Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209468 kertaa)

Poissa Lucine

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #30 : 28.01.06 - klo:15:02 »
No täytyy nyt laittaa mielipide ensimmäisestä testatusta Avon-tuotteesta

Vanilja & Soijamaito Käsivoide 75ml

Tuoksuu aivan ihanalle! Tosi vaniljainen tuoksu eikä mun mielestä liian vahva, se on tietysti makuasia. Imeytyy yllättävän hyvin jopa mun käsiin, joihin ei yleensä imeydy mikään. Kosteutusvaikutus vois kyllä olla parempi, eli ihan älyttömän kuiviin käsiin tällä tuskin on vaikutusta. Mun kädet on nyt suht hyvässä kunnossa, mitä nyt rystyset on vähän kuivat, ja siihen tää kyllä auttoi. Sopivan pieni puteli sitä ajatellen että aattelin pitää tätä laukussa mukana jos joskus sattuu tarvitsemaan. Kovin riittoisalta ei vaikuta, oon siitä ehkä viisi kertaa ottanut ja nyt jo näyttää puteli siltä kuin siitä olisi otettu enemmänkin. Hintakaan nyt ei mikään päätähuimaava ole, norm.hinta 3,90e mutta yleensä on aina joku tarjous eli sen hinnaksi jäi jotain 3e paikkeilla. Halvemmallakin varmaan löytyy vähintään yhtä hyviä mutta en nyt ihan hukkaostokseksi sanoisi.
Ostin myös Virginiantuomi & Muskotti Käsivoiteen, joka tuoksuu tosi namille. Sitä en oo vielä kokeillut, mutta tuskinpa on kovin erilainen vaikka tän Vanilja & Soijamaidon pitäisi olla ravitseva ja kosteuttava ja sen toisen ihoa korjaava.

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #31 : 28.01.06 - klo:20:41 »
INCI juttuja voi hakea täältä
http://www.dermoshop.com/search.asp?adv=true
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 29.01.06 - klo:23:32 »
Hii tänään laitoin ekan Avon-tilaukseni menemään :) Yllättävän paljon ihmiset halus ostaa, ja kun tilaukseni ylitti sen 160€ niin ilahduin sivuilla huomatessani että kaupanpäälisiksi saan Anew Clinical kaksivaiheisen kuorinnan jonka arvo on jotain 35€ :o :D

Pitää laittaa sitten kokemuksia tuotteista kun pääsen viikon päästä testailemaan :)

Hitto että oli muuten hankalat sivut. En tajuu miksei siinä voi näkyä tuotteiden hintoja suoraan.. Ja muutenkin toi tilauksenjättösysteemi vois kyllä olla paljon selkeämpi.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 30.01.06 - klo:16:17 »
Niinpä, mäkin kirosin sitä tilauksenjättösysteemiä, mutta onneks ei ollut mitään ongelmia, kaikki tuli niin kuin pitikin.  :)

Tigru

• Vieras
« Vastaus #34 : 30.01.06 - klo:18:56 »
Mulla lähtee loppuviikosta uusi tilaus, ajattelin hyödyntää niitä kolmoskampanjan meikkitarjouksia. Jos jollakin on suosituksia mistä vain meikeistä, niin otetaan vastaan :) MUA:sta tosin löytyy arvostelut älyttömän monelle Avon-tuotteelle, mutta silti olis kiva kuulla muidenkin kommentteja.. :) (Must on tullu Avon-hullu.. ;D)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 30.01.06 - klo:22:10 »
Mistä te ootte jo saanu niitä kolmosen kuvastoja? ??? Kakkonenhan sulkeutu vasta tänään..
www.siameselipstick.com

Tigru

• Vieras
« Vastaus #36 : 30.01.06 - klo:22:59 »
Mistä te ootte jo saanu niitä kolmosen kuvastoja? ??? Kakkonenhan sulkeutu vasta tänään..

Mulle tuli edellisen tilauksen mukana (kun siis tein tilauksen kakkoskampanjasta) :) Ymmärtääkseni tämä on ihan käytäntö  ??? Ja luonnollisesti taloudellisempaa, kuin lähetellä erikseen. Saankohan sitten jo ens viikolla nelosen kuvaston seuraavan tilaukseni mukana ::) Vai meneekö ne kampanjat edes kuukausittain aina, en ole varma..

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 30.01.06 - klo:23:13 »
Aa ok.. Mun paketti tulee vasta ens viikolla. Muuten vähän hämäs kun tein sitä tilausta, niin siel oli jotain maksullisia esitenippuja? Olin vähä et wtf joutuuks niist muka maksamaan? ???
www.siameselipstick.com

rebecca

• Vieras
« Vastaus #38 : 31.01.06 - klo:11:48 »
Aa ok.. Mun paketti tulee vasta ens viikolla. Muuten vähän hämäs kun tein sitä tilausta, niin siel oli jotain maksullisia esitenippuja? Olin vähä et wtf joutuuks niist muka maksamaan? ???

Kyllä joutuu. Esitteet, näytteet, muovipussit - kaikki ne ovat maksullisia.
Mutta minun käsitykseni mukaan kaikilla muillakin, eikä ainoastaan Avonilla.

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #39 : 31.01.06 - klo:14:28 »
Joo tosiaan ne esitteet mitä sitten jakaa muille niin joutuu ostamaan itse.Ihan se on selviö.
Mulle ainakin,vaikka en olisi niitä tilannutkaan niin ne laittaneet mulle silti 5kpl ylimääräsiä mukaan pyytämättä eli niistä ei oo mitään tarvinnu maksaa.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 31.01.06 - klo:22:38 »
Aijaa.. Kyllä mä noi näytteet ja muovipussit ymmärrän, mutta että esitteetkin. Siis jos niitä kymmenittäin menee ni sit, mutta ei mua ainakaan houkuta maksaa niistä. Kun sain ton starttipaketin niin siinä samalla tuli joku viis kuvastoa.

Muuten, vähän hämäs kun kävin Avonin sivuilla kattomassa miten mun tilaus etenee. Mä tilasin yli 170€:lla tavaraa mutta lasku-osuus näytti että tilaukseni on jotain 111€ ??? Vaikka tuo olisi se mikä jää maksettavaa kauneuskonsultti-alen jälkeen niin jää viel monta kymppiä uupumaan. Onks joku tuote sitten loppunut vai häh? Harmittaa, jos nyt jää saamatta esim. se lahja jonka lupasivat yli 160€:lla tilanneille. Plus se että joudun sanomaan multa tilanneille että sori joo ne oli loppu.
www.siameselipstick.com

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 01.02.06 - klo:13:46 »
No nyt selvisi! Menin Avonin sivuille ja katsoin sen mun laskun jossa oli erittelyt. Ne toimittaa kai osan tavaroista myöhemmin. No hyvä, ehdin jo huolestua :) Toivottavasti ei kamalan kauaa mene niissä..

Siinä oli muuten että ne toimitetaan "seuraavan tilauksen mukana kun on saatavissa". Eli jos en tilaa enää ikinä niin en saa niitä? ::) Kiva pistää mun "asiakkaat" odottelemaan noin kauan, koska en mä varmaankaan seuraavasta tilaa mitään.
« Viimeksi muokattu: 01.02.06 - klo:13:48 kirjoittanut RockQueen »
www.siameselipstick.com

Tigru

• Vieras
« Vastaus #42 : 01.02.06 - klo:16:12 »
Mulla uupui kans pari tuotetta yhdestä tilauksesta. Ne tuli sitte automaattisesti seuraavan tilauksen mukana. Mun käsittääkseni Avon ei harrasta mitään jälkitoimituksia, en tiedä sitten, jos maksaa itse postikulut ??? Tieto ei kyllä ole 100-prosenttisen varmaa.. Avonin edulliset hinnat perustuu osaksi just siihen, että kaikki ylimääräiset kustannukset on vedetty ihan alas.. Kääntöpuolena sitten asiakaspalvelu on aika takkuista :( Viesteihin kestää monta päivää vastata, mikä on musta ihan liikaa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 01.02.06 - klo:19:04 »
No huhhuh. Perseestä. En tilaa tuolta kyllä enää ikinä jos on tollasta. Eihän se mun vika ole että niillä on huonosti varastossa tavaraa..

Edit. Tänään lähetin yhteyshenkilölle postia ja kysyin että onko tosiaan niin että ne tavarat saa vasta seuraavassa tilauksessa. Hän lupasi selvittää asian huomenna ja katsoa löytyykö tilaamiani tuotteita sieltä Ruoholahden toimistolta ::) Mutta ainakin vastasi nopeasti ja sain sen kuvan että oikeasti asia hoituu..
« Viimeksi muokattu: 01.02.06 - klo:21:19 kirjoittanut RockQueen »
www.siameselipstick.com

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 02.02.06 - klo:13:19 »
Laitan vähän lisää tuotearvosteluita tänne nyt kun oon kokeillut noita muita

Aloe & Avokado Kasvovoide

Näytti ensin aika löysähköltä purkissa, mutta kasvoille levittäessä ei olekaan yhtään liian lirua, ainakaan mulle. Aikasemmin käytin Oriflamen Aloe-sarjan kosteusvoidetta, mutta se oli ihan liian ohutta, tää on selkeesti parempaa. Alkutuoksu aika voimakas mutta hetken päästä sitä ei enää huomaa. Kosteuttaa kivasti, ja imeytyy hyvin. Oon ollut tyytyväinen.

Persikka & Mantelimaito kasvojen kuorinta-aine

Hyvä tuote tämäkin, tuoksu aika voimakas mutta ei häiritsevä kunhan siihen tottuu. Sopivasti rakeita ja sopivan kokoisia. Levittyy hyvin ja huuhtoutuu hyvin pois. Kasvot tuntuu tosi kivalta tämän käytön jälkeen.

Persikka & Mantelimaito kasvojen puhdistus-geeli

Ei voi oikeen geeliksi sanoa, tosi nestemäistä, valuu melkeen heti kädeltä pois, hyvä että ehtii kasvoille levittää. Mutta jos sen kasvoille asti saa niin on kyllä hyvä tuote, vaikka haju onkin aika imelä, eli tuskin tilaan tätä uudestaan vaikka muuten onkin hyvä. En oo ainakaan huomannut että kuivattaisi kovinkaan paljoa, ja vaahtoaa ja puhdistaa hyvin.