!" Löytyykö Sinusta yhteishenkeä? Oletko valmis ottamaan osaa hyvän asian puolesta?
Toivon, että kaikki tämän viestin saajat tekevät kampanjan 11 aikana ainakin yhden vähintään 80 euron tilauksen, jossa on mukana edes 1 kpl Rintasyöpäkampanjan tuote! Kampanja 11 voimassa 23.8. – 10.9.07. Olitpa sitten itselleentilaaja, lepovuorossa, lomalla tai et ole tehnyt pitkään aikaan tai kenties et koskaan tilausta tms., toimi tässä ja nyt, saat yhdellä pienellä tilauksella paljon hyvää aikaan.
Koskaan ei tiedä milloin se sattuu omalle kohdalle, ellei vielä ole sattunut. Jos sinulla on läheisiä tai tuttuja tai tutun tuttuja, jotka ovat joutuneet kamppailemaan yhden yleisimmän syövän kanssa, tiedät, miten vaikeasta asiasta on kyse.
Alkuvuodesta luovutetaan taas Syöpäyhdistyksen Roosa Nauha –rahastolle shekki Avonin keräämästä rahasummasta. Toivon, että alueemme tekisi oman näyttävän osuutensa keräykseen.
Laita sähköposti- tai tekstiviesti tutuillesi ja pyydä heitä tutustumaan ja lukemaan Avonin etusivulla oleva e-kuvasto. Muista mainita myös, että vaikka rintasyöpärannekkeita ei kuvaston takakannessa ole näkyvillä, niitä saa tilata aina. (löytyy myyntivinkeistä mutta varmuudeksi tilausnro: 4155

Varmasti saat tilauksia.
www.avon.fi etusivulta löydät infoa + päivämäärän 30.9., jolloin ensi kertaa Suomessa järjestetään – perinteistä kansainvälistä tapaa noudattaen – Rintasyöpäkävelykampanja! Tarkoituksena on kerätä rahaa tutkimuksiin ja tämän kampanja 11 aikana ehdimme loistavasti näyttämään alueen 3 yhteisvoiman. Jos olet kampaaja, kosmetologi, meikkaaja- maskeeraja, tai minkä tahansa alan puitteissa edustat Avonia, markkinoit samalla myös omaa yritystäsi hyvän asian puolesta.
Kun maanantaina 10.9.07 kampanja 11 päättyy alueellamme toivon, että jokaisen nimi olisi mukana tilausten tehneiden listassa osoittamassa, minkälainen voima meistä irtoaa kun päätämme "puhaltaa yhteen hiileen." Ja jos kaikki tilaajat ottaisivat toisiaan kädestä kiinni, kuinkahan pitkän jonon saisimmekaan aikaiseksi?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ymmärän kyllä hyvän asian tarkoituksen.Ja myynnissä olevat kovat paineet.
Mutta ensinnäkin ärsyttää koko viestin tyyli,mutta varsinkin tuo ensimmäinen punainen lause.Vaikka ei aina ja joka kuvastosta tilaakaan niin eihän se sitä tarkota että ei olisi ollenkaan kiinnostunut siitä mitä avonille kuuluu!
Mielestäni tuo heijastuu ainakin tylyltä sanomalta!
Toinen on tuo ettei pääse kirjautumaan siitä kyllä olen ollut tietoinen että se saatetaan poistaa.Mutta tuo
turvallisuussyistä bullshit ..lähinnä mielestäni kiusantekoa.
Itse ainakin ajattelin tulevaisuudessakin tilata ja pysyä mukana,mutta tällaiset viestit kyllä syövät halukkuutta/ajavat tilaamaan ulkomailta.