Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209152 kertaa)

Poissa Herya

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #345 : 11.04.08 - klo:21:54 »
^Tuota BISMUTH OXYCHLORIDE:a kannattaa kyllä vältellä. En nyt muista miksi mutta jotain haittaa siitä oli. Ainakin silikoonia on PHENYL TRIMETHICONE. En pitäisi tuotetta kovin mineraalimeikkinä. Nylon-12 eiks se oo jotain muovia? Joku asiantuntevampi osaa varmaan kertoa tarkemmin.

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #346 : 12.04.08 - klo:15:22 »
Eikö METHYLPARABEN ja BUTYLPARABEN ole säilöntäaineita? Minulla on sellainen käsitys ettei AITO mineraalimeikki sisällä edes säilöntäaineita. Onkohan tietoni ihan väärä?

Tässä INCIT Dermosilin mineraaliluomiväreihin.

Mineraaliluomiväri Earth

Sisältää: Kaolin, Zinc Oxide, Tocopheryl Acetate, Bisabolol. +/-: Mica, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77163.

Mineraaliluomiväri Sky

Sisältää: Zinc Oxide, Kaolin, Tocopheryl Acetate, Bisabolol. +/-: Mica, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77163.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 14.04.08 - klo:10:33 »
^^^ Taitaa olla aika samaa sarjaa markettien mineraalimeikkien kanssa. Voihan tuo olla ihan toimivaa ja helposti hakkaa avonin muut luomivärit mitkä mielestäni ainakin pigemnttiensä puolesta ovat olleet melko huonoja, mutta ei tuo kovin luonnolliselta vaikuta, mikä kai yleensä on se mineraalimeikkien "juttu". Siis mahdollisimman vähän allergisoivia ja ärsyttäviä ainesosia.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 24.04.08 - klo:22:49 »
Sain Avonin kuvaston ja meinasin tilata huulikiillon, naamion ja jotain kylpyvaahtoja. En oikein jaksa uskoa siihen, että nuo voiteet tai puhdistukset sopisivat minulle. Kosteuttava, avokadoa sisältävä naamio oli koostumukseltaan ihanan paksua ja riittoisaa, ja jätti iholle mukavan pehmeän tunteen. Tosin poistaessa oli rasittavankin paksua, vaikka kuinka läträsi vedellä eivät nuo naamion jämät meinanneet poistua millään nenänpielistä.  ::) Tämä taitaa olla vähän samantasoinen merkki kuin YR. Noita aurinkovoiteitakin voisi kokeilla. Paljon negatiivista olen tästä sarjasta kuullut ympäri nettiä, jonka vuoksi olen vähän ennakkoluuloinen. Onneksi kaikki tuotteet näyttävät olevan kuvastossa sen verran edullisia, ettei rahaa mene ainakaan hirveästi hukkaan, jos tuottet ovatkin täyttä kuraa.  :P
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 25.04.08 - klo:09:52 »
^ ja muista että ne voi palauttaa vielä 3 kk:n jälkeenkin ja testattuina!!

Itse tilasin taas pitkästäaikaa keskiviikkona. Tilasin itselleni ja kaverilleni intiimipesunestettä varastoon, lisäksi tilasin itselleni kokeiluun uutta mansikka-guavasuihkugeeliä, granaattiomena hoitosuihketta hiuksille ja meikkikynien teroittimen paksuille kynille.

pitkästä aikaa jaksoin pitää tilauksen maltillisen kokoisena.

höpsötär

• Vieras
« Vastaus #350 : 25.04.08 - klo:17:17 »
Oon käyttäny Avonin tuotteita kohta 2½ vuotta pääosin, joitain muitakin toki siinä sivussa. Mikään voide ei oo vielä mun pintakuivalle sekaiholle aiheuttanu allergiaoireita, sen sijaan jostain Seppälän kookosvartalonkuorinnasta ja vartalosuihkeesta (Source Fruit) oon niitä saanu. Ennen oli Yves Rocherin vakioasiakas, mutta siellä jotkut tuotteet on ollu epäsopivia, esim. liian rasvasia. Lisäks Avon on mun mielestä ollu edullisempi vertaillessa. Solutions-sarja on mun favourite, samoin Avon Care ja Planets Spa ja Naturals-sarjat. Sekin on plussaa tosiaan, että niillä on kolmen kuukauden palautusoikeus.

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #351 : 26.04.08 - klo:00:27 »
Mun on tähän pakko sanoa, että Dermosilillä on myös 3 kk palautusoikeus jos tuote ei sovi.

Minä hehkutin tuolla ylempnä Super Shock ripsaria. Tänään laitoin kuitenkin Dermosilin ripsiväriä ja se oli kyllä huomattavasti parempi kuin tuo Super Schok.

Kyllä taas tämän kokeilun jälkeen käy niin, että palaan noiihin Dermon tuotteisiin.  ;D

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 26.04.08 - klo:12:10 »
^ ja muista että ne voi palauttaa vielä 3 kk:n jälkeenkin ja testattuina!!

Olen vaan uskomattoman laiska palauttamaan mitään... Usein huonotkin tuotteen vain jäävät hyllyyn ja annan niitä sitten vaikka eteen päin.  ::) Tuolla Avonin suomenkielisellä foorumilla kehuttiin aika paljon Avonin huulipunia, niitäkin tekisi mieli kokeilla.  Toki en tiedä kuinka vahvasti tuo kyseinen foorumi tähtää mainontaan, jokainen tuote tuntuu olevan siellä enemmän tai vähemmän hehkutettu...
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 26.04.08 - klo:12:27 »
No miten ton palautusoikeuden nyt sit ottaa, meikän kohdalla ainaki homma oli ihan syvältä. Rahat saa takas hyvityksenä seuraavasta tilauksesta eli pakko tilata lisää että saa epäsopivista rahat takas ::)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 26.04.08 - klo:16:09 »
Ootko siis itse konsultti? En oo ite koskaan konsulttina yrittänyt penätä rahoja takaisin avonilta vaan siellä ne on aina hyvitetty seuraavasta laskusta kun oon tiennyt tilaavani pian uudelleen, mutta kyllä ne asiakkaalle pitää ihan käteen palauttaa. Ihme touhua jos konsultti on käskenyt tilaamaan lisää jos edellisetkään tuotteet ei oo toimineet..

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 30.04.08 - klo:17:53 »
Tilasin nyt tuolta Avonilta kolme huulipunaa (sävyt oli ihania), kosteuttavan naamion ja ne sukat.  ;D Olen kyllä valmis palauttamaan jos ne osottautuvat tosi surkeiksi tuotteiksi... Teki mieli tilata myös noita shampoita, mutta en sitten kuitenkaan viitsinyt, edes kokeilumielessä. Tilaaminen oli suhteellisen helppoa eikä postikulutkaan päätä huimaa, joten jos nuo tuotteet osoittautuvat edes ihan kohtalaisiksi tilaan tuolta varmaan uudelleen.  :)

tiina1982

• Vieras
« Vastaus #356 : 26.05.08 - klo:17:45 »
No niin mimmit, nyt on mulla avonin kuvasto nro. 7... Himottais tuo valitse 3, maksa 7,50€ tarjous, onko esim. mansikka guava suihkugeeli ja vartalosuihke mistään kotoisin + vielä tuo persikka mantelimaito puhdistusgeeli....Kantsiiko tilata tai meneekö tuo 7,5€ kankkulan kaivoon ;) Mitäs muita kokeilun arvoista siellä olis?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 26.05.08 - klo:18:57 »
No niin mimmit, nyt on mulla avonin kuvasto nro. 7... Himottais tuo valitse 3, maksa 7,50€ tarjous, onko esim. mansikka guava suihkugeeli ja vartalosuihke mistään kotoisin + vielä tuo persikka mantelimaito puhdistusgeeli....Kantsiiko tilata tai meneekö tuo 7,5€ kankkulan kaivoon ;) Mitäs muita kokeilun arvoista siellä olis?
En tiedä kuvastosta kun en oo moista nähnyt, mutta tosta persikka mantelimaito-sarjasta (se joku Naturals?) kasvovesi on kuivalle iholle aivan taivallista :) Parasta mitä oon koklannut, ainoa Avonin tuote mitä jää ikävä  :P
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #358 : 26.05.08 - klo:19:03 »
Mä aattelin tilata jaksolta 8, paljon oli kiinnostavia juttuja mm. aurinkopuuterikuulat 9,90e, Glazewear huulikiilto 3,90e  ja uusia ihanan tuoksuisia suihkujuttuja  :)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 26.05.08 - klo:19:19 »
Mitäs muita kokeilun arvoista siellä olis?

Suihkugeeleissä aika hyvä hinta-laatusuhde, varsinkin jos tykkää hedelmäisistä tuoksuista. Spring Sensation oli ihanan kirpeä, en tiedä onko siellä enää sitä. Käsisaippua vallan kätevä, ei valuta pitkin lavuaarin reunaa.
Jalkojenhoitoaineita/välineitä olen ostellut myös, ihan kelpo kamaa, tarjouksesta varsinkin. Tuuheuttavaa AT -sarjan hiustenhoitoainetta käytän jatkuvasti, AT -kiiltosuihke ihan ok hintaansa nähden, sekä jotkut Naturalsin shampoot (paitsi 1-2 -viritykset). AT -shampoo värjätyille taas oli tälle päälle sellasta kuraa ettei ikinä mikään.
Pikaisesti haistoin Mansikka-Guava -shampoo/hoitoainetta, tykkäsin, ostin sen ystävättären paksulle ja värjätylle hiuksistolle, en ole kuullut vielä kommentteja.

Hinnat ovat aika kukkaroystävällisiä, ettei sikäli ihan hirveetä katastrofia tule ellei osta koko kuvastoa läpi :D

*kirjoitusvirheen korjailua*
« Viimeksi muokattu: 28.05.08 - klo:16:55 kirjoittanut babylissa »