Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 213993 kertaa)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
Vs: Avon calling?
« Vastaus #360 : 26.05.08 - klo:19:28 »
Odotan mielenkiinnolla syksyllä tulevia Marimekko -meikkituotteita  ::) Jaksolla 9 tulee joku Reese Witherspoonin kampanjoima huulipuna Avonille, ainakin näytti mainoksessa ihan kiinnostavalta..

Avonin meikit ja ihonhoitotuotteet on kaikki olleet mun mielestä ihan ok, ja tosi edullisia (kauneuskonsulttina -25% prosenttia hinnoista eli melkein ilmaisia ovat..) Ei oo vielä yhtään pettymystä tullut ja mun iho on voinut hyvin jopa Avonin voiteilla  ;)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #361 : 28.05.08 - klo:12:17 »
Tuota RockQueenin hehkuttamaa kasvovettä ei taida olla enää valikoimissa, ainakaan en sitä löytänyt kevään kuvastoista. Samasta sarjasta löytyy edelleen puhdistusgeeli, kasvovoide, kasvojenkuorinta ja huulirasva.

Mun suosikkeja ovat olleet Senses-sarjan suihkugeelit ja käsisaippuat sekä Skin Stays Soft -sarjan vaaleanpunaisessa pullossa oleva vartalovoide. Mansikkaguavainen suihkugeeli lähtee täälläkin seuraavan tilaukseen. :) Meikeistä en ole oikein perustanut, työkaverit ovat kyllä tykänneet niistäkin. Jatkossa taidan pysytellä suihku- ja vartalotuotteissa, niistä olen tykännyt kovasti.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 29.05.08 - klo:13:59 »
Olen ollut tilaamiini tuotteisiin ihan kohtuullisen tyytyväinen.

Suihkugeelit, kylpyvaahdot ja vartalojogurtit ovat aivan ihania! Kaikissa tosi herkullinen tuoksu, ja hinta-laatusuhdekin kohdallaan. Yksi tilaamistani huulipunista oli vähän turhan oranssiin taittava, mutta kyllä sitäkin varmaan tulee käytettyä. Erityisesti tuosta persikka-mantelinaamiosta pidän paljon, tuoksuu minusta ihan piparitaikinalle ja tasoittaa hyvin ihonväriä. Seuraavaksi kokeilulistalla on varmaankin nuo Naturals-sarjan shampoot, niissähän ei pitäisi olla silikonia?

Harmittaa, kun olen aiemmin ollut niin vahvasti ennakkoluuloinen Avonia kohtaan... Minusta nämä tuotteet ovat etenkin hintaansa nähden ihan hyviä.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 29.05.08 - klo:14:07 »
Seuraavaksi kokeilulistalla on varmaankin nuo Naturals-sarjan shampoot, niissähän ei pitäisi olla silikonia?
Kokeilin äiteeltä sitä Naturals-greippishampoota ja hoitista ja ne oli ainakin ihan kamalia. Tukka jäi kauheen takkuiseksi, ei noi kyllä hoida ollenkaan. En suosittele, silikonittomia löytyy miljoonasti parempia.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

tiina1982

• Vieras
« Vastaus #364 : 29.05.08 - klo:18:21 »
Mä HALUAN ton Tropical Zing suihkugeelin :) Omistan jo kuorinnan siitä ja olen niin tykästynyt tuohon tuoksuun! Tosi raikas.
Ootteko muuten käyttäneet noita kylpyvaahtoja ihan tavallisen suihkugeelin tapaan? (Ammetta siis en omista)Toimiiko?

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #365 : 29.05.08 - klo:18:40 »
^Mä aion tilata ton suihkugeelin, aivan MIELETTÖMÄN ihanan tuoksuinen  :-*

Oon joskus käyttänyt kylpyvaahtoja suihkugeelin tapaan ja ihan hyvin toimivat, en ainakaan huomannut mitään ihmeellistä..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #366 : 29.05.08 - klo:19:09 »
Mulla on noita kylpyvaahtoja kaksi eri tuoksua ja pidän todella paljon. Ei kuivata ihoa ja ihanan tuoksuisia  :)

Apollonia

• Vieras
« Vastaus #367 : 12.06.08 - klo:21:10 »
Omia suosikkejani ovat:
- Calming Effects -meikkivoide ( peittää hyvin, tällä saa tosi kauniin, kuulaan ihon)
- Planet Spa Valkoinen tee -kasvokuorinta
- Planet Spa Valkoinen tee -kasvoampullit
- Planet Spa Kuolleenmeren jalkavoide ( kosteuttaa ja silottaa korputkin jalat )
- Anew Rejuvenate Dial-A-Glow -päivettävä kosteusvoide (tulossa kmp 10)
- AT sarjan tuuheuttava shampoo + hoitis
- AT sarjan latvaseerumi
- Pro-To-go huulipuna ( nerokas yhdenkäden hylsy! )
- Nailwear-kynsilakat
- Glazewear-huulikiillot

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #368 : 12.06.08 - klo:21:21 »
^MInkä tuntuista tuo Pro-To-go huulipuna on huulilla? Houkuttaisi kokeilla.. Reese Witherspoon sopii kyllä erittäin hyvin tuon mainokseen, söpöt huulet ja kaunis aikuinen nainen  :) Aurinkosuojakerroin 15 on ainakin plussaa. Glazewear huulikiilloista tykkään myös minä, ihanan kevyt ja hoitavan oloinen kestävä kiilto. Tuo Anew sarjan uus päivettävä voide kiinnostaa myös. Oletko kokeillut meikin alle? Mua hieman epäilyttää kun tuossa purkissa on kaksi eri voidetta.. Jos toinen loppuu aikaisemmin niin toinen osio menee kai roskiin? Tai sit täytyis käyttää yhtä paljon kumpaakin koko ajan..
« Viimeksi muokattu: 12.06.08 - klo:21:24 kirjoittanut Elluli »

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #369 : 12.06.08 - klo:21:42 »
Mä sain juuri oman pro-to-go huulipunani ja olen kyllä positiivisesti yllättynyt. Kestää ihan hyvin ja ei kuivata huulia. Huono puoli on se, että hylsyn "kansi" on punan edessä inhottavasti varsinkin kun niitä viimeisiä yrittää siitä laittaa niin voi olla hankalaa.

Apollonia

• Vieras
« Vastaus #370 : 12.06.08 - klo:22:14 »
Pro-To-Go on tosi miellyttävä huulilla, kosteuttaa, pysyy kohtalaisen hyvin. Ei mikään kestopuna kuitenkaan.
Uusi Anew Rejuvenate päivävoide on aivan huippu omalle iholleni! Kosteuttaa tosi hyvin ja iho on levittämisen jälkeen kuin vauvan p***y.  ;D Yleensä käytän aina meikkivoidetta, koska kasvoihini tulee usein näppylöitä ja muutenkin iho on kirjavan värinen, mutta tämän kanssa ei todellakaan ole tarvinnut! Iho on todella hyvässä kunnossa ja voide antaa kauniin, terveen sävyn. Huippu tuote!  :-*
Voiteet voi varmaankin käyttää loppuun erikseenkin, jos toinen puoli loppuu aikaisemmin kuin toinen. Luulisin ainakin...  :-\

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 13.06.08 - klo:07:54 »
Ootteko muuten käyttäneet noita kylpyvaahtoja ihan tavallisen suihkugeelin tapaan? (Ammetta siis en omista)Toimiiko?

Mä olen käyttänyt noita kylpyvaahtoja sekä suihkugeelinä, että käsisaippuana. Koostumus niissä on hieman lirumaisempi, kuin suihkugeeleissä, mutta vaahtoa tulee paljon, eivätkä kuivata. Kokeilussa on ollut mansikkasorbetin, vesimelonin, omenapiirakan ja persikan tuoksuiset versiot. Erityisen hyviä nämä ovat olleet säärikarvojen ajelussa, kun vaahtoa tulee niin paljon. ;)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #372 : 13.06.08 - klo:09:10 »
Mä oon nyt innostunut tosi paljon Avonista. Kaikki käyttämäni tuotteet on olleet ihan laadukkaita, olen itseasiassa aika yllättynyt. Lisäksi nää on halpoja. Luulin että ovat ihan skeidaa kun paljon olen lukenut ihmisten haukkuja.. Miksiköhän näitä suoramarkkinointifirmojen kosmetiikkatuotteita aina parjataan?

Näistä olen tykännyt:
Suihkugeelit (mulla montaa eri tuoksua, kaikki olleet hyviä)
käsisaippua (tosi riittoisaa, paksuhko koostumus)
sinisen voidesarjan yövoide, päivävoide ja silmänympärysvoide
Anew kaksiosainen silmänympärysvoide
Jalkavoide
Planet spa oliviiöljyä sisältävä kosteuttava naamio
Naturals sarjan vartalovoiteet (ihanat tuoksut ja kosteuttaa & imeytyy hyvin)
Aurinkopuuterikuulat
Glacewear huulikiillot

Apollonia

• Vieras
« Vastaus #373 : 13.06.08 - klo:13:19 »
Nämä suoramyyntituotteet usein herättävät kanssaihmisissä närää, onko sitten kateutta toisen saamasta myyntipalkkiosta vai mitä...  ??? Varsinkin Avonista kirjoitellaan paljon, mutta ehkä siksi että on aika uusi Suomessa ja kilpailija vankan jalansijan suomessa saaneelle Oriflamelle. Ja ehkä Avonin hinnat ovat liian hyviä ollakseen totta, ja siksi ihmiset tietämättään mieltävät tuotteet vähemmän laadukkaiksi halpistuotteiksi. Jos ajatellaan Avonin myyntiä maailmanlaajuisesti, niin eiväthän ne tuotteet voi huonoja olla! Maailman 4. suurin kosmetiikkayritys kuitenkin kyseessä.  ;) Ja mikä parasta, loppuvuodesta tulossa Marimekon Unikko-kosmetiikka myyntiin...  ;D

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #374 : 13.06.08 - klo:16:00 »
Nämä suoramyyntituotteet usein herättävät kanssaihmisissä närää, onko sitten kateutta toisen saamasta myyntipalkkiosta vai mitä...  ??? Varsinkin Avonista kirjoitellaan paljon, mutta ehkä siksi että on aika uusi Suomessa ja kilpailija vankan jalansijan suomessa saaneelle Oriflamelle.

Veikkaan että kyse on kuitenkin ennemmin siitä agressiivisesta myyntityylistä, kritiikittömästä myymiensä tuotteiden kehumisesta ja joka ikisellä nettipalstalla mainostamisesta. Kuka ihme nyt jaksaa olla muutaman kympin perään kateellinen, etenkin kun työn ja tyrkyttämisen määrä myyntipalkkioon nähden yleensä on melkoinen  :D

Enkä siis syytä Apollonia nyt sinua tai ketään muutakaan juurikasvulaista mainostajaksi ja spammaajaksi (täällä kaikki mainosviestit siivotaan pois hyvin äkkiä), mutta muilla palstoilla kun vierailee ei siltä tyrkyttämiseltä voi välttyä. Ja sama koskee kaikkia suoramyyntifirmoja (Avon, Mary Kay, Oriflame ja mitä näitä nyt on).