Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205479 kertaa)

Poissa Norppa

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #330 : 04.03.08 - klo:10:20 »
^ Aivan varmasti, onhan kyseessä Avonin tuote  :D
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #331 : 04.03.08 - klo:15:32 »
Tuskin ne mineraalit ja silikonit siellä kynsinauhoissa haittaa.  :D

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #332 : 08.03.08 - klo:09:47 »
Minäki olen käyttänyt Avonin tuotteita viime vuoden puolelta saakka. Liiv Botanicals sarjan rasvat ja virkistävä kuorinta ovat minulle huippuja. Lisäksi solutions sarjan kuivan ihon puhdistusgeeli, pesee myös meikin.

Ja AT sarjan happea antava hoito päänahalle. Nyt kun olen värjännyt hiuksia ahkerasti blondista punaiseksi, päänhaka kutisee ja tuo tosiaan auttaa. 3,90 € hintaan nappiostos.

Näistäkin on varmasti paljon mielipiteitä, kaikki ei sovi kaikille. Minä tykkään :)
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #333 : 08.03.08 - klo:15:05 »
^ Vähän outo myyjä, jos ei ollut näytteitä huulipunista. Ne näytteet maksaa 20 senttiä kappale.. Mä oon tilaillu itselle nuita näytteitä aika paljon, yksi näyte kestää mun käytössä monta kuukautta :D
Mitenkäs noita näytteitä tilataan? Liitänkö ne vain osaksi tilausta ilman tilauskoodia vai pyydetäänkö niitä konsultilta erikseen? Tilattavat näytteet ovat käsittääkseni sellaisia tosi pieniä "minihuulipunia" ja lisäksi konsultit saavat ilmaisia näytteitä, joista riittää yhteen käyttökertaan. Jos olen ymmärtänyt väärin niin toivottavasti joku korjaa.  :)

Itse olen ollut tilaamiini suihkujuttuihin tyytyväinen ja täytyy laittaa uusi (pieni) tilaus tähän nelosjaksoon. Lisäksi tilasin palstan innoittamana ebaystä yhden Glazewear-huulikiillon, jolle jäi postikulujen kanssa hintaa viitisen dollaria. Avonin tuotteet ovat kyllä huikean paljon edullisempia jenkeissä, huulikiillot saa välillä tarjouksesta dollarilla tai kahdella!
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Tigru

• Vieras
« Vastaus #334 : 08.03.08 - klo:16:03 »
^ Siis olen itse kauneuskonsultti ja tilannut itselleni näytteitä. Ei asiakkaat voi tilata näytteitä suoraan, niitä pitää vaan pyytää konsulteilta (ilmaiseksi), jos heillä sattuisi olemaan. Ja konsultit eivät saa ilmaisia näytteitä, kaikki näytteet yleensä maksaa, elleivät sitten ole sellaisia, mitä tulee uusien tuotteiden "kylkiäisenä" kun jotain tilaa esitteestä (esitteessä on erikseen maininta tästä). Eli konsultit tilaavat näytteet ja maksavat niistä ja antavat sitten asiakkaille ilmaiseksi...

Meinasin siis sitä, että outoa ettei konsultillasi ollut näytettä huulipunasta, koska ne huulipunanäytteet ovat niin halpoja, ja pelkän kuvaston perusteella en itse ainakaan lähtisi tilaamaan huulipunaa, kuvaston kuvat kun vääristävät monesti sävyjä.

Ja kyllä, huulipunanäytteet ovat niitä "minihuulipunia". Niistä riittää moneen käyttökertaan :)

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #335 : 08.03.08 - klo:19:41 »
^Okei, kiitos vastauksesta, nyt meni jakeluun!  :) Mulle ei ikävä kyllä ole mainittu näytteistä mitään, eikä kukaan meidän työporukastakaan saanut yhtään näytettä tilauksen yhteydessä.

Olen tässä viikonlopun ratoksi lueskellut koko Avon-ketjun (ja jopa vieraillut tuolla Avon-foorumilla). On kyllä aikasen hurjaa, miten paljon negatiivista juttua täällä on ollut. Avonin tuotteethan tuntuvat olevan (maailmallakin) tykättyjä ja edullisia, mutta täkäläisiltä edustajilta saatu palvelu ja käytös on monesti ollut ihan ala-arvoista. Tunnetusti olen (herkkäunisuuden, herkkäihoisuuden ja herkkämasuisuuden lisäksi) herkkä pahoittamaan mieltäni epäasiallisesta käytöksestä, mutta jotenkin tuolla Avonin foorumillakin tuli vähän paha mieli esim. tämän konsultin kirjoituksesta:

"Kaikille en aina laita näytteitä. Muutamalle tyypille jotka on innostuneita tilaamaan yhtä ja toista, laitan useemman näytteen. Muille saatan laittaa jonkun yhden tai sitten en ollenkaan. Kalliimpien tuotteiden näytteitä (clinical) laitan vain niille joilla on sitä varaa tilata, halvempia taasen niillä joilla on varaa vaan halvempiin."
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Tigru

• Vieras
« Vastaus #336 : 08.03.08 - klo:19:49 »
^ No huh huh mitä tuo konsultti kirjoitti ::) Kannattaa vaan jatkaa sitä eBaystä tilaamista, kun Suomen asiakaspalvelu on tuota luokkaa ja hinnatkin mitä on... Itse tilaan melkein kaiken eBaystä, kun tulee postikuluineenkin Suomen hintoja halvemmaksi.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #337 : 29.03.08 - klo:13:52 »
"Avon-yhteistyö vie Marimekon ensimmäistä kertaa kauneudenhoitoalalle ja kasvattaa merkittävästi Marimekko-brändin kansainvälistä tunnettavuutta tuomalla Marimekko-designin miljoonien naisten ulottuville laadukkaisiin kauneudenhoitotuotteisiin yhdistettynä”, toteaa Marimekko Oyj:n toimitusjohtaja Mika Ihamuotila.
Ah hah hah, salli mun nauraa ;D. Ihme, että Marimekko valitsi Avonin yhteisiyökumppanikseen, kun maailmassa on niin paljon monia muitakin kosmetiikkamerkkejä, jotka ovat miljoona kertaa parempia kuin Avon. Mielestäni huonoa bisnesvaistoa Marimekolta tällä kertaa.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #338 : 29.03.08 - klo:14:54 »
^ No toisaalta Avonilla on esim. Jenkeissä niin paljon käyttäjiä, että tuollainen sopimus tuo Marimekolle todella paljon lisää tunnettavuutta rapakon takana.

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #339 : 01.04.08 - klo:19:09 »
Moni on sanonut, että Avonin voiteet ym.tuotteet sopivat heille paremmin kuin muut jota ovat kokeilleet.

Minä saan kuitenkn AINA leukan täyteen näppylöitä heidän päivä- ja yövoiteista. Olen tehnyt epätieteellisiä testejä kolme eri kertaa puolen vuoden aikana ja aina sama juttu! Ei viikkokaan mene kun ekat nypyt on leuassa. Nyt jatkoin sitkeästi toisen viikon perään ja näppyjä tuli taas lisää. Ei ne isoja ole ,mutta tosi kipeitä. Samoin katselin, että otsani on myös jotenkin epätasaisemman näköinen. Ei vaan sovi mun hipiälle heidän rasvat.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #340 : 01.04.08 - klo:20:03 »
Mä sain pilattua ihoni solutions sinisen sarjan tuotteilla. Naama on täynnä sellaista pienen pientä punaista näppyä. Eniten poskipäissä ja otsassa. Tein aika ison tilauksen ja palautin niistä kaikki.. Ainoastaan suihkugeelit ja kylpyvaahdot on hyviä.

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #341 : 01.04.08 - klo:22:22 »
Mä sain pilattua ihoni solutions sinisen sarjan tuotteilla. Naama on täynnä sellaista pienen pientä punaista näppyä. Eniten poskipäissä ja otsassa. Tein aika ison tilauksen ja palautin niistä kaikki.. Ainoastaan suihkugeelit ja kylpyvaahdot on hyviä.

Mulle tuli oranssin sarjan voiteista paha ihottuma. En ole koskaan saanut minkään muiden firmojen voiteista mitään ihottumia saatikka finnejä. No... tiedänpähän varoa näitä.

kaz^

• Vieras
« Vastaus #342 : 07.04.08 - klo:23:09 »
Minulla on aika paljon kokemuksia Avonista.
Eli ensin testasin solutionsin vihreän sarjan kosteusvoidetta ja kasvovettä. Kosteusvoide kuoriutui kasvoilta ja kasvovesi oli liian tujua.Seuraavaksi testasi solutionsin hydra-radiancea yö ja päivävoidetta. Minulla ihosta väheni epäpuhtaudet, mutta tuotteet eivät imeytyneet riittävästi eli yöllä kasvot tarttuivat tyynyliinaan ja päivällä kosteusvoide pukkasi heti meikin läpi, joten loput meni pikkusiskolle testaukseen.

Sitten vuorossa oli Anew retroactive kosteusvoide, joka ei myöskään imeytynyt mielestäni tarpeeksi hyvin, joten sekin meni muuhun käyttöön. Clearskin sarjan virkistävä kuorintavoide on todella tehokas ja raikastava ja käytinkin sitä useamman kuukauden, mutta kosmetologin mikrohionnan jälkeen en ole vielä uskaltanut käyttää, tuote kuorii tosi hyvin. Finnien täsmähoito on myös hyvä tuote ja kuivattaa finnit nopeasti.

Oranssin sarjan (lopetettu) kasvovedestä tykkäsin ihan hirmuisesti, nykyisestä alkoholittomasta en niinkään, kun se ei tunnu niin raikkaalta kuin oranssi, jää jotenkin tunkkainen tunne kasvoille.
Silmämeikinpoistoaineista nestemäinen (sininen pullo) on hyvä tuote, kun taas valkoisesta jää kasvoille sellainen kirkas kerros (on meinaan paraffinum liquidum aikalailla isossa osassa aineluettelossa), taitaa mennä pikkusiskolle sekin.

ColorTrendin puristepuuteri tuoksui ihan järkyttävälle mummohajuvedelle, sitä en voi suositella kellekkään, tuntui kasvoilla yhtä tunkkaiselta kuin lumenen puristepuuterit. Irtopuuteri oli luonnollisesti minulle tummaa, kuin myös kaikki meikkivoiteet. Calming effectsistä muuten pidin, mutta sitä piti laittaa ihan hirveästi, että sai sopivan peittävyyden.. Tuntui tosi kalliilta. ColourTrendin meikkivoiteen vaalein sävy taittoi harmaaseen, joten ei ollut sekään kiva.

Naturals ja Sensen sarjojen suihkugeeleistä tykkään ihan hirmuisesti, myös kuorinnat on ihania. Yksi puteli SkinSoSoftin Firm&Tonen vartalonhoitoa myös käytetty loppuun saakka ja suihkugeeli puhdistaa hyvin ihon. Planet Spa Oliivisarjan kuorinta on myös hyvä, mutta tuoksu menee nenään, joten ei kiva.

Anewin uudesta kuorinnasta tykkään paljon, siinä on ihanan pieniä kuorivia hippusia paljon, joten se ei raavi vaan sillä saa hyvin hiottua ihoa, eikä jätä kiristävää tunnetta iholle. Kannattaa tosin pestä huolella.

Kynsilakat ei mielestäni ole tasalaatuisia, sillä kynsiin jää vedon myötäiset rannut, En sitten tiedä, että kauanko lakkaa pitäisi sekoittaa..  ::)

True Colour luomiväri on ihan jees myös, kun ei ainakaan mielestäni varise yhtään. Myös aurinkopuuterihelmiä olen käyttänyt, mutta talvella en osaa laittaa tarpeeksi vähää näille kalpeille kasvoille ::)

Huulikiillot on aivan ihania. Suosittelen. Tekee huulista ihanan tuntoiset ja tuoksuvat ihanalle ja kestävätkin aika hyvin huulilla.

Super Full maskarasta minä en tykännyt yhtään, en kehdannut antaa siskollekaan sitten testattavaksi, kun se ainakin omat ripseni klimppasi yhteen. Uplifting tosiaan raapii luomia, niin ei mielellään vedä kovin tyvestä ja illasta huomaa yläluomilla mustat tahrat, joten tarttuu ripsistä iholle, ei hyvä ja tosiaan harva näyttää kuitujen takia siltä, että täynnä irronneita ripsiä, mutta käytetään loppuun, koska kuitenkin erottelee ripset aikas hyvästi. Olen kokeillut myös kolmatta ripsiväriä, mutta en nyt satu muistamaan, että mikä se oli.

No muokkaillaan lisää, sitten kun tulee taas mieleen jotain kommentoitavaa. Toivottavasti joku saa apuva näistä :)

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #343 : 11.04.08 - klo:06:08 »
Minulla on käytössä uusi Super Schok ripsari. Harja siinä on tosi iso, mutta sillä on todella helppo laittaa ripsiväri. Tämä ripsari on mielestäni todella hyvä tuote! Minä joka useimmten suttaan yläluomeni ripsiväriä laittaessa en saa tällä sutattua yhtään. Ripsiväri ei myöskään minulla karise.

Tuosta valkoiesesta hoitavasta silmämeikinpoistoaineesta pidän myöskin. Se on mielestäni mukavampi käyttää kuin se nestemäinen.

Uusi heleyttävä päivävoide on myös testissä. Ensin sain leukaani näppyjä mutta nyt ne on pysyneet pois.  Voiteen pitäisi ruskettaa ihon,mutta en nyt vielä ainakaan ole mitään ruskteusta kasvoillani  nähnyt. Käyttänyt olen sitä hieman yli viikon. Nytkin laitoin Dermosilin sävyttävää päivävoidetta tuon ruskettavan päivävoiteen päälle.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #344 : 11.04.08 - klo:16:19 »
Avonille on tullut mineraaliluomiväri ja osaako kukaan sanoa mitä se sisältää kun en tajua INCI listoista mitään:
PERSONAL MATCH Smooth Mineral Eyeshadow

MICA
IRON OXIDES
BISMUTH OXYCHLORIDE
KAOLIN
ETHYLHEXYL PALMITATE
ZINC STEARATE
NYLON-12
LAURYL PCA
ZINC PCA
PHENYL TRIMETHICONE
SODIUM PCA