Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209154 kertaa)

Tigru

• Vieras
Vs: Avon calling?
« Vastaus #300 : 04.02.08 - klo:20:09 »
Joskus jos on oikeen hyviä tarjouksia ni mä oon tilannu vain pari tuotetta ja ehkä demotuotteita ja näytteitä samalla. Maksan sitte ne postikulut 3,50e mutta eipä tuokaan niin paljoa ole. Jos tilaan vain itselleni, niin se 60e on kyllä vähän liikaa kerralla kosmetiikkaan. Useimmiten tuleekin sitte tilailtua eBaystä, kun sieltä saa yleensä konsulttihintojakin halvemmalla (postikuluineen).

Ja niin kuin joskus kerroin, silloin ku itse aloin konsultiksi, niin mun piti ihan tavatakin se joku paikallinen edustaja. Kaikkien vissiin ei ole pitänyt tavata, jostain syystä mun piti. Liekö sitte tällä suunnalla niin paljon niitä ryhmänvetäjiä, että resursseja riittää kaiken maailman tapaamisiin.

EDIT. Kaikki mun kokeilemani (ehkä 3kpl) Avonin ripsarit on ollu tosi huonoja.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #301 : 04.02.08 - klo:20:24 »
^Kiitti vinkistä Tigru, en tilaa ripsareita  :)

Noita Anew-sarjan kasvotuotteita tekis mieli kokeilla, taidan tilata ton mikrokuorinnan ja 2-osaisen silmänympärysvoiteen kun Jonsu on sitä kehunut..

Innokas piiriedustaja tms. soitti jo  ;D Olin laittanut hakenuksen n.tuntia aikaisemmin. Saan nettitunnukset pian sähköpostilla ja pääsen tilaamaan. Täytyypä sitten kommentoida oliko tuotteet hintansa väärti. Ainakin älyttömän halpoja ovat  ::)

Oriflamen tuotteista tykkään ja niihin uskallan jo luottaa mutta aina hieman mietityttää tuntematon merkki jos vielä huonoja kokemuksia aikaisemmasta testailusta.. Mutta nyt ajattelin hieman panostaa ja tilata noita hieman kalliimpia voiteita Avonilta, josko ne sitten olisivat parempia..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #302 : 04.02.08 - klo:21:18 »
Tuo kaksivaiheinen silmänympärysvoide ei ollut mielestäni mitenkään erikoinen. Ei se ainakaan mun silmäluomiani mihinkään kohottanut.
Nyt mulla on vielä yksi heidän sy-voide käytössä. Se on kai sitä Ultimate sarjaa, ainakin purkin kansi on kullanvärinen. Tosi kökkö tuo kansi kun siitä irtoilee hippuina sitä "kultausta". Just aamulla sitä oli sitten mun silmän alla pari-kolme hippua enkä meinannut saada niitä irti ihostani lainkaan.

Ripsareista tykkäsin Ashtonsh Lenghts ( joku tuon niminen) ripsarista, mutta se uusi Uplifting on kamala kun siinä on niitä kuituja jotka menevät ainakin mun silmiin. Ripsaria kun laittoi näkyi harjassa kökö lyhkäsiä  karvoja. :-\

Jostain rollista sain karheaa ihottumaa kainaloihin ja olenkin pitäytynyt Dermon rolleihin. Meikkivoidepuuteri minulla on myös Avonilta väri Nude, mutta se on jotenkin ehkä liian tumma minulle. Sen meikkisienen kuviot ainakin jää näkyviin helposti ja taputtelenkin kasvot vielä ihan tavallisella meikkisienellä.

"Mineraali"meikkipuuteri oli aivan kamalaa. Se pöllysi niin, että joka paikka oli täynnä puuteria ja ainakin mun iholla väri Ivory näytti kamalalta. Saman sävyn meikkivoidekaan Avonilta ei sovi mulle, mutta esim.Oriflamelta käy tosi hyvin.

Mitäpä vielä osaisin sanoa tuotteista. Shampoot tuntuivat ensin hyviltä, mutta sitten mun päänahka tuli niistä araksi. Kokeilin siis AT-sarjaa. Ne Naturlasin shampoot ovat sitten ihan silikoniittomia, mutta jostain syystä en niistäkään pitänyt.
Hajuvedet ovat voimakkaita eivätkä yhtään mun makuuni. Yves Rocherillakin on paremmat hajuvedet kuin Avonilla vaikka Avon onkin alkanut hajuvesien myynnillä maailmanvalloituksen.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 04.02.08 - klo:22:04 »
Noita Anew-sarjan kasvotuotteita tekis mieli kokeilla, taidan tilata ton mikrokuorinnan ja 2-osaisen silmänympärysvoiteen kun Jonsu on sitä kehunut..

Siis mä en ole kuin kerran testannut tuota sy voidetta joten en osaa sen toimivuudesta sanoa, mutta äitini käyttää sitä ja tykkää kovasti. Tosin hän ei ole juuri muita käyttänyt kuin Oriflamea, Yves Rocheria ja Lumenea.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 04.02.08 - klo:22:08 »
^ mä sain sen kaksiosaisen mikrokuorinnan lahjaksi sieltä joskus, mutten oo viel uskaltanu kokeilla :D Ne happolaput vaikutti niin epäilyttäviltä..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #305 : 04.02.08 - klo:22:33 »
^ mä sain sen kaksiosaisen mikrokuorinnan lahjaksi sieltä joskus, mutten oo viel uskaltanu kokeilla :D Ne happolaput vaikutti niin epäilyttäviltä..
Mä olen muuten senkin testannut. Mun ihoa ne kihelmöi, mutta muuten ne sopi ihan hyvin. Olin kyllä tosi laiska niiden lappusten kanssa enkä mitään erikoista tehoa niissä huomannut.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 05.02.08 - klo:10:52 »
Ripsareista:

Tykkäilin kovasti Daring curves ripsarista, mutta mulla ei olekkaan kovin vaativat ripset. Ne on luonnostaan melko pitkät ja taipuisat. En niitä taivuta niin en osaa sanoa että pitääkö tuo taivutukset vai nöy. Musta se ei varise, ainakaan jos ei laita ihan sairaasti, mut ei sitä tarvinnutkaan. Harjasta tykkäsin siinä, ei liian iso.

Mulla on vertailukohtina lähinnä Kanebon 38 ja Diorshow. Eka on tosi hyvä, mutta ei irtoa öljyllä ja Diorshowssa on mun makuun liian iso harja. Sottaa luomet tosi helposti, siis lähes joka kerta.

Nyt odottaa laatikossa sellanen kaksipäinen missä on se pohjustusjuttu, en oo vielä testannut. Voin raportida sit kun oon. Ja sitten kokeilin sitä missä taipuu se harjaosa (tarkistin ja nimi oli up lifting) , idea oli ihan jees, lopputulos ihan normaali mielestäni, kivasti erottelee ripset. Aika vastaava kuin tuolla Daring curves-ripsarilla. Mutta harja oli sellanen muovinen missä on harvassa niitä piikkejä ja en oikein tykkää kun on aika teräviä ne piikit. Tykkään ainakin tunkea sitä väriä ihan siihen ripsirajaan saakka. Tämä onkin unohtunut laatikkoon, täytyy toivoa ettei ole liian kuivahtanut. (Ei ollut kuivanut, kokeilin taas aamulla)

Edit. Lisäyksiä ja tarkistuksia
« Viimeksi muokattu: 06.02.08 - klo:09:46 kirjoittanut Norppa »
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 05.02.08 - klo:17:59 »
Minulla taas tuo Astonishing Lengths -ripsari ei toiminut lainkaan, harja suttasi vaan. Tykkään pienemmästä ja kapeammasta harjasta.
Käy vararipsarina vaikka uimahallireissuilla.

Avon Vippari

• Vieras
« Vastaus #308 : 05.02.08 - klo:21:35 »
Mä olen muuten senkin testannut. Mun ihoa ne kihelmöi, mutta muuten ne sopi ihan hyvin. Olin kyllä tosi laiska niiden lappusten kanssa enkä mitään erikoista tehoa niissä huomannut.

Sen kuuluukin vähän kihelmöidä iholla. Ja itse käytän kerran viikossa ja iho pysyy hyvänä. Tykkään vielä huuhtoa kasvot vedellä tämän kaksiosaisen kuorinnan jälkeen vaikka sitä ei tarvitsisi huuhtoa pois, toinen mistä pidän on myös viinitarhan laput tekevät ihosta raikkaan jos tuntuu vähän väsyneeltä.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #309 : 06.02.08 - klo:09:31 »

Nyt on tullu joku uus mikrokuorinta (75ml tuubissa) Anew-sarjasta. Sen tilasin ja sitä meinaan kokeilla. Myös tuo kaksiosainen silmänympärysvoide lähti tilaukseen, pari suihkujuttua, jalkavoide ja sydämenmuotoinen raspi  :) Tilasin yli 80eurolla niin loppusummaksi jää n. 60e eikä postikuluja. jee! Halpaa lystiä  :D
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Avon Vippari

• Vieras
« Vastaus #310 : 07.02.08 - klo:14:15 »

Nyt on tullu joku uus mikrokuorinta (75ml tuubissa) Anew-sarjasta. Sen tilasin ja sitä meinaan kokeilla.

Tätä ovat kovasti kehuneet, itsekin meinasin testata mutta olen nyt kahden vaiheella että käytänkö itse vai myynkö.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 13.02.08 - klo:10:28 »
Nyt olen tutustunut Avonilta ensimmäiseen meikkituotteeseen, johon olen rakastunut täysin. Kyseessä on siis Super Full ripsiväri. Tuossa on kuminen harja ja väri levittyy todella kauniisti ja harja erottelee ripset hyvin. Itse saan tuolla tosi näyttävät räpsyt. Hakkaa aiemmin käyttämäni Lacomen Fatalen mennen tullen. Eikä hintakaan ollut paha, joku 7 €. Tästä tulee ehdottomasti vakikalustoa mun meikkipussissa. :-*
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #312 : 13.02.08 - klo:11:00 »
^No nyt lähtee kyllä mullakin tilaukseen jos seuraavassa kuvastossa tuo on tarjouksessa. kiitti vinkistä!  :)

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 13.02.08 - klo:11:18 »
Pitäisiköhän minunkin kokeilla tuota ripsaria, jos kerran Fatalen hakkaa niin on kyllä hinta-laatu -suhde enemmän kuin kohdallaan  ;) Mites pysyvyys?

Mulla on ollut avonilta suihkugeeliä ja kosteusvoidetta, ja ne oli kyllä minun nenään niin hirveä hajuisia etät meni suoraan lahjoituksena eteenpäin. Kosteusvoide oli ikävän liisteristä eikä edes imeytynyt kunnolla, jäi vähän huono maku kyseisistä tuotteista.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 13.02.08 - klo:11:21 »
^ Kannattaa tosiaan muistaa että ne voi aina palauttaa sen 3 kk:n kuluessa. Kokeiltuinakin. Ei mee rahat hukkaan vaikka ei oliskaan ihan varma tuotteen sopivuudesta.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat