Oon kans konsulttina ollut parisen vuotta, harvakseltaan tilaillut lähinnä mutsin tutuille ja parille kaverille.
Ite tykkäilen osasta tuotteita osa taas on mielestäni aivan turhia. Lähinnä oon kan stykästynyt joihinkin suihkugeeleihin ja vartalorasvoihin. Aiemmin luulin pitäväni joistain kasvovoiteistakin mutta nyt kun tiedän paremmasta ja olen alkanut tarkkailla paremmin ihoni kuntoa olenkin huomannut että ne eivät todellakaan sopineet iholleni. Loppuja kulutan pois kropparasvoihin sekoiteltuina

Meikit on olleet tosi vaihtelevan laatuisia. Osa luomiväreistä on aivan surkeita osa taas ihan mukiin meneviä. Mikään ei ole vielä ollut järisyttävän hyvä. Yhden meikkivoiteen löysin mikä mielestäni vastasi aivan hyvin aiemmin käyttämääni Lancomen meikkivoidetta, tosin näitäkään en käytä enää löydettyäni mineraalimeikit.
Ripsiväreissä on ollut ihan hyviä, hiustuotteet oli ihan kamalia sitä yhtä latvaseerumia lukuunottamatta joka olisi ollut ihan ok jos eivät omat latvani olisi olleet sitä käyttäessäni niin huonossa kunnossa.
Mitähän muita.. Pidän paljon Blue rush for her rollista ja body spraysta. tosi kiva tuoksu, olin ihan todella positiivisesti yllättynyt. Muuten olen aika vähän uskaltautunut noita tuoksuja kokeilemaan kun ne on yleensä EdP:tä mikä on omaan nenään liian voimakas. Intiimipesuneste on jäänyt vakikäyttöön, tosin tämänkin voisin aivan helposti korvata jollain muulla vastaavalla tuotteella.
Eli tosiaan, kokemuksia on molempiin suuntiin. Mielestäni kannattaa kokeilla mikä sopii itselleen, tutkia niitä kriittisesti, mutta olla kuitenkaan uskomatta ihan kaikkea mitä niistä puhutaan, niin hyvässä kuin pahassakin. Osa niistä tuotteista on oikesati ihan toimivia, kun vaan löytää itselleen ne sopivat. Mutta ei mikään tuote ihmeitä tee