Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205486 kertaa)

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
Vs: Avon calling?
« Vastaus #240 : 28.11.07 - klo:18:57 »
Vähän pettynyt olen. Mä en tiedä millainen systeemi yleensäkin palautuksissa on, mutta tilasin avonilta huulipunan ja se ei vastanut kuvastossa olevaa sävyä, joten vaihdoin toiseen sävyyn joka piti olla punavioletti, mutta sävy olikin punaruskea.
Sanoin sitten myyjälle, että mä palauttaisin huulipunan  ja ottaisin rahat takaisin, mutta se ei kuulemma enää onnistunut koska huulipuna oli vaihettu jo kerran.... ???

Tigru

• Vieras
« Vastaus #241 : 28.11.07 - klo:19:06 »
^ Vähän outo myyjä, jos ei ollut näytteitä huulipunista. Ne näytteet maksaa 20 senttiä kappale.. Mä oon tilaillu itselle nuita näytteitä aika paljon, yksi näyte kestää mun käytössä monta kuukautta :D En kyllä tiedä tuosta palautussysteemistä mitään, kun omaan käyttöön vaan tilailen enkä ole koskaan palauttanut tuotteita. Itse en kauheesti tykkää Avonin meikeistä, mutta ne kalliimmat kasvorasvat tuntuu hyviltä ja tehokkailta. Tosin ne sitten tilaankin pilkkahintaan eBaystä, Suomen hintoja en maksaisi.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 29.11.07 - klo:14:38 »
En tilaa enää mitään meikkejä kuvien perusteella, muinoin Yves Rocherilta tuli tilattua meikkejä noin 50e edestä jotka lensi roskiin kun sävyt ei ollut lähellekään. Avonin kuvastoissa huulikiillot näyttää tosi herkuilta mutta enpäs tilaa, koska uskon ettei jätä sävyä ja luonnossa ihan toisenvärisiä.
Huomenna saan käsiini Avon tilaukseni, tilasin valkosuklaa-latte kylpyvaahtoa, käsivoiteen ja suihkugeelin. Innolla odotan  :)
Hang up the chick habit

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 29.11.07 - klo:14:50 »
^ Voihan ne palauttaa jos ei niistä tykkää. Eli kokeilemaan vaan jos tuntuu siltä että vois olla kivoja!
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #244 : 11.12.07 - klo:20:12 »
Tuotteesta nimeltä  Skin So Soft Satin Glow Airbush Spray....Miten tätä on tarkoitus käyttää ja tuleeko tuloksia aikaan?  :-\ Itse ostin tämän ja nyt on sormi suussa miten tätä kuuluu käyttää ja miten vaikuttaa ???
Tuloksista ei ole omaa kokemusta, mutta on kuulemma ollut ihan ok.tuote. Tässä jonkinmoiset käyttöohjeet.

Lainaus
Satin Glow Airbrush Spray – itseruskettava suihke

Antaa iholle sekä kuultoa että kosteutta.

kosteuttaa ja syventää asteittain ihon päivetystä
antaa kirkkaan hehkun
kevyt koostumus
Ihon sävy muuttuu heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen ja "rusketus" syvenee kun käytät tuotetta säännöllisesti.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 15.12.07 - klo:15:23 »
Minkälaisia Avonin antiperperanttipuikot/ stick dödöt?

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #246 : 15.12.07 - klo:19:13 »

Ei ole itsellä kokemusta niistä. Jos täällä saa linkittää niin  laitan linkin Avon tuotteiden keskustelupalstalle. Sieltä voi löytää vastauksen.

http://www.jaxpe.com/foorumi/

Tigru

• Vieras
« Vastaus #247 : 16.12.07 - klo:11:05 »
^ Voi hyvää päivää... Laitoin tuonne Avon-palstalle ksymyksen, tietääkö joku, milloin Mark-tuotesarja rantautuu Suomeen, ja mun viesti poistettiin :o ::) Ehkä siksi, koska kirjoitin, että muuten en ole Avonin meikeistä niin tykännyt, mutta nuo markit ovat tosi hyviä. Onko niin, ettei tuotteita saa yhtään arvostella tuolla? Ja minä kuitenkin olen Avonin kauneuskonsultti (vaikka tilailenkin vain itselle ja perheelle). On kyllä erittäin kummallista touhua.

Avon Vippari

• Vieras
« Vastaus #248 : 16.12.07 - klo:11:55 »
^ Voi hyvää päivää... Laitoin tuonne Avon-palstalle ksymyksen, tietääkö joku, milloin Mark-tuotesarja rantautuu Suomeen, ja mun viesti poistettiin :o ::) Ehkä siksi, koska kirjoitin, että muuten en ole Avonin meikeistä niin tykännyt, mutta nuo markit ovat tosi hyviä. Onko niin, ettei tuotteita saa yhtään arvostella tuolla? Ja minä kuitenkin olen Avonin kauneuskonsultti (vaikka tilailenkin vain itselle ja perheelle). On kyllä erittäin kummallista touhua.

Jos se poistettiin niin varmaankin sen takia koska siellä keskustellaan ainostaan Avonista ei muista merkeistä kuten esim. täällä. Jos olet kauneuskonsultti kannattaa rekisteröityä tuonne Avon tuotefoorumiin. Omasta kohdallani poistettu viesti ei ole kummoinen asia.

Vähän pettynyt olen. Mä en tiedä millainen systeemi yleensäkin palautuksissa on, mutta tilasin avonilta huulipunan ja se ei vastanut kuvastossa olevaa sävyä, joten vaihdoin toiseen sävyyn joka piti olla punavioletti, mutta sävy olikin punaruskea.
Sanoin sitten myyjälle, että mä palauttaisin huulipunan  ja ottaisin rahat takaisin, mutta se ei kuulemma enää onnistunut koska huulipuna oli vaihettu jo kerran.... ???

Pyydä myyjältäsi sävykartta siinä on aika tarkat värit meikeistä, kuvastossa olevat "huijaavat" jonkun verran.

Puikot on käteviä mutta omasta mielestäni jättävät tahrat puseroon mutta roll-onit on hyviä, pitävät kutinsa mutta suihkeena ovat onnettomat, eli ei pidä omalla kohdallani.
« Viimeksi muokattu: 16.12.07 - klo:12:42 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 16.12.07 - klo:12:43 »

Mulla on ollut kerran stikki, mutta heitin sen roskiin, koska se oli yksinkertaisesti niin kova, ettei siitä irronnut juurikaan ainetta iholle. Kainaloa vasten hankaaminen sai vain ihon ärtymään.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #250 : 16.12.07 - klo:13:05 »

Jos se poistettiin niin varmaankin sen takia koska siellä keskustellaan ainostaan Avonista ei muista merkeistä kuten esim. täällä. Jos olet kauneuskonsultti kannattaa rekisteröityä tuonne Avon tuotefoorumiin. Omasta kohdallani poistettu viesti ei ole kummoinen asia.

Siis nimenomaan nämä markit ovat Avonin meikkejä! Usassa myyty jo ainakin vuoden, Avonin jenkkilän sivuilta löytyy. Itse ebayn kautta tilannut vaikka kuinka paljon ja joskus Avonin asiakaspalvelusta kysellyt milloin tulevat Suomeen, silloin kukaan ei tiennyt, mutta tuosta on varmaan vuosi aikaa.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #251 : 16.12.07 - klo:13:15 »
Avon vipparille: Mulle tuossa ei enää ollut henkilökohtaisesti kyse väärästä huulipunan sävystä vaan siitä, että mihin katosi avonin 100% tyytyväisyystakuu? Myyjä sanoi minulle, että jos tuote ei miellytä niin sen voi aina vaihtaa, mutta sitten se ei enää onnistunutkaan eikä rahojani pystytä enää palauttamaan.

Avon Vippari

• Vieras
« Vastaus #252 : 16.12.07 - klo:13:15 »
Siis nimenomaan nämä markit ovat Avonin meikkejä! Usassa myyty jo ainakin vuoden, Avonin jenkkilän sivuilta löytyy. Itse ebayn kautta tilannut vaikka kuinka paljon ja joskus Avonin asiakaspalvelusta kysellyt milloin tulevat Suomeen, silloin kukaan ei tiennyt, mutta tuosta on varmaan vuosi aikaa.

Omien tietojeni mukaan ei ainakaan lähivuosina. Usassa on paljon sellaisia tuotteita mitä ei tule Suomen päätyyn. Voi olla että poistaja käsitti väärin, tai ei ollut kuullut ko. tuotemerkistä eikä seuraa mitä Avonin Usan päässä tapahtuu, kannattaa ensi kerralla kirjoittaa selkeästi ettei tule väärinkäsityksiä moni kun ei noista ole kuullut.

Avon vipparille: Mulle tuossa ei enää ollut henkilökohtaisesti kyse väärästä huulipunan sävystä vaan siitä, että mihin katosi avonin 100% tyytyväisyystakuu? Myyjä sanoi minulle, että jos tuote ei miellytä niin sen voi aina vaihtaa, mutta sitten se ei enää onnistunutkaan eikä rahojani pystytä enää palauttamaan.

Kyllä sen pitäisi onnistua ja ainakin rahat takaisin vaikka olisi monia kertoja vaihtanut. Outoa touhua ::)

Yhdistetty peräkkäiset viestit. ~ Tuikkuli
« Viimeksi muokattu: 16.12.07 - klo:13:24 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #253 : 16.12.07 - klo:17:04 »

Mark on Avonin sarja ainakin Usassa, joten ehkei saa sitten arvostella Avonia jos kerta viesti on poistettu. . Minä kyllä uskallan arvostella ja en ole löytänyt enää sitä viestiä jälkeenpäin... joten se kertonee myös jotain. Itseasiassa olen aika skeptinen Avonin suhteen vaikka myynkin sitä. Itse en juurikaan käytä.  :D

Avon Vippari

• Vieras
« Vastaus #254 : 16.12.07 - klo:18:16 »

Mark on Avonin sarja ainakin Usassa, joten ehkei saa sitten arvostella Avonia jos kerta viesti on poistettu. . Minä kyllä uskallan arvostella ja en ole löytänyt enää sitä viestiä jälkeenpäin... joten se kertonee myös jotain. Itseasiassa olen aika skeptinen Avonin suhteen vaikka myynkin sitä. Itse en juurikaan käytä.  :D

Se voi olla siirretty salatuille sivuille jonne ei vieraat pääse. Ja voi olla sellaistakin ettei ne ns. kuulu yleiselle osioille..Tiedä sitten