Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 213973 kertaa)

Poissa Nienna

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #285 : 02.01.08 - klo:02:27 »
Sainkin lisää joululahjoja. Sisko muisti Naturals-sarjan black cherry & nutmeg body yogurtilla. Haluaisin niin syödä tämän! Vitsit. Ei kyllä kosteuta, mutta tähän asti ollaan porskuteltu ilman mitään kehorasvoja.

maikki.maikkila

• Vieras
« Vastaus #286 : 31.01.08 - klo:17:40 »
Rupesin vähän aikaa sitten konsultiksi ja tekisi mieleni kuulla rehellisiä mielipiteitä tuotteista.Onhan tuolla jo aikasempiakin samasta aiheesta mutta ne on jo niin vanhoja juttuja että monet tuotteet on jo loppuneet ja vaikka kuinka paljon uusia tullut tilalle.Parilla keskustelupalstalla kävin niin toisessa saa vastaukseksi vaan että osta minun kauttani avonia,kaikki on hyviä ja toisessa melkein sama meininki.Jos jotain tuotetta haukkuu niin 10 konsulttia hyökkää kimppuun.Onhan tämä tietty hyvä sarja,en muuten tätä myiskään mutta voisitteko rehellisesti kertoa että mistä tykkäätte ja mistä ette tykkää?Kiitos vastauksista! :)

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #287 : 31.01.08 - klo:18:13 »
No, mä tykkään käsivoiteista, suihkuhyytelöistä ja suihkugeeleistä. Jotkut itseruskettavat ovat käyttämättömänä kaapin pohjalla. Meikkejä en ole kokeillut koska koen että ne eivät kuitenkaan luonnossa vastaa kuvaston värejä, eikä ne houkuttele minua. Ostan mieluummin muita hyväksi havaitsemiani.
Eniten minua Avonissa nyppii se huuto.netissä myynti. Kun päivittäin selaa niitä sivuja, puolet on Avonia. Hyviä myytäviä voi jäädä huomaamatta kun ärsytyksissään koettaa saada Avonit selattua pois. Ja ostaako niitä kukaan kun postikulut tulee päälle?
Koen nämä jotenkin YR ja Oriflamen tasoiseksi, eivät vaan houkuttele. En usko voiteitten tehoon. Enkä usko että meikit ovat hyivä.
Voihan näistä joku tykätä, tuolla minun kokeilulla en pahemmin voi haukkua mutta yleisesti kai ihan ok tuotteita. En kuitenkaan tilaa kovin usein.
Hang up the chick habit

tiina1982

• Vieras
« Vastaus #288 : 31.01.08 - klo:18:26 »
Rupesin vähän aikaa sitten konsultiksi ja tekisi mieleni kuulla rehellisiä mielipiteitä tuotteista.Onhan tuolla jo aikasempiakin samasta aiheesta mutta ne on jo niin vanhoja juttuja että monet tuotteet on jo loppuneet ja vaikka kuinka paljon uusia tullut tilalle.Parilla keskustelupalstalla kävin niin toisessa saa vastaukseksi vaan että osta minun kauttani avonia,kaikki on hyviä ja toisessa melkein sama meininki.Jos jotain tuotetta haukkuu niin 10 konsulttia hyökkää kimppuun.Onhan tämä tietty hyvä sarja,en muuten tätä myiskään mutta voisitteko rehellisesti kertoa että mistä tykkäätte ja mistä ette tykkää?Kiitos vastauksista! :)

Mä tykkään Avonin tuotteista, hinta laatu suhde täsmää, itse ainakin tunnustan tilavani usein konsultti kaverini kautta ;D Hyviä kaupanpäällisiä tulee aina. Joo huuto.netin avon myynnit menevät ylihilseen :-\

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 31.01.08 - klo:19:19 »
Tää nyt ei ole maikin kaipaama "mielipiteitä tuotteista", koska en ole eläissäni yhtään Avonin tuotetta kokeillut - mutta kirjoitanpa silti!  ;D Olen joskus eksynyt lukemaan suomi24 meikkipuolen keskusteluja, ja perääntynyt nopeasti hyvässä järjestyksessä noiden Avon-ketjujen läheisyydestä. Parin lukukokemuksen jälkeen mielikuvat olivat aika... noh, negatiiviset. Kerran olen joltain messuilta napannut esitteen mukaani, mutta en sitten kuitenkaan innostunut mitään tilailemaan.

Muiden firmojen meikit kiinnostavat Avonin tuotteita enemmän. Paitsi jos sitä mark-sarjaa saisi, niin sitä voisin kyllä kokeilla! Sukulaisten luona olen muutamaa mark-sarjan meikkituotetta kokeillut ja ihan lupaavilta vaikuttivat. Olen tässä viime päivinä selaillut Paula Begounin uusinta kosmetiikkaraamattua myös Avonin osalta ja siellä ainakin kehutaan jotain Anew Advanced All-in-One -lotionia, joka näyttäisi sisältävän AHA-happoja, ja jossa olisi spf 15, ja sitten jotain Anew Retroactive+ Day Defense -mönjää. Jos nyt ikinä saisi tilauksen tehtyä niin näistä voisi sitten aloittaa - mikäli noita tuotteita nyt Suomesta saa. Kun ei mitään kokemuksia sarjasta ole, niin olisi edes joku pohja mistä lähteä liikkeelle.     
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #290 : 31.01.08 - klo:20:10 »
Ainakin eBayn kautta luulisi löytyvän Avonin kaikkia tuotteita, ja huomattavasti Suomen hintoja edullisemmin.  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #291 : 31.01.08 - klo:21:55 »
Minä olen myynnyt Avonia kaksi vuotta ja juuri tällä viikolla sain sitten toimietettua viimeisen tilaukseni. Nyt se on sitten loppu tuo Avonin myynti.
En koko aikana kokeillut heidän tuotteistaan muita kuin suihkugeelejä, shampoita ja ripsivärejä. Kasvorasvojakin kokeilin muutamaa,mutta eivät olleet lainkaan mieleeni. Yhdestä tuli ihottumaa, toisesta sain kauheasti mustapäitä ja kolmas haisi kamalalle ja kihelmöi kasvoillani.

Avon on mielestäni ihan ylimainostettu tuote. Menepä mihin keskustelupalstalle vaan ja mainitse sana Avon niin sinne ryntää ne samat konsultit tuotteita kehumaan. Ärsyttävää!

Nyt olen sitten vapaa käyttämään mitä ikinä tykkään. Konsulttina koin olleeni sen asian osalta tietyllä tavalla kädet sidottuna vaikka pääasiassa olenkin koko ajan käyttänyt Dermosilin tuotteita.

maikki.maikkila

• Vieras
« Vastaus #292 : 01.02.08 - klo:07:24 »
Joo itekkin just kattelin huuto.netistä Avoneita,siellä on jopa kalliimmalla ne myynnissä mitä uusimmasta kuvastosta saa ja sitten vielä postikulut päälle...Hyvä et tuli rehellisiä vastauksia, ei tää oo kuitenkaan mikään laadukkain sarja vaikka tuolla konsultti-palstoilla niin annetaan ymmärtää.Mulla on ainakin tapana sanoa asiakkaille jos tiedän jonkun tuotteen olevan huono,on tullu esim.paljon palautuksia tai olen ite testannut. On kyllä sitten paljon tuotteita joita tulee hehkutettua ja kehuttua,että kyllä edelleen avonia itelleni ostan, mutta en rupea valehtelemaan että ois ihan ykkössarja.Opiskelijapiireissä menee kaupaksi oikein hyvin hintansa vuoksi.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 01.02.08 - klo:12:39 »
Oon kans konsulttina ollut parisen vuotta, harvakseltaan tilaillut lähinnä mutsin tutuille ja parille kaverille.
Ite tykkäilen osasta tuotteita osa taas on mielestäni aivan turhia. Lähinnä oon kan stykästynyt joihinkin suihkugeeleihin ja vartalorasvoihin. Aiemmin luulin pitäväni joistain kasvovoiteistakin mutta nyt kun tiedän paremmasta ja olen alkanut tarkkailla paremmin ihoni kuntoa olenkin huomannut että ne eivät todellakaan sopineet iholleni. Loppuja kulutan pois kropparasvoihin sekoiteltuina :)

Meikit on olleet tosi vaihtelevan laatuisia. Osa luomiväreistä on aivan surkeita osa taas ihan mukiin meneviä. Mikään ei ole vielä ollut järisyttävän hyvä. Yhden meikkivoiteen löysin mikä mielestäni vastasi aivan hyvin aiemmin käyttämääni Lancomen meikkivoidetta, tosin näitäkään en käytä enää löydettyäni mineraalimeikit.

Ripsiväreissä on ollut ihan hyviä, hiustuotteet oli ihan kamalia sitä yhtä latvaseerumia lukuunottamatta joka olisi ollut ihan ok jos eivät omat latvani olisi olleet sitä käyttäessäni niin huonossa kunnossa.

Mitähän muita.. Pidän paljon Blue rush for her rollista ja body spraysta. tosi kiva tuoksu, olin ihan todella positiivisesti yllättynyt. Muuten olen aika vähän uskaltautunut noita tuoksuja kokeilemaan kun ne on yleensä EdP:tä mikä on omaan nenään liian voimakas. Intiimipesuneste on jäänyt vakikäyttöön, tosin tämänkin voisin aivan helposti korvata jollain muulla vastaavalla tuotteella.

Eli tosiaan, kokemuksia on molempiin suuntiin. Mielestäni kannattaa kokeilla mikä sopii itselleen, tutkia niitä kriittisesti, mutta olla kuitenkaan uskomatta ihan kaikkea mitä niistä puhutaan, niin hyvässä kuin pahassakin. Osa niistä tuotteista on oikesati ihan toimivia, kun vaan löytää itselleen ne sopivat. Mutta ei mikään tuote ihmeitä tee  ;)

Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 01.02.08 - klo:16:12 »
Minä käyttelin muutaman viikon Avonin AT-sarjan shampoota ja hoitoainetta mutta oli pakko todeta, että parempi tulos vaan tulee kalliimmilla Nexxuilla ja Mopeilla, niin kovasti kun halusinkin edullisissa härpättimissä pysyä. Alkoi pikkuhiljaa tuntua että tukka on ihan "tukossa".
Jogurtti-kiivinaamio hiuksille oli yllättävän nestemäistä tavaraa, olisivat laittaneet sen pulloon purkin sijasta...
Jotkut muotoilutuotteet ja happea antava päänahan hoitoaine olivat nappiostoksia, hinta-laatusuhde loistava. Naturalseista pidän myös. Suihkugeelejä ja käsisaippuaa (pesuaineita ylipäätään) tulen varmasti ostamaan Avonilta samoin kuin jalkojenhoitotuotteita, joista tykkään kovasti. Meikkeihin tuskin edelleenkään kosken.
Kropparasvoja tekisi mieli ostaa niiden tuoksun takia, mutta kun petrolatumia on jo yleensä incin yläpäässä, niin tilaamatta jäävät.

Taidan toistaa itseäni.. :-[ noh, näissä tunnelmissa noin pari kuukautta avoneita käyttäneenä.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 03.02.08 - klo:22:00 »
Rupesin vähän aikaa sitten konsultiksi ja tekisi mieleni kuulla rehellisiä mielipiteitä tuotteista.

Joo, tämä sarja allergisoi minut aika lailla. Yritin kahdesti niitten tuotteita mutta niissä on jokin aine, joka puhkaisee ongelmia hengityksen kanssa ja myös ihottuman. Harmi, luulin että tulisi edulliseksi :(
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #296 : 04.02.08 - klo:18:31 »
Mua alkoi taas kiinnostaa Avon vaikka sieltä aiemmin jotain tilasin enkä kauheasti pitänyt  :P Mutta ainahan voisi kokeilla vielä toisenkin kerran  ;) Uudessa kuvastossa näytti ainakin olevan kiinnostavia tuotteita.. Onko täällä ketään avon konsulttia joka osaisi kertoa että paljonko konsultti saa alennusta, onko joku minimitilausraja (esim.80e) ja paljonko postikulut? Ajattelin konsultiksi ryhtyä jos ja kun tuolta nyt jotain tilaan..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 04.02.08 - klo:18:34 »
^ konsulentti saa muistaakseni 25% alea/myymistään tuotteista provikkaa itselleen. On minimitilausraja 80€, ei mitään hajua voiko tilata vähemmälläkin, en usko. Lue varsinkin ketjun alkupäätä ni siellä on juttua.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 04.02.08 - klo:18:39 »
^^Elluli: taitaa olla niin, että jos tilauksen arvo on yli 80 euroa, konsultti saa -25 % tilaamistaan tuotteista ja niiden postitus postiin on ilmainen. Jos tilauksen arvo jää alle 80 euroa, alennusta ei tule ja postitus postiin maksaa 3,50 euroa.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #299 : 04.02.08 - klo:18:39 »
^^Kiitos  :) Täytyypä lukaista. Laitoin juuri Avonin sivujen kautta lomakkeen, jossa ilmoitan haluni ryhtyä onsultiksi.. Ärsyttää vain kun puhelinnumero oli pakko antaa, en tykkää jos sieltä soittaa joku yli-innokas piiriedustaja  ::)

^Joo, noinhan se olikin. Kerran aiemmin olen tilannut mut en enää muistanut. Eli kandee tilata sillä 80 eurolla, loppusummaksi jää ton alennuksen jälkeen vaan reilu 60e. aikas halpaa kosmetiikkaa.. Suihkugeelit ym. oli muistaakseni ok ja 1 silmänympärysvoide mut kokeilemani naamarasvat ihan kakkaa  :-X

Onko kellään kokemusta Avonin ripsareista? Verrattuna laadukkaisiin esim. lancome, loreal, maybelline. En viittis tilata jos ihan huonoja..
« Viimeksi muokattu: 04.02.08 - klo:20:03 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset