Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205342 kertaa)

Poissa Norppa

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #225 : 31.10.07 - klo:14:40 »
^ Samaa mieltä noiden hiustuotteiden osalta. Jotain aiemmin tilattuja shampoita on vielä jäljellä ja taidan käyttää ne kyllä loppuun käsisaippuana. Muotoilutuotteiden jatkokäyttöä en ole vielä keksinyt.  Kun on parempia kokeillut ei jaksa ymmärtää miten joskus on suostunut noita käyttämään..

Meikeistä olen taas löytänyt joitain kivoja juttuja, muutaman ihan luottotuotteenkin. Musta näillä on varsin vakuuttavia ripsareita ainakin.

Tykkäilen kanssa joistain vartalovoiteista ja käsirasvoista. SSS-sarjan vartalovoide on aivan loistavaa talvikuivalle iholleni, jota on todella vaikea miellyttää. Ja ne Naturals sarjan vartalosuihkeet on aivan loistavia WC:n raikastimia  ;D

Ja avonilla on välillä todella kauniita laukkuja ja koruja.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #226 : 31.10.07 - klo:14:50 »
^Ei tietenkään kaikki käy kaikille, mutta ei noiden tuotteiden INCI:tkään nyt kovin vakuuttavia ole  ::). Ja ne nyt kertoo aina JOTAIN.

Palvelun tökeryydellä tarkoitan sähköpostiin vastaamatta jättämistä, tuotteiden puuttumista ( joste ei ole ilmoitettu, asia onneksi hoitunut) , ylimielistä puhelinpalvelua ja " tilauspakkoa" . Enkä tämän ketjun perusteella ole ainut huonoa palvelua saanut... Tästä lähin laitan rahani muualle.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #227 : 31.10.07 - klo:15:16 »
Minäkin yhdestä myyntijutusta lähdin pois, koska oli tilauspakko, myyntipakko, ostopakko, melkein kaikkiin tilaisuuksiin oli pakko osallistua (olivat maksullisia) ja en todellakaan osallistunut. Sainpas kerran manageriltani myös vihaisen puhelunkin ja niin paljon alkoi se juttu suututtamaan että siirryin takaisin Avonille.

Tässä ei ole myyntipakkoa eikä muitakaan pakkoja ja tilaisuudet ovat usein ilmaisia ja tätä saa myytyä paljon paremmin! Olen oikein onnellinen tästä asiasta :D

OT-kysymys, mutta miten tämä liittyy kauneudenhoitoon ja kosmetiikkaan? Tuohan on myyntipuhetta, ei objektiivista keskustelua kyseisen sarjan tuotteista.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #228 : 31.10.07 - klo:15:19 »
Mikä tää Avon-myyjien maihinnousu oikein on? Myyntipuhe ei mun mielestä ole ihan se mitä Juurikasvuun haluaisin. Väärä paikka kalastella asiakkaita.

Ja siis, kuka vaan voi ryhtyä tuollaiseksi konsultiksi, niin eiköhän sinne pari huonon palvelun ammattilaistakin eksy joukkoon ;) Viitaten tällä tuohon norahin saamaan heikkoon kohteluun.

Biritha

• Vieras
« Vastaus #229 : 31.10.07 - klo:15:21 »
Mikä tää Avon-myyjien maihinnousu oikein on? Myyntipuhe ei mun mielestä ole ihan se mitä Juurikasvuun haluaisin. Väärä paikka kalastella asiakkaita.

Ja siis, kuka vaan voi ryhtyä tuollaiseksi konsultiksi, niin eiköhän sinne pari huonon palvelun ammattilaistakin eksy joukkoon ;) Viitaten tällä tuohon norahin saamaan heikkoon kohteluun.

Anteeksi. Ei ole tarkoitus kalastella asiakkaita. Kommentoin vain. Sori kauheesti!!! >:(
En kysy enää mistään. Kiitos vain ja aiemminkin tässä ketjussa oli ollut muutakin juttua.
« Viimeksi muokattu: 31.10.07 - klo:15:24 kirjoittanut Biritha »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #230 : 31.10.07 - klo:15:38 »

Onhan täällä reilusti yli tuhat mahdollista asiakasta. Harmi vain sellaisille asiakkaiden kalastajille, että juurekset tietävät paljon kosmetiikasta ja hiustuotteista ja ovat niiden suhteen kriittisiä, eivätkä lankea jokaiseen hehkutukseen ja myyntipuheeseen.

Biritha

• Vieras
« Vastaus #231 : 31.10.07 - klo:15:46 »

Onhan täällä reilusti yli tuhat mahdollista asiakasta. Harmi vain sellaisille asiakkaiden kalastajille, että juurekset tietävät paljon kosmetiikasta ja hiustuotteista ja ovat niiden suhteen kriittisiä, eivätkä lankea jokaiseen hehkutukseen ja myyntipuheeseen.

Minä vain vastasin tuohon että on saanut tökerää palvelua ja kerroin että itse en ole vielä ja kerroin vain millasta on olla avonissa mukana, EN kalastele asiakkaita, sori vaan. Olis toisenlaista puhetta jos kalastelisin asiakkaita.

Ja koska täällä on tällaista väkeä, jotka ymärtää viestini värin niin lopetan tällä kirjoittelemisen jo alkuunsa. Pitäkää hyvänänne.

Poissa Serafi

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #232 : 31.10.07 - klo:16:09 »
Muistutellaan nyt vielä tähän väliin siitä, että Juurikasvu on epäkaupallinen kauneusfoorumi, jonka yksi tavoite on olla asiantuntevan kriittinen. Näin ollen minkäänlaiseen mainostamiseen emme suhtaudu positiivisesti.

Mikäli kuitenkin esimerkiksi Avon-myyjä haluaa osallistua kriittiseenkin keskusteluun ja tuo esiin tämän asemansa jonkun tuotteen myyjänä, meillä ei ole tätä vastaan mitään. Kyllä tänne Avon-myyjänkin näkemyksiä mahtuu mukaan - myyntiä ei kuitenkaan. Ymmärtänette vissin eron? ;)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #233 : 31.10.07 - klo:19:33 »
Miekään en erityisemmin pidä Avonin tuotteista. En ole kyllä pahemmin kokeillutkaan. Parin hiustuotekokeilun jälkeen ei suoraan sanoen hirveesti huvittanut enää Avoniin tutustua. Hiustuotteet olivat ainaki ihan totaali roskaa, en suosittele kenellekkään vähääkään hiustensa hyvinvoinnista välittävälle. Miusta tää koko keskustelu on muutenkin.. No ärsyttävä. Tulee kiukkutuulelle jotenkin nuita ihme konsulenttejen myyntipuheita lukiessa. Pyh!
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #234 : 01.11.07 - klo:09:50 »
Näin entisessä työpaikassani jonkun kauden luettelon ja kyllähän se oli oikein kiva katseltava: herkullisia kuvia ja kovia hehkutuksia tuotteista. Olisin saattanut jopa sortumaan tilaamaan jotain, jos olisin nähnyt tuotteiden INCI-listoja ennen kuin tilaan. Sokkona tilatessa harvemmin osuu napakymppiin, enkä halunnut tilata ihan turhaan kaikenlaisia silikoni- ja mineraaliöljymössöjä.

Jos järkevästi ajatellaan, niin eihän kaikkien luettelossa olevien tuotteiden INCI-listoja voi mitenkään ilmoittaa samassa luettelossa, mutta olisi sitten vaikka erillinen INCI-luettelo, josta mahdollinen asiakas voisi tarkistaa erinäisten tuotteiden INCI:n ennen tilaamista.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 01.11.07 - klo:12:38 »
^ INCIt löytyy netistä, siltä alkuperäiseltä jenkkisivustolta. Sieltä olen käynyt aina lunttaamassa kun on joku tuote kiinnostanut.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #236 : 01.11.07 - klo:13:05 »
Näköjään kaikkia INCI-listoja ei oo laitettu nettiinkään. Mutta hyvä tietää, että joidenkin tuotteiden ainesosat on laitettu jonnekin mistä ne voi käydä katsomassa, jos kiinnostaa tietää sekin tieto.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 01.11.07 - klo:16:34 »
Minua ärsyttää nyt se kun "liityin" Avoniin, eli tuttuni toimii myyjänä ja tilasin joskus jotakin. Nyt tulee sähköpostilla kutsuja liittymään myyjäksi yms. Kyllä voin silloin tällöin kuvaston ottaa ja katsella, aion ainakin nyt tilata sen valkosuklaa-latte kylpyvaahdon.
Meikkejä tai hiustuotteita en ole kokeillut, niitä suihkuhyytelöitä mulla on, ne on ihan jees tuoksuisia, itseruskettavia on kokeilematta, sokerikasvojenkuorinta on ollut loistotuote,siitä tykkäsin todella. Muuta en ole tainnut tilata.
Oriflame on ehkä vähän parempi kuin Avon, tuntuu jotenkin samalta kuin Yves Rocher.
Hang up the chick habit

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #238 : 17.11.07 - klo:12:52 »
Mikähän näissä avonin shampoissa on.aluksi toimivat ihan hyvin, mutta muutaman pesukerran jälkeen hiukset on pörröiset ja todella sähköiset. Mulla on tuo Papaija ja kiivi 2in1 shampoo käytössä ja tuoksu on kyllä ihana.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #239 : 17.11.07 - klo:17:39 »
Mulla taas on avonin riisi ja sake kuorinta sekä hileinen vartalovoide. Ihan ok tuotteita. Vartalovoide ei tuonut tasaista hehkua/ kiiltoa vaan hileet olivat aika irtonaisia ja näkyivät harmi kyllä aikas näkyvästi yksittäin. Kuoriva suihkugeeli oli toimiva ja jätti pehmeän ihon. Joskus on myös ollut sitruunaruoho ja soija kasvonaamio mikä myös oli ihan ok, en tosin uudestaan ostaisi. Onhan sitä kuvastoa kiva selailla.  ::)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.