Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209466 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #405 : 10.07.08 - klo:20:17 »
Avonista käydään keskustelua näillä foorumeilla:
-http://www.jaxpe.com/foorumi/index.php, konsulttien ja ostajien oma foorumi jossa myös yllättävän kielteisiä palautteita - täältä saa bongattua hyvät ostokset
- Make Up Alley (MUA) http://www.makeupalley.com/haku sanalla Avon, löytyy valtavasti keskustelua ja arviointia
- http://shop.avon.com/shop/default.asp?col=2 USA:n Avonin sivut, jossa on eri tuotteiden kohdalla arviointeja hyvästä huonoon; kannattaa silmäillä lävitse ennenkuin tekee ostoksia

Suomalaisilta sivuilta tein mm. havaintoja että muillakin ollut allergisoitumista joihinkin tuotteisiin, ja että yleisesti ottaen sarjan  kokonaistaso on epätasainen - osa hyviä, osa huonoja tuotteita, kuten kait kaikessa...
« Viimeksi muokattu: 10.07.08 - klo:20:23 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #406 : 11.07.08 - klo:09:44 »
Nää näyttää kyllä jokseenkin ihastuttavilta  :-*  :P lääh..

http://www.marimekko.fi/FI/ajankohtaista/lehdistotiedotteet/2008/20082306.htm

Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #407 : 11.07.08 - klo:23:01 »
Lainaus
Miten noita kannustustuotteita saa?

Kirjaudu sisään ja katso kauneuskonsultin etusivu. Sieltä näet mikä on esim.kampanja 10 myyntiraja jolloin saa sitten jotain kannustimena eli ilmaiseksi.  Tuo myyntiraja vaihtelee.. nyt on sadan euron raja, mutta jos tekee  läpi kesän eli kampanjoissa 9,10,11 jokaisessa kampanjassa 80€ kertatilauksen saa aika paljon mukavaa  ilmeiseksi. Niiden arvo on jo sitten yli 80€.  Nämä voit sitten joko pitää itse tai myydä eteenpäin.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 13.07.08 - klo:02:15 »
Nää näyttää kyllä jokseenkin ihastuttavilta  :-*  :P lääh..

http://www.marimekko.fi/FI/ajankohtaista/lehdistotiedotteet/2008/20082306.htm

Näyttää vähäpigmenttiseltä.  ;D Tosi söpö kuosi kyllä muuten, vaikka tuo Unikko ei ehkä lemppareita olekaan.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #409 : 13.07.08 - klo:10:49 »
^Eihän tuossa näy kuin vasta pakkausten kannet ja kuori  :D joten vaikea sanoa pigmentistä vielä tässä vaiheessa. Huulikiilto ilmeisesti myös tulossa. Mä olen tykännyt Avonin luomiväreistä ja huulikiilloista. Luomiväreissä on ollut ihan hyvin pigmenttiä ja kiillot laadukkaan tuntuisia huulilla. Vastaa parempitasoista markettikosmetiikkaa esim. Loreal. Lorkusta tykkään myös mutta Avon eroaa markettikamasta sillä et hinnat on halvemmat.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #410 : 13.07.08 - klo:11:17 »
Avonista käydään keskustelua näillä foorumeilla:
-http://www.jaxpe.com/foorumi/index.php, konsulttien ja ostajien oma foorumi jossa myös yllättävän kielteisiä palautteita - täältä saa bongattua hyvät ostokset

Kun lukasin Top 5- topicin, niin siellä näytti pyörivän aika lailla samat tuotteet. Esim Planet Spa oliivi-sarja ja Solutionsin vihreä sarja. Mulla ei ole hajuakaan mitä kumpikaan pitää sisällään mutta mielenkiinto heräsi, voisin jopa harkita kokeilevani.
Eniten mulla kiinnostaa kaikki kasvonaamiot, niitä kun ei marketista tunnu löytyvän okein miltään sarjalta.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 13.07.08 - klo:13:45 »
^^ Ai, mä luulin että paketti on läpinäkyvä ja värinapit olisivat Unikkojen muotoisia.  :o No sitten sano mitään.

Planet spa on kyllä ihan kertaluonteisesti toimivaa tavaraa ja sillä saa pehmoisan ihon, mutta esimerkiksi Sake & rice -kasvoseerumissa on denaturoitua alkoholia paljo nja ne mainutut riisit siellä ihan loppupäässä. Saman sarjan kasvonaamion incin olen hukannut, se on lähinnä tuollaista kuorivaa möhnää jota voi käyttää nopeamminkin kuin se 5-10 min. Oliiviöly -hiusnaamiossa on taas sitä oliiviöljyä enemmänkin, muuten aika perushoitsikka inciltään, lähinnä noita sulkevia alkoholeja...Oliivisarjan vartalokuorinta on mukavan ohutta ja hyvin levittyvää, rakeet pieniä ja tulos on ok. Kovin hajustettujahan nuo ovat.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #412 : 13.07.08 - klo:13:46 »
^^Solutionsin vihreä sarja on rasvoittuvalle iholle. Mä tykkään Solutions sinisestä, ovat normaalille&kuivalle iholle. Kaikki voiteet(päivävoide SPF15, yövoide, 24h voide ja silmänympärysvoide) on toimineet mulla ihan hyvin. Tossa 24h voiteessa on mielestäni hirmu hyvä INCI, eli paljon hoitavia & kosteuttavia ainesosia.

Planet Spa oliiviöljy sarjasta mulla on vain kasvonaamio ja vartalovoide. Kasvonaamio on ihana, tilasin sitä lisääkin. Kosteuttava ja geelivoidemainen. Vartalovoidetta pyöreässä purkissa en ole vielä ehtinyt testailemaan..

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 13.07.08 - klo:19:25 »
Lainaus
Kun lukasin Top 5- topicin, niin siellä näytti pyörivän aika lailla samat tuotteet. Esim Planet Spa oliivi-sarja ja Solutionsin vihreä sarja. Mulla ei ole hajuakaan mitä kumpikaan pitää sisällään mutta mielenkiinto heräsi, voisin jopa harkita kokeilevani.
Eniten mulla kiinnostaa kaikki kasvonaamiot, niitä kun ei marketista tunnu löytyvän okein miltään sarjalta.

Parasta pyytää näytteet ekaksi...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 26.07.08 - klo:11:36 »
Tein toisen tilauksen. Näyttää siltä että eka kokeilun jälkeen keskityn värikosmetiikkaan, hajuvesiin, jalka- ja käsivoiteisiin ja vartalovoiteisiin. Muutoin olen edelleen (n. 8 vuoden kokemuksella) Colosen hoitotuotteiden vankkumaton kannattaja.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #415 : 26.07.08 - klo:18:24 »
^Mä tilaan Avonilta lähes kaikkea. Ihonhoitotuotteita, meikkejä, suihku -ja vartalonhoitotuotteita, tuoksuja ja pari ihanaa käsilaukkua & korua olen tuolta ostanut. Käsilaukkujenkin hinta/laatusuhteesta olin tosi yllättynyt. Samaa tasoa kuin kaupoissa myytävät yli puolet kalliimmat veskat  :o  :) Eli tyytyväinen asiakas olen.

Ei ole vielä yhtään huonoa tuotetta sattunut kohdalle, tosin ripsivärejä ja meikkivoiteita/puutereita en ole uskaltanut ostaa ilman testaamista..

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 26.07.08 - klo:18:45 »
Sain ensimmäisen tilaukseni reilu viikko sitten ja olen ehtinyt kokeilemaan muutamia tuotteita. Odotukset eivät olleet korkealla, mutta olenkin todella positiivisesti yllättynyt!

Erityisesti yksi tuote nousi kerralla HG:ksi, mikä on jo melkoinen saanutus. Urban Flowers Tokyo EdT on täydellisen ihana tuoksu ja pysyy iholla erinomaisesti. Yleensä tuoksut tuppaavat haihtumaan helposti (ilmeisesti ihoni pH on jotenkin outo), mutta tämä pysyy vahvana ja hyvänä. Tuoksu on raikas ja naisellinen, kukkaisen vesimäinen. Muistuttaa hiukan D&G:n Light Blue'ta, mutta on kukkaisempi. Hintaa oli 30 ml:n tarjouksessa 9,90, joten loistava hinta-laatusuhde. Tätä tilaan saman tien jemmapullon, kun ensi kampanjassa on vielä tarjous.

Naturals-sarjan mansikka-guava-jogurttisuihkugeeli oli myös miellyttävä tuttavuus, kiva koostumus ja tuoksu, eikä kuivattanut ihoa. Olen kokeillut myös Solutions-sarjan Anti-age-kasvovettä, mutta siinä on paljon alkoholia ja tuntuu kuivattavalta, vaikka muuten vaikuttikin ok:lta. Hydra-Radiance SPF 30 -päivävoide on ok-tasoinen korkean suojakertoimen päivävoide, ei ihmeellinen, mutta tulee varmaan käytettyä.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 26.07.08 - klo:18:59 »
Tuo Tokio-hajuvesi kuulostaa todella hyvältä, taitaa lähteä mullakin tilaukseen. Myös uudessa esitteessä oleva Fire me up-tuoksu lähtee tilaukseen, sillä tuoksuu esitteestä nuuhkittuna todella hyvältä.

Otin nyt käyttöön Skin So Soft sarjan Summer Soft suihkugeelin ja vartalogeelin. Ihana, kurkkumainen, raikas tuoksu ja hyvin vaahtoa, ei kuivattanut. Vartalogeeli imeytyy hyvin, mutta on kohtalaisen kevyttä. Tulee kuitenkin käytettyä, kun käyttää rinnalla jotain täyteläisempää vartalovoidetta.

Myös uudistuneen Senses sarjan Lagoon suihkugeeliä kokeilin kaverilla saunassa, tuntui ihanalta ja tuoksui merellisen raikkaalta, mutta kuitenkin aavistuksen makealta. Trooppinen paratiisi tuli mieleen.

Uusista hankinnoista myös kylpyvaahto pinkin greipin tuoksuisena on ihanaa. Hieman makeahko greipin tuoksu, suorastaan syötävää. Kylpyvaahdoista olen muutenkin tykännyt kovasti, käyttelen niitä säärikarvojen ajelussa ja käsisaippuana. Ihania tuoksuja ja edullinen hinta. :D
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 26.07.08 - klo:19:35 »
^Mä tilaan Avonilta lähes kaikkea. Ihonhoitotuotteita, meikkejä, suihku -ja vartalonhoitotuotteita, tuoksuja ja pari ihanaa käsilaukkua & korua olen tuolta ostanut. Käsilaukkujenkin hinta/laatusuhteesta olin tosi yllättynyt. Samaa tasoa kuin kaupoissa myytävät yli puolet kalliimmat veskat  :o  :) Eli tyytyväinen asiakas olen.

Aa, noita käsilaukkuja täytyykin munkin kokeilla,ja samoin koruja. On hyvä jos joku löytää Avonilta kaikkea, näemmä saa halvalla... Viimeisin pettymys oli AT-sarjan shampoot, jotka hitsi vie aiheuttavat minulle hilsettä ja päänahan kutinaa. Ja joillekin ne taas sit sopivat,  niinpä niin :-\. Senses-sarjan hajut aiheuttavat vaikeuksia hengittää, Naturals melkeinpä samaa. Raportoin uuden tilaukseni tuotteiden kokeilut tänne myöhemmin... lemppareita tällä hetkellä siis Intimate Hygiene Wash, Perfct Wear-värivoide Nude, kaikki huulipunat erityisesti Ultra rich ja aurinkopuuterihelmet sekä ihana kynsilakka + Foot Works jalkavoiteet ja käsivoiteet. Rakastan kans Little Black Dress ja Pur Blanca-tuoksuja.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #419 : 26.07.08 - klo:19:41 »
Myös uudessa esitteessä oleva Fire me up-tuoksu lähtee tilaukseen, sillä tuoksuu esitteestä nuuhkittuna todella hyvältä.

Sama juttu. Mun nenään toi tuoksui aivan taivaallisen ihanalta  :-* Toivottavasti tuoksuu samalta pullosta suihkittuna.

Olen kokeillut myös Solutions-sarjan Anti-age-kasvovettä, mutta siinä on paljon alkoholia ja tuntuu kuivattavalta, vaikka muuten vaikuttikin ok:lta.

Hyvä kun kerroit, aattelin seuraavasta jaksosta tilata kasvovettä kokeiluun ku ne on silloin tarjouksessa, otan sitten alkoholitonta kasvovettä...
« Viimeksi muokattu: 19.08.08 - klo:21:17 kirjoittanut Kikka »