Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 213645 kertaa)

Tigru

• Vieras
Vs: Avon calling?
« Vastaus #255 : 16.12.07 - klo:21:30 »
Tuli muuten mieleen, että kokeilin tänään huvikseni Avonin huulipunanäytteitä (melkein 30kpl testissä) ja koostumus oli kaikissa muissa paitsi yhdessä tosi huono. Tämä hyvä huulipuna oli malliltaan Anew Beauty Lip Plumping Color. Koostumus oli pehmeä ja kosteuttava. Mutta muut näytteet kyllä lensivät suoraan roskikseen. Yleensä käytän lähinnä Cliniquen ja Estee Lauderin punia (ja näitä ostan eBaystä muutamalla eurolla).

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 19.12.07 - klo:08:27 »
Edellisen tilauksen loppusumma olisi ylittänyt alennukseen vaadittavan 80€ jos kaikki tuotteet olisivat tulleet. Mut nyt yksi oli loppunut ja sen takia alennus jäi saamatta ja joudun maksamaan postikulutkin. Auttaakohan asiakaspalveluun soittaminen vai joudunko nyt maksamaan täyden hinnan kaikista?

Oon varmaan niitten jollain mustalla listalla kun soittelen sinne jatkuvasti. Alkaa kyllä hermo mennä tuohon lafkaan kun aina on kaikki loppu ja puuttuneita tuotteita ei lähetetä ellei erikseen soita ja pyydä ja mitään aika-arvioita ei anneta koska puuttuvia tuotteiat olisi saatavilla. Tosi kiva selitellä koko ajan  asiakkaille näitä niitten mokia. Nyt kun vielä uusi kuvasto tulee joka kolmas viikko alkaa se olla jo liikaa. TAitaa  alkaa tämä konsulttiura lähenellä loppuaan.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 20.12.07 - klo:20:55 »
Muutama viikko sitten kokeilin ensimmäistä kertaa Avonin tuotteita, lähinnä pesuaineita ja hiushärpätinosastoa, ja olen ollut ihan positiivisesti yllättynyt sarjasta. Ihonhoitotuotteita en ole kokeillut eikä niihin hirveää hinkua olekaan koska petrokemiaa näyttää olevan aika monessa, mieluiten pysyttelen enempi luonnonaineissa. Meikkejä en ole myöskään kokeillut, Everydayn jauheet ovat toistaiseksi "luottotuotteeni".
Tähän asti olen pitänyt Avonia Yves Rocherin tasoisena sarjana enkä yveseihin ole sortunut enää muutamaan vuoteen, koskapa tympäännyin niihin täysin, mutta näihin avoneihin on herännyt mielenkiinto.

Jatkan kokeilua- kauneuskonsulentiksi ei kyllä ole hinkua, mieluummin tilaan, kun on tarvetta.

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #258 : 20.12.07 - klo:21:47 »
Edellisen tilauksen loppusumma olisi ylittänyt alennukseen vaadittavan 80€ jos kaikki tuotteet olisivat tulleet. Mut nyt yksi oli loppunut ja sen takia alennus jäi saamatta ja joudun maksamaan postikulutkin. Auttaakohan asiakaspalveluun soittaminen vai joudunko nyt maksamaan täyden hinnan kaikista?

Oon varmaan niitten jollain mustalla listalla kun soittelen sinne jatkuvasti. Alkaa kyllä hermo mennä tuohon lafkaan kun aina on kaikki loppu ja puuttuneita tuotteita ei lähetetä ellei erikseen soita ja pyydä ja mitään aika-arvioita ei anneta koska puuttuvia tuotteiat olisi saatavilla. Tosi kiva selitellä koko ajan  asiakkaille näitä niitten mokia. Nyt kun vielä uusi kuvasto tulee joka kolmas viikko alkaa se olla jo liikaa. TAitaa  alkaa tämä konsulttiura lähenellä loppuaan.

Enpä osaa sanoa tuohon mitään. Silloin kun minä aloitin Avonilla jäi joka ikisestä tilauksestani puuttumaan tuotteita. Lähetin heille aika kipakan viestin ja sitten paketit olivatkin sellaisia kuin kuuluikin. Eilen sain taas tilaukseni ja sieltä puuttui muutamia tuotteita. Se mikä minua eniten risoo noissa jälkitoimitettavissa tuotteissa on se, että niitä ei saa jos ei tee tilausta. Eivät siis lähetä niitä muuten. Olen myynnyt myös oriflamea ja heillä kyllä lähetettiin jälkkärit heti kun niitä oli saatavilla.  Se myös ottaa päähän kun kuvastossa olevat tuotenumerot eivät ole sitten samat kuin itse tuotteissa. Sekin on paremmin Oriflamella. Oriflamella on helppo katsoa tuotenumeosta mitä kukin on tilannut koska sama numero on tuotteessa. Laskua kaipaan ihan paketin mukana myös Avonilla. Nyt pitää muistaa käydä heidän sivultaan se tulostamassa. Ennenhän se tuli sähköpostiin,mutta siitäkin ovat luopuneet.

Avonissa on mukana paljon virolaisia , ainakin täällä meillä päin. Jostain olen saanut päähäni, että Virossa Avonia saa ihan kaupastakin. Pitääköhän paikkansa?

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 21.12.07 - klo:07:49 »
^ Olen saanut ne puuttuvat tavarat aina soittamalla perään. Teen itsekin harvemmin tilauksia ja ei niitä puuttuvia tuotteita kukaan jaksa lpputtomiin odotella.

Selvisi tuo vajaa summakin. Soitin sinne ja lupasivat hyvittää alennuksen. Eli loppupeleissä kaikki meni hyvin. Mitä nyt itseään vaan alkaa ärsyttää kun pitää jatkuvasti olla luurin päässä soittelemassa asiakaspalveluun.

Ja toi on tosiaan aika kummallista että se tilausnumero on välillä laskussa eri. Just näiden kans edellisessä tilauksesa taistelin kun yritin selvittää kuka oli tilannut mitäkin ja mikä kuului mihinkin pakettiin..
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #260 : 21.12.07 - klo:14:28 »
^ Olen saanut ne puuttuvat tavarat aina soittamalla perään. Teen itsekin harvemmin tilauksia ja ei niitä puuttuvia tuotteita kukaan jaksa lpputtomiin odotella.

Selvisi tuo vajaa summakin. Soitin sinne ja lupasivat hyvittää alennuksen. Eli loppupeleissä kaikki meni hyvin. Mitä nyt itseään vaan alkaa ärsyttää kun pitää jatkuvasti olla luurin päässä soittelemassa asiakaspalveluun.

Ja toi on tosiaan aika kummallista että se tilausnumero on välillä laskussa eri. Just näiden kans edellisessä tilauksesa taistelin kun yritin selvittää kuka oli tilannut mitäkin ja mikä kuului mihinkin pakettiin..

Niinpä.. vie niin tuhottamasti aikaa se pakkaaminen. Purkeissahan ei koskaan ole sitä tilausnumeroa painettuna. En mä sit tiedä tästä Avonista.. jos kukaan ei minulta kysyisi kuvastoja en varmaan tekisi sen eteen yhtään mitään. Paljon helpomalla pääsisi kun jättäisi kaikki nämä myyntihommelit toisille ja tilais vaan itselle silloin kun tarve olisi.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #261 : 21.12.07 - klo:15:02 »
Kertokaapa mulle mitä tuossa aiheen otsikossa tuo "calling" oikeen meinaa? Itse en ole kuullut koskaan mistään "Avon calling" -jutusta vaikka olen kauneuskonsultti ja luen muutenkin netistä  Avonin tuotteista paljon juttuja.. Eli siis mitä häh ???

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 21.12.07 - klo:15:46 »
Kertokaapa mulle mitä tuossa aiheen otsikossa tuo "calling" oikeen meinaa? Itse en ole kuullut koskaan mistään "Avon calling" -jutusta vaikka olen kauneuskonsultti ja luen muutenkin netistä  Avonin tuotteista paljon juttuja.. Eli siis mitä häh ???

Eikös "Avon Calling!" ole vähän samanlainen kutsuhuuto kuin jäätelöauton pimputussoitto. Eli ilmoittaa ostajille tulostaan, kun kiertelee pitkin katuja.

Avonilla on joskus historiassa ollut mainoskampanja "Ding dong, Avon calling!"

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 23.12.07 - klo:22:09 »
Otin tänään käyttöön Avonin Planet Spa valkoinen tee kuorintavoiteen ja täytyy kyllä sanoa, että olen myyty. Todella hellävarainen kuorinta. Kuorivat rakeet ovat todella pieniä, eivätkä raavi yhtään. Tuoksu on mieto valkoisen teen tuoksu, ei mitenkään häiritsevä. Ehkä ensimmäinen Avonin kasvotuote, josta olen näin innoissani, vaikka saman sarjan puhdistusgeelikin on hyvää.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #264 : 25.12.07 - klo:13:19 »
Mä otin käyttöön muutama päivä sitten Botanicals yö- ja päivävoiteen. Ainakin nopeasti vilkaistuna incit näytti hyviltä ja voiteet on ollu käytössä ihan miellyttäviä. Ihon sävy on tasoittunut (talvella mulla helposti paikoin punoittaa iho). Ainoa miinus on, että saisi olla vähän kosteuttavampaa mun iholle näin talvella, keväällä kyllä menisi hyvin... Ne Avonin ihan halvimmat kasvojenhoitotuotteet ei ole musta ollu hyviä, mutta esim. Anew-sarjan tuotteista oon tykkäilly kun oon näytteistä testaillu. Ja eBaystä ostettuna nuo Anew-tuotteet on halpoja.

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #265 : 25.12.07 - klo:20:03 »
Minulla on testattuna se Avonin uusin korjaava yövoide. Se on tosi karseen hajuista! Se myö kihelmöi ihollani joten tuli heitettyä pois.
Samoin heitin pois ns. tissirasvan. En mä mitään eroa mun rinnoissani huomannut kun sitä käytin. Ainoastaan nännialue meni araksi.

Käytin myös purkin sitä silmänympärysvoidetta jossa on voide sekä geeli. Sen geelinhän piti tehdä yläluomille joku kohotus.. eipä tehnyt sekään yhtään mitään.

Ainoa silmänympärysvoide jonka käytön aikana on minulta kyselty olenko hommannuu uudet lasit vai mitä on tapahtunut kun niin uudistuneen näköinen ilme, on Oriflamen Time Reversing sarjan sy-voide. Sitä pitää kai seuraavaksi testata.  ;D

Tigru

• Vieras
« Vastaus #266 : 25.12.07 - klo:22:20 »
^ Mulla taas tuo kaksiosainen sy-voide on toiminu aivan loistavasti. Oon käyttäny sitä suunnilleen siitä asti kun se tuli jenkeissä markkinoille, ostan aina eBaystä noin kympillä (postareineen). Välissä aina kokeilen jotain muuta, nyt käytössä Widmerin voide ja silmänalusiho näyttää jotenkin ryppyisemmältä (kuivuudesta aiheutuvat pienet juonteet korostuvat). Aikaisemmin oli kokeilussa esim. Cliniqueta ja Shiseidoa, mutta palaan aina tuohon Avonin Clinical sy-voiteeseen. Sillä on joku silottava vaikutus mun sy-ihoon, ja en tiedä onko vain kuvittelua, mutta yläluometkin näyttävät nyt paremmilta kuin vaikka parin vuoden takaisissa valokuvissa.

Avon Vippari

• Vieras
« Vastaus #267 : 26.12.07 - klo:20:57 »
Minulla on testattuna se Avonin uusin korjaava yövoide. Se on tosi karseen hajuista! Se myö kihelmöi ihollani joten tuli heitettyä pois.
Samoin heitin pois ns. tissirasvan. En mä mitään eroa mun rinnoissani huomannut kun sitä käytin. Ainoastaan nännialue meni araksi.

Käytin myös purkin sitä silmänympärysvoidetta jossa on voide sekä geeli. Sen geelinhän piti tehdä yläluomille joku kohotus.. eipä tehnyt sekään yhtään mitään.

Ainoa silmänympärysvoide jonka käytön aikana on minulta kyselty olenko hommannuu uudet lasit vai mitä on tapahtunut kun niin uudistuneen näköinen ilme, on Oriflamen Time Reversing sarjan sy-voide. Sitä pitää kai seuraavaksi testata.  ;D

Miksi heitit pois oisit voinut palauttaa jos 3 kk ei mennyt umpeen, ja voiteen kuuluu vähän kihelmöidäkkin, mutta jos se muuttuu leiskuvaksi tunteeksi silloin on allerginen, voiteen tuoksu ei kyllä ole mikään hyvä mutta siihen tottuu, ja sen olisi voinut myös käyttää esittelyissä.

Tissirasvaa ei laiteta "nännialuelle" vaan ympäristöön, se ei heti auta, kun ei mikään muukaan tuote, joten maltti on valttia. Sama koskee tuota kaksiosaista sy-voidetta.

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #268 : 26.12.07 - klo:21:09 »
Avon vippari

Minä muistaakseni ostin demona sen korjaavaan yövoiteen vai tuliko se mulle ilmaiseksi.. en nyt muista, mutta roskissa on. Se tissirasva.. juu jotenkaan en usko sen tehoon. Sy-voiteen käytin kyllä loppuun ja purkki kyllä kesti mull aika kauan eikä tehoja ollut. Joku sanoikin silloin, että voin palauttaa tuotteen koska ei tehonnut,mutta enpä usko sen kohottavan yläluomia mitenkään.. tuskin on tehnyt kenelläkään toisellakaan sitä.

Maltti on valttia joka asiassa. Niin myös näissä uskomus jutuissa mitä kosmetiikka voi tehdä ja mitä ei. Tarpeeksi kun uskoo niin kai sitä sitten  näkee vaikka mitä.. ::)

Tuosta uskomisesta tuli mieleeni eräs nainen joka otti multitabsin aina ruokailun yhteydessä. Saman tien kun hän oli sen nielaissut koki hän heti virkistyneensä ja saannensa voimia.

Avon Vippari

• Vieras
« Vastaus #269 : 26.12.07 - klo:21:41 »
Avon vippari

Minä muistaakseni ostin demona sen korjaavaan yövoiteen vai tuliko se mulle ilmaiseksi.. en nyt muista, mutta roskissa on. Se tissirasva.. juu jotenkaan en usko sen tehoon. Sy-voiteen käytin kyllä loppuun ja purkki kyllä kesti mull aika kauan eikä tehoja ollut. Joku sanoikin silloin, että voin palauttaa tuotteen koska ei tehonnut,mutta enpä usko sen kohottavan yläluomia mitenkään.. tuskin on tehnyt kenelläkään toisellakaan sitä.

Maltti on valttia joka asiassa. Niin myös näissä uskomus jutuissa mitä kosmetiikka voi tehdä ja mitä ei. Tarpeeksi kun uskoo niin kai sitä sitten  näkee vaikka mitä.. ::)

Tuosta uskomisesta tuli mieleeni eräs nainen joka otti multitabsin aina ruokailun yhteydessä. Saman tien kun hän oli sen nielaissut koki hän heti virkistyneensä ja saannensa voimia.

ok, itselläni on nuo toimineet se ehkä voi riippua myös kehosta miten ottaa vastaa noita aineita. Ja itse olen käyttänyt sy-voidetta heti alusta asti ja ympärykset on toisenlaiset kuin olivat. Mutta sehän on selvää että kaikille ei tuotteet välttämättä käy/toimi. ;)