Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 213648 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: herkän ihon hoito
« Vastaus #210 : 14.05.07 - klo:17:36 »
Erityisesti kiinnostaisi nuo Avonin tuotteet, mutta enpäs oikein tiedä mitkä soveltuisivat parhaiten. Ilmeisesti solutions sininen sarja olisi hyvä, mutta miten anew:t soveltuvat (lähinnä retroactive / alternative)? Entä miten hyvin soveltuvat planet spa-tuotteet, ja mitkä niistä erityisesti? Tiedän että avonilla on se clinical tehoserum, mutta kaipailen tietoa puhdistuksesta, kasvovedestä  ja päivä/yövoiteesta.

Kokeilemallahan se selviää sopiiko tuotteet sun iholle vai eivät. Tietysti suosituksia voidaan aina antaa, mutta vain sie itse tiiät mitkä tuotteet sulle sopivat parhaiten ;) Täältä löytyy useita käyttäjäkokemuksia Avon-tuotteista: http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=34.0

Onko tietoa, mitkä avonin kasvojen kuorinnasta on rakeettomia?

Tähän kysymykseen Avonin konsulentit osaavat varmasti vastata, joten yhteyttä vain sellaiseen piirimyyjään tai vastaavaan. Avonhan tosiaan on Oriflameen verrattava sarja, jota myydään yksityisten myyjien kautta.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Avon calling?
« Vastaus #211 : 14.05.07 - klo:17:53 »
Juu tiedänhän mä sen, että testaamalla vain saavuttaa onnen  :) mutta kiinnosti saada vähän tietoa, josko jollain on kokemuksia samankaltaisen ihon hoidossa...
« Viimeksi muokattu: 15.05.07 - klo:12:05 kirjoittanut Serafi »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Apollonia

• Vieras
Vs: herkän ihon hoito
« Vastaus #212 : 06.06.07 - klo:23:41 »
Hei Jouana! Olen Avonin kauneuskonsultti ( kuten moni muukin tällä palstalla  ;) ) ja huomasin viestisi,  johon et ole saanut vastausta. Toivottavasti nämä vinkit eivät tule liian myöhään!

Erityisesti kiinnostaisi nuo Avonin tuotteet, mutta enpäs oikein tiedä mitkä soveltuisivat parhaiten. Ilmeisesti solutions sininen sarja olisi hyvä, mutta miten anew:t soveltuvat (lähinnä retroactive / alternative)?

Solutions-sarjasta suosittelen sinulle puhdistukseen uutta puhdistusvaahtoa sekä alkoholitonta kasvovettä ja voiteiksi sinistä sarjaa tai Hydra-Radiancea.
Anew-sarjasta taas suosittelisin Retroactivea, Alternative ei välttämättä sovi kasviperäisyytensä vuoksi herkkäihoisille.

Entä miten hyvin soveltuvat planet spa-tuotteet, ja mitkä niistä erityisesti?
Planet Spa -sarjassa herkälle iholle sopivat valkoinen tee -tuotteet, samoin sake & riisi -tuoteryhmästä voisi löytyä sopivia tuotteita.

Onko tietoa, mitkä avonin kasvojen kuorinnasta on rakeettomia?
Anew Clinical -sarjasta glykolihappokuorinta, eli Advanced Retexturising Peel, on rakeeton.

Annan mielelläni lisävinkkejä Avonin tuotteista!  :)

Apollonia

• Vieras
« Vastaus #213 : 07.06.07 - klo:18:39 »
Onko joku testannut viime kampanjassa lanseerattua Lip Radiance -huulikiiltoa? Ei näy olevan enää tässä uudessa esitteessä.

Poissa Marion

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #214 : 07.06.07 - klo:18:52 »
^Mulla on pari noita Lip Radianceja. Omaan makuun ehkä vähän turhan hileisiä. Muuten kyllä tykkään ja erityisesti siitä, että nuo eivät tuoksu tai maistu oikeastaan millekään. Samasta syystä tykkään myös niistä uusista Glazewear-kiiltohuulipunista  :)

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 14.06.07 - klo:16:29 »
Omia kokemuksia (huom. en ole ostanut näitä Suomen Avonista, enkä tiedä onko kaikissa maissa sama valikoima):

Black Cherry & Nutmeg Jelly Body Wash - Tosi ihanaa!  :-*. Tosin haju alkaa etomaan jos koko ajan käyttää, mutta tykkään kuitenkin. En suosittele herkästi hajusteisiin reagoivalle. Mulla on myös samantuoksuinen bodyspray, jolle en ole keksinyt käyttöä..

Glazewear - lipstick (sävy Kiss of Pink) - Pidän tosi paljon :). Nätti sävy (tosin nimestään huolimatta ei kovin pinkki..), ihana kiilto, vaikka onkin puikkomuodossa. Tosin kuluu pois ihan ärsyttävän nopeasti, mistä pitkä miinus  :-\.

Muut tuotteet onkin siitä ''teinisarjasta":

Color Trend Glow On Liner (sävy Metallic Green) - Ihana myöskin, tosi kaunis sävy ja ''hyvä'' käyttää. Harmi vaan, ettei sovi vihreisiin silmiini kovin hyvin.

Color Trend Kiss'n'go -huulipuna (sävy Sequin) - Ihan ok, mitä tolla hinnalla nyt saa. Sävy ei miellytä niin kovin, mutta kai se joskus menee, jos haluaa luonnollisempaa tyyliä.

Multa löytyy myös sävy Fall Peach (kausisävy ilmeisesti), mutta sen varmaan pistän kiertoon, kun ei sopinutkaan mulle yhtään.

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 22.06.07 - klo:13:45 »
Jalkahoito tuotteista kokemuksia? Uudessa lehtisessä oli jalkanaamiota ja muita tuotteita. Kannattaako nämä siis ostaa suomen myyjältä vai tilata jostakin ulkomailta, minkälaiset on hintaerot?

Tigru

• Vieras
« Vastaus #217 : 22.06.07 - klo:21:23 »
^ No eBaystä saa halvemmalla kuin konsulttihinnoilla Suomessa, itse tilaan ihonhoitotuotteet Briteistä ja meikit Usasta, ihan postikulujen takia.

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #218 : 23.07.07 - klo:13:01 »
Onkohan Hydrofirming silmänympärysvoide tuoksuton? Entäpä riittäisiköhän se talveksi kosteuttamaan 26-vuotiaan silmänympärysihoa? Minulla ei siis ole mitenkään "ongelmallinen" tai vaativa silmänympärysiho (kuiva, hilseilevä, kutiseva tms.) ja kaipaankin voiteelta lähinnä kosteuttavuutta ja imeytyvää koostumusta.  Ainakin muutama juures on tätä voidetta kehunut tässä ketjussa ja voide kuullostaa kyllä hyvältä tuotteelta.

Myös Naturals-sarjan kuivien ja värjättyjen hiusten shampoo (siis se unikko ja mantelimaito) on alkanut kiinnostaa, kun sitä on tässäkin ketjussa kehuttu. Shampoo lienee silikoniton. Onkohan sen tuoksu miten vahva?

Ja vielä kysymystulvan päätteeksi: :D Onkohan kenenlläkään kokemusta Avon solutions -sarjan kuivalle ja normaalille iholle tarkoitetusta Replenishing cleansing foam -puhdistusvaahdosta? Sopisikohan se pintakuivan sekaihon pesemiseen talvella?

Edit. Tämä viesti olisi sopinut paremmin kyllä ihonhoitoketjuun, eli pahoittelut OT:stä.

« Viimeksi muokattu: 23.07.07 - klo:13:26 kirjoittanut Nadine »
1bMii

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #219 : 26.08.07 - klo:22:42 »
Enpä oo avonilta nyt vähän aikaa tilannut ja meni maku viimesen viestin myötä.
Mulle tuli juuri tuo alla olevassa viestissä mainittu 10 kuvasto enkä siitä tilannut.
Sitten mailitse on tullut tämä tiedote joka automaattisesti tulee kauneuskonsulteille.
Tämän viestin jälkeen jokseenkin sieppas!
Varsinkin punaset kohdat.
Hei!

Kesän aikana Avon päätti toteuttaa toiveet ja lähetti vanhoille rekisteröityneille esitteen postitse. Se onkin saanut kaikki vanhat innokkaasti mukaan ja näin nettipostilla minä muistan sinua vielä kesän päättyessä. Mikäli et halua ottaa osaa Rintasyöpäkampanjaan, poista tämä viesti, jatkossa en minäkään halua häiritä sähköpostiasi Avonin merkeissä, mutta tämän kampanjan halusin vielä informoida.

Jos et pääse Avon-sivuillesi, se johtuu siitä, että ne ovat suljettu turvallisuussyistä huomatessamme, että sinä itse et käytä niitä. Otathan yhteyttä, niin ilmoitan väliaikaisen salasanan sinulle.

Tässä tieto myös Sinulle:
Tämän alkavan kampanjan 11 julistan alueellamme 3, "tiimikampanjaksi!" Löytyykö Sinusta yhteishenkeä? Oletko valmis ottamaan osaa hyvän asian puolesta?

Toivon, että kaikki tämän viestin saajat tekevät kampanjan 11 aikana ainakin yhden vähintään 80 euron tilauksen, jossa on mukana edes 1 kpl Rintasyöpäkampanjan tuote! Kampanja 11 voimassa 23.8. – 10.9.07. Olitpa sitten itselleentilaaja, lepovuorossa, lomalla tai et ole tehnyt pitkään aikaan tai kenties et koskaan tilausta tms., toimi tässä ja nyt, saat yhdellä pienellä tilauksella paljon hyvää aikaan.

Koskaan ei tiedä milloin se sattuu omalle kohdalle, ellei vielä ole sattunut. Jos sinulla on läheisiä tai tuttuja tai tutun tuttuja, jotka ovat joutuneet kamppailemaan yhden yleisimmän syövän kanssa, tiedät, miten vaikeasta asiasta on kyse.

Alkuvuodesta luovutetaan taas Syöpäyhdistyksen Roosa Nauha –rahastolle shekki Avonin keräämästä rahasummasta. Toivon, että alueemme tekisi oman näyttävän osuutensa keräykseen.

Laita sähköposti- tai tekstiviesti tutuillesi ja pyydä heitä tutustumaan ja lukemaan Avonin etusivulla oleva e-kuvasto. Muista mainita myös, että vaikka rintasyöpärannekkeita ei kuvaston takakannessa ole näkyvillä, niitä saa tilata aina. (löytyy myyntivinkeistä mutta varmuudeksi tilausnro: 4155 8) Varmasti saat tilauksia.

www.avon.fi etusivulta löydät infoa + päivämäärän 30.9., jolloin ensi kertaa Suomessa järjestetään – perinteistä kansainvälistä tapaa noudattaen – Rintasyöpäkävelykampanja! Tarkoituksena on kerätä rahaa tutkimuksiin ja tämän kampanja 11 aikana ehdimme loistavasti näyttämään alueen 3 yhteisvoiman. Jos olet kampaaja, kosmetologi, meikkaaja- maskeeraja, tai minkä tahansa alan puitteissa edustat Avonia, markkinoit samalla myös omaa yritystäsi hyvän asian puolesta.

Kun maanantaina 10.9.07 kampanja 11 päättyy alueellamme toivon, että jokaisen nimi olisi mukana tilausten tehneiden listassa osoittamassa, minkälainen voima meistä irtoaa kun päätämme "puhaltaa yhteen hiileen." Ja jos kaikki tilaajat ottaisivat toisiaan kädestä kiinni, kuinkahan pitkän jonon saisimmekaan aikaiseksi?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ymmärän kyllä hyvän asian tarkoituksen.Ja myynnissä olevat kovat paineet.
Mutta ensinnäkin ärsyttää koko viestin tyyli,mutta varsinkin tuo ensimmäinen punainen lause.Vaikka ei aina ja  joka kuvastosta tilaakaan niin eihän se sitä tarkota että ei olisi ollenkaan kiinnostunut siitä mitä avonille kuuluu!
Mielestäni tuo heijastuu ainakin tylyltä sanomalta!
Toinen on tuo ettei pääse kirjautumaan siitä kyllä olen ollut tietoinen että se saatetaan poistaa.Mutta tuo turvallisuussyistä  bullshit ..lähinnä mielestäni kiusantekoa.
Itse ainakin ajattelin tulevaisuudessakin tilata ja  pysyä mukana,mutta tällaiset viestit kyllä syövät halukkuutta/ajavat tilaamaan ulkomailta.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 26.08.07 - klo:23:36 »
^ Oho, onpas kettumaista toimintaa! Miten ihmeessä ne luulee noin pitävänsä konsultteja listoilla?
Mua ei kyllä kiinnosta ton ja RockQueenin kokemusten perusteella...

Avon Vippari

• Vieras
« Vastaus #221 : 30.10.07 - klo:21:10 »
Itse pidän Avonin tuotteista, iho on ollut nyt paremmassa kunnossa kuin koskaan eikä allergioita ole ollut ei edes koruissa vaikka en siedä nikkeliä, sekä kultasarjan Ultimate käy myös vaikka siinä on tiettyjä ainesosia mitä en muuten siedä.

Toimitus nopeaa ja koskaan ei ole puuttunut tuotteita, ja mikä parasta on 3 kk palautusoikeus jos ei tuote sovi, ja kehunpa vielä että 100 tunnetun brändin (tuotemerkkien) Avon kuuluu 64 ja OF:ää ei ees listoilla näy. :o

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 30.10.07 - klo:21:21 »
Avon ei jaksa ihastuttaa tukka tai kasvotuotteillaan,mutta ihania vartalotuotteita sarjasta kyllä löytyy.Naturals sarjan kaikki suihkugeelit ja vartalovoiteet ovat syötäviä,samaten Senses sarjan suihkugeelit.Erityisen koukuttunut olen Avonin Firming body lotioniin,jota olen käyttänyt monta pulloa.Plussaa edullisesta hinnasta.Sen sijaan kasvo ja tukkatuotteet ovat olleet floppeja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta,joten niitä en viitsi enää ostaa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Biritha

• Vieras
« Vastaus #223 : 31.10.07 - klo:13:49 »
Hei!

Olen uusi täällä ja Avon-kauneuskonsultti Loimaalta. Avonin tuotteet on minun mielestä vallan huippuja, etenkin hiustenpesuaineista olen löytänyt vihdoinkin aineet, joilla saan hiukseni tosi nätin näköisiksi. En käytä enää mitään muuta.

Kiva, että täälläkin on Avonista keskustelua.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #224 : 31.10.07 - klo:14:27 »
Mun mielestä Avonin hiustenhoitotuotteen on kyllä ihan täyttä kuraa  :-X. Kun on kokeillut parempaa, en halua enää moista moskaa päähäni laittaa. Mitä mä nyt INCE:istä ymmärrän, niin eipä niissä kamalasti hoitavia aineita ole.

Meikit on samaa sarjaa, ei ihastuta erityisemmin. Muutama ihan jees-tuote on tullut bongattua, mutta pääosin marketistakin saa parempaa kamaa. Tykkään kyllä siitä läpikuultavasta, valoaheijastavasta meikkivoiteesta mutta muuten ei kiitos enää Avonin meikkejä. Sen sijaan , kuten Anissakin mainitsi, kroppatuotteet ajavat asiansa ihan hyvin. Tilaisin niitä mielelläni, mutta konsultiksi en tökerön asiakaspalvelun takia enää rupea. Ei siis enää Avonia minulle, koska parempaakin on tarjolla :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.