Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209159 kertaa)

Poissa Luna

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #315 : 13.02.08 - klo:11:26 »
^Sain nuo tuotteet alun perinkin lahjana niin en kehdannut sanoa että on tosi kuraa vaan lahjoitin tosiaan eteenpäin. Tuo on kyllä hyvä muistaa jos tulee jatkossa ostettua jotain!

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #316 : 13.02.08 - klo:12:04 »
Pitäisiköhän minunkin kokeilla tuota ripsaria, jos kerran Fatalen hakkaa niin on kyllä hinta-laatu -suhde enemmän kuin kohdallaan  ;) Mites pysyvyys?

Pysyy mulla koko päivän sellaisina päivinä, että olen ollut töissä ja käynyt koiran kanssa kolme kertaa kosteassa säässä lenkillä. Eli pysyvyys kohtalaisen hyvä. Sellaisina päivinä, kun olen hikiliikkunut en ole tuota uskaltanut kokeilla, kun ei kuitenkaan ole vedenkestävää. Niitä päiviä varten mulla on käytössä Kanebon 38.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Takkutukka

• Vieras
« Vastaus #317 : 18.02.08 - klo:22:13 »
Kylpyammeen onnellisena omistaja on aivan pakko kehua Avonin kylpyvaahtoja! Mistään en ole löytänyt yhtä laadukkaita ja hyvän tuoksuisia. Vaahto kans kestää, toisin kuin markettivaahdot jotka on kadonneet ennen kuin itse ehtii sukeltaa ammeeseen...
Myös Planet Spa kylpymaito on aivan ihanaa...iho on aivan samettinen sen jälkeen ja tuoksuu aivan ihanalle.

Ja ne vartalojugurtit...*huokaus*  :) Varsinkin Black Cherry on aivan ihanata!

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #318 : 19.02.08 - klo:08:08 »
^Onko noi vartalojugurtit paksumpia koostumukseltaan kuin vartalovoiteet? Tekis mieli kokeilla mut toi nimi vartalojugurtti kuulostaa niin oudolta.

Toi superFull -ripsari on tarjouksessa ens jaksolla 6,90e, sitä aattelin tilata ja kokeilla kun sitä kerran täälläkin kehuttiin..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Tigru

• Vieras
« Vastaus #319 : 19.02.08 - klo:08:36 »
^Onko noi vartalojugurtit paksumpia koostumukseltaan kuin vartalovoiteet? Tekis mieli kokeilla mut toi nimi vartalojugurtti kuulostaa niin oudolta.

Ei mun mielestä ole juurikaan paksumpia. Aika lailla yhtä paksua tavaraa kuin tavallinen purkkijugurtti. Ja mulle nuo ei sopinu ollenkaan, iho tuli täyteen pieniä näppyjä. Johtui kai mineraaliöljystä, mulla ei kroppakaan siedä sitä.

Takkutukka

• Vieras
« Vastaus #320 : 23.02.08 - klo:00:17 »
En toki tiedä miksi sitä oikeesti kutsutaan vartalojugurtiksi, mutta liekö syynä niiden syötävän ihana tuoksu... Ja oikeasti, tuoksun täytyy olla hyvä jos minun mitään ikinä huomaava poikaystäväkin sen huomas :)

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #321 : 23.02.08 - klo:13:02 »
En toki tiedä miksi sitä oikeesti kutsutaan vartalojugurtiksi, mutta liekö syynä niiden syötävän ihana tuoksu... Ja oikeasti, tuoksun täytyy olla hyvä jos minun mitään ikinä huomaava poikaystäväkin sen huomas :)

Mainoskikka. Saadaan mielikuva syötävstä jogurtista mukaan. Sama se on suihkuhyytelöiden kohdalla. Nim kyllä tulee suihkugeelin hyytelömäisestä  koostumuksesta, mutta minä pidän ruuan nimikkeitä hygieniatuotteissa vähintääkin omituisena. Moni lankeaa niihin noiden nimien vuoksi.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #322 : 23.02.08 - klo:14:47 »
^Mä aattelin kokeilla seuraavaksi molempia, sekä suihkuhyytelöä että vartalojugurttia, ihan sen takia että rakastan nameja tuoksuja  :-*  Eikä oo mitään herkistymisiä tullut millekään..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #323 : 29.02.08 - klo:18:59 »
Minä sain tällä viikolla ekat Avonin tuotteeni. Ennakkoasenteessani oli havaittavissa tiettyä skeptisyyttä, mutta aivan suotta! Tykkään tosi paljon Senses-sarjan Re-charge-tuoksusta, jossa on mandariinia ja mausteita. Todella hyvä ja edullinen suihkugeeli, puolen litran pönikkä taisi maksaa 3,90 €. Saman sarjan Spring Sensations -suihkugeeli on myös todella hyvä, vaikkei tuoksunsa puolesta noussutkaan lempparikseni. Ehdottomasti täytyy tilata sarjan suihkugeelejä lisää ja testata myös sarjan käsisaippuat.

Senses-sarjan vartalonkuorinta oli kyllä pienoinen pettymys. Tuotetta voisi reilummin markkinoida kuorivana suihkugeelinä, sillä mielestäni kuorivia hippusia oli niin vähän etten huomannut mitään kuorivaa vaikutusta. Samoin Naturals-sarjan Tangerine & Aloe -suihkugeeli ei mitenkään säväyttänyt, tämä oli samaa peruskamaa kuin mikä tahansa marketeissa myytävä suihkugeeli. Tuoksu tuntui käytettäessä, mutta pullosta nuuhkimalla tuoksua ei olisi edes tunnistanut.

Työkaverit tilasivat meikkejäkin ja kaikki taisivat olla tyytyväisiä ostoksiinsa. Ensi kerralla laitan tilaukseen Plump Pout -huulikiillon. Luvattu huulia turvottava efekti ei taida käytännössä toimia ja hyvä niin, tykkään ihan peruskiilloilta. Työkaverin tuubia nuuskimalla kiilto vaikuttaisi hyväntuoksuiselta ja applikaattorina oli oikein näppärän näköinen pieni sivellin. Näyttäisivät myös olevan tarjouksessa hintaan 5,50 €, joten tuskinpa tuossa kokeilussa voi paljoa menettääkään! Ylipäätään on vähän höhlää tilata värikosmetiikkaa testaamatta sävyjä, mutta sitähän minä teen nettitilausten yhteydessä useinkin.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 29.02.08 - klo:20:16 »
Senses- sarja on hyvä ja edullinen, itse ostin käsisaippuaa Get Ready -tuoksussa ja tykkään kyllä. Pesee liikoja kuivattamatta eikä pumppupullo sottaa/valuta.
Suihkugeelejä on parikin pulloa hamstrattu kaappiin :D nyt on käytössä Divine Time, ei lemppari, mutta menettelee. Re-Charge ja Winter Warmth (olikohan se sen niminen) suosikkeja.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 29.02.08 - klo:20:37 »
Osaako joku sanoa mitä nail experts kynsinauhavoide siältää?? Ja että kuuluuko sen haista voimakkaalle?

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #326 : 29.02.08 - klo:20:41 »
^Mä olen harkinnut tuon kynsinauhavoiteen ostoa ja haluan tietää myös mitä toi sisältää. Osaisitko kuvailla tuota tuoksua muuten kuin että on voimakas?

Myös Avonin kynsilakkoja ajattelin kokeilla kun muutama tosi mehukas vaalea helmiäissävy näyttäis löytyvän.. Miten mahtaa olla pysyvyyden laita..?

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 29.02.08 - klo:21:25 »
Mä sain tän kaverilta jolla ei ollut käyttöä tälle. En tiedä koska tää on ostettu että onkohan mennyt vanhaksi. Aika paksua jankkia tää on mutta silti hyvin tuntu että kosteutti kuivia kynsinauhoja. Tuoksu tai pitäskö sanoo hajusta tulee mieleen jotkut voimakkaan tuoksuiset yrtit ehkä. Jää leijumaan ympärille tosi pahana  :-X. Voi olla että pilalla on.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 03.03.08 - klo:20:29 »
Kaivelin omani laatikon pohjalta. Mitäköhän tuosta tuoksusta nyt sanoisi.. On se melko voimakas tuoksu, mutta ei mielestäni tuoksu kuitenkaan kovin kauas. Siis että en sitä enää haista kun kädet on näppiksellä. Kovin hyvälle se ei kyllä mielestäni tuoksu. Ehkä juurikin jollekin yrtille. Vähän mummomaiselle ehkä  ;D

Inciä ei lue tuubissa enkä sitä tuolla nimellä löydä enää Avonin sivuiltakaan että voisin sen sieltä luntata.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 03.03.08 - klo:22:02 »
^Veikkaisin että olis paljon silikoonia ja mineraaliöljyä kun on näin paksua tavaraa..